הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
רותם ושחר
החתונה של רותם ושחר
אביב 2023
הפוסט של רותם, חברת הקבוצה הסודית:

מאושרים מכל הספקים שלנו וממליצים מכל הלב

התחתנו ביום חמישי, 27.04.23, יום אחרי יום העצמאות. 350 אורחים בגן האירועים על הנחל.

מקום לאירוע
על הנחל
+

רצינו חתונת שטח אבל ההפקה הייתה יקרה, ואז הגענו לעל הנחל והבנו שזה בדיוק הקסם שחיפשנו. מקום ירוק ופורח, ממוקם ממש על נחל חדרה, כל העיצוב טבעי ומעץ, ובלילה עם האורות המקום פשוט מדהים. קיבלנו המון מחמאות מהאורחים על האוכל (הם ידועים כמקום עם אוכל טוב). הצוות היה מקצועי ושירותי ברמות, והרגשנו שאנחנו בידיים טובות. אציין ששדרגנו את האלכוהול וזה היה שווה כל שקל.

Dj לחתונה
עומר אוסדון
+

מהפגישה הראשונה ידענו שאנחנו רוצים את עומר איתנו בחתונה. הצליח לגמרי לקלוע לכל מה שביקשנו גם בקבלת פנים וגם בריקודים. עומר ממש ידוע להרגיש את הקהל, ולא סתם כולם המשיכו לרקוד עד השעות הקטנות. המלצה חמה חמה חמה

לחתן
SALINA | סאלינה חליפות גברים
+

אנשים מקסימים ומקצועיים. שחר לא ראה את עצמו לובש חליפה, אבל הם הצליחו להתאים לו חליפה שהוא הרגיש בה בנוח ואפילו את הנעליים נעל עד סוף האירוע! אנחנו קנינו סט שכולל חליפה, חולצה, חגורה, נעליים ועניבה במחיר מצוין.

ניהול אירוע ואישורי הגעה

מנהלת אירוע חיצונית- מה אפשר לומר על האישה והאגדה? לבר הגענו דרך חברים שהיא ניהלה להם את האירוע, וכבר בשיחה הראשונה היה קליל וידענו שזה זה. החל מההכנות לקראת החתונה, הייתה זמינה להתייעצויות ונתנה טיפים זהב. במהלך האירוע המשפחה והחברים היו עסוקים רק בלהנות, והיא תקתקה כל מה שביקשנו באמת ביד רמה. הרגשנו שגם הייתה כימיה בין בר לצוות של המקום וזה היה ממש חשוב. באופן כללי, אנחנו ממליצים מאוד לקחת מנהל אירוע, גם מבחינת סגירת פינות ותחושה שהכל מנוהל, וגם בפועל בר חסכה לנו רזרבות שיכלו להיפתח וזה שווה הרבה מאוד כסף.

צילום סטילס

יאיר צילם בחתונה של החברה הכי טובה שלי וכבר אז ידעתי שהוא הבחירה הראשונה שלנו לחתונה. שנינו נבוכים להצטלם ככה ויאיר היה מקצוען, גרם לנו להרגיש בנוח ולהנות בצילומים! במהלך החתונה יאיר ממש השתלב עם האורחים, זה הרגיש כאילו הוא חלק מהאורחים שלנו, הוא רקד ושמח איתנו וזה היה פשוט כיף. טיזר ראשון קיבלנו כבר יומיים אחרי החתונה, ואת כל התמונות שבועיים אחרי! אפילו אנחנו בהלם מהתוצאה, איזה תמונות מדהימות וטבעיות, ונשארנו עם מזכרת של המון המון תמונות מרגשות של המשפחה והחברים.

