הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
יהל וטל
החתונה של יהל וטל
אביב 2022
הפוסט של יהל, חברת הקבוצה הסודית:

אז עברו כמעט 3 חודשים מהחתונה והגיע הזמן לשתף אתכן בחוויה המדהימה שהייתה לנו ולפרגן לספקים המושלמים שדאגו להגשים לנו את כל החלומות!

אני הולכת לפרט כמה שאפשר כדי לתת לכל הכלות לעתיד מידע כמה שיותר טוב מהחוויה האישית שלי (מצטערת על החפירה), מי שמעוניינת בעוד מידע מוזמנת ליצור איתי קשר בפרטי בכיף ובאהבה!

תזכרו, היום הזה הוא כולו סביבכם וסביב האהבה שלכן, תבינו שהכל מתגמד בסוף ומה שחשוב שתהיו מאושרים ותזכו לחגוג את האהבה שלכם עם כל היקרים לכם! תהנו מהיום הזה, אל תחשבו על מה שאולי לא קרה טוב כי האורחים לא מודעים לזה! תרקדו יחד עם החברים ותעשו שמח! אני באמת הייתי חוזרת על היום הזה שוב אם יכולתי- כי זה יום מיוחד, הכי כיף שחוויתי בחיי! 

חתונת שישי צהרים, 29.04.2022, מזג אוויר מעולה טיפה חם אבל לא מידי!

מקום לאירוע
אקו | eco מתחם אירועים
+

אין מילים לתאר כמה הבחירה הייתה מדויקת עבורנו! מקום מדהים ברמות, ביופי שלו, באווירה, באוכל.. כל התהליך היה סופר נעים ואנחנו באמת מרוצים מהבחירה שלנו! היה לנו אירוע גדול באזור ה450 מוזמנים הגיעו וזה היה מדהים

צילום סטילס
עידן מרציאנו | Idan Marciano Wedding Photography
+

טוב מה אני אגיד, באמת שהוא אחת הבחירות הכי טובות שיכולנו לעשות באירוע שלנו! מהפגישה הראשונה שלנו עם עידן היה חיבור לא מוסבר, ישר אפשר לראות איזה מקצוען הוא ואיזה יחסי אנוש מדהימים יש לו- שזה לא פחות חשוב ביום הזה! ביום החתונה עידן הגיע ומהרגע הראשון התנהג כאילו אנחנו חברים כבר שנים ויצר אווירה סופר נעימה וכיפית שעזרה לעבור את היום הזה בקלילות ! אנחנו גם בחרנו לעבוד עם הצלם וידאו שעידן עובד איתו, שגם הוא מקצוען אמיתי ומקסים! בקיצור, אני מאוהבת לחלוטין וממליצה לכולם להתאהב כמוני (וכמובן גם התוצאות מושלמות ומדברות בעד עצמן!)

Dj לחתונה
פיינל דראם מוזיקה | Final Drum
+

אופק גלר האחד והיחיד (פיינל דראם), מקצוען ברמות הגבוהות ביותר! בא להעיף אותנו באוויר! מהפגישה הראשונה איתו היה לנו ברור שזה מנט טו בי, הוא האחד בשבילנו! ולא טעינו! אופק עם אנרגיות מטורפות עשה שמח ברמה הכי גבוהה שאפשר ודאג שלא נרד מהרחבה אפילו לא לשניה!

שמלות כלה
טלי ומריאנה שמלות כלה | Tali and Marianna
+

לוק ראשון, שמלה - סגרתי דרך טלי ומריאנה, ובאמת שאין מילים להגיד כמה אני מרוצה ומאושרת שזאת הבחירה שלי! אני עשיתי לפי דגם שלהם בתפירה אישית ויצא פשוט מושלם, נסיכה מהאגדות, פיה! שמלה ברמה גבוה עם גימור מדויק! יש להם קולקציה מטורפת שכל אחת יכולה למצוא משהו שתתחבר אליו. בנוסף, היחס המדהים שקיבלתי מהפגישה הראשונה (שבה ישר כבר סגרתי שמלה וזה היה המקום השני כולה שראיתי!), דרך המדידות ועד הרגע שהחזרתי הכל וקיבלתי חיבוק ואהבה!

לחתן
Names בוטיק אופנה לגבר
+

בדיזנגוף, מבחר באמת גדול, יחס אישי ואיכות מדהימה!

ניהול אירוע ואישורי הגעה
easy2give | איזי טו גיב
+

אנחנו סגרנו דרך easy2give חבילה גם של אסמסים ושיחות וגם אפשרות לקבלת מתנות. היה להם בזמנו חבילה ממש משתלמת דרך בנק הפועלים. אנחנו היינו ממש מרוצים וחייבת להגיד שיחסית הרבה העבירו תשלום דרכם.

איפור

המושלמת! היות ומדובר בחתונת שישי צהרים, מורן הייתה הספקית הראשונה שראיתי באותו יום (5 בבוקר...) ולמרות השעה המוקדמת דאגה לאווירה נעימה, עבדה ביעילות ובמקצועיות ודאגה שאהיה הכי יפה ליום המיוחד ויחד עם זאת הכי טבעית שאפשר!

קייטרינג ושירותי בר

החברה שעובדת עם אקו, והחלטנו שאין מצב שחתונת שישי תהיה בלי קוקטיילים! אז בנוסף לחבילת אלכוהול שלקחנו סגרנו 4 שעות של רכב קוקטיילים שדאג להרים את האווירה, אנשים פירקו את הרכב ורוב האלכוהול שלנו בכלל עף שם!

