הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
זוהר ומתן
החתונה של זוהר ומתן
אביב 2022
הפוסט של זוהר, חברת הקבוצה הסודית:

התחתנו ב 23.05.22 מרכזת פה את הספקים שאנחנו ממליצים עליהם

מקום לאירוע
צל החורש
+

צוות מדהים כולם סופר נחמדים אוהבים את העבודה אכפתיים ברמה יוצאת דופן! המקום עצמו מהמם מהמם חיפשנו משהו שירגיש קיבוצי וטבעי הכל בחוץ בריכה יפייפה שמוסיפה לאווירה הפרדה טובה בין הריקודים לבין הישיבה אוכל טוב באמת מושלם

Dj לחתונה
HYPE | הייפ
+

נדב שפילמן. ואוו!!! הרים לנו את הרחבה קרא את הקהל והיה איתנו באנרגיה מטורפתתת  לא הפסקנו לקבל מחמאות מהאורחים מכל הגילאים אנשים עפו ואנחנו היינו מאושרים ולא ירדנו מהרחבה לרגע!!

הפקת אירועים
רעות אריאלי
+

החלק הכי טוב היה רעות אריאלי reut_arieli_production שהייתה מנהלת האירוע שלנו מטעם האולם. גם בן אדם מדהים עם אנרגיה טובה ומרגיעה וגם סופר מקצועית ומנוסה. מה שמיוחד בה זה שהיא עושה את העבודה הזאת משליחות פנימית ואהבה גדולה למקצוע ולזוגות וזה מאוד מורגש.

צילום סטילס

דין ואומרי הם גם אנשים מדהימים וגם צלמים מוכשרים בטירוף שאוהבים את המקצוע שלהם ומתלהבים בכל יום מחדש. אנחנו זוג שפחות רגיל להצטלם וקצת חששנו מהחוויה, ואיתם היה לנו כיף גדול לאורך כל הדרך והם עשו עבודה מדהימהה והצליחו לתפוס רגעים יפים מרגשים שמחים מצחיקים.

איפור

איזה בן אדם מדהים היא! מאפרת טבעי, אכפתית, נעימה, אוהבת את העבודה שלה והייתה כל כך רגישה אליי ומקסימה באמת שמי שתיקח אותה זכתה. היא גם איפרה ממש ממש יפה את אמא שלי ואחותי מי שמחפשת למלוות.

רב לחתונה

הרב חנן שוקרון. היה לנו טקס מדהים ומרגש שבאמת כולם התחברו אליו. הוא מסוג האנשים שהאנרגיה החיובית שלהם מורגשת ונוגעת בכל אחד בצורה שחוצה תרבויות. הוא אדם חיובי, חייכן, נעים, עניו, בדיוק הבן אדם שהייתם רוצים שילווה אתכם בתהליך הזה ויחתן אתכם. הטקס היה מאוד יפה ומרגש לא נשארה עין אחת יבשה, ויחד עם זאת גם קליל צעיר וכייפי מלא באהבה.

שמלות כלה

למי שלא מוכנה להוציא סכומים מוגזמים על שמלה ורוצה עדיין לקבל את החוויה של סלון כלות שתופרים למידות שלך עם יחס אישי חדרי הלבשה גדולים לבנים וכל הכיף הזה.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

עפרי מקסימה יש לה יד טובה עיצבה עדין יפה בדיוק מה שחיפשתי מחיר הוגן יחס מהמם ממש ממש ממליצה! מה שעוד יותר נחמד זה שאת הבקבוקים עם הפרחים שהיא שמה על השולחן היה אפשר לקחת הביתה אז היה גם מנתה חמודה לאורחים.

לחתן

יש להם חליפות מהממותת ממש איכותי צעיר יפה מחיר הוגן שירות מעולה חזרנו לשם גם לקנות אחרי זה בגדים לשבת חתן

אטרקציות

כן כן יש לו אתר!! עופר לקח את התפקיד צעד אחד קדימה. אפשר לסמוך עליו, מחזיר כל אחד הביתה, שם מוזיקה וגומי בדרך, מחלק בקבוקי מים, ממש בן אדם מיוחד לדעתי שווה.

חוץ מהעיצוב הדפסתי כמה תמונות שלנו ששמנו בכניסה, קניתי מעצורים לעקבים באלי אקספרס, גומי ופיצוחים על הבר, ערכות התרעננות בשירותים, בועות סבון לרחבה (יוצא ממש יפה בתמונות). ויתרנו על כל הזוהרים והכפכפים ממש מיותר לדעתי מייצר הרבה זבל.

 

 

מתנה לאורחים- קעריות מעוטרות קטנות

 

 

התלבטתי עד הדקה האחרונה אם לעשות משהו ובאמת שזה דבר דיי מיותר אם חושבים על זה אבל לא הצלחתי לוותר על זה בסוף כי רציתי לתת לאנשים משהו שישאר להם למזכרת בבית מהחתונה. היה חשוב לי שזה יהיה שימושי ושנשאר (לא אוכל) ולא יקר מידי. קניתי קעריות קטנות מהממות ב5 שקלים ליחידה. אני ובן הזוג שלי כתבנו בתחתית את השמות והתאריך של החתונה בטוש מיוחד לזכוכית ועטפנו את זה בשקיות אורגנזה קטנות. כיף לי לבוא לחברים ולראות את זה אצלהם בבית לדעתי היה שווה בסוף 

דברים כללים- התראגנות בבית של ההורים אם זה מתאפשר זה פשוט הכי כיף שיש! אחרי החתונה ישנו בבית שלנו וזה גם היה החלטה מעולה הכי זרם פשוט ויום למחרת נסעו לצפון למלון ולקחנו את שאר השבוע להירגע ולעקל עד לשבת חתן.

זהו אם יש שאלות אני אנסה להיות זמינה בצאט מקווה שעזרתי והמון מזל טוב 

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
צל החורש+
צל החורש
245 ממליצים
מקום לאירוע
רעות אריאלי+
רעות אריאלי
18 ממליצים
הפקת אירועים
HYPE | הייפ+
HYPE | הייפ
325 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
הפקת אירועים
צילום סטילס
איפור
רב לחתונה
שמלות כלה
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
לחתן
אטרקציות