הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
עדי ואנדריי
החתונה של עדי ואנדריי
אביב 2023
הפוסט של עדי, חברת הקבוצה הסודית:

אחרי התאוששות, מחזירה את חובי לקבוצה שנעזרתי בה המון:

חתונת שישי צהריים, 24.3.23, הזמנו 300 והגיעו כ-220 אורחים.

מקום לאירוע
מקום בים
+

כולם התאהבו במקום כמונו, ממבט ראשון. התלבטנו הרבה בגלל המיקום (שנינו ראשל"צים).. אבל איזה מזל שסגרנו שם. המקום מהמם, על הים, נוף משוגע, האוכל מעולה, הבעלים (אמיר וגיא) היו מקסימים והוגנים. יש להם קונספט של מנות בוטיקיות מסתובבות שהמלצרים מגישים בתחילת האירוע (בלי עמדות של בופה). האורחים עפו על זה.. במיוחד עם האווירה של הים ברקע על המרפסת. המנות לאורך האירוע היו נדיבות וטריות, הכול נעשה במקום ומיד הוגש, ולא חיכה על השולחן עד שהאורחים התיישבו. גם לטבעונים ולצמחונים היו אופציות שוות. בקיצור מומלץ בחום.

איפור
ליז ורניק
+

ליז היא בחורה מוכשרת עם מלא ניסיון. מעבר לכך, היא מהממת ברמות, כיפית, נינוחה, זורמת עם בקשות, עם תשומת לב לפרטים. מאפרת בסגנון טבעי אבל לא מידי, בדיוק כמו שחיפשתי. האיפור לא זז כל האירוע. פירקתי את התסרוקת לבד בקלות, לפי הדרכתה, והרווחתי שתי תסרוקות בלי ליווי. ממליצה מכל הלב. פשוט עשתה לי את היום

שמלות כלה
עינת ספרא | Rebride
+

עינת היא הבעלים של החנות ומעצבת שמלות כלה במקצועה. יש אצלה שמלות באיכות מעולה של כל המעצבים למיניהם במגוון סגנונות, וגם תופרת צמודה לכל התיקונים אז זה סופר נוח. עינת פרפקציוניסטית ומקסימה. בהתחלה חשבתי על שמלות בסגנון אחר לגמרי והיא עזרה לי למצוא את השמלה המושלמת. למכירה למי שמעוניינת.

צילום סטילס

ראיתי המלצה אחת עליו בקבוצה כשחיפשתי צלמים. כשנפגשנו איתו, הבנתי שמדובר בבחור מקצועי, נעים וזורם, וכך הוא היה. בתור מישהי שלא אוהבת מצלמות, זה בדיוק מה שהייתי צריכה.. יודע להכווין כשצריך ולא עומד בצד מידי, אבל שומר על טבעיות וכיפיות. הגיע עם עוד צלם, ממש חמוד. התמונות יצאו מדהימות ואני מבסוטה שבחרנו אותו ליום הזה

צילום ועריכת וידאו

הגענו לאיתי דרך אבי, הם עובדים יחד. איזה בחור טוב ומשרה רוגע. התרגש יחד איתנו, בקטע הכי מקסים. הגיע עם רחפן וצילם תמונות מהממות. עוד לא קיבלנו את הוידאו, אבל לפי העבודות שהראה לנו בפגישה יש למה לצפות.

תכשיטים ואקססוריז

ש לה סטודיו בראשון לציון ודוכן בקניון עזריאלי בתל אביב. הגעתי אליה אחרי שקניתי עגילים אחרים והתחרטתי כמה ימים לפני החתונה. יש לה מבחר עגילים ותכשיטים נוספים והיא מקסימה ומייעצת. קניתי עגילי חישוק מצופי זהב עם תליון שהקפיצו את הלוק כמה רמות

Dj לחתונה

האישה והאגדה. מגיעה עם אחותה הילה, שגם היא מדהימה. איזה אנרגיות. הרימה את הרחבה. ידעה לקרוא את הקהל, לשלב סגנונות, גם ישנים וגם חדשים. היא העורכת הראשית של 99fm, ולא עושה הרבה חתונות, בעיקר מפה לאוזן. הייתי בחתונה שהיא ניגנה בה וישר סגרנו איתה. הבחירה המושלמת.

ניהול אירוע ואישורי הגעה

התנהלנו מול רבקה המקסימה, שהייתה קפדנית בקטע אחר. התלבטנו על סידורי ההושבה כי לא הייתה חתונה גדולה, אבל שמחים שהכול תקתק ולא העסקנו את המשפחה בזה. היה לנו ראש שקט וחסכו לנו רזרבות.

*עורך טקס - איל רמתי, דרך ארגון "הויה". לא רצינו להתחתן דרך הרבנות וחיפשנו לעשות טקס מסורתי אבל משלנו. נפגשנו עם איל לבנות את הטקס, הוא הסביר הכול ותכננו יחד בדיוק מה שהתאים לנו. הטקס היה אישי ומרגש.

*חליפת חתן - "מילאן מותגים" במודיעין. אחלה חנות עם חליפות איכותיות ויפות ויחס אישי.

*טבעות - "סיהרא" , רמת גן. חיים חדד, צורף מוכשר, שנים בתחום (גיסי לטובת גילוי נאות). עשה לנו גם את טבעת האירוסין ואת טבעות הנישואין. עבודה נקייה ומקצועית במחירים טובים.
 

ספקים נוספים:

צלם מגנטים - רועי וטורי.

מקום התארגנות - Airbnb.

נעלי כלה - נעלי טאשה.

למי שיש שאלות מוזמנת לפרטי (למרות שחפרתי פה המון). שיהיה מזל טוב לכולן, תהנו מהתקופה הזאת!

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
עינת ספרא | Rebride+
עינת ספרא | Rebride
101 ממליצים
שמלות כלה
ליז ורניק+
ליז ורניק
5 ממליצים
איפור
מקום בים+
מקום בים
14 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
איפור
שמלות כלה
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו
תכשיטים ואקססוריז
Dj לחתונה
ניהול אירוע ואישורי הגעה