הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
רון ויועד
החתונה של רון ויועד
סתיו 2021
הפוסט של רון, חברת הקבוצה הסודית:

פוסט המלצות כי באמת מגיע להם!

התחתנו ב17.9.21 חתונה קטנה יחסית 250 אנשים בשישי בצהריים

 

מקום לאירוע
קיסר ים
+

מהרגע הראשון ידענו ששם נתחתן! תמיד חלמנו על חתונה על הים אבל רוב המקומות שמציעים את האפשרות הזו היו הרבה מעל התקציב שלנו וגם לא רצינו חתונה גדולה מידי ככה שקיסר ים הוא לגמרי היה המקום המושלם עבורנו! לוקיישן מדהים, חופה ממש ממש על קו המים, בין העתיקות של קיסריה, אוכל טוב, קוקטיילים ואווירה שמתאימה בדיוק לשישי צהריים! הכל עבד כמו שביקשנו ואפילו היה מעל המצופה, לאורך כל הדרך אביחי המדהים זרם עם כל הבקשות וכל השיגעונות שלנו! עד היום אנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות על המקום, ממליצה בחום!

Dj לחתונה

טוב זאת אולי ההמלצה הכי!!! גדולה שלי פשוט עשה לנו את האירוע! חייבת להודות שיש לנו היכרות מקדימה עם עומר ובחרנו את התאריך שלנו לפי התאריכים שבהם הוא פנוי. לפני הכל עומר בן אדם מדהים, רציני ומחויב מאוד! כל הפגישה הראשונה שלנו איתו לא הפסקנו לרקוד, הוא עושה כיף ושמח ונותן תחושת ביטחון רצינית שגורמת לך להיות בטוח שהאירוע שלך יהיה מטורף! בחתונה עצמהה ואוו!!! הרחבה הייתה כל הזמן מלאה! האורחים שלנו אמרו לנו אחר כך שהם פשוט לא הצליחו להפסיק לרקוד, עומר התאים את עצמו לאווירה, לאנשים, לסיטואציה על הרחבה ואפילו המבוגרים רקדו ונהנו מאוד מהמוזיקה! בקיצור.. תעשו לעצמכם טובה ותסגרו עם עומר באמת שהוא יחיד ומיוחד והפך את החתונה שלנו לבלתי נשכחת

צילום סטילס

בוריס הוא משהו מיוחד מכל הבחינות! לי וליועד היה חשוב שהספקים שאנחנו בוחרים היו כאלו שנעים לנו איתם, שאנחנו רוצים להעביר איתם את הרגעים החשובים האלו עבורנו ובמיוחד הצלם. היה לי חשוב שזה יהיה מישהו רגיש וסבלני ויגרום לי להרגיש בנוח.. וכך היה! בוריס הוא בן אדם מדהים! רגיש, נעים מאוד, מלא בסבלנות היה רגוע וכיפי בכל רגע ביום! ומעבר לזה הוא פשוט אומן! אנחנו לא מצליחים להפסיק להסתכל על התמונות ולא מפסיקים לשאול אותנו מי היה הצלם שלנו. ממליצה מאוד!!!

צילום סטילס

הגענו לתמיר דרך המלצה של הגן ואנחנו מאוד מרוצים. תמיר לא הגיע בעצמו לאירוע כי הוא לא מצלם וידיאו אבל הוא שלח לנו אדם מדהים בשם מיקי שהיה מקצוען! נעים, סבלני והתאים בדיוק למה שביקשנו. הסרטים יצאו מדהימים, באיכות גבוה מאוד! אנחנו ממליצים בחום!

