הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
אוולינה ומייק
החתונה של אוולינה ומייק
חורף 2020
הפוסט של אוולינה, חברת הקבוצה הסודית:

התחתנו ב 20.02.2020 באולמי "אהובת הספן" באשדוד, שבועיים לפני שפרצה הקורונה לחיינו.

לאור התקופה בשנתיים האחרונות, הגעתי להמלצות רק עכשיו, אך כל המלצה היא באמת מהלב!

מקום לאירוע
אהובת הספן‎
+

חיפשנו אולם יחסית קטן, לחתונה של כ 140 איש אך כזה שאינו מרגיש כפשרה. הגענו לערב פתוח לזוגות והתאהבנו מהרגע הראשון. האולם כל כך אלגנטי, ולמרות שהוא מתאים לאירועים בגודל כפול, החלל הדינמי המאפשר להקטין/להגדיל את השטח בהתאם לבקשות החוגגים הותאם בדיוק לצרכים שלנו. המקום מנוהל ומתופעל על ידי צוות מקצוען עם המון גמישות מחשבתית וים כישרון ואהבה למה שהוא עושה.

החתונה שלנו הייתה לא סטנדרטית - הפוכה (דינר ואחריו מסיבה) וב"אהובת הספן" עפו על הרעיון. גם חופת חברים ברחבה במקום חופה סטטית התקבלה בברכה. עיצוב האולם וניהול האירוע היו דרך אהובת הספן גם כן. על הדס מעצבת המופלאה אכתוב בנפרד.

אמה, מנהלת האירוע, ליוותה אותנו מהרגע הראשון, מהמפגש בערב הפתוח, דרך ההכנות לאירוע ועד היום נשארנו בקשר חברי. קיבלנו מענה מיידי לכל השאלות והחששות וליווי מושלם, שלגמרי הוריד צורך במארגן חיצוני. אמה דאגה לנו לכל פרט הכי קטן, ולא נשארה מקובעת מחשבתית! עד לרגע האחרון, היא נתנה לנו טיפים קטנים אך כאלה ששווים זהב. שי, שהיה מעורב בניהול הערב עצמו כל כך תקתק את הדברים בכל שלב. התדרוך על ההינומה, מי נכנס מתי, החופה שנעלמה מהר כדי לפנות את רחבת הריקודים, הצוות שעבד נהדר.

ניהול הבר היה ברמה הגבוהה ביותר. היו לנו מספר בקשות לא טריוויאליות וכולן נענו בשמחה. עדי מנהלת הבר דאגה באופן אישי שהכלה לא תשתכר יותר מדי ותשתה רק סוג אחד של אלכוהול, וזאת בלי לגרוע מהיחס המעולה לאורחים, ששיבחו את קצב יציאת הדרינקים ואיכות הקוקטיילים!

האוכל, וואו, האוכל! אליהו השף פשוט כשרון, יצירתי, נותן חוויה של מסעדת עילית ולא של אולם אירועים. אני לא שומרת כשרות ויש להם את הפירה הלא-חלבי הכשר הטעים ביותר בארץ! חודשים אחרי האירוע המשכתי לקבל שבחים מהחברים והמשפחה על הסטייקים, התוספות, הקינוחים והמנות הצמחוניות, הראשונות ומה לא.

המלצה קטנה, למי שלא שומר כשרות, יש לבעלים של אהובת הספן גם פאב מושלם בשם "פבלה" - חוויה קולינרית עילאית, מומלץ בחום.

שימו לב שיש גם סוויטה להתארגנות! באשדוד אין מגוון גדול של מלונות ולי היה חשוב שמקום ההתארגנות וגם המקום בו נבלה את ליל הכלולות יהיה קרוב לאולם. הבעלים של אהובת הספן נחלו הצלחה גם בתחום הזה, משכירים סוויטה מהממת במרחק כמה צעדים מהאולם! מאובזרת בצורה מושלמת להתארגנות, עיצוב מקסים, תענוג אמיתי!