מעצבי טבעות

אנחנו קנינו בג'קסון יש להם אחלה מבחר ומחירים ממש נוחים. הגיע בזמן וגם כשהיינו צריכים להקטין הם עשו ביעילות

אטרקציות

עיצוב השולחן שלנו היה גם המתנות שלנו לאורחים הביתה. אנחנו החלטנו להביא דרך עציץ טרי שהעציצים שלהם מהממים והמטרה שעומדת מאחורי המקום הזה אפילו עוד יותר! ממליצה לכן לבדוק דרכם הם מדהימים ונעימים ובעיקר עושה טוב!

*לוק שני, אוברול  - אני מהרגע הראשון החלטתי שאני רוצה שיהיה לי נוח וידעתי שאני רוצה אוברול או חליפה, וממש במקרה דרך האינסטגרם נתקלתי בשי המושלמת! יש לה מבחר מדהים שרק גדל, היא סופר מוכשרת ויש לה גם המון שמלות של לוק ראשון שבכלל לא ידעתי! ומעל הכל, התאהבתי באופי שלה ומהרגע שבאתי פעם ראשונה לראות ידעתי שאני רוצה לסגור איתה בעיקר בגלל האווירה הנעימה שהיא מייצרת! Shay rosenshtok studio (נעלי סניקרס לבנות משוס.אונליין).

*טקס  - החלטנו לעשות באירוע טקס אזרחי בלבד (עשינו חתונה ברבנות מצומצמת) ובחרנו לעשות דרך *הוויה* , המחתן היה דורון המדהים שבנה לנו טקס מהמם וענה על כל הדרישות שהיו לנו!

*עיצוב - אנחנו אישית החלטנו שאין לנו כוונה להוציא הרבה כסף על עיצוב היות ואולם האירועים כל כך ירוק ומהמם כמו שהוא. את העיצוב סגרנו דרך המעצבים של האולם שעשו עבודה מדהימה, באו לקראתנו כבקשנו להביא עציצים מספק אחר שאינו הקבוע שלהם ודאגו לעיצוב ברמה באמת גבוהה! (Blander.design).
|
*שטויות לרחבה  - אנחנו קנינו בדרום תל אביב גם בחנות בשם קשת וגם בעוד מספר מקומות, החלטנו שלא בא לנו להגזים ובעיקר רצינו להשקיע בכל מיני כובעים מגניבים לקבלת פנים ולרחבה וכולם עפו על זה לגמרי!

*מפיק  - אנחנו בחרנו שכן להיעזר במפיק חיצוני לאולם, אישית החלטנו שאנחנו לא רוצים שמישהו מהמשפחה יצטרך להתעסק במשהו ולא להיות מאה אחוז אורח. אנחנו מאוד מרוצים, לגמרי רואים את הערך המוסף שבזה אבל זה לגמרי אינדיבידואלי. אני לא מפרסמת את שמו כי הוא לא מתעסק בחתונות כמעט ולכן לא רלוונטי.

*אוטובוס  - סגרנו דרך חברת סול תור, הגיע בזמן לא היו שום בעיות ומחירים סופר נוחים! יש לו אוטובוסים בגדלים שונים ממש יעיל.

*מקום התארגנות - מלון אלמא בזכרון יעקב, אני הייתי ממש מרוצה הם מאוד מאורגנים לכל ההתארגנות של הכלות מספקים מראה וכסאות ומפצלים ממש כל מה שצריך! רק האוכל בשישי צהריים מגיע יחסית מאוחר אחרי שחדר אוכל נפתח צריך לקחת בחשבון אבל מגיע מגוון מדהים. המקום עצמו לצילומי המפגש מושלם ויפה ברמות!

*לינה אחרי- ריזורט דן קיסריה, אין באמת מה להרחיב מקום הצגה ! חדרים מושלמים ואווירה מושלמת!

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של יהל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של יהל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של יהל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של יהל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של יהל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של יהל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של יהל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של יהל
צילום: עידן מרציאנו | Idan Marciano Wedding Photography
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
פיינל דראם מוזיקה | Final Drum+
פיינל דראם מוזיקה | Final Drum
752 ממליצים
Dj לחתונה
אקו | eco מתחם אירועים+
אקו | eco מתחם אירועים
358 ממליצים
מקום לאירוע
טלי ומריאנה שמלות כלה | Tali and Marianna+
טלי ומריאנה שמלות כלה | Tali and Marianna
472 ממליצים
שמלות כלה
קובי בלאנדר - עיצוב אירועים | Blander.design+
קובי בלאנדר - עיצוב אירועים | Blander.design
115 ממליצים
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
Names בוטיק אופנה לגבר+
Names בוטיק אופנה לגבר
39 ממליצים
לחתן
easy2give | איזי טו גיב+
easy2give | איזי טו גיב
58 ממליצים
ניהול אירוע ואישורי הגעה
עידן מרציאנו | Idan Marciano Wedding Photography+
עידן מרציאנו | Idan Marciano Wedding Photography
356 ממליצים
צילום סטילס
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
Dj לחתונה
שמלות כלה
לחתן
ניהול אירוע ואישורי הגעה
איפור
קייטרינג ושירותי בר
מעצבי טבעות
אטרקציות