הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
שירה ולאוניד
החתונה של שירה ולאוניד
קיץ 2023
הפוסט של שירה, חברת הקבוצה הסודית:

אז התחתנו ב-6.6.23 וזה הזמן שלי לכתוב את הפוסט המיוחל! אני אתחיל כמו 99.9% מהפוסטים פה ואודה לקבוצה שעזרה לי המון, אבל בכנות אגיד שהיא גם מייצרת הרבה FOMO, אז קחו הכל בעירבון מוגבל. החתונה שלי הייתה מושלמת בשבילי (ואפילו יותר ממה שיכולתי לדמיין), ונהניתי מכל שניה  טיפים אחרי רשימת הספקים.

קצת סטטיסטיקה קודם: הוזמנו 334, אישרו הגעה 278, התחייבנו על 253, הגיעו 265.

ולרשימת הספקים המדהימים שלנו:

מקום לאירוע
טזורו
+

טזורו, מיקום מדהים במרכז (אצלנו יש משפחה באשדוד וירושלים ואנחנו גרים בחיפה ולכולם היה נוח להגיע), מקום יפהפה עם אוכל מעולה, הוגן מאוד מבחינת תמחור, ואנחנו סופר מרוצים. מעוצב מדהים ולא דורש כמעט כלום לעיצוב חיצוני, אנחנו רצינו רק לחופה מהעדפה אישית אבל באמת שהכל כבר כלול.

Dj לחתונה
מאיו מיוזיק | Mayo Music
+

שימי גרין מ-Mayo Music, לא מדברים עליו פה מספיק וחבל. היו לנו מלא צעירים והרחבה נשארה מלאה עד סוף האירוע, רקדנו בטירוף ונהנינו מכל רגע. הוא זרם על כל יציאה מוזיקלית שרצינו (דברים בשביל ההורים כמו יוונית ורוסית, נגיעות מטאל, קוריאנית ודיסני בשבילנו) והכל היה עם מעברים חלקים כמו חמאה, דרופים עוצמתיים ואנרגיות של אש ברחבה. אין עליו בעולם!

שמלות כלה
ליז מרטינז | Liz Martinez Bridal
+

ליז מרטינז, יד שניה, עם תיקונים קלים שלי כדי שתהיה פחות שקופה בחצאית ואני לא אצטרך לדאוג. ההחלטה הכי חכמה שלי בדיעבד, הייתי רגועה הרבה יותר, והשמלה גרמה לי להרגיש כמו נסיכה וגרפה מיליון מחמאות.

התארגנות וליל כלולות
וילת סיגליות
+

מקום יפהפה עם אסתטיקה מושלמת שהפכה כל תמונה לאוצר. סיגלית הייתה נעימה ואירחה אותנו עם המון אהבה, היה אינטימי וכיפי (היו לי רק 2 מלוות) ובאמת שאם אתן מתכוונות להתארגן במרכז אין מקום מושלם מזה. הצלמים גם עפו על המקום ועשינו את רוב הצילומים שלנו בלי לצאת בכלל מהוילה.

ניהול אירוע ואישורי הגעה
easy2give | איזי טו גיב
+

קצת הסתבכנו בהתחלה עם ההרשמה אבל אחר כך היה בעיני מעולה וסידר לנו המון בעיות. האולם עבד עם Inviteme להושבה והמעבר היה ממש לא קשה. לקחנו מאיזי2גיב גם מתנות באשראי והאורחים דווקא השתמשו בזה יותר מבפייבוקס ששמנו (אולי היה להם יותר נוח). שירות לקוחות מעולה שתמיד ענו לי מהר מאוד על כל שאלה.

לחתן
אופנת סגל | Segal Fashion
+

SEGAL תל אביב, בן הזוג שלי גבוה ולקח לו זמן למצוא משהו שמתאים לו. הוא ניסה המון חליפות וזו הייתה הכי איכותית בפער מכל מה שהוא ניסה והיה לו סופר נוח.

צילום סטילס

אחד האנשים המקסימים שיצא לי לפגוש וצלם מדהים, התמונות מדברות בעד עצמן. נהנינו מכל רגע איתו, תמיד דיבר בעדינות ונועם, תפס את הרגעים החשובים ונתן לנו את התחושה הכי טובה שיש. אני לא יכולה להמליץ מספיק עליו.

רב לחתונה

שמואל הולשטיין שהיה מקסים ונעים, בלי יותר מידי חפירות מיותרות ועם המון כבוד לבני המשפחה וכמובן לרצונות שלנו. איפשר לנו להגיד טקסטים משלנו ולהחליף טבעות, אפשר לאנשים שונים במשפחה להגיד ברכות, היה ענייני ובאמת נתן לנו תחושה חמימה ונעימה.
התחתנו דרך צהר והיינו מרוצים מכל התהליך מתחילתו ועד סופו (כולל בירור יהדות דרך שורשים שעשו לנו חיים הרבה יותר קלים)

איפור

שיער- מלכת התלתלים הבלתי מעורערת, היה לנו כל כך כיף איתה בהתארגנות! השיער היה בדיוק מה שרציתי וכל התשבוחות עליה הן לחלוטין בצדק.

