הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
יוליה ודור
החתונה של יוליה ודור
קיץ 2022
הפוסט של יוליה, חברת הקבוצה הסודית:

אשמח לפרגן לספקים התותחים שלנו! התחתנו לפני שבועיים בערך, ב21.07.22 (יום חמישי) , 310 אורחים.

מקום לאירוע
טזורו
+

ראינו 10 אולמות לפני זה, וכמעט התאיישנו עד שהגענו לטזורו. אולם מקסים במקום הכי טוב שיכול להיות לאנשים במרכז (רמת השרון על גבול תל אביב). רוב האורחים לא הכירו את האולם ולא הפסיקו להחמיא על המקום, על האווירה והאוכל המטורף. הקבלת פנים בחוץ במקום יפהיפה עם גינה והאולם עצמו יפה מאוד עם רבחת ריקודים גדולה (מתאים עד 400 איש בערך). כל הצוות של האולם מאוד עזר, וגרם לנו להרגיש שעושים הכל כדי שזה יהיה האירוע הכי טוב שיכול להיות, וכך היה. מה שבעיקר אהבנו באולם הוא שמדברים איתך באופן מאוד ישיר, המחיר הוא כולל ה-כל, וביחס למיקום ומה שמקבלים מהאולם, זה מחיר מעולה.

תכשיטים ואקססוריז

מאוד ממליצה, דנה הייתה סופר מקצועית והעגילים שלה מושלמים!

לחתן
SALINA | סאלינה חליפות גברים
+

איכות מעולה, שירות מצויין, מחיר ממש בסדר - חבילת הכל כלול (נעליים, גרביים, חליפה, חולצה, חגורה וכו).

צילום סטילס

האמת שמי שמסתכל בעמוד של נדב רואה את כל ההמלצות המטורפות שזה גם הסיבה שבחרנו בו. אנחנו לא חושבים שיש עוד מישהו כזה מקצועי ומוכשר כמו נדב! במהלך הימים של לפני הוא ליווה והיה זמין לכל שאלה, ובאותו יום היה פשוט מושלם יחד עם הצוות שלו, נתנו ביטחון, נחמדים לכל החברים והמשפחה, ועזרו לנו להעביר את היום בכיף ואווירה רגועה. פחות מכמה שעות אחרי האירוע כבר שלח לנו כמה תמונות שהראו איזה עבודה מדהימה הוא עשה מזוג שלא כל כך אוהבים ורגילים להצטלם. עפנו עליו ממש וממליצים לכולם.

Dj לחתונה

מהרגע הראשון, עוד לפני שבחרנו אולם, הדבר שידענו שהכי חשוב לנו בחתונה הוא הDJ. רצינו חתונה שמחה וצעירה, והיה חשוב לנו שיהיה מישהו שיזרום איתנו ויידע לקלוע לקהל שלנו (חצי ישראלי חצי לטיני). קיבלנו המלצה חמה מחבר קרוב על נדב, שמהשנייה הראשונה היה ברור לנו שזה הבן אדם שחיפשנו. נדב היה פשוט מטורף, בכל הפגישות והשיחות איתו הוא היה הכי נחמד בעולם, הקשיב לכל בקשה והיה סופר מקצועי. בחתונה עצמה, האורחים לא הפסיקו לרקוד, החתונה הייתה עד 4 בבוקר!! הרחבה לא הייתה ריקה אף פעם והוא הצליח לשלב באופן מושלם את כל מה שביקשנו. לאחר האירוע אין מישהו מהחברים שלא עף עליו. תותך!

הופעות חיות

ענו שאנחנו רוצים להוסיף משהו מגניב לשלב הריקודים, וקיבלנו כמה המלצות על סקסופוניסטים. האמת שאין הרבה מה להגיד חוץ מלראות את הסרטונים של גיל, שפשוט בא לתת עבודה, להרים ולהעיף את כל האנשים באוויר. הגיע לריקודים עצמם לכמה שעות והשילוב יחד עם נדב היה מטורף!! האורחים הופתעו בטירוף, עפו על הרעיון. הוא היה עם אנרגיות מדהימות והכי נחמד גם לפני וגם במהלך החתונה. ממליצים בחום.

אטרקציות

עינת הייתה מדהימה, ולאורך כל הדרך הייתה סופר נחמדה. כשדיבנו איתה לפני היא אמרה שהיא מגיעה לאירוע עד השעה 12:30 מה שקצת הבהיל אותנו בהתחלה ושאלנו אותה אם אפשר להאריך. היא אמרה שנסמוך עליה ואין לנו מה לדאוג כי עד השעה הזאת היא מוציאה כל כך הרבה מגנטים שזה יהיה יותר ממספיק. האמת היא הייתה בכל מקום, עם אנרגיות מטורפות, בחיים לא ראינו כמות כזאת של מגנטים באיכות מעולה!!

איפור

מהרגע הראשון שדיברנו כבר עדי שידרה לי ביטחון ורוגע. גם בפגישת נסיון ואחרי זה עזרה לי עם כל שאלה והתלבטות שהייתה לי. פשוט מדהימה!! עדי הגיעה מהבוקר, עם אנרגיות טובות, סופר מקצועית. יצאתי הכי מרוצה מהאיפור ומהשיער שלי, אנשים לא הפסיקו להחמיא ולפרגן. עשתה לי איפור ממש טבעי כמו שביקשתי ,במיוחד כי אני לא מתאפרת ביום יום והיה מושלם. בגלל שהיה חם מאוד ורציתי להחליף תסרוקת לריקודים לקחתי ליווי וזאת הייתה ההחלטה הכי טובה שעשיתי. הכי ממליצה עליה, פשוט מדהימה!!

איפור

איפור מלוות - הגעתי לליהי דרך עדי, והיא הייתה סופר מקצועית, חמודה וממש השקיעה. היא עשתה איפור ושיער לאמא שלי, אחותי ועוד 2 חברות! כולן יצאו ממש מרוצות ושמחות. ממש ממליצה!

מעצבי טבעות

שירות מעולה ואיכות מצויינת, מאוד ממליצים.

*נעליים* - Lady Confort ממש נוחות, לא החלפתי ולא כאב לי, מאוד ממליצה.

*שטויות לרחבה* הולה - חנות של אירועים - hula אחלה שירות ומוצרים!

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
טזורו+
טזורו
94 ממליצים
מקום לאירוע
SALINA | סאלינה חליפות גברים+
SALINA | סאלינה חליפות גברים
25 ממליצים
לחתן
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
תכשיטים ואקססוריז
לחתן
צילום סטילס
Dj לחתונה
הופעות חיות
אטרקציות
איפור
איפור
מעצבי טבעות