הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
נוי ואלון
החתונה של נוי ואלון
אביב 2023
הפוסט של נוי, חברת הקבוצה הסודית:

מזל טוב כלות יקרות! קודם כל אאחל לכולכן נחת ושמחה מהיום המדהים הזה, זו תקופה קצת לחוצה לפני אבל ביום עצמו יש כל כך הרבה אהבה באוויר תהנו ממנה(:

מקום לאירוע
גאיה חדרה | Gayya
+

אנשים שעובדים עם הלב, איציק ואפי המדהימים שליוו אותנו לאורך הדרך בחיוך, בשמחה תמיד ורצון לתת את הכי טוב שיש. גן האירועים מהממם והאוכל ברמת מסעדת שף שעד היום מתלהבים ממנו. אנחנו ממש מרוצים ושמחים על השירות הלבבי שלהם!

צילום סטילס
עידן מרציאנו | Idan Marciano Wedding Photography
+

לעידן הגעתי בזכות הקבוצה הזו ואין ספק שזו זכיה אמתית! לב זהב, נעים וכשמו כן הוא עדין ורגיש. כל כך היה לי חשוב שמי שילווה אותי ביום הזה ידע להיות שם, להרגיע, להיות קשוב. ואין ספק שזו הייתה הבחירה המושלמת לזה! באמת נשמה טהורה שיחד עם הצוות האדיר שלו דואגים לאווירה הכי טובה שיש, וכל זה בלי שדיברנו על התמונות המדהימות שלו! אם הוא פנוי בתאריך שלכן, אל תהססו לסגור איתו והיום שלכן יהיה מדהים

Dj לחתונה
אליטה | ELITA
+

עוז חזקיה מחברת אליטה. הייתה לנו מסיבה ענקית ב"ה עם מלא צעירים ועוז דאג להרים את האווירה ולרגע אחד לא ירדו אנשים מהרחבה, היה פשוט מטורף, אין מילים.. מלבד זאת עוז ליווה אותה בחיוך ענקי תמיד והיה זמין לכל הבקשות שלנו!

תכשיטים ואקססוריז
נעלי ארו | נעלי כלה וערב
+

עליים נוחות בטירוף, דואגים לתת את מה שמתאים לך, היו רגישים בטירוף וידעו מה להמליץ כדי שיהיה נכון עבורי. מרוצה מהם ממש!!!

שמלות כלה

ההמלצה הכי חמה שאני יכולה לתת, במקרה זכיתי שאחי מעצב שמלות כלה!!! אני יודעת שכל מה שאכתוב עליו ישמע לא אובייקטיבי, אז הוספתי תמונות שידברו במקומי, אבל בכל זאת אוסיף שאסף מלבד זה שהוא אח מדהים שדאג לי מא' ועד ת', הוא מעצב על ברמה שגורמת לך להרגיש נסיכה מהשנייה הראשונה שאת נכנסת לשמלה. רמת הדיוק שלו והירידה לפרטים היא בלתי נתפסת, יש לו כישרון מדהים להתאים לכל אחת את הסגנון והגזרה המדויקת לה. מלבד כל זה, יש לו לב ענק שישר מתאהבים בו, מאחלת לכולכן לזכות במעצב מדהים כמוהו!

איפור

הנדירה שאין מוכשרות כאלו במזרח התיכון!!! פשוט מאפרת בחסד, ידי זהב שמעצבות הכל בטבעיות ועדינות, לא הפסקתי לקבל מחמאות על השיער והאיפור המושלמים שלה!

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

הייתה פשוט מדהימה! היו בדרך שיגועים ועניינים והיא הייתה כל כך סבלנית ונעימה, הכילה הכל באהבה ועשתה הכל בצורה מדהימה! והעיצוב.. פשוט מהמם!

*להקה- אהבתיה. נגנים מדהימים שעושים את העבודה שלהם מתוך אהבה גדולה ואמונה בקדושה שיש ביום הזה, פשוט נהנתי כל כך לעבוד איתם, הם ניגנו ושרו מהנשמה וזה עשה אווירה כל כך מיוחדת וקסומה. אנשים מדהימים ממליצה עליהם בחום!

מזל טוב מהממות שיהיו רק שמחות!!!

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נוי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נוי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נוי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נוי
צילום: עידן מרציאנו | Idan Marciano Wedding Photography
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
גאיה חדרה | Gayya+
גאיה חדרה | Gayya
290 ממליצים
מקום לאירוע
עידן מרציאנו | Idan Marciano Wedding Photography+
עידן מרציאנו | Idan Marciano Wedding Photography
356 ממליצים
צילום סטילס
אליטה | ELITA+
אליטה | ELITA
39 ממליצים
Dj לחתונה
נעלי ארו | נעלי כלה וערב+
נעלי ארו | נעלי כלה וערב
4 ממליצים
תכשיטים ואקססוריז
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
Dj לחתונה
תכשיטים ואקססוריז
שמלות כלה
איפור
עיצוב אירועים וסידורי פרחים