הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
עדן ואופיר
החתונה של עדן ואופיר
אביב 2022
הפוסט של עדן, חברת הקבוצה הסודית:

אופיר ואני התחתנו ב-4.4.2022

270 אורחים

אני סופר מרוצה מכל הבחירות של הספקים שעשינו!

ניסיתי לקצר כמה שאפשר ובכל זאת יצא ארוך כי באמת מגיע להם!!

מקום לאירוע
אלכסנדר אירועים
+

אין לי משהו אחד רע להגיד על המקום הזה. טעים, נקי, איכותי, לכללללל העובדים שם היה אכפת מאוד והיו בשבילנו לכל החפירות שלפניייי ואחריי האירוע! הם דאגו לנו למלווים ולמשפחה שנאכל ושנהנה ושהכל מתנהל כמו שרצינו ואם חסר משהו. הם הובילו, כיוונו וחשבו על הכל!! לא דאגתי מכלום!

מור היה מנהל האירוע שלנו מטעם האולם והוא היה ככ מסודר! רשם את כל מה שביקשנו ודאג שיקרה! תיאם לוז עם הספקים ובאמת דאג לזה שרק נהנה ונרגיש בטוחים. הוא ליווה אותנו וניהל את הזמנים ברמה מושלמת! אין לי מילים!

האורחים לא מפסיקים להתקשר ולהגיד כמה האוכל היה טעים, המקום היה מטופח ונקי והעובדים היו ככ שירותיים ונחמדים!!

גם בסגירת חשבון הם היו הכי הוגנים, ישרים ומתחשבים ואני כבר מחכה לחזור לאולם הזה בתור אורחת ולהינות מכל מה שיש להם להציע!!!!

צילום סטילס
רובי אהרון צילום
+

מהרגע הראשון שהגיע היה נעים, השרה אווירה רגועה וביטחון, הראה אכפתיות ודאג שהאיפור והשיער יישמרו כמה שניתן ושהתמונות ייצאו מושלמות.

החיבור של רובי עם איליה (הצלם ויידאו) היה יותר ממושלם!! הם ממש מדהימים ביחד והיה לי קשה להתייחס אל כל אחד בנפרד מרוב שהם עבדו בתיאום מושלם!

** תיאום ציפיות- שבוע לפניי האירוע הוא יצר לנו לוז לאותו יום כדי שנוריד מהפאניקה ושינה את הזמנים לפי מה שביקשתי למרות שהמליץ אחרת.

** התנהלות- הוא הגיע בזמן והיה מוכן ליום שלנו: היה לו דף שבתוכו כתב את כל הדיוקים והדברים שביקשנו בפגישות איתו והיה לו חשוב להגשים כל מה שביקשנו (למשל, ביקשתי שיוקרנו תמונות מההתארגנות באולם כשהאורחים אוכלים והוא עשה הכל כדי שהתמונות יהיו ערוכות בזמן ויוקרנו באירוע!).

** מקצועיות- החתן ואני לא מכירים ככ את המצלמה ורובי ואיליה כיוונו אותנו וגרמו לנו להרגיש הכי בנוח שאפשר. חוץ מזה, רובי כיבד מאוד את המקום של הספקים האחרים וכולם עבדו בתיאום מושלם זה עם זה (מאפרת, צלם ווידאו, צלם מגנטים, מנהל אירוע).

רובי התעלה על כל הציפיות ואפילו יום אחרי החתונה שלח לי כמה תמונות ואני לא יכולה לחכות לשאר!! ממליצה בחום!!

Dj לחתונה
צח זיו | Dj
+

תקשיבו לי ותקשיבו לי טובבבבבבב!!!!!!!! אתן חיייייבות לקחת את צח זיו לחתונה שלכם ואם הוא לא זמין בתאריך אז תחליפו תאריך!!!!!

מהרגע הראשון קיבלנו ממנו חתיכת חיבוק דוב ועד הרגע האחרון הוא היה מלךךךךךךךך עם אנרגיות מדבקות ועשה אווירה בחתונה שאנשים ואנחנו לא מצליחים להירגע מזה!!!

אנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות על הדיגיי המטורף שניגן אצלנו!!!!! אנשים מהעבודה רקדו אצלנו כמו משוגעים, המבוגרים לא יכלו להישאר אדישים ולא הצליחו להוריד ממנו את המבטטטטט והצעיריםםםםם היווו בטירוףףףףףףף!

איזה כיף היהההה!!!!!!!!!!

צח נותן חתיכת שואווו והרחבה לא התרוקנה לרגע! ניכר שאכפת לו מאודדדד!! החתן ממש אוהב את אמינם והא הכניס משפטים משירים לכל אורך החתונה והרים עם כמה שירים שלו!

פשוט עובד ובא לשמח מכל הלב. אין עליו!

מומלץ בחום!

