הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
דנה ורועי
החתונה של דנה ורועי
אביב 2023
הפוסט של דנה, חברת הקבוצה הסודית:

לקבוצה הכיי שווה בפער , שעזרה, ייעצה, עכשיו תורי לתת מה שאוכל !

אני ורועי התחתנו בדוריה מתחם האמפי ב18.5.23, יום חמישי, אחרי שבוע של חרדות בגלל המבצע בעזה, והכל נרגע והסתדר במוצ"ש של לפני החתונה, והחתונה קרתה כמו שתוכננה ואפילו עברה את כל הציפיות !

נסכם בקצרה כמה שאפשר בלי חפירות,

רק אתחיל ואומר שאני מקנאה בכל מי שהיום הזה לפניה, כי זה בפערררררר היום הכי מרגש, כיף, מפוצץ אהבה, ומדהיםםםםם שיהיה לכם בחיים !

ועכשיו להמלצות ובאמת המלצות מכל הלב:

מקום לאירוע

המדהימים !!!!

אז אני במקור מאשדוד, ורועי מב"ש, והחלטנו ללכת על עמק השווה, ולהתחתן באמצע הדרך (יחסיתתתת), סגרנו את האמפי המהמםםםם ביופיו. כמות המחמאות על האוכל, על האולם, על האווירה, ממש חו"ל שנמצא לא רחוק מהמרכז, בין אשקלון לקרית גת. האמפי כל כך מהמם, ואנשים פשוט נהנו מהאוויר הפתוח, מהאווירה שלו ומהאוכל המעולה שדוריה מציעים.

Dj לחתונה
אליטה | ELITA
+

הדיג'יי-ת והסקסופוניסט-ית * הכי שוות ביקום:
עופרי וניצן מחברת ELITA, ואו אין ספק שזה השוס של הערב הזה. מהפגישה בתל אביב, ועד האירוע עצמו. כמה מחמאות גרפתן, כמה אנרגיות, איך התאמתן את עצמכן לחברים הפסיכופתים, למשפחות, למבוגרים, ועד לילדים. לא היה אחד שרצה לזוז מהרחבה ללכת לאכול ובצדק. הרגליים כאבו שבוע. השילוב של נינה ועופרי זה שילוב מנצח, פשוט לא נשארו לנו מילים, ואין אורח שלא אמר "מי אלו הבחורות המטורפות האלו !!!!"

שמלות כלה
אלון ליבנה | Alon Livne - White
+

השם והאגדה - אלון ליבנה, מה נגיד ומה נאמר שלא נכתב עליו כבר. איזה הצגה של סטודיו, איזה מבחר, איזה תהליך נעים, קרן המדהימה ליוותה אותי מנובמבר ועד המדידה האחרונה יומיים לפני האירוע. דיוק, איכות, הגשמת חלומות, קלאסיות ונקיון אחד מכף רגל ועד ראש. תודה על חלום שהגשמתם לי ועל השמלה שחלמתי עליה מרגע האירוסין.

לחתן
Names בוטיק אופנה לגבר
+

תותחי על, התאימו תוך כלום זמן את החליפה המושלמת לרועי. מגוון, שירות, מחיר, מכף רגל ועד ראש !!! מומלץ בחום

התארגנות וליל כלולות
פלינה | מקום להתארגנות
+

איזה מקום מדהים ומושלם להתארגן בו ולהצטלם בו. שולי המקסימה קיבלה את פנינו, באהבה, בחיוך. היה הכללללל בצימר פשוט הכל, מקפה, עד מגבות לבריכה, עד למקלות אזניים, פשוט הכל. במחיר הכי שפוי בעולם, שם הצטלמנו ומשם המשכנו למזכרת בתיה לעוד צילומים.

