הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
ענבר וניר
החתונה של ענבר וניר
אביב 2022
הפוסט של ענבר, חברת הקבוצה הסודית:

היי,

התחתנו ב25.03, חתונת שישי, להלן המלצות על הספקים שעשו לי את היום והיו מדהימים אחד אחד, דגש חשוב הוא שלא תראו פה את השמות המוכרים ולמרות זאת כל אחד ואחת היו אלופים ובמחיר שפוי!

מקום לאירוע
יארה | YARA
+

 מעבר ליופי של האולם-אגם עם ברבורים וטבע ירוק, פנימה מעוצב וחדש היה לי חשוב לבחור בעל אולם שיהיה בעיקר בן אדם במיוחד שבימים האלו לא ניתן לדעת מה יקרה בעוד חצי שנה, בעל האולם-רביב הקשיב והתחשב בכל הבקשות המיוחדות שלנו, מנהל האירוע מטעם האולם-אראל היה כמו השם שלו-מלאך, חששנו מאוד מהגשם באותו היום והוא היה כ"כ גמיש ומתחשב, נתן לנו אופציה להחליט עד חצי שעה לפני קבלת פנים אם נרצה לבצע את זה בפנים או בחוץ, הכין 2 חופות רק למקרה ש.., נעל לי את הנעליים, הזכיר לי להחליף לשמלה שנייה, בקיצור היחס, השירות והכל היה ברמה הכי גבוהה וכמובן שקיבלנו מחמאות על הכל (אוכל, אולם, ניקיון) מהאורחים

Dj לחתונה

מעבר לסובלנות ולהקשבה, הוא נתן שואו של תיפוף על תופים עם מים שהאורחים ואנחנו ממש עפנו על זה.

צילום סטילס

מצלם בסגנון של עידן חסון, צילם אותנו גם בצילומי זוגיות לפני, היה סופר אנרגטי וזורם, הוא אפילו הסיע אותנו לאולם באותו היום! העלה את התמונות כבר יומיים אחרי האירוע והכי חשוב אנחנו מרוצים מאוד מהתוצאות!

צילום ועריכת וידאו

חייכן, זורם, עובד בשיתוף פעולה טוב עם עדי, היה מאוד כייף להיות עם שניהם באותו היום.

איפור

אלופה, ביקשתי איפור עדין אבל עדיין עם נוכחות, היא ידעה בדיוק לקלוע לתוצאה שרציתי, התמונות מדברות בעד עצמן.

איפור

בגלל שזו הייתה חתונת שישי הבחורה הגיעה אליי אשכרה ב03:00 (בעקרון ב02:00 בפועל בגלל החלפת שעון וזה..) עם אנרגיות כמו של עשר בבוקר, עשינו חודש לפני תסרוקת ניסיון (לא הרבה ספקיות מציעות את זה) ואני ממליצה על זה מאוד, זה חוסך הרבה לחץ מחוסר וודאות ועוזר מאוד לדעת פחות או יותר איך תיראה התוצאה הסופית שלך, השיער לא זז לאורך כל האירוע והייתי מאוד מרוצה!

שמלות כלה

שמלה ראשונה- מיקה שמלות כלה, סגנון קלאסי, הייתה מאוד נוחה לריקודים ופרקטית כי המחוך נתן חופשיות להקטין ולהגדיל היקפים במידת הצורך, גרפה הרבה מחמאות, אחרי ניקוי יבש, מוכרת למעוניינות.

שמלה שנייה- 50 ₪ בשיין! מסיבתית וקלילה.

*עמדת שזירה- שיר ראובן, הייתה מקסימה לאורחים, לא התקמצנה על כמות הפרחים והייתה במחיר הכי שפוי שראיתי. בכללי האטרקציה מאוד מומלצת גם כי היא יחסית סביבתית, האורחים מתקשטים, התמונות יוצאות ממש יפות ובנוסף לזה יוצאים עם מתנה נחמדה הביתה. מאוד מאוד מומלץ!
 

*עציצי תבלין- כפר עידוד, מוכרים מאוד פה אז אין מה להרחיב, היו מאוד נחמדים ועשו גם הובלה, זו אחלה דרך לעצב את השולחנות וגם לתת לאורחים מתנה לחזור איתה הביתה.

*עגילים- לא ראיתי את הרעיון פה לפני זה, רציתי מזכרת שתהיה מיוחדת מהיום הזה, אני מאוד אוהבת תכשיטים ובמיוחד עגילים, פניתי לדפנה פורת בבקשה להכין לי עגילים דמויי טיפה מזהב עם התאריך שלנו חרוט מאחורה, וזו התוצאה! מאוד מאוד ממליצה למישהי שרוצה מזכרת מיוחדת מהיום הזה שהיא יכולה לענוד גם לעוד אירועים.

**טיפ הכי חשוב- תקשיבו לתחושות הבטן שלכם, אם מסיבה מסוימת משהו לא לגמרי נראה לכם עם ספק מסוים אל תסגרו איתו, יש מספיק הצעות בחוץ וביום הזה ובתקופה הזו שלפני החתונה אתם צריכים להיות מוקפים באנשים טובים שיהיו קשובים לדרישות שלכם ושישרו עליכם אווירה טובה .


 

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו
איפור
איפור
שמלות כלה