איפור

נור היא אחת החברות הכי הכי טובות שלי! והתמזל מזלי והיא גם מאפרת מדהימההה ! עזרה להיות להיות במיטב של עצמי, בזכות איפור עדין עדין ויפיפייה שהחמיא לי כל כך והחזיק עד השנייה האחרונה!! וכל זה בחום של שישי בצהריים. כמות המחמאות הייתה באמת לא נורמאלית! לי ברור שזאת לא הייתה יכולה להיות אף אחת אחרת והלוואי שגם אתן תהנו ממנה ומהכישרון שלה

איפור
צליל פלקס
+

שיער - את צליל הכרתי דרך המלצה של נור שיצא לה לעבוד איתה כמה וכמה פעמים וזו בהחלט הייתה המלצה מדהימה! צליל בחורה עדינה, רגישה, סבלנית ומקצוענית! כבר בפגישת ניסיון היא נתנה לי הרבה ביטחון שלא היה לי ספק שאני יהיה מרוצה וחוץ מזה, היה לי סופר כיף איתה ברמה האישית! ביום החתונה צליל התייצבה מוקדם מוקדם בבוקר עם מלא אנרגיות ואוירה טובה. לאורך ההתארגנות נסינו כל מיני דברים וצליל לא פחדה שנשנה, נעיז ונעשה התאמות עד שהגענו לתוצאה הסופית והמושלמת עבורי! הייתי מרוצה ממש, זה החזיק ולא זז מילימטר עד הסוף, קיבלתי מלא מחמאות ושמחתי מאוד על הבחירה שלי בצליל! ממצליחה גם לכן!

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

אל פרח המדבר הגעתי דרך הקבוצה ואני ממש מודה לכן על ההמלצה הזו! יקרת, נעימה, הגונה ומקצועית הצליחה להבין מהר מאוד מה הסגנון שלי, מה חשוב לי ואיך הייתה רוצה שהחתונה תיראה. לקח לי קצת זמן למצוא משהו שיתאים בדיוק לסגנון הצבעוני, הקליל והפשוט שאני רוצה וגם שיהיה במחיר הגון ועם פרח המדבר זה היה מדויק. הכל עמד בזמן ביום האירוע

והיינו מאוד מרוצים!

שמלות כלה
עינת ספרא | Rebride
+

סיפור אמיתי, קניתי את השמלה שלי בחצי שעה, וזה המקום הראשון שהייתי בו! היא הייתה כל כך מדויקת עבורי שהיה ברור לי שזה זה! הפרויקט של עינת מדהים ומאפשר למצוא מגוון סגנונות במקום אחד ובמחיר שפוי ממליצה לכן להגיע אליה!

אטרקציות

המקום המדהים והמרגש הזה שייך לעמותת עמיחי שנמצאת בהוד השרון. היה לנו ממש חשוב שאם אנחנו כבר משקיעים במתנות לאורחים אז שיצא מזה עוד משהו טוב. העציצים שלהם מדהימים! הרעיון יצירתי ואקולוגי, השירות נעים ומקצועי והאורחים עפו על זה, עד היום זה מחזיק ופורח

אטרקציות

גם אל עופר הגעתי דרך הקבוצה, אין עליו! אפשר ממש לסמוך עליו, נותן מחיר הוגן, עשה שמח לחברים שלנו, הביאו איתו סוכריות לכולם ובקבוקי מים, פיזר אותם בסוף האירוע בכמה נקודות שיהיה להם נוח והיה צמוד לאירוע ומוכן לנסיעה כל הזמן.

*צלם מגנטים- יבגני מקסים והגון ובעיקר מקצוען! יצאו תמונות מדהימות ובאיכות גבוה! הצליחו לתפוס רגעים מרגשים במיוחד.. ממליצים!!

*התארגנות- סוויט קיסר נאות גולף קיסריה neot golf אני התארגנתי שם, לקחנו שתי דירות כי היינו לא מעט אנשים. מעוצב יפה, יש כל מה שצריך, מספיק מקום להתארגנות נוחה. ממליצה מאוד.

אם יש עוד שאלות על ספקים ובכלל מוזמנות לפנות אלי בפרטי, מאחלת לכן ליהנות מהדרך לחתונה וכמובן מהיום עצמו! תנסו לקחת בקלות, לשחרר כשצריך ופשוט ליהנות עם האנשים שאתם כל כך אוהבים!

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
קיסר ים+
קיסר ים
161 ממליצים
מקום לאירוע
עינת ספרא | Rebride+
עינת ספרא | Rebride
101 ממליצים
שמלות כלה
צליל פלקס+
צליל פלקס
29 ממליצים
איפור
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
צילום סטילס
צילום סטילס
איפור
איפור
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
שמלות כלה
אטרקציות
אטרקציות