איפור

האישה והאגדה, כמה רוגע, אצילות ובטחון יש באישה אחת. מעבר לכשרון שלה, ולאיפור והשיער שגרפו אינסוף מחמאות, אמאלה ואבאלה. כמה כיף, רוגע ושלווה היא הביאה לי באותו בוקר די לחוץ, שהרגשות צפים, והלו"ז מתקתק, והיא מתקתקת אותו בחזרה !!! איפרה וסירקה אותי ואת החברה שהתארגנה איתי והקדימה, ונתנה תחושה נעימה ומקסימה שאני מאחלת לכל כלה ביום חתונתה.

צילום ועריכת וידאו

 

>צוות הצלמים של האחד והיחיד -לב סלוצקי- כמה אנרגיותתת. סגרנו 2 צלמי סטילס ו2 צלמי ווידאו דרכו. >כמה אנרגיות, חיוביות, ליווי לאורך כל הדרך אין לנו מילים. >אנחנו מעט היינו מובכים בהתחלה, והם פשוט הצליחו להסיר מאיתנו כל דאגה, כל מבוכה, והצליחו להפיק פשוט את המיטב !!! >(יש לציין עוד לא קיבלנו את האלבומים, ואת הסרט חתונה, הכל עוד מלפנינו - מה שצירפתי כאן בתמונות זה רק טיזריייים !! ) <body id="cke_pastebin" absolute; top: -10px; width: 1px; height: 180px; overflow: hidden; margin: 0px; padding: 0px; right: -1000px;"> > - צוות הצלמים של האחד והיחיד -לב סלוצקי- כמה אנרגיותתת. סגרנו 2 צלמי סטילס ו2 צלמי ווידאו דרכו. >כמה אנרגיות, חיוביות, ליווי לאורך כל הדרך אין לנו מילים. >אנחנו מעט היינו מובכים בהתחלה, והם פשוט הצליחו להסיר מאיתנו כל דאגה, כל מבוכה, והצליחו להפיק פשוט את המיטב !!! >(יש לציין עוד לא קיבלנו את האלבומים, ואת הסרט חתונה, הכל עוד מלפנינו - מה שצירפתי כאן בתמונות זה רק טיזריייים !! ) </body>

אטרקציות

ואו ואו, כמהההה מגנטים, ובלוקים, ותמונות מוגדלות, ואנרגיות בבן אדם אחד. דניאל, איזה בחירה מעולה, מבחירת המסגרת ועד כמות המגנטים שלא נגמרו. לא פסח על אף מוזמן, ולא על הדודה של הבן דוד מדרגה שלישית.

כל אחד קיבל וקיבל הרבה, מגנטים באיכות מעולה, שבא לי אותם לאלבום, פשוט היה שווה הכל !!

רב לחתונה

אבי שיש - איזה רב, כפרה על צהר. ואו, איזה תהליך מדהים עברנו איתם, מההדרכת חתן כלה עם אביטל גרינוולד ועד לרב המדהים אבי שיש. איזה חופה, קצרה, נעימה, חילונית ככל הניתן. הקראנו אחד לשני, נכנסתי עם הינומה בלבד ללא כיסוי כתפיים, הענקתי לרועי את הטבעת. הכל נעשה בהנגשה לעולם החילוני ששנינו באנו ממנו. היה כל כך מדהים, וכמה זוגות ביקשו את המספר שלו כי לא האמינו לכמה חופה יכולה להיות קלילה, מרגשת ונעימה בו זמנית. אבי זה היה פשוט זיווג משמיים !!!!

תכשיטים ואקססוריז

אל איה הגעתי ביום בהיר אחד בטעות, בלי שהכרתי את השם לפני. עגיל עדין ומעלף מפנינה, תחפשו באינסטגרם איה בן יעקב, יש לה גם אתר אינטרנט, גם דוכן בקניון עזריאלי וגם חנות בראשון לציון. היא מוכשרת, נעימה ומתאימה את העגיל הנכון בדיוק לשמלה !!!

