הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
רינת ואייל
החתונה של רינת ואייל
סתיו 2021
הפוסט של רינת, חברת הקבוצה הסודית:
מקום לאירוע

התחתנו ב03.11.21, הפרדס-גן אירועים הממוקם ברחובות, שזה לגמרי מרכז, המשפחה והחברים רובם מירושלים ותל אביב, אז המיקום מאוד התאים לנו.

האולם יפיפה עם חופה בחוץ, מהאולמות הבודדים שלא עושים קירוי קבוע לחופה בחוץ, הסיבה המרכזית שבגינה בחרנו באולם הזה.

אילנה הייתה אשת הקשר שלנו עם האולם, היא הייתה מקסימה וליוותה אותנו מא' ועד ת', הייתה זמינה וקשובה לכל מה שרק היינו צריכים.

צילום סטילס

מראש ידעתי שאסגור עם הצלמים שאחותי בחרה לחתונה שלה (התחתנה במאי האחרון), האוירה, החיבור והוויב הכיפי היה חשוב לי בטירוףף ודין ושלומי לגמרי סיפקו את הסחורה יחד עם צילומים ולוקיישנים מהממים

Dj לחתונה

גם פה המלצה חד משמעית!! Liron Mendel שהקפיץ לנו את הרחבה! בן זוגי ואני מאוד אנשים של רשימות, לכן רצינו לעשות לו רשימת שירי מאסט, אבל לירון קרא את הוויב של הקהל בקלות ובזריזות, ככה שהרחבה הייתה מלאה כל הערב! לא הפסקנו לקבל מחמאות מהאורחים ושוב, ממליצה בחום!

איפור

גם את זה מראש ידעתי שאסגור עם המאפרת והמסרקת של אחותי הקטנה, שעשתה עבודה נפלאה, גם לאחר האירוע קיבלתי ים מחמאות על האיפור והשיער שנשארו בדיוק כמו בהתחלה, יחד עם האוירה הכיפית והמשפחתית שמאיה נותנת, היא לגמרי חלק מהמשפחה

שמלות כלה

הדגם הראשון שראיתי ידעתי שאני ממש רוצה אותו.

שמלה שניה – שמלת מקסי שקניתי באינטרנט וקיצרתי

אטרקציות

רצינו חבילה בסיסית של זיקוקים בחופה, מעט עשן בסלואו ובלונים. לבבות של בלונים היה קשוב, עשה עבודה מקצועית ומדוייקת מאוד. ממליצה בחום.

שטויות לרחבה – קנינו ב זוהרים למסיבות - קניון האירועים בדרום תל אביב, יש חבילות מוכנות, עשינו הזמנה אינטרנטית ורק באנו לאסוף, ממליצה.

היום עבר לנו בטיל, והטיפ הכי גדול שאני יכולה לתת לכלות המהממות פה, ביום החתונה, חייבות להקיף את עצמנו באנשים שעושים לנו טוב וכיף, תהנו מכל רגע

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
Dj לחתונה
איפור
שמלות כלה
אטרקציות