הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
עדי ואור
החתונה של עדי ואור
אביב 2022
הפוסט של עדי, חברת הקבוצה הסודית:

התחתנו ב-28.3.2022 בבית השמחות בתל אביב, חתונת יום שני.

התארסנו ביוני מול הר געש מתפרץ באיסלנד בהצעה מהממת. סגרנו אולם בספטמבר~ ואת שאר הספקים התחלנו לסגור אחרי החתונה של אחי וגיסתי המהממים שהתחתנו בנובמבר (שכתבו גם פוסט המלצות כאן) וגם העתקנו מהם בחלק מהספקים . הספקים שלנו היו פשוט מושלמים אחד אחד ואנחנו ממליצים עליהם מכל הלב !!!

מקום לאירוע
בית השמחות
+

אולם – בית השמחות – ראינו כמה אולמות בתל אביב וברגע שנכנסנו לבית השמחות היה ברור שזה המקום בשבילנו! מההתחלה השקו והאכילו אותנו, עזרו לנו כל כך ועשו הכל כדי שיהיה לנו שמח כל כך בלב! הצוות פשוט מושלם אחד אחד! – אביחי הנהדר, אילור המושלמת מולה סגרנו, אימרי מנהל האירוע התותח, שף פוגל -וואו איזה אוכל!, ברק עם האנרגיות האינסופיות, נועה שעזרה לנו כלכך! המלצרים ומלצרית המשפחה יובל המהממת, הברמנים, המאבטח (שגם ליווה אותנו לרכב ותדרך אותנו) והמארחת. גם לפני האירוע, גם כשהגענו לאולם וגם תוך כדי האירוע אנשי הצוות הרימו לנו בכל רגע, עזרו וסידרו ועשו הכל כדי שהאירוע יהיה הכי מושלם שיש. אימרי מנהל האירוע מטעם האולם היה איתנו בקשר כל הזמן, ליווה אותנו והסביר, היה ממש זמין לשאלות ובקשות ויחד עם הצוות של בית השמחות דאג לזה שנקבל כל מה שהיה לנו חשוב. גם תוך כדי וגם אחרי האירוע קיבלנו כל כך הרבה מחמאות על האוכל, על הצוות, על הייחוד והיופי של המקום ואני חד משמעית וללא שום היסוס ממליצה לבחור בבית השמחות, זה פשוט מקום ברמה אחרת.

Dj לחתונה
עומר כחלון
+

דיג'יי – עומר כחלון , עומר היה הדיג'יי התותח שלנו! נפגשנו פעמיים ועומר גם הביא לנו את המספר שלו ובפגישות איתו עזר לנו לבחור שירים לחופה. כל פעם שפגשנו אותו היה כל כך כייף! והיה ממש ברור שהוא אוהב מוזיקה ומבין אותה, מבין אירועים ומבין קהל – גם את הקהל שלנו שהיה שילוב מעניין של אנשים – פשוט מקצוען! כבר מתחילת האירוע עומר עשה לנו כזה שמח!! במהלך האירוע היה איתנו בקשר עין וראה כמה אנחנו והאורחים שלנו עפים עליו! הוא קרא את הקהל וזרם איתו ויצר אווירה של חגיגה אמיתית. אנחנו סמכנו עליו בעיניים עצומות והוא הרים אותנו באוויר. קיבלנו כל כך הרבה מחמאות ו-וואלה באמת שיש על מה! הוא ה-דיג'יי ואין שום התלבטות.

רב לחתונה

אורי שילה דרך הוויה – מעבר להמלצות הרבות שראינו על אורי בכל מקום ראינו אותו בטקסים של חברים, התלהבנו ורצינו גם! והיופי בכל זה שכל חופה נראית אחרת לחלוטין, והחופה שלנו הייתה לגמרי שלנו! אורי ליווה אותנו בתהליך כתיבת הטקס והכתובה החילונית שלנו והיה סופר זמין וקשוב לכל הבקשות שלנו. יחד עם אורי עיצבנו את הטקס כפי שרצינו והתאמנו אותו לערכים שלנו ולאורח החיים החילוני שלנו תוך שמירה על החלקים מהמסורת שהיו לנו חשובים. אורי השקיע ולמד עלינו ועל הזוגיות שלנו וזה עשה את הטקס עוד יותר מיוחד וייחודי ועזר לנו לחגוג את הזוגיות והאהבה שלנו. הרוגע שלו היה בולט בכל אחד מהשלבים לפני ובמהלך החתונה ואני פשוט כל כך אוהבת את הקול שלו, קיבלנו כל כך הרבה מחמאות על הטקס והייחודיות שלו ואורי הוא פשוט בחירה מעולה.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

