הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
עינב ואמיר
החתונה של עינב ואמיר
קיץ 2023
הפוסט של עינב, חברת הקבוצה הסודית:

היי לכולן להלן פוסט המלצות כמיטב המסורת. תרגישו חופשי לכתוב לי בפרטי על ספקים ספציפיים.

כהקדמה אני אגיד שהייתי הכלה הכי קולית שנראתה- וגם אתן יכולות! אסביר הכל בהמשך.

אז התחתנו ב16.6.23, חתונת שישי צהריים, אחרי 7 שנות זוגיות. אני סופר שלמה עם בחירת הספקים שלי, אבל על חלקם כן יש לי דגש שחשוב לשים לב אליו אז מוזמנות לפנות בפרטי.

לגביי בחירת ספקים- אותי הנחה הרצון למצוא את הספקים הכי טובים שאני יכולה במחיר שפוי. תזכרו שהשמות הגדולים והמפוצצים לא בהכרח הכי טובים.

מקום לאירוע
האחוזה - בית חנן - גן ארועים
+

אין אין אין מקומות כאלה. מקצוענות שיא, סטייל ברמות, יפה בטירוף, אוכל מושלם ואנשים מהממים שכיף לעבוד איתם. אין לי מילה רעה להגיד. זה המקום הכי מהמם שיש ואני שרופה עליהם קשות.

שמלות כלה
אלי שטרית | שמלות כלה
+

אלי שטרית אהובי שגרם לי להרגיש פצצה ברמות. רכשתי שמלה לפני בעלות זולה במקום אחר והחלטתי שבא לי להיות פצצה יותר ממה שבא לי להיות מגניבה. לאלי יש אנרגיות מטריפות והוא מבין בוללל מה מחמיא לכל אחת. לא החלפתי לשמלה שניה כי היה לי נוח ברמות וכי הרגשתי שאני לא בתצוגת אופנה אלא במסיבה.

צילום סטילס
איזו צלמים | ISO
+

מאד מרוצה מהתמונות הטבעיות ומהעובדה שהוא זרם עם הצחוקים שלי ושל אמיר שלקחנו את האירוע מאד בקלילות. הייתה אווירה קלילה וכיפית ברמות.

 

צילום ועריכת וידאו

פחות אוהבת וידאו קלאסי. רציתי משהו דוקו מצחיק וקליל שזה ז׳אנר יקר מאד והעלויות של מאור סבירות לגמרי והתוצרים מעלפים. בנוסף מאור הוא גם נשמה טובה.

Dj לחתונה

האחד והיחיד. גם במקרה הזה- אין לי מילה רעה להגיד. הבנאדם אישיות מדהימה, לב זהב ודיג׳יי בחסד. סגרתי אותו אחרי חתונת שישי צהריים שהייתה בה. לי היה חשוב חתונה עם שרית חדד מפעם בהוויה ושירי נוסטלגיה ומייקל חד על זה ברמות.

איפור

אהובתי המושלמת, שמעבר לידי הזהב שלה אין אישיות כזו. מרימה וכיפית שזה בדיוק מה שאתן צריכות בחמש בבוקר. היא איפרה גם את אמא שלי שהייתה מרוצה ברמות קשות שזה יותר אומר הרבה.

אטרקציות

מגנטים באיכות סופר גבוהה ובעיצוב מהמם. תמונות ברמה של סטילס.

- עיצוב- מאד התלבטתי מה לעשות. זה היה נראה לי מפגר ברמות להוציא על זה ארגזים. בסוף אמא של בעלי נזכרה באיזה חברת ילדות עם חנות פרחים והן עשו לנו את העיצוב יחד. האורחים לקחו את הזרים הביתה לשבת כמתנה.

 

נקודות חשובות-

- אני חושבת שאפשר לייתר את הצורך במפיק אם מתחתנים במקום מקצועני. אני הפקתי את החתונה בעצמי לגמרי, ולחולות שליטה כמוני זה יותר מתאים. אני הגעתי לחתונה בידיעה שהכל סגור מא׳ עד ת׳ ולכן לא הייתי בלחץ בכלל.

- התחתנו בחופה אזרחית באירוע עצמו. החלטנו להתחתן בחתונה דתית דרך צוהר עם הקרובים ביותר שלנו חודשיים לפני, ובאירוע עצמו חיתנה אותנו הבוסית המושלמת שלי רות דיין. הטקס היה אישי וסיפר את הסיפור שלנו ואנשים עפו על זה ברמות (גם הרחוקים יותר).

- בת דודה של בעלי היא נגנת מנדולינה (יעל דגון) והיא עשתה לנו הפתעה ועלתה לעשות כמה שירים סטייל אום כולתום בשביל הסבתות והדודות העיראקיות וזה היה משוגעעעע.

- התארגנתי עם בעלי והמלוות בבית של ההורים. היה מושלם ורגוע ומצחיק ואני ממליצה מאד שהבן זוג יהיה בשטח כי זה מרגיע וכיף (גם ישנתי איתו בלילה לפני).

מוזמנות לשאול שאלות בפרטי

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של עינב
WedReviews - פוסט הקרדיטים של עינב
WedReviews - פוסט הקרדיטים של עינב
WedReviews - פוסט הקרדיטים של עינב
WedReviews - פוסט הקרדיטים של עינב
צילום: איזו צלמים | ISO
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
האחוזה - בית חנן - גן ארועים+
האחוזה - בית חנן - גן ארועים
1182 ממליצים
מקום לאירוע
אלי שטרית | שמלות כלה+
אלי שטרית | שמלות כלה
109 ממליצים
שמלות כלה
איזו צלמים | ISO+
איזו צלמים | ISO
431 ממליצים
צילום סטילס
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו
Dj לחתונה
איפור
אטרקציות