הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
הילה וניר
החתונה של הילה וניר
אביב 2022
הפוסט של הילה, חברת הקבוצה הסודית:

התור שלי הגיע, אנסה לתמצת למרות שהספקים שלקחתי היו מושלמים מידי בשביל לכתוב בקצרה

התחתנו ביום שישי 25.3.22 יום גשום למדי ולמרות הכל היה מושלם!

מקום לאירוע
גאיה חדרה | Gayya
+

יינו בשני אירועים שלהם והחלטנו לקחת אותם כי רצינו מרץ ולא ידענו אם ירד גשם או לא (מה שבסוף התגלה כשיקול חכם) וברוב החתונות במידה ויש גשם עושים את החופה בתוך האולם ומפרקים אותה כדי שיהיה מקום לרקוד ולא אהבנו את הקטע.. בגאיה היה פיתרון מושלם לחופה חורפית - יש להם חוץ מקורה שמשמש אותם לקבלת פנים בחורף וזה מרווח ונעים. היחס היה מעולה אפי ליווה אותנו בכל החודש האחרון וענה על כל השאלות. טיפ - תמנו מישהו מטעמכם שיעבור עם המנהל אירוע בחתונה עצמה על כל הדברים דוד שלי עשה את זה והציל אותנו בכל מיני מקרים שצצו (אפרט בפרטי למי שרוצה).

שמלות כלה
ערבה פולק | Arava Polak
+

אחרי 9 מעצבות שעברתי בכל הארץ הגעתי אל ערבה 10 דקות נסיעה מהבית שלי ממש במקרה ומצאתי את השמלה והיא נראתה לי מספיק יפה כדי להתחתן. לאט לאט תוך כדי המדידות התאהבתי בשמלה ובסוף לא רציתי להיפרד ממנה. קיבלתי מה שרציתי השמלה החמיאה מאוד וישבה בול על הגוף. היה לי מוטו- לא להתאים את הגוף לשמלה, אלא להתאים את השמלה לגוף ולי היא ממש התאימה.

ניהול אירוע ואישורי הגעה
easy2give | איזי טו גיב
+

קיבלנו מהם גם מתנות באשראי וגם 3 סבבי הודעות היה אחלה הכל נשלח בזמן

לחתן
Names בוטיק אופנה לגבר
+

החליפה ישבה עליו מושלם וקיבלנו גם יחס מעולה. אחלה מחיר ובכללי חוויה מעולה.

איפור

באה אליי בחמש וחצי בבוקר וביום שאמור להיות לחוץ היא עשתה לי אותו מדהים ומושלם מבחינת יחס וסבלנות. התוצאות לי היו מעולות והייתי מרוצה מאוד. מומלצת בחום! (עובדת עם סטודנטים נישאים לקחתי אותה כספק ראשון)

התארגנות וליל כלולות

לקחנו שני לילות בסוויטה בקומה 22

צילום סטילס

תאהבתי בעבודות שלו אז החלטתי לסגור איתו. כרגע קיבלנו טיזר של 70 תמונות ואני מאוהבת. הוא יודע להעביר את הרגשות והרגעים של האנשים בתמונות אני ממש ממליצה!

Dj לחתונה

טום רר הבעלים של ינשוף. אין מילים לתאר כמה הוא היה מושלם. קלע בול לטעם שלי ועשה את המסיבה למדהימה. אני הכרתי אותו כשהוא ניגן בחתונה של חברים ואין דרך טובה יותר למצוא דיג׳יי מאשר לשמוע אותו בלייב ולא רציתי ללכת מהרחבה. עשה לנו את החתונה למושלמת שהייתה. זהו אם אתן רוצות דיג׳יי מושלם זה הוא ולא אחר!

*נעלי כלה - נעלי טאשה TaSha dance shoes הנעליים נוחות בטירוף כי אני רוקדת סלסה ואני מכירה את הנעל ואיך מתרגלים אליה. לדעתי גם מי שלא רוקדת יכולה לקנות ממנה נעליים רק צריך קצת לרדוף אחריה.
 

*טבעות - ספק שני מסטודנטים נישאים. הטבעות הכי פשוטות שיש כי זה מה שרצינו בלי עיצוב מיוחד. דיס המלצה בפרטי על היחס מי שרוצה.

11. עיצוב הזמנה - Sivan Brunshtein המושלמת! לא רק כי היא חברה שלי והיא מהממת באופן כללי. היא באמת מוכשרת אני רציתי אותה מהרגע הראשון כי אין לי מושג בעיצוב ורציתי מישהי שאני יכולה לסמוך עליה בעיניים עצומות. עשתה לי בדיוק מה שרציתי הייתה קשובה לרצונות שלי ולהערות הקטנוניות שלי ובאמת התוצאה מדברת בעד עצמה. צבעוני ויפה ונקי .

*דירת התארגנות בזיכרון Airbnb- צימר חמוד ומהמם מעוצב ממש יפה הספיק לי ולמלוות שלי כי היינו 5 בנות ובמלון אי אפשר להיכנס בסוויטה יותר מ4 בנות. אחלה פיתרון ולא יקר בכלל. מי שרוצה קישור אשמח לשלוח בפרטי

*מתנות למלוות - קניתי להן סט של פיג׳מה ארוכה וכפכפי פרווה עם שוקולד וכוס שמפניה. וואלה היה שווה ופרקטי הן משתמשות בזה עד היום. המתנות מSHEIN
 

טיפים-

- למדתי לשחרר וזה עשה לי את היום מושלם. למי שקשה לשחרר מוזמנת לעשות עבודה עם עצמה כמה ימים לפני ולהתנתק. זה עזר לי ממש

- לבחור מלוות שרק יעשו לך טוב ולא כי לא נעים או כי חייבים. אני בחרתי ארבע חברות סופר טובות ולא נגיד משפחה (אין לי אחיות) הן עשו לי שמח ודאגו להכלללל! הן אחראיות לקום איתי בבוקר ועד לסגור איתי את החתונה. מושלמות!

- ירד לי גשם בחתונה. למרות שמי היה מאמין שיירד ביום הראשון של שעון קיץ. הלכתי לצילומים עם נעליים פתוחות והשמלה נרטבה בקצוות שלה וזה הרטיב לי את הנעליים והרגליים. היה יכול להיות לי יותר נעים אם הייתי מביאה מגבת או מטליות לנגב. חוץ מזה לקחתי מלווה אחת לצילומים שתחזיק את המעיל ומטריה למקרה ויתחיל לרדת גשם. לא היה לנו הרבה זמן לצילומים אבל לא נורא היה כיף

- טיפ אחרון- כל מה שחיפשתי נמצא פה בקבוצה תודה לאל שהקבוצה הזאת קיימת השכלתי כל כך הרבה ממנה!

זהו שיהיה לכולן המון המון מזל טוב והלוואי ולכולן יהיה שמח ונטול קורונה אני פה לשאלות בפרטי או תגובות

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
ערבה פולק | Arava Polak+
ערבה פולק | Arava Polak
137 ממליצים
שמלות כלה
Names בוטיק אופנה לגבר+
Names בוטיק אופנה לגבר
39 ממליצים
לחתן
גאיה חדרה | Gayya+
גאיה חדרה | Gayya
290 ממליצים
מקום לאירוע
easy2give | איזי טו גיב+
easy2give | איזי טו גיב
58 ממליצים
ניהול אירוע ואישורי הגעה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
ניהול אירוע ואישורי הגעה
לחתן
איפור
התארגנות וליל כלולות
צילום סטילס
Dj לחתונה