הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
נגה ברונסקי
החתונה של נגה ברונסקי
סתיו 2023
הפוסט של נגה, חברת הקבוצה הסודית:

פוסט המלצות וסיכום חתונה 

התחתנו ב״על הנחל״ בחדרה ב14.9 בחתונה טבעונית. היה לנו חשוב שהחתונה תרגיש שלנו ותייצג את מי שאנחנו וזה לגמרי מה שהיה, אז מצרפת גם בסוף טיפים לדברים שלמדתי בתהליך 

הזמנו 300 אנשים, אישרו 260 והגיעו 250.

מקום לאירוע
על הנחל
+

על הנחל בחדרה. היה לנו חשוב שהחתונה תהיה בטבע ולא בתוך אולם, ועל הנחל לגמרי עשה את העבודה. המקום פשוט מהמם, עם מלא מלא ירוק, הכי קרוב לחתונת שטח. התהליך איתם היה אחלה לאורך כל הדרך.
*חתונה טבעונית* - חיפשנו מראש גן אירועים שעושה חתונות טבעוניות טובות, כי חצי מהחתונה הייתה ארגנטינאים והיה לנו חשוב שיהיה אוכל מעולה. כולם ממש ממש אהבו את האוכל והמשכנו לקבל מלא פידבקים חיוביים גם אחרי החתונה, וממה שהספקנו לאכול היה באמת אוכל מצוין ומנות עיקריות מרשימות.

שמלות כלה
אלון ליבנה | Alon Livne - White
+

שמלה מדהימה של אלון לבנה שגרמה לי להרגיש כמו נסיכה,

לחתן
SALINA | סאלינה חליפות גברים
+

קנינו את החליפה המושלמת של אריאל בסלינה ברמת גן, מחירים מעולים ומגוון ענק של חליפות וצבעים. היינו בכמה חנויות וכאן לגמרי היה את המבחר הכי גדול והמחירים הכי טובים, ושירות מעולה.

Dj לחתונה
אטיסוטו | ATISUTO
+

נאריז (אטיסוטו)* - הדיג׳יי היה הכי חשוב מבחינתנו, ולקחנו את נאריז שהיינו בחתונה אחרת שתקלט בה וממש אהבנו. נאריז היה מהמם לאורך כל הדרך, ובחתונה עצמה היה וואו!!! ולא הפסקנו לקבל אחכ מחמאות עליו. אל תתפשרו על דיג׳יי טוב זה באמת הכי חשוב.

ניהול אירוע ואישורי הגעה
easy2give | איזי טו גיב
+

היה מעולה, אחלה שירות לקוחות ומחיר מעולה. אנחנו היינו מרוצים.

רב לחתונה

חיתנה אותנו נעמי מהויה, וזו אולי ההמלצה הכי חשובה וחמה שלי בכל הפוסט. נעמי הייתה פשוט מדהימה, היה לנו תהליך סופר משמעותי איתה וגם החופה עצמה הייתה כל מה שרצינו. הייתה חופה מרגשת, חילונית ויהודית, שהייתה מותאמת אלינו. ממליצה מאוד מאוד מאוד.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים
קובי בלאנדר - עיצוב אירועים | Blander.design
+

 היינו מאוד מרוצים מהעיצוב של מיקה, יצא מהמם וכמו שרצינו והסברנו לה לאורך הדרך. 

איפור

ענבל הייתה מהממת, עשינו פגישת הכנה לפני ועשינו סימולציה של האיפור והשיער וזה ממש הרגיע. משתמשת רק במוצרים שלא נוסו על בע״ח שלי זה היה חשוב. ממליצה מאוד!

צילום סטילס

חן הייתה מושלמת, ממליצה מאוד מאוד מאוד, גם ברמת ההתנהלות איתה והתהליך וגם התמונות עצמן והתחושה שנתנה ביום עצמו.

*התארגנות* - התלבטתי אם להתארגן בבית של ההורים או לא, בסוף החלטתי להתארגן בבית של אמא שלי וזו הייתה החלטה מעולה למרות שדרש 40 דקות נסיעה למקום עצמו, יצאנו מוקדם יותר והכל עבר חלק.
 

*נעליים - Republic* - מגוון גדול של נעליים נוחות, ממליצה.

