הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
תמר וניב
החתונה של תמר וניב
קיץ 2021
הפוסט של תמר, חברת הקבוצה הסודית:

היוש פוסט המלצות

חתונה קטנה - 230 איש 31.8.2021 אחרי שנה וחצי כמאורסים.

מקום לאירוע
בית מלצ'ט
+

אז זו ההמלצה הכי שלמה ומטורפת שיש.

ראינו בערך 30 גנים ואולמות, ניב רצה אולם אני רציתי גן וחיפשנו משהו באמצע. או שהמחיר היה לא שפוי או שזה לא היה בקלאס. מצאנו את בית מלצ'ט בפוסט ממומן בפייסבוק שקפץ לנו.

מי שמחפשת אוכל של תל אביב, שירות של מלצרים ברמה, צוות שאין לתאר את המענה ואת השירות שלו ומקום יפהפייה ברמה שלפני שאמרו לי שאני יפה אמרו לי איזה מקום מדהים. והייתי אחת היפות...

זו המלצה רותחת. באמת. וסליחה על ההתנשאות אבל זה באמת למביני עניין.

עיצוב

צילום סטילס
לוז | Luz
+

אם תעשו חיפוש בשאלות שלי בקבוצה יש 400 על לוז. התאהבתי בהם ולא הצלחתי לשחרר ברמה שלא אהבתי שום דבר אחר, אפשר למצוא צלמים זולים יותר אבל את הסטייל אי אפשר לדעתי. סגרתי איתם רק סטילס כי פחות התחברנו לוידאו. שי אשכנזי היה הצלם שלנו, אווירה במקסימום וסופר מקצוען. אנחנו דווקא מאלה שמצטלמים חחחחח אז היה ממש כיף. והתמונות מדברות בעד עצמן.

איפור

אז כמו מלא כאן, אני לא מתאפרת בשגרה ואני מלאה בנמשים. ענבל איפרה אותי סופר עדין ומהמם, הייתה נעימה ובאווירה טובה והצליחה לגרום לי להרגיש הכי פרש ונוצצת גם יחד באירוע.

אוראל שיר ואיליה עבדו עם ניב במספרה בתל אביב (ניב ספר) אז היה לנו באמת צוות מהאגדות...

עיצוב שיער

גילוי נאות - אוראל עבד עם ניב במספרה בתל אביב והם חברים טובים. וחוץ מזה, אוראל הוא הספק הכי טוב שבחרתי ביי פאר. באמת. אין לי מילים לתאר את האווירה את האור את הזרימה את הפרגון את כלללללל התחושות הטובות שהוא הוציא ממני ומכל האנשים שסבבו אותנו. הוא מקצועי באופן קיצוני ופשוט בן אדם מלאך. הבחירה הכי טובה שעשיתי בקטע אחר באמת.

השיער שלי בכללי מטופל ע"י ניב ובחרתי להתחתן איתו כי הוא ספר בעצם. אני עם החלקת קרטין כבר שנים, מחדשת אותה כל חצי שנה ועושה שטיפות כי יש לי שיער לבן מהזקנה.
ובכללי ניב הספר נשים והאומן גוונים הכי מוכשר שהיקום ברא.

איפור

שיער איפור מלוות- וואווווו רמת השלמות. שיר איפרה את המלוות בהכי מקצועי ונעים ומהמם ומדוייק שאפשר. הכי עדין הכי טבעי והכי מחמיא.

Dj לחתונה

אז זה ספק שהשם שלו הולך לפניו ובצדק. סופר קורא את הקהל ודאג שהרחבה תהיה מלאה גם כשהתרוקנה קצת, עשה אווירה היה קשוב והחברים עפו עליו.

שמלות כלה

שמלה ראשונה- טוב חודש לפני החתונה החלטתי שמה שתפרתי פחות מחמיא לי ושני הכינה לי שמלה מושלמת למידותיי תוך שבועיים. היא נשבעה שהיא בחיים לא עושה את זה בתקופות כאלה אבל הפעלתי עליה את קסמיי (לא באמת היא פשוט מהממת) והחלטנו על שמלה קלאסית פשוטה ומהממת.

הרגשתי כמו פיה עם השמלה הזו, היא הייתה נוחה, מחמיאה ומעוצבת פשוט בול בשבילי.

היחס והזמינות של שני היו חריגים וזה עשה את התהליך ממש קל וכייפי.

שמלות כלה

שמלה שניה- כשהתארסנו, לפני כמעט שנתיים, עצרתי ליד החנות של אניה ביפו והתאהבתי בשמלה. התאהבות כמו בבן זוג. התאהבות שלא הפסקתי לחשוב עליה. אניה הייתה מהממת הכינה לי שמלה בדיוק בשבילי יש לה שיק מטורף והיא שונה לגמרי בנוף השמלות לטעמי

רב לחתונה

הרב יואל.

אז אחרי הרבה שיח החלטנו כן להתחתן ברבנות. ניב הבטיח שנעשה את הטקס באופן שיכבד את שני הצדדים ונגיע להסכמות משותפות איך הטקס יתקיים.

איןןןןןן מיליםםםםםם שומעות הייתה לי את החופה הכי מרגשת במדינת ישראל סורי.

ועכשיו רגע של רצינות - מי שמכירה את הרב אריאל מרבנות חוף השרון הרב יואל באותו הסגנון. הרב אריאל הודיע שלא יוכל לחתן אותנו ושידך אותנו לרב יואל. היה קליל, מצחיק, עשה לנו חופה נעימה ומקבלת.

