הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
דניאל ואמיר
החתונה של דניאל ואמיר
סתיו 2021
הפוסט של דניאל, חברת הקבוצה הסודית:

פוסט המלצות באמת מכל הלב לקבוצה שעזרה לי כל כך הרבה ולספקים שעשו הכל בשבילנו עם כמה טיפים חשובים בסוף

קיצרתי וכתבתי רק את הספקים שמבחינתי אי אפשר לוותר עליהם! אבל כל הספקים שלנו היו מעבר למושלמים ואשמח לפרט בפרטי אם יש שאלות.

השמלה והחליפה של האחיינים המושלמים שלי למכירה

התארסנו ב 8.11.2020, שיא הקורונה כשהחיסונים עוד לא נראו באופק. התחתנו כמעט שנה אחרי - 7.10.2021, התאריך המקורי שלנו תודה לאל וזה כל כך לא היה מובן מאליו לאורך הדרך.

מקום לאירוע

לא סתם הם ההמלצה הראשונה שלי ולא סתם שמו של האולם הולך לפניו כבר כל כך הרבה שנים. אין לי מילים לתאר כמה הצוות עשה בשבילנו! עשו הכל אבל הכל כדי שנהיה רגועים ומרוצים בתקופה כזו מטורפת. החתונה שלנו הייתה בגל הרביעי בדיוק כשהתחילו לחסן בפעם השלישית והחזירו את התו הירוק מה שגרם לחששות מוגברים.

אין בעיה שלא קיבלנו עליה מענה. יוסי הבעלים של הגן ואסף מנהל האירוע שלנו היו זמינים בשבילנו עד השעות הקטנות של הלילה לכל דבר שרק רצינו.

הגן מהמם, גדול, מושקע וענה לנו על הצורך של חופה וקבלת פנים בגן פסטורלי ופתוח וריקודים בתוך אולם ממוזג. הקירות של האולם שקופים כך שלמעשה עדיין יש תחושה של טבע גם בתוך האולם. האוכל היה מושלם ולא הפסקנו לקבל מחמאות!!!

צילום סטילס
עידן חסון - ברנדו פוטוגרפי
+

מה לא נאמר עליו? הוא הרבה מעבר לצלם, הוא פשוט אמן ברמה הגבוהה ביותר והתמונות מדברות בעד עצמן. היה לי חשוב שהתמונות שלנו יהיו רומנטיות אבל גם בסגנון מגזיני אופנתי וזה בדיוק מה שעידן יצר. הוא הצליח לתפוס את הרגעים המיוחדים והקטנים שלא האמנתי שמצלמה תצליח לתפוס! לא הרגשנו אותו ברחבה ועם זאת תיעד הכל בצורה מושלמת- מבחינתי זה מעיד על המקצועיות שלו. עשינו איתו גם צילומי זוגיות כי לבן זוג שלי קצת קשה עם מצלמה- מומלץ בחום!!!

ברמה האישית עידן מקסים והיה לנו איתו כיף ברמות! הרגשנו בידיים טובות ופשוט הקשבנו ונתנו לו להוביל כי הוא הכי מקצועי שיש ולא טעינו בהחלטה הזו.

Dj לחתונה

אל אור הגענו מפה לאוזן, אחרי שנפגשנו עם כל השמות הגדולים של התעשייה אבל משהו לא הרגיש שלם. חברה שלי, שהייתה בכמה חתונות שאור ניגן, אמרה לי עזבי אותך שטויות תסגרי עם אור דחוף. נפגשנו עם אור ומיד ידענו שזה זה. אמאלללהההה ואבאלללההה מה הלך לנו ברחבה!!!! אור החזיק את הרחבה מלאה לגמרי כמעט עד 4 לפנות בוקר! אני בעצמי לא האמנתי שזאת הרחבה שלנו!! היה מטורף!! אחרינו סגרו איתו עוד כמה חברים שלנו שצריכים להתחתן בקרוב וחילקתי את הטלפון שלו עוד שבועות אחרי החתונה- לדעתי זה אומר הכל.

ניהול אירוע ואישורי הגעה

ברי תקבל פה גם פוסט נפרד והרבה בנות פונות אליי בנוגע אליה בפרטי. אכתוב בקצרה- בר הצילה אותי באירוע הזה, לא פחות. לא הייתי יכולה לשחרר ולהנות בלעדיה. נקודה. חד משמעית היא ההחלטה הכי טובה שעשיתי.

שמלות כלה

אני עוקבת אחרי קורל כבר הרבה שנים. אופנה זאת האהבה שלי והיה לי ברור שהיא תהיה אחראית על זה. בעיניי אין מעצבות כמוהה בארץ! מבחינת היצירתיות, הבדים והיחס האישי לכל כלה! מדדתי אצל הרבה מעצבים לפני שסגרתי איתה רק כדי להיות בטוחה. אבל כשהגעתי אליה לא היה לי ספק בכלל. מספיק למדוד שמלה אחת שלה כדי להבין שזו ליגה אחרת. שמלות שרוב העבודה מתבצעת בעבודת יד מדוייקת, בדים שהיא יוצרת בעצמה- מספיק למדוד כדי להבין את ההבדל.

ממליצה עליה באמת מכל הלב!!!

