הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
עדי ואפיק
החתונה של עדי ואפיק
חורף 2022
הפוסט של עדי, חברת הקבוצה הסודית:

אחרי שנעזרתי כל כך הרבה בקבוצה, מתבקש שאכתוב פוסט המלצות.

התחתנו ביום ראשון ה-09.01.22 - בדיוק באומיקרון, עם מלא לחץ וחששות מסביב.

נכון, הרבה אורחים לא הגיעו (210 מתוך 420 מוזמנים), אפילו חברים מאוד טובים שלנו ומשפחה נכנסו לבידוד אבל החלטנו שכל עוד אנחנו וההורים שם, אנחנו מתחתנים.

ביום עצמו פשוט שחררנו, היינו בלי הטלפון וזרמנו עם מה שיש. היה לנו קסום וכיף, הקיפו אותנו באהבה והערכנו כל אחד ואחת שהגיעו.

מקום לאירוע
הגבעה
+

כתב פה כל כך הרבה על המקום ובאמת שאין מה להוסיף, הכל מושלם! צוות מקצועי ואדיב. רעות המפיקה מטעם הגבעה פשוט דואגת שהכל יהיה חלומי, ליוותה אותנו לאורך כל התקופה עם כל החששות והייתה המרגיעה שלנו. קיבלנו כל כך הרבה תגובות חיוביות מהמשפחה ומהאורחים על המקום, הנראות, המלצרים, האוכל המ-ע-ו-ל-ה של עץ השדה וההתנהלות.

איפור
אלי חורי
+

האחד והיחיד. גם עליו יש מיליון המלצות ובצדק. אלי קודם כל בנאדם מקסים, כבר מהשיחה הראשונה הוא רואה אותך ומתעניין ולא רק מתעסק בפרקטיקה של התאריך והחוזה. דיברתי עם מלא מאפרות וזה היה הספק שהיה לי הכי קשה לסגור עד שהגעתי לאלי. יצאתי ממש מרוצה מהתוצאה, האיפור החזיק לאורך כל הערב ולא הפסיקו להחמיא לי עליו.

איפור

כמתולתלת דבר ראשון פניתי לכרמל. כרמל לא עושה פגישת ניסיון, אני הרגשתי שלא היה צורך כי ידעתי בדיוק מה אני רוצה בשיער ובאמת לא התאכזבתי. בנוסף, כרמל מגיעה באותו היום מוקדם ודואגת לעדכן בכל שלב, מתקדמים ביחד ורואים אם אוהבים את התוצאה. יצא בדיוק כמו שרציתי!!

חשוב לציין שגם כרמל וגם אלי לוקחים כלה אחת ביום ואותי זה מאוד הרגיע שהם איתי עד שאהיה מרוצה ולא ממהרים ללכת לכלה אחרת.

שמלות כלה

היו מקצועיות, שירותיות, ליוו אותי בסבלנות לאורך כל הדרך ובמחיר יחסית נמוך לעומת השוק.

Dj לחתונה

אלוף! תותח אמיתי, ידע לקרוא את הרחבה, בוויב מעולה כבר מהפגישה הראשונה. דאגנו וחששנו שבגלל שיש מעט אנשים הרחבה תהיה ריקה וזה לא קרה. הוא נהנה ממה שהוא עושה ורואים את זה.

הפקת אירועים
FASS PRODUCTIONS | אורי פס
+

אחרי שבדקנו 8 אולמות והרגשנו אבודים פנינו אליו בעקבות המלצות בקבוצה והמלצה אישית של חברה וישר הרגשנו שיש מי שדואג לנו. מההתחלה היה סופר מקצועי, מבין את התחום וחי אותו, הבין מה אנחנו מחפשים ומה הצרכים והתקציב שלנו. סגר לנו פגישה בגבעה ולאחר מכן גם סגרנו באמצעותו את הצלמים. הוא היה שם לאורך כל הדרך לכל שאלה \ חשש \ התייעצות.