עיצוב – שני כהן מעצבת הבית של בית השמחות עיצבה לנו את האולם, והוא היה פשוט מהמם!! העיצוב הבסיסי של בית השמחות שהיא עושה פשוט יפיפה אז לא הוספנו הרבה – עשינו עיצוב לחופה, תוספת פרחים כחולים לעיצוב שולחנות ושני עיצבה לי גם זר מושלם! שני הייתה סופר קשובה לנו, עבדה לפי הצבעים שביקשנו ולפי תמונת חזון של חופה שאהבתי והיה כייף אמיתי לעבוד מולה.

צילום סטילס
Flea Studio | פלי סטודיו
+

את בוריס ואלכס מ-flea studio ראינו בחתונה של אחי וגיסתי, פשוט התאהבנו וכל כך שמחנו לסגור איתם גם. בוריס ליווה אותנו במהלך היום ואלכס הצטרף אלינו לאולם לצילומי משפחות וצילום האירוע והם היו פשוט וואו! צוות של מקצועניים, היו סופר קשובים, הרגישו אותנו, הרימו לנו בטירוף ורקדו איתנו באירוע!. בוריס הגיע לצילומים כבר בשלב האיפור - עשה לנו כזה שמח במהלך היום, נתן לנו פידבקים מעולים שהוציאו מזוג כמונו שלא רגיל להצטלם תמונות מדהימות! הוא הראה לנו תוך כדי איך הדברים נראים מהמצלמה שלו וגם שלח לנו תמונות ראשונות כל כך מהר (כבר יום ויומיים אחרי היו לנו כמה תמונות ותוך כמה ימים קיבלנו עוד כל כך הרבה!!). סמכנו על בוריס בלב שלם בכל כך הרבה דברים, גם מבחינת הלוקיישנים, וזו פשוט הייתה החלטה נהדרת! עשינו צילום אורבני כמו שרצינו בהתאמה לאירוע שלנו ולעובדה שאנחנו גרים במרכז תל אביב. בקיצור הם עשו לנו פשוט חוויה מדהימה, עשו לנו תמונות מהממות וטוב על הלב.

איפור

וואו צליל היא הכי מהממת שיש!! צליל הקסומה פתחה איתי את היום עם הרוגע המושלם שלה, מקצועית שאין דברים כאלה! באה ועשתה את הקסם שלה והפכה אותי לנסיכה אמיתית! גם עם האיפור והשיער עדיין הרגשתי לגמרי אני, ממש כמו שרציתי, וצליל כל הזמן הייתה איתי בשיח והבהירה לי כל הזמן שהיא לא תלך עד שאני אהיה הכי מרוצה בעולם – מה שהיה מבחינתי מאוד פשוט כי היא פשוט עשתה הכל מושלם!! קיבלתי כ-ל כ-ך הרבה מחמאות והאיפור והשיער החזיקו כל האירוע בצורה הכי מהממת שיש. כל פעם שאני מסתכלת על עצמי בתמונות אני לא מצליחה להוריד את החיוך וזה ממש בזכות צליל הקסומה.

צילום ועריכת וידאו

הקסום! ממש רצינו וידיאו שישקף את מי שאנחנו, שלא יהיה סתם העתק הדבק אלא יהיה ייחודי ויספר את הסיפור שלנו ואת איך שהיום שלנו היה – אז בחרנו ביון!. לומר שיון צלם וידיאו זה עוול כי הוא פשוט אומן, הצלם הראשון שהגיע והאחרון שהלך – רצה לתפוס את היום בדיוק כפי שהיה ולעשות לנו בסוף את ראיון הסיום כדי לשמר את התחושות והמחשבות מהיום המיוחד הזה גם לעתיד. יון עשה לנו הכי שמח במהלך כל היום ורקד איתנו ועם החברים שלנו באירוע, גרם לכולם להרגיש הכי נוח סביבו. המשפחה שלנו והחברים שלנו ממש התלהבו מהאנרגיות שלו, והתהליך איתו לכל אורך הדרך פשוט נהדר ונעים ואנחנו סומכים עליו כל כך! לפני שסגרנו ראינו את העבודות המהממות שלו באתר והכי חשוב ראינו את יון בחתונה של אחי וגיסתי והיה לנו ברור ישר שהוא הבחירה המושלמת גם בשבילנו!