הפקת אירועים

איזה בן אדם שהוא מלך !!! כמה שקט הוא נתן לנו ולמשפחה. חובה חובה חובה, פשוט מקצוען. עבד במשך שנים כמנהל אירועים בנחלה, והיום מנהל אירועים חיצוני באופן עצמאי. עזבו, מה אני מבלבלת לכם את השכל, תתקשרו ותסגרו מיד !!!!

לא היה פרט ששכח, ואני סובייטית כל דבר במקום, הכל הכל הכל עמד במקום. דאג לכל דבר, לנקיון, לעיצוב, לאוכל החם, נתן בדיוק את הדגשים שהיו חשובים לנו.

*שמלה שניה*:

אמא שלי המוכשרת (מנהלת חשבונות בתפקידה), אצרף בהמשך את התמונה, אבל אמוש שלי היא באמת הגשימה לי חלום ועשתה משהו משלה, יצירת אומנות כמו שתכננו ועיצבנו יחד !

*נעל ראשונה*:

סטילטוס - חנות קטנה ואיכותית בקניון סימול אשדוד, בחרתי נעל קלאסית של המותג הישראלי "דונה גרציה", יש שם מבחר לנעלי כלה ענקייייי במגוון מחירים. מדונה גרציה, סטיב מאדן וכו'.. וכו'...

מוכר מדהים ומקסים, נעל כל כך נוחה שלא ציפיתיייי שלא אוריד אותה מ13 בצהריים מהמפגש ועד 23 בלילה שכבר החלפתי ללוק השני !!!!!! פשוט נוחההההה, ועקב לא נמוך בכלל אז באמת ממליצה על סטילטוס ודונה גרציה בפרט.

*נעל שניה*:

לא תאמיני, פול אנד בר, סנדל לבן נמוך, נוח בטירוף שנשאר איתי עד השניה האחרונה של האירוע עם הלוק השני !

*טבעות*:

יהודה דיזינגוף - בן אדם מקסים שעובר מפה לאוזן. עשה לנו טבעות מרגשות ומהממות. פשוט כיף לתמוך בעסקים קטנים, וזה באמת בן אדם שעשה מהלב, ודאג שנהיה מרוצים.
 

נעליים לחתן:

ALDO - נעל אלגנט חומה מעור, שווה כל שקל ! נשאר איתה עד הסוףףףףףףףף

*הזמנות ותפריטים אישיים*:

הדפסה בבית דפוס דימונה (בבאר שבע)- מעולים !!!!

הכנתי לבד, בcanva, קליל פשוט ונוח, חודש של pro חינמי. סגר פינה, בול מה שתכננתי כי ידעתי שאני רוצה לעשות את זה, הרבה פחות מסובך ממה שכל אחד חושב. (מצרפת תמונה מההזמנה שנשלחה לאורחים).

רק רוצה לומר דבר אחרון,

תהנו מהיום הזה, תעשו מה שבא לכן, לכל אחד ואחת יהיה מה לומר.

תעשו פעם אחת בחיים משהו בשביל עצמכן ובשביל אהוב\ת ליבכן.

אוהבת המון, ותודה ענקית לקבוצה המדהימה הזו.

רק אהבה,

וכל אחת מוזמנת בשמחה לפנות אליי לשאלות.

דנה

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דנה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דנה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דנה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דנה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דנה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דנה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דנה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דנה
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אלון ליבנה | Alon Livne - White+
אלון ליבנה | Alon Livne - White
95 ממליצים
שמלות כלה
Names בוטיק אופנה לגבר+
Names בוטיק אופנה לגבר
39 ממליצים
לחתן
אליטה | ELITA+
אליטה | ELITA
39 ממליצים
Dj לחתונה
פלינה | מקום להתארגנות+
פלינה | מקום להתארגנות
13 ממליצים
התארגנות וליל כלולות
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
שמלות כלה
לחתן
התארגנות וליל כלולות
איפור
צילום ועריכת וידאו
אטרקציות
רב לחתונה
תכשיטים ואקססוריז
הפקת אירועים