הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
נגה ואיתמר
החתונה של נגה ואיתמר
אביב 2022
הפוסט של נגה, חברת הקבוצה הסודית:

טוב התחתנו ממש ביום שישי ואני כבר כותבת פוסט המלצות משתי סיבות: 1. בא לי להתלהב 2. הצלמת כבר העבירה את התמונות הראשונות!!!

אז אנחנו זוג מעורב, הוא דתי ואני חילונית, והיו לנו אורחים גם חילונים גמורים וגם חרדים מהרובע וכל מה שבאמצע. לא נפגשנו בשבוע שלפני כן ולכן לא עשינו צילומי זוגיות מראש (עשינו אחרי החופה כשהאורחים אכלו), וגם הלכנו בנפרד לחופה. היה לנו שילוב בין אלמנטים דתיים יותר לחילוניים יותר, ולדעתי זה היה מוצלח. אף פעם לא ליוויתי חברה אז לא ממש ידעתי למה לצפות ולא היו לי תכניות ברורות, לדעתי זה היה טוב כי די זרמתי גם בזמן התכנונים וגם ביום עצמו.

דברים שוויתרנו עליהם: מסיבת רווקות, חלוקי התארגנות, מקום התארגנות מיוחד (התארגנתי בדירה כי היא מאד קרובה וזה היה לי ממש נוח), צילומי טראש, צילומי סייב דה דייט (סתם הוספתי טקסט על תמונה ישנה שלנו), שמלה שנייה, ליווי של האיפור/שיער לאולם, מגנטים/עמדות צילום, וידאו, מיתוג, מתנות לאורחים, קשקושים לרחבה (לא אקולוגי ונראה לי מיותר). לעומת זאת היה לנו חשוב עמדת קוקטיילים, ואני לא רציתי לוותר על שמלה ממעצב בתפירה אישית. לא מתחרטת על שום דבר שוויתרנו עליו, אני שמחה שידעתי מה חשוב לי יותר ומה פחות.

מקום לאירוע
האגם - אירועים בגן הבוטני
+

ירושלים. חיפשנו מקום שגם מתאים לאירוע חלבי, גם נגיש למבוגרים שמתקשים ללכת, גם יש בחוץ ובפנים כדי להתאים לכל מזג אוויר, וגם יפה ועם מספיק חניה. זה ענה בול על הכל! הגן הבוטני יפהפה והאגם שלידו נערכה קבלת הפנים הוא חלק ממנו. האולם של האוכל והריקודים מלא באור טבעי ונוף לגן. יש שם גם מרפסת ומרחב למי שמחפש קצת להתרחק מהמוזיקה. הכל תקתק לגמרי, לא היו שום תקלות והצוות היה ממש מקסים. היה אפילו מישהו מטעם המקום שפשוט הביא לי ולבנזוג שתייה כל הזמן (אין לי מושג אם זה מקובל אבל זה היה ממש כיף)

עיצוב – ריקי סולובייצ'יק. במקור לא רציתי עיצוב בכלל, אבל "האגם" מחייבים עיצוב והם עובדים איתה. בסוף אני ממש שמחה, היא דאגה להכל והבינה מעולה את הראש שלנו (לא ראיתי את העיצוב בכלל לפני האירוע עצמו, סמכתי עליה ואני שמחה על זה).

איפור

איפור ושיער – מור גלאם Mor Glam makeup & hair artist. הגעתי אליה כי חיפשתי מישהי שלא משתמשת במוצרים שנוסו על בעלי חיים, אבל היא באמת ברמה הכי גבוהה שיש בלי קשר לזה. הגעתי אליה בלי ויז'ן ספציפי והיא מיד הבינה את הראש שלי, התאימה את עצמה למה שהיה חשוב לי (לא רציתי תוספות ולא רציתי לגזור קצוות), וקלעה לי צמה פשוט יפהפיה ומיוחדת שמעולם לא ראיתי בשום מקום, גם לא בפינטרסט. מבחינת איפור ביקשתי ממנה להיראות כמו עצמי, והרגשתי כמו עצמי בגרסת נסיכת דיסני והאיפור גם החזיק כל היום. חוץ מזה היא באמת כיפית ונעימה והיה לי מאד כיף איתה. וגם! יש לה כלבה וחתולה פשוט מתוקות שהפכו את פגישת הניסיון לעוד יותר כיפית. הרגשתי כמה חשוב לה שאצא מרוצה וזה היה מאד משמעותי.

