הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
דפנה ועומר
החתונה של דפנה ועומר
אביב 2023
הפוסט של דפנה, חברת הקבוצה הסודית:

עומר ואני התחתנו ביום שישי 21/4/2023. החתונה שלנו התעלתה על כל הציפיות שלנו וכל מי שאמליץ עליו זה לגמרי בלב שלם. כל הספקים שאפרט עליהם הפכו את האירוע שלנו למושלם ומדוייק עבורינו ולא הייתי מחליפה אותם:

מקום לאירוע
תל יצחק | Kitchen & Garden
+

דענו שנתחתן בתל יצחק אחרי שהיינו שם בחתונה של חברים והתאהבנו במקום, באוכל ובאווירה המדהימה של תל יצחק. התחתנו בחתונה הפוכה עם ארוחה שהתחילה ב-13:00, 15:00 טקס, ואז מסיבה שהסתיימה ב-20:00. כל מי שחוששת מהקונספט של חתונה הפוכה, אז אל – קיבלנו אין סוף מחמאות על המקום שהוא מהמם וחם וביתי, עם שפע של אוכל שהיה טעים בטירוף, טרי ולא הפסיק לזרום. האירוע התנהל בדיוק כמו שדמיינו, בנינוחות ורוגע וזרימה, ותל יצחק יודעים איך עושים חתונה הפוכה בצורה מושלמת, עם מנהלות אירוע אדירות מטעם המקום. מילה טובה נוספת היא על האנושיות שלהם. בערב שלפני החתונה, בזמן שאנחנו מקפיצים דברים אחרונים לאולם, דוד של אמא שלי ע"ה נפטר. מעבר לסערת הרגשות והבלבול שנע בין עצב לשמחה, הם אוטומטית הורידו לנו את כמות ההתחייבות. ברגע שסיפרתי להם על זה (טוב, הגעתי בוכה לאולם מחזיקה ארגז עם עציצים..), אפילו לא נאלצתי להגיע למצב שאני מבקשת מהם שיתחשבו בנו עקב המצב, מבחינתם זה היה מובן מאליו. אנחנו כל כך מרוצים מאירוע שהתעלה על כל הציפיות שלנו ולתל יצחק התפקיד המרכזי בכך – היופי הטבעי של המקום, האווירה, האוכל, הארגון והאנשים שמולם הייתה לנו אינטרקציה.. באמת הכל.

צילום סטילס
צחי שמש
+

האומן! היה לנו קליק עם צחי מהדקה הראשונה שדיברנו איתו, וכל כך התרגשתי מכל תמונה שהוא הראה לנו, שממש דמעתי מתמונות של אנשים זרים לחלוטין והיה לי ברור שהוא הצלם בשבילנו. אחריו נפגשנו עם עוד צלם רק כדי לוודא את התחושות שלנו, וזה היה ברור לנו שאנחנו בוחרים בצחי. צחי היה זמין לכל שאלה ותמיד עם אנרגיות ווייבים מדהימים, שהיו כל כך חשובים ביום הארוך של החתונה. בנתיים הוא רק שלח לנו את הטיזר (שהוא מדהים!! לא להאמין שזה אנחנו), כך שאני בטוחה שיתר התמונות יהיו מדהימות גם.

Dj לחתונה
פיינל דראם מוזיקה | Final Drum
+

אופק גלר מפיינאל דראם, דיג'יי שהוא אגדה ואדם שכל כך כייף ונעים להתנהל מולו. במהלך כל החתונה לא הפסקנו לקבל מחמאות על אופק. הוא קרא את הקהל שלנו בצורה מושלמת והרים בלי הפסקה. הפחד הכי גדול שלי מהחתונה היה שאנשים לא ירקדו ויהיה ריק, אבל לאורך כל המסיבה הרחבה הייתה מלאה ופשוט לא הפסיקו לרקוד.

שמלות כלה

אין לי מספיק מילים לתאר כמה אני מרוצה מהבחירה ב-Edie עדי ולירון שיושבות ביפו פשוט מהממות עם כמויות בלתי נגמרות של טעם וסטייל ומלא עצות והרמות. כל פגישה שם רק פיתחתי עוד ועוד רגשות לשמלה, ורק חיכיתי לפגישה הבאה. מי שמחפשת שמלה נקייה, מדוייקת, נוחה שהיא לקניה (נשארתי איתה כל החתונה) עם זוג מעצבות שיגרמו לה להרגיש הכי מדהימה שיש – זה המקום בשבילכן.

אטרקציות

איך אין עליו יותר המלצות בקבוצה?? אל ניצן הגענו כשחיפשנו צלם מגנטים שעובד בחתונות שישי שמתחילות ומסתיימות מאוחר והיינו בחתונה בתל יצחק שהוא צילם בה. ניצן מקצוען אמיתי עם תמונות באיכות מטורפת ועם ווייב מדהים.

איפור

שי תלמי המאפרת ושני שוסטר המסרקת. וואו וואו וואו קיבלתי כל כך הרבה מחמאות על הלוק! לפתוח איתן כל הבוקר היה מדהים! שתיהן משרות אווירה קלילה ונעימה והרגשתי בידיים הכי טובות שאפשר, והן כל כך סבלניות ומרגיעות. בחיים לא התאפרתי או עשיתי תסרוקת ולא ידעתי למה לצפות וגם לא היה לי מושג מה אני רוצה. שתיהן קלטו אותי בצורה מדוייקת, והאיפור והשיער לא זזו מילימטר! אחרי החופה הפסקתי לדאוג מאיך השיער והאיפור נראה, וכשהגעתי הביתה נראיתי בדיוק כמו ב-8 בבוקר. הן גם תקתקניות ומקצועיות והגיעו בול בזמן שקבעתי איתן.

צילום ועריכת וידאו

מאוד התלבטנו אם לעשות וידאו, ולא כל כך התחברנו לאף סרטון שראינו למען האמת (ועברנו על תוצרים של עשרות צלמי וידאו), עד שהגענו לתומר. משהו בסרטונים של תומר הרגיש פחות מלאכותי ויותר אותנטי והצליח לרגש אותנו. עוד לא קיבלנו את הסרטון, אבל לגמרי ממליצה עליו רק בשל המקצועיות של תומר וכמה היה כייף איתו לאורך כל הדרך.

*טקס: כמה חודשים לפני החתונה התחתנו בטקס אזרחי בקפריסין, ואת החתונה שלנו בארץ בחרנו לעשות דרך ארגון הוויה. עורכת הטקס שלנו הייתה עדי טל כהן, שהיא מדהימה, רגישה וכל כך כישרונית. ביחד איתה בנינו במספר מפגשים ושיחות את הטקס המדויק והמיוחד שמתאים לשנינו.
 


מזל טוב לכולן! תהנו ותחגגו את היום הזה שטס בשנייה והוא היום הכי כייפי שהיה לי בחיים 

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דפנה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דפנה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דפנה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דפנה
צילום: צחי שמש
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
פיינל דראם מוזיקה | Final Drum+
פיינל דראם מוזיקה | Final Drum
752 ממליצים
Dj לחתונה
צחי שמש+
צחי שמש
215 ממליצים
צילום סטילס
תל יצחק | Kitchen & Garden+
תל יצחק | Kitchen & Garden
188 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
Dj לחתונה
שמלות כלה
אטרקציות
איפור
צילום ועריכת וידאו