הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
עמית ואלי
החתונה של עמית ואלי
אביב 2023
הפוסט של עמית, חברת הקבוצה הסודית:

אלי ואני התחתנו ב5.5.23בחתונת שישי צהריים באחוזה בבית חנן עם 300 איש. שבוע וחצי לפני החתונה החתן חלה באבעבועות רוח וכמעט ביטלנו, בפועל מבחינתי שיעלה עם אינפוזיה לחופה כי אני לא עוברת את ההכנות האלה שוב. בסוף הכל הסתדר, נהננו ברמות וחד משמעית זה היה היום המאושר בחיינו.

אז אעשה את זה קצר וקולע-

מקום לאירוע
האחוזה - בית חנן - גן ארועים
+

המקום השני שראינו, וידענו מיידית שזה המקום. לקחנו מנהל אירוע מטעמם, הכל היה מתוקתק, אוכל מדהים, תחושה משפחתית ובאמת מקום מאוד מאוד מקצועי. התחתנו בתאריך איסור חיתון (ספירת העומר) וזה הוזיל לנו משמעותית. אין אחד שלא דיבר איתנו על האחוזה אחרי. מקום מושלם.

Dj לחתונה
HYPE | הייפ
+

נדב שפילמן מHYPE- מלך. אין מה לומר. ההוצאה הכי חשובה בעייני של החתונה ואין אחד שלא הרים נשבעת. אנשים לא זזו מהרחבה והוא פשוט יודע מה הוא עושה.

צילום סטילס

מדהים. מהרגע הראשון נתן תחושה נעימה ומרגיעה, אנחנו שנינו לא בדיוק מרגישים בנוח מול המצלמה והוא נתן לנו את התחושה הכי נינוחה. בנוסף מקצוען אמיתי.

איפור

אלוהים יודע מה הייתי עושה בלעדיה. יש לי תלתלי אפרו, ועדן פשוט עשתה עבודה פסיכית. לכל המתולתלות אני ממש ממליצה לקחת אותה. שום דבר לא זז. היא עשתה גם לאמא שלי איפור שיער, וגם לבעלי שיחיה הסתירה עם מייקאפ את הצלקות. לקחתי גם ליווי לאולם. לעדן יש אנרגיות מטורפות, אפילו ב4 בבוקר, והרגשתי איתה הכי בבית בעולם. ממש ממש ממליצה

קייטרינג ושירותי בר

קוקטיילים מטורפים, אף פעם אין תור, הוא מכין הכל מראש. בכל רגע נתון היה מישהו עם קוקטייל. לקחנו אותו לכל האירוע, אחת ההחלטות הכי חכמות שלנו כי הוא באמת מדהים.

צילום ועריכת וידאו

עוד לא קיבלנו את הסרט אבל עשה לחברה וממש אהבתי.

שמלה- יריד כלות חכמות בתל אביב.

נעליים- ריפבליק

שמלה שניה- תופרת בשם מירי מבת ים, הראתה לי אותה והרגשתי שזה זה.

וזהו, לכל הכלות היקרות, וואלה אירוע החתונה לא בא לי בקלות. הייתה חרדה, לחץ, לא ידעתי איך יהיה. אבל בסוף זה היום המאושר בחייכן. תצאו לקבלת פנים, תגידו שלום, תעשו חיים ותהנו. טיפ נוסף- אל תגבילו את האחים שלכם בכמות חברים, במיוחד אם יש לכם אחים קטנים. אצלנו הם שברו את הבר, עישנו את כל הסיגריות (קנינו שתי פאקטים) ולא זזו מהרחבה. באמת שהם הכי מרימים.

בהצלחה לכולן

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
האחוזה - בית חנן - גן ארועים+
האחוזה - בית חנן - גן ארועים
1182 ממליצים
מקום לאירוע
HYPE | הייפ+
HYPE | הייפ
328 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
צילום סטילס
איפור
קייטרינג ושירותי בר
צילום ועריכת וידאו