איפור

איפור- המקסימה עשתה עבודה פשוט מושלמת ואני סופר סופר ממה שיצא! הייתה נעימה ומקסימה וקלעה בול למה שרציתי

שמלה שניה - lulus, מושלמת מושלמת מושלמת. הייתה נוחה בטירוף, הרגשתי הקלה עצומה כשהחלפתי כי בראשונה אנשים ליטרלי נפלו בגלל השמלה שלי, אז החזקתי אותה עם הידיים ולא יכולתי לרקוד כמו שרציתי. הזמנתי מידה גדולה מידי אז פשוט תיקנתי אצל תופרת.

נעליים - ללוק ראשון - עקבים משיין, נוחות בטירוף, שמתי רפידות בקרסול ליתר ביטחון. ללוק שני - סנדלים מטו גו. במדידות אצל התופרת ניסיתי סניקרס ללוק השני והבנתי שזה לא מתחבר לי, הסנדלים היו בול מה שהייתי צריכה.

תכשיטים - אביזרי שיער מעלי אקספרס, עגילים מ-lulus. באמת שאין מה להשקיע בזה הון בעיני אלא אם תשתמשו בזה אחר כך.

מנהלת אירוע - אופיר משאלי, בהתחלה ממש התלבטנו ולא רצינו ניהול אירוע חיצוני אבל אני כל כך שמחה שהיה לי את השכל לקחת. בזכות אופיר הייתי רגועה, המשפחה שלי גם ככה לא תפקדו באותו יום מלחץ לא פרופורציונלי (בטח שלא היו יכולים לעשות משימות שרציתי לתת להם) ואני שמחה שהם יכלו פשוט להתמקד באירוע עצמו וליהנות.

עיצוב חופה - ליאורה מחופות1000 (הגעתי אליה באינסטגרם). הרגשתי שלא צריך משהו מעבר לעיצוב חופה פשוט ומדוייק, לקחנו עציצי תבלין מהאולם והכל היה יפהפה. מחיר הוגן בלי שום דבר מיותר.

טבעות - תכשיטי בארי בחיפה, מחירים נהדרים וממש מרוצים.

 

מיתוג - תפריטים והזמנות - עיצבתי הכל דיגיטלי בcanva- עם קוד QR לתפריטים בשולחנות ששמתי במסגרת לבנה מהום סנטר (בעיני הפיתרון האקולוגי ובתכלס המשתלם). לעציצים הזמנתי מדבקות ''קחו אותי הביתה'' מעלי אקספרס עם עיצוב שלי.

דברים נוספים שהבאנו לאולם:

ערכות התרעננות לשירותים, ממה שראיתי השתמשו בהכל אז אני ממש שמחה שעשיתי את זה, אישית אני גם תמיד משתמשת בהן כאורחת. אין צורך להגזים אבל כי נשארו לנו גם דברים (תחבושות וטמפונים בעיקר)

שנינו דוקטורנטים להנדסת ביוטכנולוגיה אז קישטתי את עמדת הברכות עם סטנד מבחנות עם פרחים, כוס כימית לעטים, והזמנתי מדבקות מדעיות (+של חתונה) ושמתי בצלחות פטרי. זה היה ממש חמוד!

אז הטיפים העיקריים שלי:

כל מה שגורם לכן לחץ, תכננו מראש כמה שאפשר כדי שברגע האמת כל שנשאר זה רק להנות. היו לי הרים של אקסלים ורשימות, ונהניתי ממש מהחלק הזה כי ככה אני, אבל אם אתן לא נהנות מזה אז תמצאו את הדרך שלכן להגיע ליום הזה כשכל מה שנשאר לכן הוא פשוט להיות בו. ואם משהו משתבש? זה בלתי נמנע, תמיד יש משהו. בסוף זה רק ערב אחד ואם לא תהנו ממנו הוא פשוט יעבור בבאסה, אז עשו את הבחירה המודעת ליהנות מזה ולהחליק את מה שאפשר.

תבחרו ספקים שיש לכן חיבור טוב איתם ולכו עם תחושות הבטן שלכן.

טיפים לחיסכון: 'מאורסים מאורסות' סידרו לנו מחיר זול יותר בכל אולם שהלכנו אליו, בלי תשלום על כלום והלי התחייבות או הצקות. שווה בעיני לתת להם צ'אנס. בנוסף, הנחות של מיט4מיט באזור הבלאק פריידי סידרו לנו דילים מטורפים עם מלא ספקים שגם ככה רצינו אז ממליצה בחום לחפש שם. דבר אחרון - להזמין דברים מעלי אקספרס ויד שניה כשאפשר - יש מלא דברים שאנשים רק מחפשים למכור (אקולוגי וחסכוני).

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
טזורו+
טזורו
94 ממליצים
מקום לאירוע
ליז מרטינז |  Liz Martinez Bridal+
ליז מרטינז | Liz Martinez Bridal
52 ממליצים
שמלות כלה
אופנת סגל | Segal Fashion+
אופנת סגל | Segal Fashion
12 ממליצים
לחתן
easy2give | איזי טו גיב+
easy2give | איזי טו גיב
58 ממליצים
ניהול אירוע ואישורי הגעה
מאיו מיוזיק | Mayo Music+
מאיו מיוזיק | Mayo Music
103 ממליצים
Dj לחתונה
וילת סיגליות+
וילת סיגליות
18 ממליצים
התארגנות וליל כלולות
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
שמלות כלה
התארגנות וליל כלולות
ניהול אירוע ואישורי הגעה
לחתן
צילום סטילס
רב לחתונה
איפור
איפור