הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
שירה וסמואל
החתונה של שירה וסמואל
אביב 2022
הפוסט של שירה, חברת הקבוצה הסודית:
מקום לאירוע
קאי | KAHI
+

מקום - kahi resort | ה - מקום. נ ק ו ד ה. שווה כל שקל שהוצאנו. אם אני אתחיל לפרט אני לא אסיים ובא לי להיות אשת השיווק שלהם ולהסביר לכולם למה הם חייבים להתחתן שם אבל עד אז מי שרוצה אשמח להרחיב בפרטי | זו באמת הבחירה הכי טובה שיכלנו לעשות מכל הבחינות והאורחים שלנו פשוט לא נרגעים מהמקום, מהשירות, העיצוב, האוכל, האווירה, הבקתות שנשארים לישון בהן, ארוחת הבוקר השווה שלמחרת - בקיצור באמת שאין מספיק מילים להסביר את החוויה שהמקום הזה מעניק | ואני חייבת לציין את מנהל האירוע התותח על חלל שקיבלנו מטעם האולם - יותם המוכשר שהתנהג כאילו זה האירוע הכי חשוב בחיים שלו ובא לי שהוא ישאר חבר שלי לכל החיים כי ככה אני אהיה רגועה לעד [מזל שלא לקחתי מישהו חיצוני, וכן היו מחשבות כאלו].

צילום סטילס

צלם סטילס - אנדרי אברמוב andrey_abramov_photography | איזה בן אדם! מאוד חששתי מהצילומים כי זה פחות הקטע שלי, ואנדרי הנסיך הזה צילם תמונות שעד שלא ראיתי אותן לא האמנתי שככה נראנו וככה החתונה נראתה. התמונות מחזירות אותנו לאותה אווירה ולאנרגיות המטורפות שהיו לנו וגורמות לנו לרצות לחזור בדיוק לאותם הרגעים! מקצועי ומוכשר ברמות, העלה לי תקציר של כל החתונה לסטורי , שלח לנו טעימה מהתמונות כבר יום למחרת ואת כל התמונות פחות משבוע אחרי החתונה.

צילום ועריכת וידאו
אליאור תורג'מן
+

צלם וידאו - אליאור תורג׳מן - eliorvideo | אמנם עוד לא קיבלנו את הסרט אבל בחרתי בו כי הסרטים שלו הם פחות סרטי חתונה מסורתיים ויותר סגנון קליפ אופנה משהו קצת יותר קליל. הוא היה מצחיק וזורם וקרא אותנו מעולה, גרם לנו להרגיש בנוח ואני בטוחה שיצא מושלם.

Dj לחתונה
HYPE | הייפ
+

די ג׳יי - נדב שפילמן | אין כמוהו!!!! זרם איתנו על הכל והזרים אותנו על הכל והרים לנו מסיבת פורים של החיים. שפילמן אם אתה רואה את זה אתה הגבר שבגברים ונזמין אותך לחתונת העשור שלנו.

שמלות כלה

אחת ויחידה. הכל אצלה נוטף סטייל, קלאסי, נקי ופשוט. הייתי אצלה 7000 פעמים כי פשוט לא הצלחתי לבחור מרוב שכל מה שהיא נוגעת בו יוצא היסטרי, הרגשתי פצצה מפחידה בכל דקה שהשמלות היו עליי. ורימה פשוט מהממת

איפור

בזכותה נמנעו מספר לא מבוטל של התקפי חרדה, היא קלילה וקורעת מצחוק והכי חשוב היא עשתה אותי *בדיוק* כמו שדמיינתי ואפילו יותר.

עיצוב שיער

אומן. פרפקציוניסט ברמות, הקשיב לי, זרם איתי ונתן לי תחושת ביטחון שאפילו לא הרגשתי צורך בפגישת ייעוץ. סגרתי איתו ליווי כי הייתי עם פזור שפחדתי שלא יחזיק ובסוף לא נגעתי בשיער מרוב שעפתי על איך שנראיתי.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

קצת חששתי בהתחלה כי אין לה המון ניסיון עם עיצוב אירועים אבל בסוף זו גם אחת הסיבות שבחרתי בה. הקלאסיות, העדינות והפשטות, הסטייל המהמם שיש לה, אהבתי כל דבר שהיא שיתפה בעמוד האינסטגרם שלה וידעתי שיהיה בסדר והיה הרבה יותר מבסדר. היא ליוותה אותי ברמה היומית בתקופה סופר מרגשת, הייתה סבלנית בטירוף, הקשיבה, ייעצה והתייעצה ויצא מושלם.

הזמנות לחתונה ומיתוג

ואו כמה שאני חפרתי לה, אין בחורות מכילות כמוה, מוכשרות ומקצועיות כמוה. מההזמנות, לתפריטים, לשלט כניסה, לשלטי אווירה למתנות לאורחים - התמונות שוות הרבה יותר ממילים. תשקיעו בעיצוב גרפי! זה הרבה יותר ממה שאתן חושבות וזה עושה אפקט מטורף כשזה מתכתב עם כלל העיצוב של האירוע.

 

>

* מתנות לאורחים - משלוחי מנות עם אזני המן. עשיתי בעצמי; המון עבודה ולא מעט עצבים ובדיעבד הייתי משלמת למישהו שיעשה את זה עבורי.

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אליאור תורג'מן+
אליאור תורג'מן
1 ממליצים
צילום ועריכת וידאו
קאי | KAHI+
קאי | KAHI
29 ממליצים
מקום לאירוע
HYPE | הייפ+
HYPE | הייפ
326 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו
Dj לחתונה
שמלות כלה
איפור
עיצוב שיער
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
הזמנות לחתונה ומיתוג