*צילום וידאו* - לא רצינו להוציא הרבה על צלם וידאו אז בחרנו לקחת צלם רק כדי לתעד את החופה. בהתחלה שקלנו פשוט לשים מצלמת וידאו אבל הבנו שהסאונד לא יהיה טוב, ובדיעבד לקחת צלם וידאו לחופה הייתה החלטה מעולה. לקחנו את רעי שלקח מחיר הוגן ועשה עבודה מעולה - 0546704743.

*עמדת פולארויד* - אחים של אריאל הכינו לנו במתנה עמדת פולארויד עם ספר ברכות שהאורחים יכלו לצלם את עצמם ולהדביק בספר ולכתוב ברכה. זה יצא מהמם וזו אחת המזכרות הכי כיפיות שלנו מהחתונה, ממליצה ממש.

 

טיפים כלליים:

אנחנו נכנסנו ביחד לחופה וזה היה מהמם ומרגש. אני לא חשבתי על זה בכלל לפני עד שהיינו בשתי חתונות שהזוג עשה את זה. זה לגמרי שינה את כל החופה בשבילנו. הייתה לנו גם התלבטות כי ההורים שלי גרושים אבל בסוף הם נכנסו ביחד והכל היה טוב.

אנחנו ממש היינו רגועים לאורך כל הדרך ונהנינו מאוד מהתכנון של החתונה בזכות זה. ארגנו הכל מראש ככה שלא היינו לחוצים, ובעיקר הבנו שבסוף האורחים לא כ״כ שמים לב לפרטים הקטנים כמונו אז ממש שחררנו מזה.

היה לנו ברור שלא נתחתן דרך הרבנות, אבל כן רצינו שתהיה חופה ברוח היהדות. הויה עשו לנו התאמה עם נעמי שממש ידעה לאזן בין השניים. הרגשנו שהחופה הצליחה להיות גם שוויונית וברוח שלנו, אבל גם שמרה רוח היהדות והמסורת. ממליצה מאוד על הויה באופן כללי, התהליך איתם היה נעים ומדויק.

הזמנו מלא פיצ׳פקס וקישוטים מעלי אקספרס, זה הכי סגר לנו פינה! ממליצה על זה מאוד, מי שרוצה קישורים והמלצות מוזמנת לכתוב לי 

משיחות שלנו עם זוגות ומהניסיון שלנו, הדברים הכי חשובים עבור החוויה של האורחים הם אוכל, דיג׳יי ואלכוהול. אלו המקומות שלא התפשרנו בהם וממש שמחנו על זה, וכל השאר באמת פחות משפיע על החוויה.

בנימה יותר אישית- מההתחלה היה ברור לנו שהאירוע הזה צריך לשקף אותנו ולהיות רגע כיף ומיוחד שלנו עם אנשים שאוהבים אותנו, ולא אמור לגרום לנו ללחץ או לבאסה. היה ברור גם מול ההורים מהתחלה שההחלטות על החתונה הן שלנו ואנחנו צריכים להיות שלמים איתן, וההורים באמת שחררו ונתנו לנו להוביל וזה היה מאוד משמעותי בתחושה שלנו בתהליך.

למי שיש שאלות או התייעצויות - הכי מוזמנות לפנות אליי ואשמח לעזור. אני הגעתי לתהליך הזה בלי הרבה ידע אז מבינה כמה זה חשוב שיש את מי לשאול 

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אלון ליבנה | Alon Livne - White+
אלון ליבנה | Alon Livne - White
95 ממליצים
שמלות כלה
קובי בלאנדר - עיצוב אירועים | Blander.design+
קובי בלאנדר - עיצוב אירועים | Blander.design
115 ממליצים
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
אטיסוטו | ATISUTO+
אטיסוטו | ATISUTO
109 ממליצים
Dj לחתונה
easy2give | איזי טו גיב+
easy2give | איזי טו גיב
58 ממליצים
ניהול אירוע ואישורי הגעה
אורטל אידיסיס - ניהול והפקת אירועים+
אורטל אידיסיס - ניהול והפקת אירועים
27 ממליצים
הפקת אירועים
על הנחל+
על הנחל
8 ממליצים
מקום לאירוע
SALINA | סאלינה חליפות גברים+
SALINA | סאלינה חליפות גברים
25 ממליצים
לחתן
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
לחתן
Dj לחתונה
ניהול אירוע ואישורי הגעה
רב לחתונה
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
איפור
צילום סטילס