הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
בראל ועידן
החתונה של בראל ועידן
סתיו 2021
הפוסט של בראל, חברת הקבוצה הסודית:

פוסט המלצות על כמה ספקים שהייתי חייבת להדגיש.

מקום לאירוע
קאי | KAHI
+

אין צורך להרחיב פשוט מקום מושלם! היופי של המקום, האוכל, השירותיות של הצוות, האווירה שם קסומה והאוכל ברמה הכי גבוהה שיש.

שמלות כלה

רק משיטוט באינסטגרם כבר התאהבתי בסגנון העיצוב שלה ואכן לא טעיתי! הגעתי לשני לפגישה ומיד הרגשתי שהשמלות שלה הכי מתאימות לי בעולם, הקושי היה בלבחור רק אחת מתוכן שני סופר מקצועית ונעימה, מי שאוהבת סגנון קלאסי ונקי זה בול המקום!

שמלות כלה

לשמלת כלה השנייה רציתי שמלה קצרה ונוחה לריקודים אבל שגם תהיה איכותית ומרשימה. אחרי חיפושים ארוכים אחר השמלה המושלמת הגעתי למסקנה שרק בתפירה אישית אקבל את האיכות הגבוהה שחיפשתי בעלות נמוכה יחסית.
הגעתי אל אולגה והראיתי לה תמונות של שמלות שאני אוהבת, תיארתי לה איך אני רוצה שהשמלה תיראה והיא שרטטה על דף בדיוק את העיצוב שכיוונתי אליו. תוך כמה פגישות השמלה הייתה מוכנה והייתי הכי מרוצה בעולם!

איפור
אלי חורי
+

קשה להסביר את הקסם שיש בבחור הזה ושלא נדבר על הכישרון המטורף שלו, מהטלפון הראשון הוא ליווה אותי עם מלא סבלנות והיה זמין לכל התייעצות.
נפגשנו לאיפור ניסיון והייתי בהלם מכמה שהוא השקיע בי! לא ביקשתי שום דבר ספציפי אלא סמכתי עליו כל כך שפשוט אמרתי לו שיעשה לי איפור טבעי שיוציא אותי הכי הכי יפה. אלי פשוט קלע למחשבות שלי וגרם לי להרגיש שאני בידיים הכי טובות שיש.
ביום האירוע אלי היה עבורי כמו חברה טובה, רק הרים לי ועשה לי ולמלוות שלי אווירה טובה! כל היום צחקנו ונהנינו. הוא גם הכין לי ערכת טאץ' אפ מושלמת ששימשה אותי במהלך האירוע. בקיצור הבחירה הכי טובה שיש ליום הזה.

צילום ועריכת וידאו

שני הצלמים מהממים ברמות! היה לנו ממש כיף ומצחיק איתם במהלך כל היום.

צילום סטילס

התמונות יצאו בדיוק כמו שחלמנו, חן תפס רגעים מיוחדים ומרגשים ובלי בימוי/עריכה מוגזמת. כשקיבלנו את האלבום חתונה בכלל עפנו!

רב לחתונה

אין כמוהו! דאג לנו להכל מהכל מפגישת היכרות, הכנה והכוונה על מנת להבין את הרצון שלנו לאיך לערוך את טקס החופה ועד לפתיחת התיק ברבנות.
הרב הכי קליל ומקסים שיש, עשה לנו טקס חופה מרגש ובעיקר שמח.

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אלי חורי+
אלי חורי
88 ממליצים
איפור
קאי | KAHI+
קאי | KAHI
29 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
שמלות כלה
איפור
צילום ועריכת וידאו
צילום סטילס
רב לחתונה