עיצוב שיער

לפני דנה סגרתי ספק אחר וזה לא היה מכל הלב. באמת לא הייתי שלמה. ולכן החלטתי להמשיך לחפש. הגעתי לעבודות של דנה, התקשרתי אליה והיה לי ברוררררר שמצאתי את האחת! מיד סגרתי איתה והרגשתי כאילו יש איתי עוד חברה. מקצועית, תקתקנית, מדוייקת ומרימממממההההה ברמות! פשוט כיף! יצאתי סופר מרוצה!

איפור

אוקיי עכשיו זאת המלצה רותחתתתתתת!!!!!! אחותי הקטנה סגרה לנו את נועה לאיפור שיער לחינה שלי. היא עשתה איפור שיער לי, לשלוש אחיות שלי ולאמא שלי. אחות אחת מתולתלת מאוד! ואוווו ואווו ואווו זה מה שיש לי להגידֿ! כולנו יצאנו סופר מרוצות באמת פשוט עבודה מושלמת! עמדה בזמנים ואפילו הקדימה וסיימה לפני הזמן! שזה בחיים לא קרה לנו קודם. מיד סגרתי אותה גם למלוות שלי (ששונאות איפור ושיער בקטע קיצוני) ורק לראות איך הן עפו על העובדה שלה שווה הכל!!!

**חליפה לכלב** - Boneapet Eat אל טל המדהימה הגעתי רגע לפני הצילומי זוגיות שלנו כשקלטתי שמכל הדברים שיש לארגן, הכי קשה למצוא לצ׳יקו הנסיך שלנו משהו מיוחד ללבוש!!! ביקשתי מטל בנדנה עם כיתוב והיא כל כך השקיעה בזה מחשבה ועזרה לי. כדרך אגב שאלה מה אנחנו לובשים ודאגה לו לעוד בנדנות תואמות אלינו בלי שבכלל ביקשתי!!! כשהגיעה החתונה לא היה לי ספק שאת סוגיית הלבוש אני משאירה בביטחון מלא בידיים של טל! דאגה לצ׳יקו לחליפה תואמת לשל בעלי, עם פפיון בעבודת יד שלה שכמובן תואם גם הוא! לא הייתי צריכה בכלל להגיד כלום או לדאוג- טל חשבה על הכל וביצעה בצורה מושלמת!!! טל עושה הכל מתוך אהבה אמיתית לכלבים וכך גם העסק שלה נוצר. ממליצה בחום לפנות אליה היא מכינה הכל בהזמנה אישית!!!

**טיפים חשובים מהלב**

תסגרו אך ורק ספקים שיש לכן חיבור טוב איתם ואל תתפשרו!!! האירוע שלנו לא היה נראה אותו דבר אם לא הספקים שלנו שגרמו להכל לזרום בצורה מושלמת.

יציאה לקבלת פנים- בהתחלה לא רציתי ואז בעקבות תגובות פה בקבוצה שיניתי את דעתי. יצאנו לזמן קצר בקבלת פנים ופתאום הרגשתי שזה סוגר עליי ונגמר לי האוויר. ממש ככה, פשוט לא הצלחתי לנשום. באותה השנייה בר המנהלת אירוע שלנו זיהתה את זה ושלפה אותי משם מיד לחדר חתן כלה לפני שמישהו בכלל קלט מה קרה. יש בנות שזה מתאים להן ויש שפחות וגם את זה חשוב לשים על השולחן. אתן יודעות מה הכי טוב בשבילכן והכי חשוב להקשיב לעצמכן.

תקיפו את עצמכן באנשים שאתם סומכים עליהם במאה אחוז, לא פחות. זה הדבר היחיד שעזר לי לשחרר ולהנות מהחתונה ואני מודה על זה כל יום.

תעשו בחירות שאתן שלמות איתן- גם אם יעלה קצת יותר וגם אם לא כולם חושבים כמוכן- תאמינו לי שאתן לא רוצות להיות מהכלות האלו שאחרי החתונה אומרות חבל ואיזה באסה ש...

תחושת השלמות שהייתה לי אחרי החתונה הייתה שווה כל שקל נוסף שלא היה בתכנון וכל פרצוף עקום של איזה מישהו שחשב שאנחנו עושים בחירה לא נכונה.

ותהנו תהנו תהנו!!!! זה היה היום הכי כיף וטוב בחיים שלנו!!!! באמת יש לנו זכרונות לכל החיים ואנחנו כל כך מודים ומעריכים את זה בעיקר בתקופה כזו שלא היה בטוח שנצליח לחגוג כמו שרצינו ועם כל מי שאנחנו אוהבים- הערב הזה היה שווה כל רגע של דאגה וקושי!

מי שרוצה לשאול עוד דברים בפרטי, בשמחה ומזל טוב לכולן! 

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דניאל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דניאל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דניאל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דניאל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דניאל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דניאל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דניאל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דניאל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דניאל
צילום: עידן חסון - ברנדו פוטוגרפי
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
עידן חסון - ברנדו פוטוגרפי+
עידן חסון - ברנדו פוטוגרפי
333 ממליצים
צילום סטילס
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
Dj לחתונה
ניהול אירוע ואישורי הגעה
שמלות כלה
עיצוב שיער
איפור