צילום ועריכת וידאו

הגענו לגילעד דרך חברים שעפנו על סרטון החתונה שלהם. גילעד יודע לערוך את הסרטים בשילוב של מוזיקה וחוויות מהאירוע וגם דיבורים כמו ברכות בחופה. מאוד היה חשוב לנו שנצליח לשלב גם את הפן האישי. משלב התכנונים הרגשנו שגילעד מקצוען, מתרגש יחד איתנו, תכנן לנו לו״ז בלי שביקשנו וזרם על הכל. קיבלנו טיזר מרגש ברמות כבר שבוע וחצי אחרי החתונה, ואנחנו מתרגשים לראות כבר את הסרט עצמו

צילום סטילס

איזה בחור אגדה. הוציא כמות מגנטים מטורפת וחברים שלנו עפו עליו ברמות. בסוף האירוע השאיר לנו גם מגנטים מוגדלים שלנו, ודיסק אונקיעם כל התמונות מאירוע. הכל היה ברמה גבוהה ולגמרי הרגשנו שזכינו גם בעוד צלם סטילס. מחיר הוגן ושווה כל שקל.

איפור

לא יכולתי לבחור טוב יותר. אפתח ואומר שמעבר לכך שעדי סופר מקצועית היא פשוט משווה אווירה רגועה ונעימה. אני לא מתאפרת ביום יום ורציתי איפור עדין אבל גם להרגיש הכי יפה. עדי הצליחה לקלוע בול! גם השיער וגם האיפור היו עדינים אבל משמעותיים, והחזיקו לי עד סוף הערב למרות שרקדנו בטירוף והזענו. ממליצה מכל הלב.

שמלות כלה

הגעתי לקלייר בלי לדעת בדיוק מה אני רוצה, ויש שם מבחר מאוד גדול עם הרבה סגנונות. כל הבנות שם מקסימות ויש שם אווירה מרגשת. תפרו לי את השמלה מאפס ואפילו הוסיפו לי כתפיות נשלפות כדי שתהיה לי עוד אופציה. השמלה הייתה נוחה וקיבלתי אינסוף מחמאות.

שמלות כלה

חיפשתי הרבה זמן סט של טופ וחצאית גבוהה וברגע שהגעתי לאדל מצאתי את מה שחלמתי עליו. הסט היה מסאטן והתאים בול. מחיר מעולה.

*התארגנות ולינה- Seasta by the sea*

דירה שממוקמת ממש על הים באולגה/חדרה. המקום מושלם להתארגנות, מאובזר בכל מה שצריך והיה פשוט מושלם להתארגן עם נוף לים. היציאה משם לצילומים הייתה ממש נוחה ובזכות הקרבה לים וגם לגן האירועים, הספקנו להצטלם בכמה לוקיישנים. אלרואי 050-4090268

*טבעות- יהודה בדיזינגוף*

בחור מקסים שמכין את כל הטעות בעבודת יד בעצמו. יש לו מבחר ענק ומשלמים רק אחרי שהובעות מוכנות ומרוצים מהתוצאה. מחיר הוגן לחלוטין. יהודה 052-5304489

*הסעה- דודי הסעות*

הכל הלך חלק, הגיע בזמן והיה בקשר עם החבר שהיה אחראי על ההסעה. בדרך חזרה אפילו הוריד את החברים שלנו בכמה נקודות כדי שכולם יחזרו בשלום. דודי 054-7717783

לסיכום- כל הספקים הם אנשים מדהימים שעבדו בצורה מדהימה יחד והפכו את היום שלנו למאושר. אנחנו ממליצים בלי להתחבט על כל אחד מהם, ואפילו החברים שלנו כבר סגרו עם חלקם לחתונות שלהם.

אם מישהי רוצה להתייעץ על אחד הספקים או באופן כללי, אתן מוזמנות לכתוב לי בפרטי

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
על הנחל+
על הנחל
8 ממליצים
מקום לאירוע
SALINA | סאלינה חליפות גברים+
SALINA | סאלינה חליפות גברים
26 ממליצים
לחתן
עומר אוסדון+
עומר אוסדון
73 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
לחתן
ניהול אירוע ואישורי הגעה
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו
צילום סטילס
איפור
שמלות כלה
שמלות כלה