הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
שיר ואסף
החתונה של שיר ואסף
קיץ 2022
הפוסט של שיר, חברת הקבוצה הסודית:

פוסט המלצות

טוב, לא מאמינה שכבר הגיעו התמונות והגיע הרגע שלי

לשתף

התחתנו ב28.07 בטרמינל. החתונה הייתה מדהימה, מדויקת, עלתה על צפיותינו ואשמח לפרגן למי שתרם ליום הזה להיות מושלם עבורנו.

מקום לאירוע
טרמינל מקבוצת הבאר של סבא | Terminal
+

לא הייתי אורחת בטרמינל, אך בן הזוג שלי כן והוא עף על המקום. ישר כשהגענו לפגישה, התאהבתי במקום. המקום נראה כמו שדרה אירופאית, עיצוב מיוחד, אורבני, נעים. הרגיש לי מקום מאוד מיוחד ושונה. הכל נקי, ריח טוב, הצוות שירותי ומדהים- על כל שאלה עונים מהר, מלווים בכל תהיה ובקשה.

צילום סטילס
חיים אפריאט
+

חיים חיים, הבן אדם כוכב ואמן. בדקנו עוד כמה צלמים שהיו מדהימים גם כן, אך מהרגע שפגשנו את חיים והתארחנו אצלו בבית, התאהבנו. מדובר באמן בכל רמ"ח אבריו. הוא מדויק, ציני, שואף לטוב ביותר, ויודע על הדרך להקליל את האווירה ועל מה לזרום איתך ולא להתעקש. התחתנו בשיא החום, וחיים דאג תוך כדי הצילומים לעשות לי טאצ' אפ בעצמו. הוא זרם איתנו, דייק אותנו והוציא לנו תמונות מדהימות מהאירוע. מעבר לעבודה האיכותית שלו, חיים זמין ללקוחות שלו ברמות הגבוהות היותר! עונה מהר, מפורט, משקף את הדברים שכדאי לקחת בחשבון ועוזר לשים לב לדברים הקטנים שווה לגמרי את המחיר שהוא גובה.

Dj לחתונה
אטיסוטו | ATISUTO
+

איתי יצחקי (אטיסוטו):

אי אפשר לא להתאהב ביצחקי מהרגע הראשון שרואים אותו. הבן אדם זה סמיילי על 2. הוא אוהב את מה שהוא עושה ומעולה בזה. מהרגע הראשון היה חיבור מדהים. הוא קורא אתכם, נותן להרגיש אווירה טובה, ופשוט משרה רוגע. התייעצו עם איתי גם על שיר כניסה, שבירת כוס ועוד כמה נקודות, היה לו חשוב לשתף מהחוויות שלו על מנת שנקבל את החוויה הכי טובה לנו. יצחקי עושה מעברים מטורפים, הרים לנו מסיבה מהסרטים וכמעט בכיתי ב02:30 כשנכבתה המוזיקה אחרי שבן זוגי ואני החלטנו לשחרר את האנשים הביתה הרגיש לי לגמרי שיכלנו להאריך את המסיבה עוד אבל העדפנו לפרוש בשיא.

סקסופון- עידו בן ארצי (אטיסוטו):

גילוי נאות, עידו הוא גיסי. עידו הפתיע אותנו ובחר להרים לנו ולשדרג את המסיבה בכמה רמות! עלה כמה פעמים עם הסקסופון וחליל הצד. בואו נגיד שאני מקבלת יותר מחמאות על עידו מאשר על עצמנו **סמיילי נבוך**. אני חושבת שמבין האטרקציות והדברים המגניבים שזוגות בוחרים לשדרג לאירוע, מוזיקה Live זה אחד הדברים הכי מיוחדים שהאורחים בפועל נהנים ממנו לאורך זמן וזוכרים. אז כן, אני מוטה, ובכל זאת... עידו קסם, משתלב מדהים עם הדיג'יי, יודע בדיוק איך להשתלב בשיר, לעשות טוויסטים מפתיעים וזה מרים ומשמח ברמות!!

יש שני סרטונים למטה שאורטל מנהלת האירוע התותחית צילמה

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

עבדנו עם שלי- נתנה לנו לאורך כל הדרך להרגיש בנוח והתאימה עיצוב מהמם לתקציב שלנו (עיצוב פרחים בחופה ועיצוב פרחים בחלק משולחנות האולם). כמו כן זמינות מאוד גבוהה לעזרה ושינויים בפריסת השולחנות באולם בסמוך לאירוע (לאחר שמאשרים הגעה ועושים את סידורי ההושבה יש המון שינויים והם היו מקסימים ועזרו לנו לשנות דרך המערכת)

הפקת אירועים
אורטל אידיסיס - ניהול והפקת אירועים
+

ראיתי המון המלצות כאן על אורטל ובצדק! אורטל פצצת אנרגיה, תקתקנית וחיננית! כבר בשיחת הטלפון הבנתי שהיא חושבת על דברים שככל הנראה לא היו עולים לי לרגע לראש, היא רואה את התמונה הגדולה והמטרה שלה זה לתת לזוג לשמוח ולהיות רגועים באותו היום. כך היה, מהבוקר ועד הלילה לא דאגתי לכלום. הייתי ראש שקט באופן מוחלט וכל דבר שהיה צריך את דעתי בו, אורטל ניגשה אליי ושאלה אותנו. עושים עם אורטל פגישה מוקדמת לפני האירוע, מגדירים לו"ז שלוקח בחשבון את כל העניינים הקטנים ביותר והיא דואגת לכך שנעמוד בו. חוץ מזה היא מתפקדת כחברה טובה על הרחבה- הביאה לנו צ'ייסרים של מים או אלכוהול לפי בקשתנו, דאגה תמיד שיהיה נוח, להביא לי את הסניקרס לרחבה ומה לא! (כמובן דאגה לתשלום לספקים, לוודא כמות מגיעים וכו')

חשוב לי לציין שמטעם הטרמינל קיים גם כן מנהל אירוע. גם איתו עשינו פגישה מקדימה ואני חייבת לומר שהוא היה מעולה מאוד! הם שיתפו פעולה בצורה מעולה. לא חייב בכלל לקחת ניהול אירוע חיצוני בטרמינל.

