הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
ענבר ושגיא
החתונה של ענבר ושגיא
אביב 2023
הפוסט של ענבר, חברת הקבוצה הסודית:

התחתנו לפני קצת יותר מחודשיים והיה מושלם! התחתנו ב31.3.23 בשמש שיצאה במיוחד בשבילנו אחרי יום גשום. סגרנו הכל שנה מראש וזה היה הדבר הכי טוב שיש כי יכולנו לבחור את הספקים שאנחנו רוצים ובמחיר שמתאים לנו.
 

מקום לאירוע
תרין
+

חתונת שישי צהריים בתרין- איזה מקום מדהים. היה טעים ברמות, המקום מהמם ממש והכל היה מדויק ביותר!

צילום סטילס
עידן מרציאנו | Idan Marciano Wedding Photography
+

עידן מרציאנו האלוף. זה היה הספק שהיה לנו הכי קשה לבחור, בעיקר כי לא כל כך ידענו איך. אז חפרנו באינסטגרם והבנו מה הסגנון שאנחנו אוהבים. בנוסף, היה לנו חשוב מאוד שיהיה לנו חיבור טוב איתו כי ידענו שעם הצלמים נבלה את רוב היום שלנו. לעידן הגענו אחרי פגישה עם צלם שהיה דוש ברמות והתבאסנו ממש. ברגע שראינו את החיוך של עידן ידענו שזה זה. זו הייתה התאהבות מיידית! שיגענו אותו במשך כל השנה עד החתונה וגם באותו יום- הוא היה כמו החבר הכי טוב שלנו, יודע מה מרגיע אותנו, גרם לנו להרגיש הכי יפים שיש והיה מדהים! גם האורחים עפו עליו

שמלות כלה
לירון פרטוש - שמלות כלה | Liron Partouche - Bridal
+

לירון פרטוש אהובת ליבי. ללירון הגעתי שאני לא כל כך יודעת מה אני רוצה, ובאתי לפי שמלה אחת שראיתי באינסטגרם. הסטודיו של לירון הוא בית לכל דבר, אווירה כל כך טובה, חמה, נעימה ומרימה. מדדתי שמלה אחת וידעתי שזה זה! כל התהליך היה במקצועיות רבה ובהרבה הקשבה והכלה.

Dj לחתונה

את שרון הכרתי כשהיה דיג'יי בחתונה של החברה הכי טובה שלי לפני 4 וחצי שנים. מאז ידעתי שלא משנה מי יהיה החתן (בסוף יצא מוצלח מאוד)- שרון יהיה הדיג'יי. באותו ערב שסגרנו אולם- סגרנו גם עם שרון

גם בינו לבין בעלי זו הייתה אהבה ממבט ראשון! אין עליו בעולם!!!

איפור

מהממת! עדי הייתה כמו פיה, הבינה אותי בלי יותר מידי מילים וקלעה בדיוק למה שרציתי. הייתה מקצועית ברמות אחרות ולמרות משהו משפחתי שצץ, הגיעה לאולם לליווי והייתה מהממת (למרות שלא היה מובן מאליו בכלל אחרי מה שקרה). גרמה לי להרגיש הכי טוב שיש. האיפור החזיק לאורך כל האירוע, השיער יכל להחזיק אבל החלפתי תסרוקת- שההחלפה הייתה מהירה מאוד ולא גזלה זמן של רחבה וכו'.

איפור

איפור מלוות - לא הרבה הסכימו לסגור איתי שנה מראש למלוות- ואני, כחולת שליטה, הייתי חייבת לסגור הכל. אז הגעתי לסיוון וסגרתי איתה איפור שיער ל3 מלוות שלי (שבסוף עשתה ל4). באמצע הצטרפה ללוז לפני החתונה שלי חתונה של אחי ומיד סגרתי איתה איפור שיער גם בשבילי לחתונה שלו. איפור שיער מלוות בשישי בוקר זה מאוד מאתגר וסיון עמדה בזה בצורה לא נתפסת. עבדה במקצעויות ומהירות (שחשובה לשישי בוקר) ועשתה איפור שיער ל4 מלוות בצורה מושלמת, במחיר שווה מאוד שלא קיים כזה. החזיק לאורך כל האירוע והיה מהמם.

רב לחתונה

אלירן זגורי. היו לנו דיי הרבה דרישות מהרב. לבעלי היה חשוב שיהיה ספרדי, ולי היה חשוב שלא יכריחו אותי להתכסות, לתת טבעות, שיהיה קצר ועוד. הגענו לאלירן שהיה מקסים! כל הזמן לפני היה מאוד תקשורתי וזמין, היה נעים בהתנהלות עם הרבנות. מומלץ מאוד לחופה קלילה.

אטרקציות

ראינו אותו בחתונה של חברים טובים שלנו ומאוד אהבנו את התמונות שלו, בעיקר תופס רגעים ולא הכל מלאכותי ומאוד אהבנו את זה. מגנטים איכותיים מאוד שנשמרים טוב.

לחתן

מהממים ממש. חליפות איכותיות, בקו צעיר מאוד. אבירם מהמם ממש וממש ממש נחמד. ענה לכל דרישותיו של בעלי הבריידזילה- הוא מאוד נהנה מהתהליך ומהתשומת לב שהוא קיבל

*שמלה שנייה- תפירה אישית (פרטים בפרטי). מקצועית ממש באיזור רחובות.

*נעלי עקב- ריפבליק

*התארגנות- AIRBNB ביבנה. היה לי חשוב מקום עם חלל משותף גדול, אפשרות לישון ושיכיל את כל הספקים והמלוות שלי וזה ענה בדיוק על הצרכים שלנו. מקום ממש נעים עם חניה (שלנו היה חשוב)

לעוד שאלות אני זמינה

מזל טוב לכולן

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ענבר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ענבר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ענבר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ענבר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ענבר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ענבר
צילום: עידן מרציאנו | Idan Marciano Wedding Photography
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
עידן מרציאנו | Idan Marciano Wedding Photography+
עידן מרציאנו | Idan Marciano Wedding Photography
356 ממליצים
צילום סטילס
תרין+
תרין
200 ממליצים
מקום לאירוע
לירון פרטוש - שמלות כלה | Liron Partouche - Bridal+
לירון פרטוש - שמלות כלה | Liron Partouche - Bridal
17 ממליצים
שמלות כלה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
שמלות כלה
Dj לחתונה
איפור
איפור
רב לחתונה
אטרקציות
לחתן