הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
אור וגל
החתונה של אור וגל
סתיו 2021
הפוסט של אור, חברת הקבוצה הסודית:

פוסט המלצות מכל הלב לתת קרדיט אנשים שעשו לנו את החתונה הכי מושלמת שאפשר לחשוב עליה 

גל ואני התחתנו ב24.10.21 יום ראשון
אני אתחיל מזה- לכל החוששות מחתונת תחילת\ אמצע שבוע- אל ! בין אם זה יותר נוח לכם כלכלית או שהגעתם למקום שאהבתם וכבר לא נשארו תאריכים פנויים בחמישי (כמו שקרה לנו) אל תחששו לסגור! החתונה שלנו נגמרה אחרי 1:00 בלילה וגם זה כי כבר התעייפנו וסימנו לדיג'יי..מי שאתם חשובים לו יישאר ויחגוג אתכם לא משנה היום בשבוע

מקום לאירוע
בית - חלל אירועים אורבני
+


וואו וואו איזה מקום! נתחיל מהנראות של המקום, קבלת פנים וחופה בחוץ מעוצב עם מלא ירוק מלא בשיק באמת שלא צריך להוסיף לא לבפנים ולא לבחוץ שום עיצוב המקום פשוט יפייפה. השירות מעל מעבר, הן לנו כחתן כלה ולמשפחות שלנו הרגשנו פשוט מלכים וכמובן לאורחים . מנהלת האירוע מטעם המקום פשוט תקתקנית ומקסימה, ראינו שיש על מי לסמוך עוד לפני בפגישה איתה וממש צדקנו. מדובר במקום עם צוות של מקצוענים. והאוכל- וואו , הבנו שמדובר ברמה אחת מעל עוד בטעימות. הכל מיוחד מאוד וטעים, יש שפע ומענה לצמחונים \ טבעונים ברמה גבוהה. אז אם אתם מתכננים חתונה לא גדולה במיוחד (עד 240 איש לדעתי אפשר להיכנס בפנים) ממליצה מאוד מאוד

צילום סטילס
עידן מרציאנו | Idan Marciano Wedding Photography
+

טוב לא סתם חפרתי עם התמונות בפוסט, התמונות פשוט מדברות בעד עצמן. עידן היה הצלם אצל אחותי בחתונה ומאז ידעתי שהוא הולך להיות הצלם שלנו. האווירה ביום הצילומים קלילה וכיפית וכמובן שרואים את זה בתמונות. לקחנו דרכו גם וידאו ואלבומים בחבילה זה מאוד נוח שהכל דרכו. מוזמנות להסתכל בפרופיל שלי גם על הסרטון.. רמת התמונות והוידאו (עריכה וצילום) ברמה גבוהה, לא חשבתי שבחיים אנחנו שפחות חובבי מצלמה נראה ככה. המלצה רותחתתת !!! אין על עידן בעולם הזה

שמלות כלה
דוד חצבני
+


ווא איזה שמלה , הרגשתי בה מושלם יותר ממה שיכולתי לחלום. נתחיל בזה שהבן אדם פשוט אומן, יש לו דגמים מהמון גזרות ולמרות שידעתי מה ארצה ומה הסגנון שלי ,במדידה הראשונה אצלו מדדתי עוד דברים והכל פשוט היה יפה, הבחירה הייתה עניין באמת של טעם אישי. האווירה במדידות, המקצועיות והשלמות שהוא מוציא בכל שמלה ושמלה זה משהו שאי אפשר לתאר במילים. הייתה לי אצלו חוויה מדהימה. כמובן- הסטודיו הראשון והאחרון שביקרתי בו.
מרב שאהבתי את השמלה לא הרגשתי צורך בשמלה שנייה.. הייתי איתה כל הערב והיה לי נוח וקליל.

תכשיטים ואקססוריז
נעלי ארו | נעלי כלה וערב
+

בדיזינגוף נוחות מטורפת, סנדל לבן ודי קלאסי וזה מה שחיפשתי. מאוד מרוצה מהבחירה.