קייטרינג ושירותי בר

הם עובדים קבוע עם המקום, והיינו מאד מרוצים גם מהטעימות וגם מההתנהלות שלהם. לקחנו את החלבי, יש להם גם בשרי. אני לא ממש אכלתי באירוע עצמו, אבל קיבלנו פידבקים מאד טובים על האוכל. זרמו איתנו על כל הבקשות – אופציות גלאט, טבעוני, ללא גלוטן, ילדים...

קייטרינג ושירותי בר

הם גם עובדים קבוע עם המקום. לקחנו את החבילה הבסיסית של יין ובירה, ובנוסף הבאנו את בר הקוקטיילים שלהם לקבלת הפנים. הם היו מקסימים והקוקטיילים היו ממש טעימים ומיוחדים – לא מתוקים מדי (של הגטסבי בירושלים מי שמכיר, בין ברי הקוקטיילים האהובים עליי)

שמלות כלה

הוא באמת אמן. השמלה הייתה בתפירה אישית, הגעתי אליו לשש מדידות כשהאחרונה ממש כמה ימים לפני החתונה כדי שתשב עליי בצורה הכי מדויקת שיש. הוא פרפקציוניסט ורגיש לפרטים הכי הכי קטנים, ואפילו קיבלתי ממנו בהשכרה הינומה וכיסוי לחופה כלולים במחיר המקורי (שהוא התאים למידה שלי ולשמלה). כשמדדתי את השמלה הזאת פשוט ידעתי שזו האחת.

Dj לחתונה

יש להם דילים של צלם ודיג'יי ביחד (והמחירים גלויים באתר). הייתה כבר בחתונה שהוא תיקלט בה וזכרתי אותה מאד לטובה, ולא התאכזבתי! הוא לגמרי הבין את הראש שלנו וזרם עם הבקשות שלנו, אבל גם ידע לראות מה מתאים ומה שטויות שלא ברור למה הכנסתי לפלייליסט בספוטיפיי, וגם ידע להתאים את עצמו לאווירה ולקהל. הוא מאד יצירתי ויודע לשחק עם סגנונות שונים. היה מדהים ואני ממליצה מאד!

צילום סטילס

הגענו אליה דרך רועי הדיג'יי. אני ממש ממש שמחה שסגרתי דרכם כי אחרת לא הייתי מגיעה אליה בכלל, לא רואים אותה כמעט באתרים, אבל היא מדהימה. היא מגיע מצילום פסטיבלים וממש תופסת רגעים בתנועה. חוץ מזה היא גם הייתה מאד נעימה ועזרה לנו להיפתח בצילומים הזוגיים, והיא כבר שלחה לנו את התמונות הראשונות, שלושה ימים אחרי!

* נעליים – קניתי באתר אטסי, Sultan Shoes. זה מפעל משפחתי קטן בטורקיה והנעליים מיוצרות בעבודת יד. חיפשתי משהו מאד ספציפי ושגם לא יהיה עשוי מעור וגם יהיה במידה 35, ובהתחלה זו נראתה כמו משימה בלתי אפשרית עד שהגעתי אליהם. הגיע מהר בדואר והיו מאד מאד נוחות. https://www.etsy.com/il-en/shop/SultanShoesOfficial...

* הזמנה – Amit Roz עמית המוכשרת היא חברת ילדות ובסטי והיא התנדבה לעצב לנו הזמנה פשוט יפהפיה. היא ציירה את הכל בעצמה וגם הוסיפה אנימציה עדינה (העלים נעים ברוח). היא באמת אחד האנשים הכי מוכשרים בתבל ואני לא אומרת את זה רק כי אנחנו חברות. מי שרוצה משהו אמנותי – דברו איתה.

זהווו אני מקווה שזה עוזר למישהי! נהניתי ממש מכל התכנון ומהיום עצמו

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
האגם - אירועים בגן הבוטני+
האגם - אירועים בגן הבוטני
0 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
איפור
קייטרינג ושירותי בר
קייטרינג ושירותי בר
שמלות כלה
Dj לחתונה
צילום סטילס