בראייה שלנו היה נכון להשקיע את הכסף ולדעת שנקבל מוצר שהוא מוכח ומעולה מעל לכל הציפיות, להיות בראש שקט.

צילום סטילס

מהחוויה של היום עצמו והתמונות שקיבלנו חן פשוט מקסים! מקצועי, מרגיע, עם סבלנות אין קץ ותמיד עם חיוך. נהננו מכל היום איתו ואין לנו ספק שהתוצר בהתאם. קיבלנו את התמונות תוך 3 שבועות והן בהחלט מעל ומעבר לציפיות, צרפתי כמה להתרשמות.

צילום ועריכת וידאו

לאורך כל היום נועם היה הכי מקצועי, אדיב ומקסים.

אטרקציות

יש מלא המלצות ולא סתם - גם אנחנו יצאנו מרוצים. הוציא מלא מגנטים, הביא לנו אישית שקית עם מיליון מגנטים, הגדלות אישיות ו-3 בלוקים, כולל תמונות שהצלם צילם בצילומים המוקדמים וזה פשוט לקבל תוצר כל כך מהר ישר אחרי החתונה. אנשים עדיין בכל אירוע מחפשים את המגנטים ולדעתי האישית מאוד מומלץ.

רב לחתונה

בן זוגי הכיר אותו עוד מימיו כסטודנט במכללה למנהל והיה ברור שהוא יחתן אותנו. אדם מקסים וצנוע. ערך איתנו פגישת היכרות לפני על מנת שהחופה תהיה יותר אישית. לא מחייב להתכסות בחופה. מאפשר להעניק טבעת ואף ממליץ להקריא אחד לשני דברים בחופה אם רוצים. לא פחות חשוב - חופה של רבע שעה ולא יותר, קצר וקולע.

הזמנות לחתונה ומיתוג

הרצל פשוט מקסים, הכל היה מוכן במהירות ובאיכות מעולה.

טיפים נוספים:

 

*שמלה שנייה - אחרי הרבה חיפושים מצאתי חנות בדרום תל אביב ולקחתי לתיקונים אצל אינסה בפתח תקווה - מהממת וקשובה ממש!

 

*קשקושים לרחבה - קנינו בהולה באינטרנט והמשלוח הגיע ממש במהירות.

 

*קעקועים לרחבה - הזמנו באלי אקספרס עם דוגמא שאנחנו הכנו. יצא מעולה.

 

*נעלים עם אורות - הזמנו באלי אקספרס לשלב הריקודים, חברה כתבה לי עליהן את התאריך ושם המשפחה ויצא מושלם. לא הפסיקו לשאול אותנו על זה. ממליצה להזמין 2 מידות מעל המידה הרגילה. היה ממש נוח וכיף.

 

*מתנות לאורחים - הזמנו באלי אקספרס מחזיק מפתחות שהוא פותחן עם התאריך והשמות שלנו. בנוסף הזמנתי באלי אקספרס מדבקות ששימשו כמיתוג לעטיפה של מחזיקי המפתחות.

 

*רבנות - רבנות רמת גן, היו קלילים, אפשרו לעדים לתת עדות בטלפון מבלי להגיע פיזית.

 

*מקווה - מקווה שעריה בפתח תקווה - היה נקי, חדש ומהיר.

 

מאחלת לכן לנטרל רעשי רקע, ליהנות מהיום שלכם ביחד (זה באמת עובר סופר מהר ולא חוזר), להתמקד במי שאוהב אתכם ועושה לכם טוב ולתת לאהבה מסביב לעטוף אתכם.

 

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אלי חורי+
אלי חורי
88 ממליצים
איפור
FASS PRODUCTIONS | אורי פס+
FASS PRODUCTIONS | אורי פס
7 ממליצים
הפקת אירועים
הגבעה+
הגבעה
374 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
איפור
איפור
שמלות כלה
Dj לחתונה
הפקת אירועים
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו
אטרקציות
רב לחתונה
הזמנות לחתונה ומיתוג