הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
מאי ואלמוג
החתונה של מאי ואלמוג
אביב 2022
הפוסט של מאי, חברת הקבוצה הסודית:

אמנם עבר כבר די הרבה זמן, אבל הרגשנו חייבים להרים ולפרגן לספקים המדהימים שלנו והפוסט כולו מוקדש באהבה ענקית אליהם!

אז... אלמוג ואני התחתנו ב26.5.22 במשק של ההורים שלי, בכפר יהושע (מושב בעמק יזרעאל).

היו באזור ה370 אורחים, שמתוכם 180 צעירים.

עשינו חתונה בסגנון "פסטיבל" – הזמנו לשעה 19:00, החופה הייתה בשעה 21:00. מההתחלה היה אוכל – גם מנות ראשונות וגם מנות עיקריות, והכל בסגנון של בופה, וגם אחרי החופה האוכל המשיך. כמובן שאח"כ היו קינוחים (גם פרווה וגם חלביים) ואפטר פרטי.

הפקת אירועים

עיצוב והפקה מספר אחת בארץ – בגלל שעשינו חתונת שטח, בשדה חיטה, היה לנו ברור שחייבים לקחת מפיק ולכן ההמלצה הראשונה שלי היא לא אחרת מהמפיקה המושלמת שלנו, שבאמת לדעתנו אין שני לה בשוק היום – עדי עמר. מיד שסגרנו תאריך, עדי הייתה הטלפון הראשון שלי, הייתי בחתונה מדהימה שהיא הפיקה וישר ידענו שאנחנו רוצים אותה. עדי באמת הפיקה את חתונות החלומות שלנו, הכל היה בול בול מה שדמיינו. עדי היא גם המעצבת – אז ככה שהיא גם עיצבה לנו את החתונה. לנו אין מילים לתאר כמה מושלם ויפה היה, מצרפת תמונות שידברו בעד עצמן.

קייטרינג ושירותי בר
ארטישוק | קייטרינג
+

הכי מושלמים בפער – עד עכשיו מקבלים עליהם פידבקים, העברנו את המספר שלהם למלא אנשים אחרי החתונה. אור המנהלת הכי מדהימה שיש, רק רוצה שיהיה טוב, האוכל היה מעולה (גם בטעימות), הרגשנו שהיא עושה הכל כדי שנהיה מרוצים, היה רמה גבוהה מאוד!

שמלות כלה
אלון ליבנה | Alon Livne - White
+

חיפשתי הרבה זמן שמלה, שבעיקר תחמיא לי לחזה. הייתי ב-7 מקומות אחרים לפני שהגעתי לאלון לבנה ואת האמת שהתאהבתי בה ישר, החמיאה לי בטירוף והחזיקה הכל. הרגשתי הכי בנוח! עשיתי תיקונים אצל נטלי - תופרת מדהימה שנתנה לי שירות מדהים והתרגשה יחד איתי מאוד!

Dj לחתונה

אין עליהם מספיק המלצות פה, וחבל ממש כי הם היו פגזזזז! אנחנו מכירים אותם מלפניי, אז ידענו שאנחנו בידיים הכי טובות שיש, אבל חשוב לי להמליץ עליהם פה כי הם הרימו את הרחבה בטירוף ואנשים באמתת לא הפסיקו לרקוד!

איפור

עדן חברה טובה שלי, היה לי ברור שאני אקח אותה. בתור אחת שלא מתאפרת ושיש לי שיער שבד"כ מסתדר טוב, הרגשתי הכי אני, עדינה וקסומה ולא בתוך תחפושת! הרגשתי הכי יפה שזה מה שחשוב!

צילום סטילס

מורן מדהימה!!! לא מספיק מדברים על כמה צלמים זה חשוב, כי למעשה מבלים איתם את כל היום, ואנחנו ממש זכינו במורן, התמונות יצאו מהממותתת, תפסה אותנו ברגעים הכי כיפיים ומרגשים והיה נעים איתה ממש!!

צילום ועריכת וידאו

אין עליו! מומלץ בטירוף, גם איתו היה כל כך נעים להיות יחד, הבין אותנו ואת זה ששאנחנו לא אוהבים להצטלם ואנחנו מרוצים בטירוף!!!

אטרקציות

נתנאל המהמם עשה לנו מיליון מגנטיםםםם והוא לא הפסיק להסתובב ברחבה, יצאו לו תמונות מעלפות!

לחתן

לוק ראשון (מכנסיים ומכופתרת) והמכופתרת של הלוק השני – בלו נייבי בדיזינגוף בת"א. את האמת שאנחנו גרים ממש על יד החנות, תמיד ידענו שנלך לשם ונמצא ובאמת ככה היה, החמיא לו ממש, שירות מדהים, הכולל תיקונים וגיהוץ, אין עליהם.

*מחתן – אורי שילה אורי שילה - עריכת טקסי חתונה אנחנו לא התחתנו ברבנות, היינו בחתונה שאורי חיתן ועוד באותה חתונה פנינו אליו וסגרנו איתו. אורי הוא אחת ההחלטות היותר טובות, הוא אדם כל כך נעים, הבין אותנו ואת הסיפור שלנו מיד, הוא ענה על כל מה שרצינו. עד עכשיו אומרים לנו שהחופה שלנו הייתה ואוו וגם אנחנו הרגשנו ככה! אין מילים לומר כמה שאנחנו ממליצים עליו.


 

שנינו בחרנו להחליף ללוק שני, רק בגלל נוחות והחום – אני החלפתי לטופ מברנדה ומכנסיים קצרים מזארה, ואולסטאר גבוהות שקניתי ברזילי. אלמוג החליף למכופתרת פשתן יותר קלילה מבלו נייבי, מכנסיים קצרים מזארה ופלדיום מסטורי.

היה לנו יום באמת מושלם, נהנינו ברמות, קיבלנו תגובות מדהימות ומחבקות!!! עבדנו על עצמנו להיות הכי קלילים ומשוחררים והיה באמת התגשמות כל חלומותינו. כל הספקים (למעט אחד) באמת היו מדהימים והרגשנו שפשוט רוצים לשמח אותנו ולעשות לנו טוב ושנהיה מאושרים ומרוצים.

זה יום כזה כיפי! תהנו ממנו!!!

מזל טוב לכולן

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אלון ליבנה | Alon Livne - White+
אלון ליבנה | Alon Livne - White
95 ממליצים
שמלות כלה
ארטישוק | קייטרינג+
ארטישוק | קייטרינג
12 ממליצים
קייטרינג ושירותי בר
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
הפקת אירועים
קייטרינג ושירותי בר
שמלות כלה
Dj לחתונה
איפור
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו
אטרקציות
לחתן