הייתי בלי הינומה, בלי כיסוי כתפיים והקראנו בחופה. מי שחשוב לה להחליט איך היא מבצעת את ההכנות לחתונה ואיך יתקיים הטקס ובגלל זה לא רוצה להתחתן ברבנות או חוששת מזה אני מציעה לפנות לרבנות חוף השרון שעזרו לי מאד.

*עיצוב
**החברה הכי טובה שלי השתגעה ואני השתרכתי אחריה והיא החליטה שהיא מעצבת את המקום. המקום יפהפייה ומלא צמחייה ככה שלא היה צורך במשהו מוגזם. קנינו צנצנות ובקבוקי זכוכית בהוברמן (מוכרת חלק) ועשינו הזמנה עצומה של פרחים ממשק פרחים בדרום בנתיב העשרה (תם ממשתלת בן צבי) יש לו גם דוכן בימי שישי בנמל תל אביב. במחיר לדעתי של שליש ממה שמעצב רגיל היה לוקח. זו אכן התעסקות ואם אין לכם מי שבא לזה בקטע טוב אל תעשו את זה אבל אצלנו זה הלך חלק עם הרבה מאמץ ואהבה של אביב.

יצא קסום יש תמונות פה.

*הזמנות https://instagram.com/gilzvolon1?utm_medium=copy_link
אח של ניב מעצב גרפי הכין לנו את ההזמנות הכי מדוייקות וקסומות שיכלו להיות. באמת אני מאוהבת בהן. כותבת פה את המספר שלו וישמח להכין לכן משהו סופר מדוייק ושתרגישו שזה ממש שלכן. גיל - 0545855245


*טיפ לצילומים- לעדכן את הצלם מי החברים הקרובים והחשיבות לצלם אותם מלא זה סופר מתפספס ואז יש צילום של דודה שולה. שאנחנו אוהבים אותה אבל היינו מעדיפים תמונה של צייסר עם נטע אביב ורום.

טיפ כשסוגרים צלם סטילס- קיבלנו אחרי עריכה 1000 תמונות. זה חלק מהמקצועיות והסגנון של לוז, תמונות סופר מדוייקות ואותנטיות. בדיעבד הייתי מעדיפה לדעת את זה ולא להיות מופתעת כשיש לנו חברים שקיבלו 4000 תמונות (אמנם לא ערוכות ולא מסוננות, אבל רק הידיעה).

 

*התארגנות- הצימר הלבן

https://instagram.com/hazimer_halavan?utm_medium=copy_link

צימר מהמם עם חדר שינה גדול, סלון גדול ומרפסת ענקית.

המחיר לא זול ביחס לחדר בבית מלון עם ארוחת בוקר אבל המרחב הוא תמורה עצומה שהייתה סופר משתלמת. הבנות התארגנו בחדר ואני בסלון אפשר היה לצאת למרפסת ולא יצאנו לצילומים בכלל כי בחרנו את הצימר כלוקיישן. איילה הייתה מהממת ונתנה לנו להצטלם ולעשות את המפגש בחצר שלה.

*סלואו
Ron Revah רון שהוא אהבת חיי שהוא חבר שלנו, השתתף באקס פקטור אבל זה באמת הדבר האחרון שמעיד עליו. רון עם קול של מלאך של קסם שר לנו את הסלואו שהרגיש הכי טבעי וכייפי בעולם. מניחה שיכעס שאני מתייגת אבל בטוחה שתזכו בו אם תבחרו שישיר לכן בחופה.

חליפת חתן שלעיתים אוהב את עצמו יותר מאשר את הכלה ויותר מהכלה אוהבת את עצמה - BOSS הזמין מהאינטרנט ועשה תיקונים.

**כמה טיפים כלליים:
*** האווירה של היום התארגנות חשובה לערב ממש, קחו רק את מי שאתן אוהבות ועושה לכן טוב. תביאו רמקול אוכל טוב ויין.

אני הייתי בשיא המשקל שלי בחתונה, אז כשקיבלתי את התמונות לקח לי בערך כמה שעות להסתגל לעצמי אבל עבר לי די מהר. סתם שיתוף שתדעו שזה עובר.

ההורים שלי גרושים ולא אמרתי את זה לצלם ויצא מצב שאין לי תמונות נפרדות עם אבא ועם אמא בכלל. זה ביאס אותי מאד אז תזכורת לכל הכלות להורים גרושים.

תסתובבו בקבלת פנים, אני רציתי שכל החתונה תהיה קבלת פנים מרוב שהיה לי כיף. זה מאד מתאים בחתונה קטנה, ככה רואים את כולם אומרים שלום לכולם, תמיד תשמח לראות את כל האורחים כי כולם נורא קרובים. אני הייתי בעננים...

ובגדול טיפ לדעתי הכי חשוב, כשאתן לוקחות ספקים "מוכרים" ביותר, תעשו סופר תיאום ציפיות. לא מתכוונת להעלות פה דיסים וגם לא בפרטי אבל לפעמים לחפש כוכב צעיר וחדש עם מוטיבציה עדיף על כל ספק עם שם. (מנהל אירוע ומגנטים)

אני מוכרת את שתי השמלות שעוצבו ע"י אמא שלי ונתפרו אישית. שמלות מדהימות מבדים מדהימים, סתם השתגעתי שבוע לפני החתונה.

וואלה

היה כיף

תהנו

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של תמר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של תמר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של תמר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של תמר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של תמר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של תמר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של תמר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של תמר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של תמר
צילום: לוז | Luz
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
לוז | Luz+
לוז | Luz
508 ממליצים
צילום סטילס
בית מלצ'ט+
בית מלצ'ט
55 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
איפור
עיצוב שיער
איפור
Dj לחתונה
שמלות כלה
שמלות כלה
רב לחתונה