צילום ועריכת וידאו

איליהההה הוא מהספקים הראשונים שהתאהבתי בהם, וסגרתי איתם וממש חיכיתי לחתונה ולהתנהלות איתו!

הוא הכי מצחיק וחמוד ותותחחח בעולם! היה ממש כיף איתו והדינאמיקה איתו היה מדהימה! הוא כיוון אותנו, הקליל מאווווד את האווירה שלפעמים הייתה לחוצה! הוא מנומס, מקצוען, אכפתי ופשוט מדהים!

**מקצועיות- הוא הגיע בזמן והאווירה במשך כל היום הייתה מושלמת בזכותו! הוא ורובי פשוט גרמו לנו להרגיש בנוח עם המצלמה! החיבור בניהם היה יותר ממושלם וקשה להתייחס אל כל אחד בנפרד מרוב שהם עבדו טוב ביחד!

**התנהלות- כל השיחות איתו היו כייפיות וזרם מאוד איתנו ועם השטויות שלנו! הרים רחפן והיה ניכר שניסה להוציא את המיטב ולנצל את הצילומים עד הסוף! אין עליוווו! הוא כיבד את כל הנוכחים והספקים ועבד באופן מושלם עם כולם.

אני ממש ממש ממש ממליצה עליו ומחכה לראות את התוצר מאירוע!!

שמלות כלה

לפני שהתחלתי לחפש שמלה ראיתי את השמלה שסגרתי אצל ליר באינסטגרם, התאהבתי וידעתי שזאת הולכת להיות השמלה שלי.

ליר ואור מדהימות, דייקניות, פרפקציוניסטיות והיה ממש כיף בכל פעם שהגעתי למדידה.

הרגשתי איתן מאוד בנוח והיה להן מאוד ישוב שאהיה הכי מרוצה ויפה שאפשר.

ביום האירוע קיבלתי הודעה מאוד מרגשת מליר שאיחלה לנו מזל טוב, ניסתה להרגיע ולהזכיר להנות מכל היום הזה.

הן מדהימות ולב גדול ואני ממליצה בחום.

ניהול אירוע ואישורי הגעה

האולם עובד עם אינווייט מי מבחינת סידור ההושבה אז החלטתי להקל על עצמי ולקחת חבילה של של הכל איתם.

לקחתי חבילה של שליחת הזמנה בסמס והודעה נוספת לאישורי הגעה דיגיטלי, אישור הגעה טלפוני שכלל 3 סבבים, סמס תזכורת, סמס תודה ושירות מתנה באשראי.

האתר ממש נוח לתפעול, המענה היה מיידי וזמין והם היו מאוד סבלניים. השירות שקיבלתי מרבקה, קרינה ואנה היה מאוד אישי ובשבוע שלפני האירוע דיברתי איתן בשירות לקוחות בווסטאפ על בסיס יומיומי והן לא השאירו אותי לרגע עם שאלה או ספק כלשהו.

תמונת המצב שהם סיפקו לנו הייתה מדוייקת ואני ממליצה על השירות שלהם בחום.

מתנה באשראי- היה מאוד פשוט להירשם לשירות וכבר ביום שאחרי החתונה אפשר היה לראות איזה אורח השתמש בשירות, מתי וכמה העניק לנו. כ-שבוע אחריי החתונה הכסף נכנס לנו לחשבון.

*מתנות לאורחים- כחלק מהמתנות לאורחים רצינו להביא לחברים ניירות גלגול ממותגים עם תמונה שלנו ומצית ממותגת.

היה לי וויג׳ן בראש והלכתי לדפוס ירון (בכפר סבא) בתקווה שיגשימו לי אותו! למרות שהיו עמוסים וזה הרגיש שלא יתגשם בזמן, הם הצליחו לעמוד בזמנים והתוצר מושלם ואני בעננים מאיך שייצא.

נעזרתי במעצבת הגרפית שלהם.

את המדבקות הדבקתי עם גיסתי על הניירות גלגול ולקח משהו כמו 45 דקות עבודה. לדעתי המחיר וההשקעה שווים את זה מאוד. מצרפת תמונה.

תפריטים- את התפריט עיצבתי לבד והם הדפיסו לי אותם מהיום להיום במחיר סביר.

וזהווווו תרגישו בנוח לשלוח לי הודעה כדי לשאול ולהתייעץ!!

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של עדן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של עדן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של עדן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של עדן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של עדן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של עדן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של עדן
צילום: רובי אהרון צילום
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
רובי אהרון צילום+
רובי אהרון צילום
371 ממליצים
צילום סטילס
אלכסנדר אירועים+
אלכסנדר אירועים
274 ממליצים
מקום לאירוע
צח זיו | Dj+
צח זיו | Dj
4 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
Dj לחתונה
צילום ועריכת וידאו
שמלות כלה
ניהול אירוע ואישורי הגעה