הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
גל ורועי
החתונה של גל ורועי
קיץ 2021
הפוסט של גל, חברת הקבוצה הסודית:

פוסט המלצות חם חם!!

התחתנו ב-03/06/2021 (כמעט חודש עבר ואני פשוט לא מאמינה), חתונת שטח במשק של ההורים שלי במושב עמיקם, אחרי 8 שנות זוגיות שמתוכן שנה וחצי של אירוסין וציפייה מטורפת שהרגע הזה כבר יגיע.

החתונה הזאת הייתה הגשמת חלום עבורי, להתחתן במושב, מאחורי הבית שבו גדלתי, בין הכרמים, המטעים והסוסים.

אדגיש כי הפקתי את החתונה לגמרי בעצמי ואבא שלי האלוף היה המוציא לפועל של כל העבודה הפיזית.

אז קדימה להמלצות:

שמלות כלה
Simply You | שמלות כלה
+

אז מי שעוד לא יצא לה להכיר את סימפליו תכירו את עדי ודיה, שתי חברות ילדות מקסימות שפתחו סטודיו של שמלות כלה במושב בית הלוי שבעמק חפר. שתי הבנות האלה הפכו את החוויה שלי להכי מדהימה שיכולתי לבקש, סבלנות בשמיים, שמלות מהממות והמחיר הכי הוגן שמצאתי.

לחתן
Names בוטיק אופנה לגבר
+

החליפה היפה הזו קנינו בניימס בדיזינגוף, בן ומורן חמודים ונעימים, תוך חצי שעה כבר יצאנו משם קומפלט עם חליפה, נעליים, חגורה ופפיון. החליפה הייתה נוחה והיינו מרוצים מאוד.

Dj לחתונה
HYPE | הייפ
+

הסיפור עם עדידור קצת מצחיק, היינו במסיבה שהוא היה הDJ ואמרנו שלא משנה מה יהיה הוא חייב להיות הDJ בחתונה שלנו. הוא מאוד מאוד מבוקש ומה שעשינו זה חיכינו שהוא יגיד לנו תאריכים פנויים ביוני 2021 ולפי הזמינות שלו קבענו את התאריך של החתונה, כן כן נשמע קצת אבסורד אבל אין ספק שהוא היה הצלחה מסחררת, הרחבה רעדה תרתי משמע, הוא הצליח להרקיד גם את זקני המושב וגם את ילדי המושב ולא ירדנו מהרחבה לרגע.

קייטרינג ושירותי בר

קייטרינג "אסאדו באבוקדו" של האחד והיחיד גיא שלמוני! גיא עובד כבר שנים בתחום האירועים, המקצועיות, האהבה, הנתינה והאכפתיות הם מה שהוביל אותנו לבחירה המטורפת הזאת! אנשים לא הפסיקו ועדיין לא מפסיקים לדבר על האוכל וההצגה שגיא עשה באירוע.

קייטרינג ושירותי בר

טוב תקשיבו שאין כמו חוליו והצוות המטורף שלו! מתחילת התהליך היה לנו ברור שחוליו יהיה הבר באירוע שלנו. אנרגיות מטורפות, קוקטיילים מדהימים, צוות מטריףףף, מקצועיות ומחיר הוגן מאוד! הואן קוקטיילים שלו היה הצגה ואנשים כלכך כלכך נהנו ממנו והצ'ייסרים לרחבה לא הפסיקו להגיע גם בלי שביקשנו ככה שלא היה צריך לצאת מהרחבה בכלל.

צילום סטילס

אז מי שלא הכירה עד עכשיו את זום 18 זה הזמן להכיר את האומן אלעד גרובנר. אלעד הוא צלם נשמה עם לב ענק, שהצילומים שלו מדהימים. לי ולרועי היה קצת חשש מנושא הצילום ואלעד פשוט גרם לנו להרגיש בנוח והכי טבעי שיש, והתמונות מדברות בעד עצמן.

איפור

יעל עצמה היא בנאדם מדהים ששווה לכל אחת לעבור אצלה איפור באיזשהו שלב בחיים, העדינות והנעימות שלה זה מה שהופך אותה לכלכך מיוחדת. דבר אחד שהיה חשוב לי מאוד בכל נושא האיפור הוא שהאיפור יהיה עדין, בכל זאת מושבניקית שלא רגילה להתאפר (בקושי לשים מייק אפ), ויעל הייתה הרבה מעבר לציפיות! קודם כל האווירה שהיא הביאה ליום ההתארגנות, ההתרגשות הגדולה והמקצועיות הורגשו והכניסו הרבה אור לבית. האיפור יצא מושלם מושלם והרגיש לי הכי אמיתי וטבעי שיכולתי לבקש וגם המחמאות שהגיעו אחרכך היו שוות את זה.

עיצוב שיער

המדהיםםם (סלחו לי שלא הצלחתי לתייג אז הוספתי קישור). שיגעתי את חן בלי סוף וכל הזמן שלחתי לו תמונות של איך אני רוצה שהשיער יראה והוא פשוט קלע בול! המון רגישות, המון השקעה, שמחת חיים מטורפת ואנרגיות בשמיים. (השילוב שלו ושל יעל היה מושלם).

*עיצוב - Elinor Gretz אלינור המהממת הייתה הכי סבלנית, נעימה וקשובה לי ולשיגעונות שלי, עיצבה הכל בטוב טעם ובדיוק בדיוק כמו שרציתי וחלמתי. הלכה בחרה את המרכזי שולחן ושיתפה אותי בכל התהליך, העיקר שנהיה מרוצים.
 

*חשמל, תאורה והגברה - אור וצבע בבעלותו של דורון פרנקו, חברה ותיקה שעשתה המון המון אירועי ענק. מקצועיות, דיוק וירידה לפרטים הקטנים ללא תקלה אחת.
 

*מגנטים - Ruty Farag טוב, תגידו לי אתן אם יש דברים כמו רותי פרג' ההורסת?! אנרגיות שלא פגשתי בחיים שלי, תמונות מושלמות ומחיר הוגן! מומלצת בטירוף!

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
Names בוטיק אופנה לגבר+
Names בוטיק אופנה לגבר
39 ממליצים
לחתן
Simply You | שמלות כלה+
Simply You | שמלות כלה
25 ממליצים
שמלות כלה
HYPE | הייפ+
HYPE | הייפ
326 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
שמלות כלה
לחתן
Dj לחתונה
קייטרינג ושירותי בר
קייטרינג ושירותי בר
צילום סטילס
איפור
עיצוב שיער