אטרקציות

וואו איזה כמויות! ואיזה איכות! את כל התהליך עם טרנד 54 עשינו עם חן הנהדר כולל הוספת העיצוב שרצינו ברוח ההזמנה, הוספנו רינג לריקודים וחן פשוט עמד בכל מה שסגרנו ומעבר!! ראינו את האורחים והמשפחות שלנו יוצאים עם ערימות של מגנטים וזה היה לנו ממש חשוב! וגם קיבלנו הרבה פידבקים חיוביים מהאורחים על המגנטים. אנחנו קיבלנו קופסא מדהימה עם כל כך הרבה מגנטים, הרבה הגדלות, קולאז' ו2 בלוקים. כבר בסוף האירוע חיכה לי בוואטסאפ קישור לגלריית התמונות וזה היה פשוט מדהים להעביר לכולם תמונות כל כך מהר גם בגרסה דיגיטלית. כל כך שמחה על ההחלטה לבחור בטרנד 54 באמת כאלה מקצועיים שזה מטורף.

הפקת אירועים
אורטל אידיסיס - ניהול והפקת אירועים
+

עם אורטל סגרנו בזכות ההמלצות הרבות שראינו עליה ובאמת שכולם צודקים! אורטל תקתקה לנו את האירוע יחד עם שאר אנשי הצוות והספקים בצורה מדהימה. הייתה סופר מקצועית, נתנה לנו דגשים סופר חשובים שעזרו לאירוע שלנו להיות הכי טוב שיש. אורטל המדהימה העלתה לנו סטוריז במהלך האירוע, הוציאה לנו כל כך הרבה צ'ייסרים לרחבה, כל הזמן ראיתי אותה עם חיוך ותמיד שאלה אותנו אם אנחנו צריכים משהו. לא רציתי לרדת מהרחבה לרגע ואורטל המהממת הביאה לי את הנעליים וכל מה שאני ובן זוגי היינו צריכים מהחדר חתן-כלה והייתה גם זמינה למשפחות האהובות שלנו. הבאנו לאורטל את המעטפות לספקים בתחילת האירוע והיא דאגה לזה, עשתה לנו דוח אלכוהול ופיזרה את כל הציוד שלנו יחד עם צוות האולם. בתכלס, רצינו שאנחנו והמשפחות שלנו נהנה בראש שקט בחתונה וזה לגמרי קרה.

שמלות כלה

שמלה שעזרה לי להרגיש הכי מהממת שיש והייתה סופר נוחה שלא רציתי להחליף גם בשלב הריקודים. הצוות היה ממש נעים ומפרגן והכי חשוב - המטרה כל כך חשובה.

המלצות סופר חמות גם על:

נעלים – יושו + אדידס לרחבה

חליפה – names

נעלים חתן – foco neru

אלכוהול – תוספת חיצונית פנקו + עמדת קוקטיילים מהברדק

אוכל התארגנות – דליקטסן מגש I do

תהנו מכל רגע ומזל טוב!

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של עדי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של עדי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של עדי
צילום: Flea Studio | פלי סטודיו
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
בית השמחות+
בית השמחות
114 ממליצים
מקום לאירוע
Flea Studio | פלי סטודיו+
Flea Studio | פלי סטודיו
63 ממליצים
צילום סטילס
אורטל אידיסיס - ניהול והפקת אירועים+
אורטל אידיסיס - ניהול והפקת אירועים
27 ממליצים
הפקת אירועים
עומר כחלון+
עומר כחלון
64 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
רב לחתונה
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
צילום סטילס
איפור
צילום ועריכת וידאו
אטרקציות
הפקת אירועים
שמלות כלה