הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
מאי ועמיחי
החתונה של מאי ועמיחי
סתיו 2021
הפוסט של מאי, חברת הקבוצה הסודית:

פוסט המלצות, תובנות, ועוד.

קודם כל, חייבת לומר, חתונה בזמן קורונה היא לא דבר פשוט.

שום דבר לא בטוח. אנחנו קלטנו שהחתונה באמת הולכת לקרות חודש לפני כי עד אז כלום לא היה ברור מבחינתנו.

אז בתור התחלה - תתכוננו לאתגרים אם זה מספקים, מהאכזבה מאורחים שאתם בטוחים שיגיעו ובסוף לא יגיעו או כל דבר אחר.

הזמנו 550 אורחים, אישרו 350 ובפועל הגיעו 300.

הינו קצת בשוק כי זה לא האחוזים הרגילים. הקורונה עושה את שלה.

מקום לאירוע
יער עין חמד
+

עמיחי ואני התחתנו ב11.10.21

גן מהמם ופורח מוקף בעצים וצמחים. היה טיפה קריר בתחזית והם מראש התארגנו עם פטריות חימום בכל רחבי הגן.

בן, המפיק המקסים דאג שנרגיש בנוח, פינק וארגן הכל בצורה מהממת!

כל האורחים שלנו לא הפסיקו להחמיא על האוכל אחרי האירוע והמחירים היו הוגנים בהתאם לתמורה, בלי המשחקים של רוב המקומות שבטלפון אומרים מחיר שנשמע זול ואז בפגישה מתברר שזה על מינימום שהוא לא רלוונטי.

קיבלנו קישור לאייפלאן לתכנון האירוע ודרכם שלחנו הודעות "תודה שהגעתם" אחרי האירוע. היה נוח להתנהל עם האתר.

צילום סטילס
רביד פרי | ravid perry | סטילס ווידאו
+

את רביד גם ידעתי עוד לפני שארצה שיצלם. עקבתי אחרי העבודות שלו וידעתי שזה הסגנון שאני רוצה אצלנו. גם רביד נותן את האווירה הקלילה והזורמת. בלי העמדות ופוזות. הוא עובד על משחקי אור וצל והתמונות שלו פשוט יוצאות מהממות! היה קצת קשה להשיג אותו לפני ואחרי האירוע אבל באירוע עצמו הוא היה כל כולו איתנו, צחק והתרגש איתנו. הצלם השני שלו טס אצלנו ברחבה, הרים אותי על הכתפיים והם שניהם היו דמויות דומיננטיות בחתונה. אנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות על התמונות!

רב לחתונה

בעיקרון לא רצינו רבנות אבל היה לנו חשוב לכבד את ההורים. אני אנטי רצינית לעניין ואני הופתעתי לטובה. התהליך עם צוהר ממש מנגיש הכל, הם חמודים ועוזרים במה שצריך ובגלל הקורונה כל הפגישות שלנו איתם היו בזום מה שהקל מאוד. הם מצאו לנו רב על פי מה שביקשנו, מישהו פתוח לזה שאני רציתי לברך ולתת טבעת לעמיחי ולזה שרציתי שחברה שלי תקריא ברכה שמינית (אחרי שבע ברכות ). זה עדיין רבנות פשוט מאוד רגוע וגמיש. חתמנו בנוסף על "הסכם אהבה" דרכם. אני הייתי בהיסטריה לגבי המקווה והופתעתי ממש לטובה בזה שזה הלך מהיר מאוד, פשוט כדאי ללכת למקווה ביישוב חילוני.

אציין גם שמדריכת הכלות שלי הייתה מישהי שאני בחרתי ומכירה אותה ולכן גם היה לי יותר פשוט להתמודד עם זה.

צילום ועריכת וידאו

את ניר אני מכירה עוד מהשנים שהייתי עורכת סרטי חתונה עבורו. חיכינו ליום שבו אתקשר אליו לשאול אם הוא פנוי בתאריך החתונה והיה פשוט כיף כל כך! הוא משרה רוגע, אווירה קלילה וזורמת. אנחנו לא הכי אוהבים להצטלם בפוזות ועם ניר יכולנו להיות הכי טבעיים, לצחוק, לעשות שטויות ונהננו מכל רגע איתו. נירוש מוכשר, מקצועי וחרוץ והיה מושלם איתו.

אטרקציות

וואו וואו וואו! קסם כזה עוד לא הכרתם!

אל חן הגעתי דרך חיפוש באינטרנט. מהשיחה הראשונה הוא היה קשוב ומקסים. הכל זרם איתו בקלות והמגנטים יצאו מושלמים! הוא מביא איתו עוד אדם שאחראי על ההדפסות ובסוף האירוע מביא הדפסות גם על בלוקים מעץ. פשוט התלהבנו בטירוף מהכישרון, האינטיליגנציה הרגשית והבין אישית ומהקסם שלו!

ארבעת הצלמים שלנו היו בוויב ממש טוב בינם לבין עצמם והאורחים הרגישו את זה וזה הקפיץ הכל עוד יותר

Dj לחתונה

האחת והיחידה אין בחורות כאלו פשוט אין!
קודם כל היא מקצועית ברמות, כבר בפגישה הראשונה היא ממקדת ומפקסת על הדברים החשובים. חשוב לה לדעת מה הסגנון המוזיקלי שלכם וגם מה לא בא לכם שיהיה. היא זרמה איתנו על קבלת פנים של שירי אהבה אייטיז שסחפה את כל האורחים שלנו, והריקודים אצלנו היו מטורפים! זה התחיל בסבב חסידי שעבד מדהים (נועה דתלשית אז יודעת בדיוק מה מתאים)

והמשיך במסיבה מטורפת שכללה את הבקשות שלנו עם הטעם המטורףףף שלה. אין מילים!

