הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
אוריית ושגיא
החתונה של אוריית ושגיא
אביב 2022
הפוסט של אוריית, חברת הקבוצה הסודית:

היי בנות! לא ביקרתי פה מלא זמן, עברו כמה חודשים מאז החתונה ואני חייבת להמליץ על הספקים המדהימים שלנו לפני שאני עוזבת את הקבוצה 

התחתנו ביום חמישי, 19.05.2022, באולם "לוקא" שבמשמר השרון.

חפירות פה:

מקום לאירוע

האולם הראשון שראינו! אל הלוקא הגעתי בפעם הראשונה כאורחת לפני כמה שנים והוא נחרט לי בזכרון ובלב (ובבטן .
בתכלס מהרגע הראשון שהגענו לאולם היו לנו לבבות בעיניים! הגן הרומנטי והמדויק שבכניסה, החופה המרשימה שנמצאת באמצע אגם קטן, חדר היין המיוחד, העיצוב ההיסטרי של לובי הכניסה, האולם עצמו והמטבח הפתוח היוקרתי. אפילו השירותים מוקפדים בהגזמה.
המקום פשוט נוטף סטייל כפרי עם קלאס וגלאם.

אבל כמובן שאנחנו לא רק שטחיים  לכל הטוב הזה, נוסף ליווי מדהים, חם ומקצועי בטירוף מצד הצוות! בולי, איציק ומיטל המקסימים!! אין רמה כזאת! אין!!!! ידעו להתמודד עם זוג משוגע והזוי שכמותנו בחינניות לא נתפסת!

יומיים (!) לפני החתונה, החלטנו שאנחנו רוצים להביא זמר אומן מה שגרר המון ארגונים לוגיסטיים נוספים מצד צוות הלוקא (למשל הגדלת הבמה, תיאום הגברה וכו׳) - והכל התקבל בברכה, נעשה בחיוך וcan do approach.

נ.ב: בגלל FOBO רציני שאני סובלת ממנו התעקשתי לראות עוד שני מקומות, אבל גיחה קצרה של 5 דק׳ גרמה לי להבין שאין שני ללוקא (בן הזוג שלי כבר ידע שאין עוד מה להמשיך לחפש אבל זרם).

 

הזמנות לחתונה ומיתוג

הדר המהממת השלימה את עיצוב האולם עם עיצוב גרפי שגרף המוןןןןן מחמאות!!! עזרה לי לגבש את הקו העיצובי של האירוע ביחד עם סתיוושקה והסינרגיה בין שתיהן הייתה לא פחות ממדהימה!! הדר לא הייתה רגועה עד שהכל היה מושלם ותמיד קיבלה את הפידבק שלי בחיבוק גדול ומינפה את זה לתוצאה הכי טובה שיש! עשיתי אצל הדר את עיצוב ההזמנות, תפריטי אוכל, תפריט קוקטיילים, שלט הכניסה, ומיתוג לHangover kit שהכנו כמתנות לאורחים. מומלץ בחום!!!

Dj לחתונה
HYPE | הייפ
+

אלי מתנה - שבר לנו את הרחבה !!!! ברמה שבן זוג שלי כבר התחנן לסגור את האירוע וחברים שלנו לא הסכימוווו!! אני זוכרת (במעורפל) את חברה שלי אומרת לי באירוע ״הרגליים שלי שבורות, אני מתה ללכת לשבת ואני פשוט לא מסוגלתתתתת מה זה הדיג׳יי הגאון הזה״.
דיג׳יי היה אחד משלושת הדברים הכי חשובים לנו באירוע (יחד עם אוכל ואלכוהול) ואין ספק שבחרנו בהכי טוב שיש !!
אגב, אלי היה אחד מהדיג׳יים המובילים של אטיסוטו, ועכשיו הוא יצא לדרך עצמאית יחד עם נדב שפילמן התותח (גם מומלץ בטירוף אמאלה!!!!) ועדידור.

צילום סטילס
חיים אפריאט
+

הספק הראשון שסגרתי!!!! עוד לפני האולם אפילו  (היומן שלו מלא שנה מראש).
חיים כשמו כן הוא!!!! החיים עצמם !!!! מדובר בגאון מוטרף ופרפקציוניסט ברמה שלא תתואר. הוא אומן בכל רמח איבריו! ופשוט אי אפשר שלא להתאהב בו!
התמונות מדברות בעד עצמן, והוא לגמרי priceless !
מה שכן, מי שסוגרת עם חיים - תסמכי עליו ותדאגי להיצמד ללו״ז שהוא בונה. אנחנו פישלנו בזה ולמרות שהספקנו לצלם הכל זה יצא מאוד לחוץ (באשמת מעצב השיער) וחבל.