איפור

עדן מהממת ברמות. סבלנית, נעימה, רגועה ומשתלבת לגמרי באווירה המרימה של ההתארגנות. לא הייתי סגורה על עצמי לא על איפור ולא על שיער. לאט לאט בנינו יחד את המראה והכל באווירה מהממת וכייפית. עדן קולטת טוב את התווים, מה מחמיא, מה להדגיש ומשרה המון בטחון. לקחתי את עדן לליווי (חתונת קיץ והתחלתי עם פזור, היה לי ברור שאני צריכה לתחזק את השיער). זו הייתה החלטה מעולה! סידרה אותי רגע לפני החופה, ואז שינינו תסרוקת לאסוף (שנשאר לי מדהים עד הסוף!) וטאצ' אפ לאיפור. הרגשתי נסיכה לאורך כל היום הזה.

רב לחתונה

רצינו להתחתן ברבנות, אבל שיהיה קליל- סטייל צוהר. ואז חשבנו לבחור את הרב שלנו ישירות. עשינו חיפושים בקבוצה והגענו לדניאל. היה לי חשוב שאוכל להיות לבושה בדיוק כמו שאני ולא אצטרך להתכסות, שאוכל לדבר בחופה ולהוריד את ההינומה בשלב מוקדם יחסית. הוא זרם איתנו ובחרנו ללכת איתו. דניאל מקסים, רגוע ונוח. מאמין בלהנגיש את החופה ולהקליל אותה. בנוסף, דניאל כותב "חמשיר" (תכלס זה הרבה יותר ארוך) על הזוג. החלטנו שלא דבר בחופה ולכן זה היה שיקול נוסף ללכת איתו, כי בכל זאת רצינו שהחופה שלנו תהיה אינטימית במידה מסוימת.

שמלות כלה

שמלה ראשונה- היה מקסים. בחור שקט, מקצועי, תקתקן ולעניין. ברגע שהחלטתי ללכת על שמלה נקיה מאוד וקלאסית, הבנתי שאני אלך על ודים- הקווים שלו נקיים, יפים והוא יסודי וגם המחיר יחסית לשוק טוב. בנוסף, לקחתי שמלה שלו והוספתי לה כמה טוויסטים (שיניתי קצת את הצורה של המחוך, והוספתי את הכתפיות הנשלפות). ההתנהלות לאורך כל הדרך הייתה מעולה איתו

שמלות כלה

שמלה שניה- אחרי שבחרתי שמלה ראשונה קלאסית, הרגשתי שאני חייבת שמלה שניה מיוחדת, מנצנצת ויפה. לרני יש קוקלציית שמלות שניות הסטרית! ראיתי שם המון דגמים שאהבתי ובסוף הלכתי על שמלת מחוך קצרה מדהימה שגרפה מלא מחמאות. אני מאוג שמחה שלא ויתרתי על שמלה שניה, והיה לי נוח בטירוף! רני והצוות שלה מקסימים ונהניתי מההתנהלות איתן!

צילום ועריכת וידאו

אחד מהצלמים שחיים אפריאט ממליץ עליהם. הגיע בזמן עם צלמי הסטילס. רגוע, אווירה מתוקה. לא קיבלנו את החומרים עדיין, אז קשה לומר.

אטרקציות

כמה חברים טובים שלי סגרו עם אייל ממגנסימו. יש לי מגנטים מאוד יפים מהחתונות האלה באיכות מדהימה, אז היה לי ברור שאני אסגור איתו. הגיעה עובדת שלו. סה"כ יצאו תמונות יפות ובאחלה איכות. עם זאת, יצאתי קצת מאוכזבת בעקבות הזמינות שלהם וכמות המגנטים. יש מגנטים מקבלת הפנים, כמעט ואין מהריקודים. בנוסף ההתנהלות מולו הייתה פחות זורמת לעומת ספקים אחרים.

*הזמנות + תפריטים

השתמשתי בטפלט של מור Mor Olonovsky Weiss- היא מוכרת טמפלט עבור הזמנה בנפרד ועבור תפריט. את ההזמנה ערכתי בעצמי, את התפריט היא עושה עם דגשים שנותנים לה. יש חופש גבוה לעיצוב הטמפלט על מנת להגיע לתוצאה הרצויה. אהבתי ונהניתי מזה

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שיר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שיר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שיר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שיר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שיר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שיר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שיר
צילום: חיים אפריאט
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
חיים אפריאט+
חיים אפריאט
156 ממליצים
צילום סטילס
טרמינל מקבוצת הבאר של סבא | Terminal+
טרמינל מקבוצת הבאר של סבא | Terminal
279 ממליצים
מקום לאירוע
אטיסוטו | ATISUTO+
אטיסוטו | ATISUTO
109 ממליצים
Dj לחתונה
אורטל אידיסיס - ניהול והפקת אירועים+
אורטל אידיסיס - ניהול והפקת אירועים
27 ממליצים
הפקת אירועים
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
Dj לחתונה
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
הפקת אירועים
איפור
רב לחתונה
שמלות כלה
שמלות כלה
צילום ועריכת וידאו
אטרקציות