לחתן

אחרי ביקור במגוון חנויות בתל אביב, כולל באיזור כיכר המדינה, חליפת החתן המושלמת נמצאה דווקא בקניון עזריאלי השלום, בחנות בגדי המעצבים של רוברטו. הצוות המקצועי ידע להתאים את הגזרה הנכונה של החליפה, ולרדת לפרטים הקטנים ביותר כדי שהטוטאל לוק יהיה פשוט מושלם.

ניהול אירוע ואישורי הגעה
easy2give | איזי טו גיב
+

מחיר הוגן, שירות יעיל מאוד.

חיפשנו חבילה לחתונה קטנה ולכן ויתרנו על תזכורות טלפוניות. בחרנו בדיל שכולל הודעה ראשונית, הודעה נוספת, תזכורת ליום החתונה עצמו והודעת תודה למחרת.

הזוג מכין קובץ אקסל של האורחים והטלפונים, מגדירים תוכן להודעות, האורחים מקבלים מסרון ואנחנו מתעדכנים מיידית באפליקציה על כל תשובה. קל, נח, יעיל. מומלץ!

שמלות כלה

רציתי מראש שמלה אחת שתהיה מצד אחד מרשימה ונסיכתית, ומצד שני נוחה על הגוף ונעימה. עברתי לא מעט מעצבות וסטודיוס לפני שהגעתי למיכל, בחלקם לא אהבתי את הסגנון או איך שהשמלות יושבות, ואם אהבתי את המראה, השמלה הייתה לא נוחה מספיק, בד מעקצץ, מחוך מגביל ועוד. עד שהגעתי למיכל, מדדתי מספר שמלות שאהבתי, ואז היא הוציאה שמלה שבכלל לא הסתכלתי עליה ואמרה בבקשה תמדדי. לבשתי את השמלה ובאותו הרגע הרגשתי כמו סינדרלה אחרי הקסם של הפיה! זה היה בדיוק מה שחלמתי עליו! השמלה הייתה בול במידה שלי, בגזרה שמחמיאה לי, מעצבת את הגוף ותומכת אבל נוחה ולא מורגשת. נדרשו מספר תיקונים בודדים להתאמה מושלמת וכשהגעתי בפעם השניה עם נעל בגובה שונה ממה שתכננתי, היא מצאה תוך רגע פתרון יצירתי לתיקון השמלה.

כל מי שרוצה להרגיש נסיכה אמיתית בחתונה שלה מוזמנת להגיע אליה. המלצה רותחת!

איפור

בעיני איפור ושיער הרבה יותר נח לעשות אצל איש/אשת מקצוע אחד/ת, אז חיפשתי מישהי שתדע לעשות גם וגם. אנה היא מאפרת מקצועית שיודעת להדגיש את היופי הטבעי באיפור עדין וגם לזרוק צבע למי שאוהבת איפור יותר נועז. מגזרת התסרוקות עובדת מצויין עם מתולתלות וגם עם בעלות שיער חלק, יודעת לעשות גם עיצוב טבעי וגם תסרוקות מורכבות.

אני הרגשתי בזכותה ממש נסיכה באירוע. היא איפרה אותי עם נוכחות וצבע אבל עדיין מעודן וכלתי. היא הדגישה את היתרונות של התלתלים הטבעיים והחביאה את החסרונות. חשוב לציין שהאיפור והשיער החזיקו מושלם עד סוף האירוע (וגם למחרת, כי למי יש להוריד כח באותו יום) ואני ממליצה עליה בחום!