שמלות כלה

את שתי השמלות הראשונות שלי עשיתי אצל ענבל דרור - הראשונה בתפירה אישית והשנייה בעיצוב אישי שלי  אין מה לומר, השם של ענבל הולך לפניה ולא בכדי! ואני מאוהבת בשמלות כלה שלי ברמות לא נתפסות ומרגישה שלא יכולתי למצוא משהו שארגיש בו יותר שלמה ומיוחדת ממה שהרגשתי !!!!

שמלות כלה

השמלה השלישית והאחרונה שלי הייתה משירן מרגוט המדהימה!!! הייתה מרשימה ומתאימה בול כדי לסגור את הריקודים בווייב הכי שובב, כיפי וסקסי! סופר ממליצה על שירן ועל היחס המושלם (!!) של הצוות. יש שם שמלות פשוט היסטריות ולגמרי שווה ביקור!

הפקת אירועים
זמיר תבור מנהל אירוע והפקות
+

אל זמיר הגעתי דרך המלצה מחברות שהוא ליווה בחתונה שלהן.
ליטרלי נלחמנו עליו אל מול עוד זוג שעמד לסגור איתו באותו תאריך כמו שלנו
אין לי מילים לתאר את המקצועיות, החום והנועם של זמיר!!! מי שתקח אותו - תזכה! כל פגישה איתו הייתה מצחיקה, כיפית וקלילה אבל גם הכי עניינית ותקתוקי דברים! אני די וורקוהולית ולגמרי שמתי את החתונה בצד (חוץ משמלה, איפור ושיער שהעסיקו אותי נונסטופ כמובןןן) ובלעדיו האירוע לא היה מגיע לרבע ממה שהיה.
זמיר טיפל בכל הדברים הכי קטנים, גדולים, שוליים או מורגשים שהיו באירוע (במהלכו, לפניו ואחריו).
כל המשפחה שלי שהייתה אנטי לרעיון להביא מפיק או מנהל אירוע - פשוט לא הפסיקו לשבח אותו ולהגיד שהוא היה הספק הכי (!!!) טוב שסגרנו! זה אומר הרבה !!!!
בקיצור, הכי value for money ! אין מה להתלבט - להתקשר אליו ועכשיוווווו! בהול

איפור

אהובתי!!!! המאפרת הכי מדויקת שתוכלו להשיג! באמת שעשיתי דוקטורט בנושא מרוב שהייתי בלחץ על האיפור - שלא יהיה מוגזם מדי, שלא יהיה פשוט מדי וכו. חקרתי כל כלה וכל ספק שנתקלתי בו והשם של דנה עלה שוב ושוב והיא היחידה שנאמרו עליה רק דברים טובים !!! חוץ מהכשרון המוגזם, היא כלכך צנועה, נעימה ואמהית וזה בדיוק מה שהייתה צריכה באותו יום.

הופעות חיות

אוקיייי, אין דברים כאלה !!!! לגמרי בטופ של הספקים שסגרנו!! מדובר בטאלנט עם כמויות בלתי נדלות של אנרגיות !!!! הרים לנו את הרחבה ברמות שלא האמנו! אנשים פשוט נגנבוווו
נתן שואו של החיים שרק להיזכר בזה גורם לי לאדרנלין! גיל עלה לכמה פריצות והשיא היה ב1 בלילה כשעלה שוב והעיף את כולם ברמה שהרגיש ווייב של רגע אחרי שבירת הכוס 
אגב, מדובר באדם מאוד ערכי שמתנדב שנים בבתי חולים ומשמח אנשים עם הכשרון המדהים שלו (עשו עליו כמה וכמה כתבות)! לדעתי אם מסיבה זה משהו שחשוב לכן בחתונה - אז גיל הוא בגדר חובה !!!
ובדומה לאלי מתנה, גם גיל יצא לדרך עצמאית לאחרונה 

אטרקציות

השם של שוקו הולך לפניו ואני פוגשת אותו בכל אירוע שני שאני מוזמנת אליו!!  הוא ממש כמו עוד צלם סטילס! הכרתי אותו בחתונה של ידיד שלי וכולנו עפנו עליו ועל האנרגיות שהוא מביא איתו!! אז מיד אחרי סגירת האולם סגרתי אותו.
אני חושבת שאין מתנה יותר כיפית, מגבשת ומרימה מזו לאורחים ובאופן אישי אני מתבאסת כשאני מגיעה לאירוע ואין מגנטים!

