הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
מעיין ונוי
החתונה של מעיין ונוי
קיץ 2022
הפוסט של מעיין, חברת הקבוצה הסודית:

היי בנות

שבוע עבר מהחתונה המהממת שלי, ובאתי לחסוך לכן את הזמו בלחפש אנשי מקצוע, כי מצאתי בשבילכן:

מקום לאירוע
חוות אלנבי - מרכז כנסים ואירועים
+

חוות אלנבי בנצר סירני. מקום מושלם וסופר מיוחד! יש בו קסם שאי אפשר להסביר והוא לא דומה לאף אולם או גן אירועים אחר, כך גם אמרו האורחים שהגיעו לחתונה וסופר התפעלו מהמקום.

האוכל הוא איד מהדברים הטובים באולם, האורחים לא מפסיקים לדבר על כמה היה טעים, ואלו הביקורות ששמעתי על המקום גם לפני האירוע.

וחובה לציין את הצוות של המקום, שהן מקסימים אחד אחד, גם בינם לבין עצמם הם כמו משפחה וזה משתקף בניהול האירוע שנעשה באהבה, מקצועיות ויחס מדהים!

Dj לחתונה
איתמר שגיא | DJ
+

אני בכלל לא יודעת מאיפה להתחיל לדבר. איתמר שגיא, הנשמה, האומן, המושכר, הרגיש, המקצוען ומה לא.. זכינו כל כך שהוא זה שייקח את החלק הכי חשוב באירוע שלנו. מדובר בבן אדם מהמם ברמה שאין לתאר. הוא כל כל מקצוען, קשוב, מגשים חלומות, יודע את העבודה, ואת הכל הוא עושה ברוגע, חיוך, חיבוק ואהבה. הארוחים ואנחנו לא ישבנו לרגע עד שכבר היה צריך לקפל עלינו את המקום! המחמאות עליו זרמו כל האירוע וממשיכות לזרום עד היום! באמת שהוא אחד הספקים הכי טובים שלקחנו ומי שלא לוקח אותו באמת מפספס. הרגשנו שאנחנו יכולים לסמוך עליו בעיינים עצומות והוא פשוט יגשים לנו את החלומות, וכך היה. אסור לוותר על בן אדם כזה.

שמלות כלה
Simply You | שמלות כלה
+

שמלה ראשונה: simply you - חנות מקסימה בבית הלוי. הגעתי לחנות די סקפטית אחרי עם של חיפושים מתישים ובסוף למרבה הפלא מצאתי את השמלה המולשמת שלי. זאת חנות שמשלבת בוהו שיק, נצנצים, פייטים, תחרות, הכל יחד ומביאה ליצירה של שמלות קסומות השמלה שלי הייתה המדויקת בשבילי, הרגשתי בה ממש פיה, והמחמאות לא הפסיקו להגיע, כמה שהיא קסומה וכמה שהיא אני. הרגשתי בה הכי מיוחדת בעולם.

 

לחתן
אופנת סגל | Segal Fashion
+

כולם ממליצים עליהם וזה באמת מובן למה. אחרי חיפושים רבים הגענו אליהם ויצאנו עם בגדים מושלמים, יחס מעולה ושירות מדהים כולל התיקונים הדרושים.

צילום סטילס

וואוו. זאת פשוט המילה. אמיר הוא בן אדם כל כך מקסים ומיוחד. מדובר במקצוען ברמות הגבוהות ביותר. לא חשבתי שאצליח למצוא צלם שגם יהיה מקצועי וידברן אותי לעמוד מול מלצמה וגם יהיה בוז זמנית רגיש, שקט, מכיל, קשוב ואוהב. לאמיר יש את היכולת לגרום לך להרגיש הכי טבעית ולא מבויימת מול המלצה, ובו זמנית להיות מקצועי ברמות על. שלא נדבר על כמה שהוא זורם ומצחיק. אמיר היה ככ תומך וקשוב לנו ולמשפחות שלנו ברמות הכי רגישות שיש. המשפחה והאורחים מדברים עליו עד היום, ואני מחכה כבר לאירוע הבא שלי כדי שאוכל להזמין אותו.