צילום סטילס

אין מספיק מילים לתאר כמה זכינו עם בעז פרדקין. קודם כל בעז הוא פשוט צלם מעולה ומוציא תמונות יפיפיות, אך בנוסף היתרון הגדול שלו, זה היכולת לנהל את הצילומים בצורה עדינה ונעימה. בזמן הצילומים פשוט טיילנו, צחקנו, והוא תיעד אותנו באינטראקציה טבעית, בלי התעסקות בהעמדות, אלא פשוט נמצא שם עם הזוג ומצליח ליצור תוצאה מופלאה אשר מעצימה את החוויה עצמה ומתעדת אותה בצורת הכי אדירה שיש. בחלק של המסיבה בעז משתמש בטכניקות מגניבות של חשיפה ארוכה, התוצאות מדליקות בהתאם! נקודה נוספת וחשובה, במהלך ההתארגנות הייתה דרמה משפחתית שלא ארחיב עליה, שגרמה להרבה סטרס ועיכובים, וכאן התבטאה גם היכולת שלו לנהל צוות ולנהל לו"ז. בעז, יחד עם צלם הוידאו, עשה צילומי אווירה מדהימים וארגן מאפס את כל סצנת המפגש. כשהזמן לא היה לטובתנו, בעז לא חשב פעמיים, שינה חלק מהלוקיישנים, ועבודתו גרמה לצילומים שלנו לצאת הכי טובים שאפשר, כך שהספקנו 3 לוקיישנים ושקיעה. בעז מתוכנן מאוד וקפדן אך גם ספונטני, יצירתי, לא מפספס את הפרטים הקטנים וההמלצה עליו חמה ביותר!

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

לא יכלנו לבקש מעצבת יותר מוכשר ומקצוענית מהדס, כל פריט שתוכנן היה מסודר ומעוצב ומשולב באופן מושלם, פשוט אמנית. להדס יש ידי קסם, כל מה שהיא נוגעת בו נראה כאילו יצא מספר אגדות. היא הצליחה להבין מה אני רוצה בעיצוב עוד לפני שידעתי לנסח את זה בעצמי! העבודה איתה הייתה דינאמית לאורך כל ההכנות, כאשר הדס שאבה השראה מההזמנה לאירוע, מהזר המתוכנן ועשתה בחירות מדויקות בטוב טעם. עיצוב האירוע הוא אחת הנקודות החשובות בתכנון וביצוע החתונה, ולכן עבודה עם תותחית כמוהה הפכה את החוויה הסופית לעוצמתית במיוחד! אם אתן מחפשות מעצבת אמיתית עם ים כשרון שתשדרג לכן את האירוע, (לא מישהי שעושה קופי פייסט!) - הדס הכט היא הכתובת! המלצה חמה

אטרקציות

פשוט כיף של מגנטים! לטרנד 54 הגעתי כשראיתי בסטודיו שמלות מגנטים שלהם בני שנתיים שעדיין היו באיכות מדהימה ולא דהויים! ההתנהלות הלוגיסטית הייתה מול חן והכל תקתק מהר ונח. משלב החוזה הברור, דרך המחיר ההוגן ועד התוצאה המהממת! שלחתי את עיצוב ההזמנה ומיד אחרי חתימת החוזה קיבלתי שבלונה של המסגרת למגנטים שהייתה פשוט מושלמת.

הצלם שהגיע היה עידן, והוא היה פשוט מדהים, מקצוען אמיתי, צילם המון פריימים, גם של הזוג וגם של האורחים. לכל תמונה מרובת משתתפים יצאו מספיק עותקים שכל אחד יוכל לקחת מזכרת. כל החברות שלי התלהבו ואמרו שלא יצאו מאף אירוע עם כזו כמות מגנטים! לנו, לזוג, נשארו כמה עשרות מגנטים רק שלנו וכעבור שנתיים האיכות לא ירדה אפילו בטיפה!

צילום ועריכת וידאו

בהתחלה התחברנו לסגנון הצילום והעריכה שראינו בסרטונים של נמרוד. מהשיחה הראשונה הרגשנו שהוא מאוד תקשורתי וקשוב אלינו, וממש תיכנן איתנו את כל ההיילייטס. זה התחיל מצילומי האווירה, עשה פשוט פלאים. בצילומים הזוגיים הוא ליווה אותנו מהצד, בצורה מאוד נעימה, ללא העמדות ובימוי יתר, והתוצאה מדהימה. נמרוד מצליח להנציח רגעים קטנים ומיוחדים, הצילומי החופה היו מושקעים והוא תפס כל אורח ואורח בשלב מסויים על הרחבה. הסרטון הסופי שהוא ערך היה בדיוק לטעמנו, מסודר בצורה הגיונית, הקצב של הפריימים הותאם לשיר והתוצאה פשוט נהדרת. נמרוד הוא מקצוען אמיתי ואני ממליצה עליו מאוד.