איפור

כמה רוך ועדינות בבחורה אחת, הן באווירה המרגיעה שהיא משרה ביום הזה וכמובן האיפור והשיער. יש לי שיער מתולתל לא פשוט כ"כ, היא ידעה איך להתעסק איתו בצורה מושלמת והחזיק מדהים כל הערב בלי צורך בליווי ובזבוז זמן מהריקודים. האיפור היה עדין ומחמיא בדיוק כמו שדמיינתי.
יש ייתרון לדעתי באותו הספק של איפור ושיער, גם פחות התעסקות בסנכרון בניהם וגם מראה מוגמר באותו הקו.

רב לחתונה

 אריה לוין מרבנות ת"א.העביר את טקס החופה בצורה מרגשת, פתח בסיפור ההיכרות בנינו, אפשר לי להעניק טבעת וכל מי שלא רוצה כיסוי בחופה אין לו בעיה עם זה (אני שמתי מבחירה). נרשמנו ברבנות ר"ג בהמלצתו (אנחנו רמתגנים) מולם ההתנהלות הייתה קלילה ונוחה, הדרכת כלה קצרה ועניינית.

ניהול אירוע ואישורי הגעה

המלצה רותחת!! שירות מצויין זמינים תמיד למה שצריך, ליאור איש מקסים ואדיב. המחירים שלהם שוברי שוק ואיכות השירות בלי פשרות! לקחנו דרכם אישורי הגעה בסמסים וטלפונים למי שהיה צורך בכך, קישור למתנה באשראי, סמס תודה והוצאת הודעה לגבי הסעה (כולל גם פתיחת קבוצת ווטסאפפ בקישור ישיר למי שמעוניין)

אטרקציות

בגבעתיים ויש להם משלוחים לכל הארץ, אחלה מחירים ובלי כאב ראש יש חבילות ותוך כמה ימים אצלכם. נוח מאוד

קישוט רכב: זר פור יו - zer4u החלטנו לא להשקיע בזה סכומים גדולים, יש להם אחלה קישוט די פשוט וקלאסי במחיר הוגן ולנו זה לגמרי הספיק.

זר כלה: פרחי תמר - קרית אונו הזמנתי מהאתר טלפונית, תיאמתי שעה והכל היה מוכן בזמן. זר יפייפה ודי קלאסי, יש להם כל מיני סגנונות ומחיר הוגן.

החינה שלנו היה אירוע נפרד- אציין כאן רק את המקום מסעדת מרקש נתניה שהנראות שלו אותנטית לחינה מרוקאית. וכמובן מפיקת החינה מאמא חינה אורלי המהממת שדאגה לנו לתלבושות אותנטיות מהממות למשפחות לאורחים כמובן. מי שרוצה עוד פרטים מוזמנת לשאול בפרטי.

ממליצה להיות בקבלת פנים, וואו כמה שזה שחרר את האווירה, ונותן את האפשרות לראות את כל האורחים שלכם שבאו לכבד אתכם ביום הזה, אח"כ בריקודים זה הופך להיות קשה יותר

מי שרוצה לשאול משהו מוזמנת לכתוב לי בפרטי, מזל טוב לכולם ! תהנו מהיום הזה הוא לא חוזר ועובר בטיל, מרגש ומאושר

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אור
צילום: עידן מרציאנו | Idan Marciano Wedding Photography
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
דוד חצבני+
דוד חצבני
64 ממליצים
שמלות כלה
בית - חלל אירועים אורבני+
בית - חלל אירועים אורבני
6 ממליצים
מקום לאירוע
עידן מרציאנו | Idan Marciano Wedding Photography+
עידן מרציאנו | Idan Marciano Wedding Photography
356 ממליצים
צילום סטילס
נעלי ארו | נעלי כלה וערב+
נעלי ארו | נעלי כלה וערב
4 ממליצים
תכשיטים ואקססוריז
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
שמלות כלה
תכשיטים ואקססוריז
איפור
רב לחתונה
ניהול אירוע ואישורי הגעה
אטרקציות