הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
עמית ומתן
החתונה של עמית ומתן
קיץ 2023
הפוסט של עמית, חברת הקבוצה הסודית:

הייי כלותת יפות

מחזירה לקבוצה המדהימה הזאת בפוסט המלצות.

באופן כללי כל הפוסטים האלה ממש עזרו לנו בבחירת הספקים, חלקם מוכרים יותר וחלקם פחות ולכן חשוב לי להעלות את השמות פה בקבוצה

מקום לאירוע

אנחנו לא גרים בדרום, המשפחות שלנו מאזור נס ציונה, גדרה, ראשון וגוש עציון וחברים מתל אביב אבל הנסיעה דרומה הייתה שווה ומשתלמת, החל מהמחיר ששילמנו ועד השפע שקיבלנו.

מתחם עופרים הוא המתחם הפתוח בגני הצבי, יכול להכיל חתונות גדולות, הוא מהמם ביופיו ומהרגע הראשון התאהבנו. את שאר האולמות שראינו השוונו תמיד לגני הצבי עד שהחלטנו שזהו ואנחנו סוגרים.

בכללי, ממליצה לצאת מהמרכז ולהדרים קצת - הסטנדרט בדרום/שפלה שונה מאוד! קיבלנו 10 מנות בקבלת פנים, זה אפילו לא היה נתון לבחירה, לאחר מכן על השולחנות היו 10 סלטים, 2 מנות פתיחה, 2 ראשונות, 2 עיקריות, קינוחים ואפטר והכל במחיר שאי אפשר לדמיין.

הצוות היה מקצועי מאוד, עד הרגע האחרון היינו איתם בשיח ובטלפונים והמענה תמיד היה עם חיוך ובאדיבות. התייחסו אלינו לאורך כל הדרך כאל חתן וכלה.

אנחנו מקבלים מלא מחמאות על גני הצבי - האוכל, האווירה, הנראות של המקום הכל מושלם.

*מנהל אירוע - אופיר חזן* לצד העובדה שהצוות של גני הצבי מטורף הבאנו את אופיר כמנהל אירוע. אופיר מקצוען עלללל! מכיר את התחום, יודע איך לדבר עם ספקים, דאג לנו מההתחלה ועד הסוף, לא נח לדקה. היה על הזמנים, ספר את המנות עם נציג מהאולם, דאג לבלתמים קטנים תוך כדי הערב מבלי שהיינו מודעים אליהם. הוא הבחירה המושלמת. בזכותו היה לנו ראש שקט!!

Dj לחתונה
HYPE | הייפ
+

מיליה רוז - אחת ויחידה!! הרחבה בערההה אין אחד שנשאר לשבת. היא באמת מספר אחת ואנחנו עד היום מקבלים עליה ים מחמאות. קראה אותנו מהרגע הראשון, הבינה את הראש שלנו וזרמה איתנו על הכל. היא מהממת. לפני החתונה התקשרתי אליה סתם להוריד פאניקה והיא הכי אחות בעולם.

שמלות כלה
סטודיו מדינה | MËDINA
+

2 שמלות - סטודיו מדינה MEDINA* ואוווו אין לי מילים בכלל. קיבלו אותי בזרועות פתוחות וחיבוק חם ואוהב. על הפעם הראשונה שהלכתי אליהם סגרתי. הצוות מקצועי ברמות, הן יודעות את העבודה, מרימות לך לאורך כל הדרך, מפרגנות, עוטפות אותך כאילו הן מוזמנות בעצמן לחתונה. תפסתי דיל אצלן - 2 שמלות במחיר של שמלה אחת. כל פעם קופצים דילים אחרים, שווה לעקוב. בגדול הרגשתי שסגרתי את שמלת חלומותיי וזו ההרגשה הכי כיפית שיש

איפור
ליז ורניק
+

שיער- רק אציין, כמתולתלת, שהרבה אנשים היו מופתעים כשראו אותי עם התלתלים וכולם החמיאו ואמרו שנשארתי אני ושזה הכי אותנטי ויפה. בנוסף, להחליק תלתלים בקיץ יכול להיות אירוע טראגי ועדיף עשות תסרוקת שמתאימה לשיער שלך. ליווי לתלתלים הכרחי. חיפשתי מישהי שיודעת להתעסק עם שיער מתולתל ומשעצבת אותו כך שישמור על הטבעיות שלו. ליז היא הבחירה הנכונה. היא יודעת לעבוד עם שיער מתולתל, יש לה ניסיון בכמויות. היא עיצבה את השיער גם לאחותי והיא יודעת לעבוד גם עם שיער חלק.

היא נתנה מלא טיפים סופר חשובים ונכונים, בזכותה הזמנתי עגילים מעלי אקספרס ב15 שח חח ובזכותה בחרנו שיר למפגש והייתי רגועה מאוד במהלך ההתארגנות.

איפור

איפור- רחלי היא חברה של חברה ובשניה שסגרנו תאריך דיברתי איתה. לא היה ספק שהיא תהיה המאפרת. היא תותחית עללל, יודעת לעשות ים סגנונות, היא מתוקה ברמות. איפרה אותי ואת אחיות שלי וכולנו יצאנו מרוצות וכמו שרצינו.

צילום סטילס

 בהמלצת חברה הגעתי לדניאל ומהרגע הראשון ידעתי שאסגור איתו. בפגישה איתו הוא היה הכי קליל, זורם, משרה אווירה רגועה וככה היה במהלך היום של החתונה. הוא הוציא מאיתנו את ההכי טוב שלנו, התמונות מושלמותתתת והצוות שלו נדיררר!! ממליצה בחום.

רב לחתונה

למרות שלא התחתנו ברבנות לבעלי מתן היה חשוב שהחופה תהיה דתית יהודית כהלכתה. ארגון חופות נותנים מענה מדוייק לזה. טקס חופה יהודי עם כל האלמנטים - כתובה, יין, טבעות, 7 ברכות, כוס. המלצה חמה מאוד.

*מגנטים - אביתר אלמוזנינו* בהמלצת האולם יצרנו קשר עם אביתר וזה היה הדבר הכי טוב שעשינו. הוא נעים, כייפי, קליל, ידוע את העבודה, עשה יםםם מגנטים ללא הגבלה גם כפילויות אם יש כמה אנשים בתמונה אחת, תמונות מהממות ויפות. ממליצה בחום.

*חתונה אזרחית - גיאורגיה טביליסי* - החלטנו שאנחנו לא מתחתנים ברבנות אבל כן רוצים להירשם כנשואים, אז טסנו לגיאורגיה והתחתנו שם. בגדול תהליך בירוקרטי קל ברמות. מוזמנות ליצור קשר בפרטי וארחיב.

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
סטודיו מדינה | MËDINA+
סטודיו מדינה | MËDINA
214 ממליצים
שמלות כלה
ליז ורניק+
ליז ורניק
5 ממליצים
איפור
HYPE | הייפ+
HYPE | הייפ
325 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
שמלות כלה
איפור
איפור
צילום סטילס
רב לחתונה