Dj לחתונה

הבחירות המוזיקליות שלנו היו רחוקות מלהיות סטנדרטיות, אבל זה היה עבור עמית רק אתגר מסקרן ולא מכשול. פייפ הוא דיג'יי בכל רמ"ח איבריו, שידע לשלב באירוע שלנו מוזיקה ישראלית, רוסית ואנגלית, עם הרבה מקצבים בלקניים. בשלב הארוחה הייתה מוזיקה למצב רוח, שעשתה אווירה כיפית וחגיגית, ואחרי שבירת הכוס, הצ'יל הפך למסיבה חלומית! היה הכל מהכל, הרחבה הייתה מלאה לאורך כל האירוע, על ידי אורחים בכל הגילאים, שנהנו משילובים של פופ, רוק, מיינסטרים והרבה מצב רוח.

פייפ מגיע עם עמדה מקצועית, לא מדובר בעוד דיג'יי שמפעיל בלחיצת כפתור פלייליסט גנרי. פייפ בא לעבוד ועובד כל הערב, פשוט כיף להסתכל על האומנות שרואים לייב.

רב לחתונה

הבחירות המוזיקליות שלנו היו רחוקות מלהיות סטנדרטיות, אבל זה היה עבור עמית רק אתגר מסקרן ולא מכשול. פייפ הוא דיג'יי בכל רמ"ח איבריו, שידע לשלב באירוע שלנו מוזיקה ישראלית, רוסית ואנגלית, עם הרבה מקצבים בלקניים. בשלב הארוחה הייתה מוזיקה למצב רוח, שעשתה אווירה כיפית וחגיגית, ואחרי שבירת הכוס, הצ'יל הפך למסיבה חלומית! היה הכל מהכל, הרחבה הייתה מלאה לאורך כל האירוע, על ידי אורחים בכל הגילאים, שנהנו משילובים של פופ, רוק, מיינסטרים והרבה מצב רוח.

פייפ מגיע עם עמדה מקצועית, לא מדובר בעוד דיג'יי שמפעיל בלחיצת כפתור פלייליסט גנרי. פייפ בא לעבוד ועובד כל הערב, פשוט כיף להסתכל על האומנות שרואים לייב.

*טבעות - יהודה נגר

הסטודיו של יהודה נמצא דיזנגוף 286 והוא איש מלאכה אמיתי ואמן של "פעם" עם ידי זהב. יש לו אינסוף עיצובים, ועדיין הוא תמיד יודע לבוא עם רעיונות חדשים ומוצא לכל אחד בדיוק מה שיחמיא לו ומה שיתאים בסגנון. אם מאסתם בעיצובים גנריים, ובא לכם עבודת צורפות בקלאס הכי גבוה, יהודה האיש הנכון למשימה.

*זר כלה וקישוט רכב - בוטיק סחלבים

הראיתי לאריאלה המדהימה כמה זרים לדוגמא של מה שאהבתי, והתוצאה הסופית הייתה בדיוק מה שביקשתי. זר מושלם ופשוט יפה, עם פרחים איכותיים וטריים, שהחזיק נהדר עד סוף הערב (החלטתי לזרוק זר לחברות הרווקות וגם אחרי החבטות שספג, נראה מעולה!). הקישוט של הרכב היה אלגנטי, איכותי מאוד, מתאים לאווירה הכללית ונעשה עם הרבה מצב רוח טוב. פרחים זה ללא ספק רק אריאלה!