 

אטרקציות

אחת החברות המומלצות היום ובצדק. מקצוענים ברמות, חמודים ברמות, היו מלאאא מגנטים, כל הזמן הצלם היה שם וצילם, לא היה צריך לרדוף אחריו להצטלם מגנט, הוא תמיד היה שם וצילם את כולם והמגנטים יצאו בקצב. ההתנהלות מולם הייתה מושלמת והמגנטים יצאו מהמם. שווה כל הוצאה.

איפור

את קרן הכרתי כמלווה של חברה, לפני שהייתי בכלל קרובה ללהיות מאורסת, והתאהבתי. ידעתי שלא משנה מתי אתחתן, קרן תהיה איתי מדובר לא רק במאפרת אלא גם בחברה, מלווה, מדברנת, עוגן נוסף שיש לך ביום הזה. קרן מקצועית ברמות וגרמה לי להראות בדיוק כמו בחלומות שלי. בתור אחת שלא התאפרה מקצועית בחייה וממש חששה, קרן הייתה הכי קשובה לי בעולם והגשימה לי את כל מה שרציתי וביקשתי. קרן עושה את העבודה בחיוך בלי שהיא אפילו שמה לב. וכל מי שנתקל בה מתאהב. לקחתי את קרן גם לליווי לאולם וזה היה הדבר הכי טוב שעשיתי לעצמי. הרגשתי בטוחה ובידיים טובות והרגשתי הכי יפה בעולם! קרן פשוט פיה שמגשימה חלומות.

 

אטרקציות

רצינו לתת מתנה לאורחים שטרחו והגיעו לחגוג איתנו. היה לי ברור שאת הכסף שאנחנו מוציאים על המתנות האלו אני רוצה לתת כתרומה. מאצנו את מאפיית ילדודס, מאפייה שנותנת קורת גג ומקום עיסוק לילדים קשיי יום שאין להם מסגרת, שהם בעצם אופים את החלות, והכל ההכנסות מקניית החלות הולך לטובת המקום המקסים הזה. חשבנו שכל אורח ישמח לצאת בשישי בצהריים עם חלה גדולה וטעימה לשבת, ועל הדרך ההכנסה תלך לתרומה. יניב, המנהל שם, הוא איש מקסים, שנותנן שירות נהדר ומביע הערכה רבה לכל קונה וקונה.

מומלץ מאוד.

*שמלה שניה: איזבלה. חנות בגדי ערב. הגעתי אליה מהמלצה של חברה, אחרי עם של חיפושים אחר אוברול או חליפה, ללא הצלחה. ומצאתי את השמלה המושלמת הזאת, שאני לא מצליחה אפילו לתאר את התגובות המטורפות עליה! בול לריקודים, בול למה שאני אוהבת ! הייתה נוחה ברמות. קיצרתי אותה אצל תופרת. ויצא מושלם ברמות על! סופר מומלץ.

 

בנות, תהנו מהיום הזה, הוא עובר סופר סופר סופר מהר. שחררו ממה שלא עבד כמו שרציתן, תתרכזו בלהנות ולהיות אתן! כי זה הכי חשוב ביום הזה. רק להנות ולהרגיש את הרגע.

מזל טוב

לכן ואיזה כיף לכן שזה עוד לפניכן!!

לכל שאלה מוזמנות לשלוח הודעה!

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
חוות אלנבי - מרכז כנסים ואירועים+
חוות אלנבי - מרכז כנסים ואירועים
328 ממליצים
מקום לאירוע
איתמר שגיא | DJ+
איתמר שגיא | DJ
94 ממליצים
Dj לחתונה
אופנת סגל | Segal Fashion+
אופנת סגל | Segal Fashion
12 ממליצים
לחתן
Simply You | שמלות כלה+
Simply You | שמלות כלה
25 ממליצים
שמלות כלה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
שמלות כלה
לחתן
צילום סטילס
אטרקציות
איפור
אטרקציות