רב לחתונה

אריאל מחטריאן - החופה הכי קצרה וקלילה שיש !!!! זמיר המפיק שלנו סיפר שהוא פעם פתח לרב אריאל שעון והוא עשה חופה בפחות מ12 דק׳  האורחים שלנו ממש התלהבו מזה שהחופה הייתה עניינית.

*עיצוב אולם: Stavushka - אחרי מיליוןןןןן פגישות מתישות עם רשימת מעצבים מוכרים בתעשייה, והצעות מחיר מנופחות ולא פרופורציונליות - הגעתי לסתיוושקה דרך המלצות בקבוצה! היה לנו קליק כבר מהפגישה הראשונה, ופשוט הרגשתי שמצאתי טאלנטית מטורפת רגע לפני ההצלחה המטאורית שלה !!! סתיו היא היחידה שהקשיבה לכל הרעיונות שלי, עזרה לי לגבש אותן בנועם ורוגע וגרמה לי להרגיש שהכל בר השגה ולא צריך למכור כליה בשביל זה.
בוויז׳ן שלי רציתי משהו רומנטי, צבעוני וקסום (בקלות יכל להראות מצועצע) - וזה פשוט יצא יותר טוב ממה שדמיינתי וחלמתי! אני רואה תמונות ומתמוגגת מאושר !!!! אני יודעת שנהוג לחשוב שלא שמים לב לעיצוב אבל אצלנו לא הפסיקו לדבר על העיצוב ולפרגן בטירוף!! אני גם הייתי בשוק. מומלץ בטירוף!!!

*תאורה: Avira Lighting - גם פה מדובר באחד הספקים הכי מוצלחים שסגרנו!!! אם אתן מחפשות להעצים את תחושת המסיבה - אז אני חושבת שתאורה זה שדרוג רציני! ל׳אווירה׳ יש ווייב צעיר, מגניב ועכשווי והם יהפכו לכם את החתונה למסיבה הכי גדולה ושווה בפערררר!!! מאור והצוות מקצוענים ואדיבים! ופשוט כיף להתייעץ איתם על כל דבר!
לפני שהגענו למאור דיברנו עם ספק מאוד מוכר בתחום התאורה והרגשנו שהיינו צריכים לרדוף אחריו כדי לקבל יחס/תשובות, הרגשנו שהציוד שלו די מיושן ולא הרגשנו שזה קולע למה שאנחנו מחפשים. ואז הגענו למאור ומידדדדד ידענו שזה מאצ׳ !!

*חליפת חתן: ארמני - היינו במילאנו וזו החליפה הראשונה ששגיא מדד. אחרי שהתעלפתי מכל היופי הזה - התאוששתי, הסדרתי נשימה - וסגרנו את הרכישה  אם יוצא לכן לטוס עם בני הזוג לפני החתונה, אז אני ממליצה לקפוץ לכמה חנויות שמוכרות חליפות גברים. מחירים סבירים באיכות גבוהה.

*נעלי כלה: Naked Wolf ודיסקו רוסו - סופר נוחות, הייתי איתן כל הלילה! אם יש פה כלות שמתכננות לנעול עקבים של למעלה מ10 ס״מ - דברו איתי.

*טבעות נישואין: סדנה פרטית - את טבעות הנישואין שלנו הכנו אחד לשני בסדנה מיוחדת. זו הייתה חוויה מאוד מרגשת ואני ממליצה בטירוף! אני מבטיחה לברר את השם של הסדנה ולערוך את הפוסט.

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אוריית
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אוריית
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אוריית
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אוריית
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אוריית
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אוריית
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אוריית
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אוריית
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אוריית
צילום: חיים אפריאט
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
חיים אפריאט+
חיים אפריאט
156 ממליצים
צילום סטילס
זמיר תבור מנהל אירוע והפקות+
זמיר תבור מנהל אירוע והפקות
7 ממליצים
הפקת אירועים
HYPE | הייפ+
HYPE | הייפ
325 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
הזמנות לחתונה ומיתוג
Dj לחתונה
צילום סטילס
שמלות כלה
שמלות כלה
הפקת אירועים
איפור
הופעות חיות
אטרקציות
רב לחתונה