*נעלי כלה - נעלי כרמל

בפסאז' של רובע א' באשדוד מתחבאת חנות ותיקה וקטנה, שדווקא בה מצאתי את הסוג המושלם, אחרי מדידות בכמה חנויות בוטיק בתל אביב. אתי המקסימה, המנהלת, הציעה את הזוג המושלם עבורי והבטיחה שאחזור להגיד תודה, וכך היה. הנעליים התאימו בסגנון לשמלה, היו נוחות בטירוף וגם משמשות אותי לאירועים אחרים היו לי סניקרס ספייר ולא החלפתי כי נעלי העקב היו כל כך נוחות שלא הורדתי אותן עד שהאירוע נגמר!

*עוגה - ברון

היה לי ברור שבחתונה אני רוצה עוגה יפה ומרשימה.

מסתבר שלא קל למצוא שילוב של טעם מצויין, עוגת פרווה ותעודת כשרות (אולם כשר).

הגעתי למאפיית ברון בחולון ואחרי עיון בקטלוג המגוון בחרתי סגנון מסוים וצבעים ייחודיים, וקיבלתי בדיוק את מה שרציתי ואף יותר מזה. העוגה נראתה מרהיבה והייתה טעימה בטירוף גם כמה ימים אחרי.

בונוס: המחיר הכי טוב בשוק ביחס למשקל העוגה. למען הסר ספק לעוגות ברון מגוון עצום של עוגות חלביות וגם מעבר לחתונות ממליצה על העוגות שלהם שניתן לרכוש במגוון חנויות.

 

*חופה - חופות, דניאל קגנוביץ'

שנינו ישראלים, בני דור 1.5, עולים מרוסיה, יהודים לפי ההלכה. רצינו חתונה שתחבר אותנו לשורשים, למסורת, ליהדות, אבל בלי להתעסק עם הרבנות. חיפשנו אפשרות שתקרב אותנו לדת ולא תרחיק ממנה ומצאנו!

בחרנו בחתונה יהודית אורתודוקסית, דרך ארגון "חופות", וזו הייתה הבחירה המושלמת עבורנו. נהנינו מהתהליך, הרגשנו שלמים עם הטקס, היה לנו חיבור מעולה עם הרב שבחרנו, דניאל קגנוביץ', ועל הדרך קיבלנו תשובות להרבה שאלות שהיו לנו לפני התהליך. חשוב לציין שיש פגישה עם הרב לפני החתונה ואם משהו לא מתאים, אפשר לבחור אחד אחר. לנו היה חיבור מיידי עם הרב דניאל והחופה הייתה מאוד מרגשת ומותאמת לאופי הזוג. התקשורת עם הארגון הייתה נוחה ומקצועית, החל ממנהלת המשרד אמונה שעזרה לנו עם כל הניירת ועד הרב הנפלא שלנו דניאל קגנוביץ יבדל"א.

הארגון הזה עושה עבודת קודש, כמו שאנחנו רואים את הדברים, וחשוב לציין - ללא עלות או אינטרס כלשהו.

 

*חתונה בקפריסין - אביטל כספי טורס

רצינו להתחתן אזרחית בחו"ל, וכל הארגון התבצע בצורה מופתית דרך אביטל מכספי טורס. קיבלנו הצעה למגוון תאריכים, בתי מלון במגוון רמות ומחירים מאוד הוגנים. מצידנו רק נשלחו צילומים של דרכונים ושל תמצית רישום ממשרד הפנים, ומעבר לזה הכל תוכנן ונקבע על ידי אביטל המקסימה. השהות הייתה בלרנקה, החתונה עצמה הייתה בעיירה אראדיפו וכל החוויה הייתה נוחה, נעימה והרגשנו שהכל תקתק כמו שעון. 

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אהובת הספן‎+
אהובת הספן‎
134 ממליצים
מקום לאירוע
easy2give | איזי טו גיב+
easy2give | איזי טו גיב
58 ממליצים
ניהול אירוע ואישורי הגעה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
לחתן
ניהול אירוע ואישורי הגעה
שמלות כלה
איפור
צילום סטילס
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
אטרקציות
צילום ועריכת וידאו
Dj לחתונה
רב לחתונה