איפור
רעות תוריאל
+

חיפשתי מישהי שמאפרת עדין וטבעי ומצאתי את רעות המהממת. היה כל כך נינוח איתה, גם באיפור נסיון וגם בבוקר ההכנות. היא קשובה לכל הבקשות דאגה להשתמש בתכשירים שלא יזיקו לעור הפנים שלי וכל ההתנהלות איתה הייתה פשוט מהממת. קיבלתי ממנה ערכת טאץ אפ מתוקה לאירוע עצמו שהייתה שימושית מאוד.

*מקווה אלטרנטיבי - ממים באת מתן לב- לקפוץ למים
סדנא בהנחיית מתן לב ודנה ממן, השותפה שלה. שתיהן מטפלות בהידרותרפיה. הסדנא היא לכלות שרוצות לחוות את החוויה הזו אחרת. היא קורית בבריכת הידרותרפיה, יחד עם מי שהכלה מחליטה לעבור את החוויה, אני הזמנתי את אמא שלי, האחיות שלי והמלוות שלי. בסדנא מעבר לטקס המשמעותי והמרגש עד דמעות , הכלה מקבלת טיפול וואטסו מרגיע ואני חייבת להגיד, שזה הרגיע לי את הלחץ לפני החתונה לפחות בחצי. חוויה רוחנית מהממת ואני ממליצה ברמות!!

*זר כלה ופרחים בדש Shaked Zohar Cohen
שקדי עבדה שנים בחנות פרחים והיא מכירה כל פרח ופרח. היא זרמה איתי על כל הבקשות המוזרות שלי ושזרה לי זר מושלם שאפילו לא יכולתי לחלום עליו! בנוסף היא הכינה לעמיחי פרחים לדש ודאגה להוסיף סיכות לחיבור. אין עליה בעולם! מקצועית, מוכשרת ומקסימה!

*עיצוב השולחנות- עיצבנו לבד. יכולנו להשיג פרחים ועציצים במחיר הרבה יותר נמוך, אספנו בקבוקי יין , הורדנו להם את המדבקות בעצמנו. עטפנו בעצמנו את העציצים עם הפתקים ובחתונה, המשפחה והחברים ארגנו את השולחנות לבקשתנו.
זאת המון התעסקות אבל לנו זה היה שווה את זה ורק צריך לוודא שיש מי שיוכל לסדר הכל באירוע עצמו.

*שטויות לרחבה
קניתי בדרום תל אביב. הלכנו על וויב של זוהרים מוזיקליים , תופי מריים, מרקסים, הבאנו דרבוקה לרחבה. *כפכפים זה דבר יקר ואולי צריך למצוא חנות שלא מוכרת אותן כחבילה . אולי באיביי יש אותן בזול יותר.
אנחנו הבאנו מעבר לזוהרים גם מצלמות חד פעמיות (כמו אצל מוניקה וצ'נדלר!! רק שאצלנו המצלמות לא נעלמו בסוף החתונה) וזה כל כך כיף לראות איך אנשים נהנו ואת זוית הראיה שלהם. הזמנו אותן באמזון.

*מתנות לאורחים- הזמנו שקיות זרעים של פרחי בר מהחנות "זרעים מציון". שמנו בתוך שקי יוטה ביציאה מהגן והאורחים כמובן לקחו את העציצים שעל השולחנות. על השקיות הוספנו פתק קטן של תודה שחגגתם איתנו.

*צימר התארגנות - לה נונה בעין כרם בעלי הצימר מקסימים! הסכימו לנו להביא את הכלב המתוק שלנו כך שלא הינו צריכים לשים אותו בפנסיון. עין כרם מהממת ומיוחדת. הדרך לתוך הצימר מלאה תלאות ורחוקה מהחניה אז היה קצת קשה אבל הנוף והנראות של המקום היו שווים את זה! דפנה מקסימה, התרגשה בשבילנו ובכל משך הזמן שלנו שם, (נשארנו לעוד שני לילות אחרי החתונה) היה לנו שקט.

*הזמנות, סייב דה דייט -עשינו בעצמנו ולסיום, טיפ חשוב, תפעילו את המשפחות והחברים! שיעזרו במה שצריך אל תיקחו את הכל עליכם כי זה מאיב על הערב עצמו. אנחנו החלטנו לעשות אישורי הגעה בעצמנו והחברים נרתמו וככה חסכנו 800 שח שחברת אייפלאן כל כך רצו לעצמם.

ועוד דבר, זה יום עמוס, לחוץ, תנסו להקליל כמה שיותר את הלוז ולהבין שדברים יוצאים משליטה. אנחנו התמודדנו עם מצב שבו רכב החתונה שלנו נכנס למוסך, איחרנו למקום הצילומים בגלל פקקים (למרות ששמתי וויז בימים לפני לוודא את הזמנים) והינו צריכים לאלתר מקום אחר, ועוד מלאאא בלתמים אחרים.

וזהו, תהנו כי היום הזה פתאום נגמר! נשבעת.

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מאי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מאי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מאי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מאי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מאי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מאי
צילום: רביד פרי | ravid perry | סטילס ווידאו
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
רביד פרי | ravid perry | סטילס ווידאו+
רביד פרי | ravid perry | סטילס ווידאו
26 ממליצים
צילום סטילס
יער עין חמד+
יער עין חמד
111 ממליצים
מקום לאירוע
רעות תוריאל+
רעות תוריאל
2 ממליצים
איפור
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
רב לחתונה
צילום ועריכת וידאו
אטרקציות
Dj לחתונה
איפור