הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
ליאור
החתונה של ליאור
קיץ 2021
הפוסט של , חברת הקבוצה הסודית:

הקבוצה הזו עזרה לי מלא, אז אשמח להמליץ על ספקים יותר ממדהימים שליוו אותנו ביום הכיפי הזה!

אז התחתנו ב1.7 אחרי שנה וחצי של אירוסים ו-3 דחיות בגלל הקורונה, לשמחתינו כל הספקים שסגרנו (למעט צלם וידאו) עברו איתנו את כל התאריכים והיו לצדנו לכל אורך התקופה הארוכה הזו!

אז נתחיל קצת בחפירות 

מקום לאירוע
אודאון | odeon
+

ממש לפני שפרצה הקורונה הגענו לאודאון אחרי סבב אולמות די ארוך, והתאהבנו, במקום, באנשים, ביחס, עברנו איתם דרך ארוכה של שנה וחצי, ולכל אורך התקופה הם באו לקראתינו במה שרק יכלו.

גולדי מנהלת המכירות של המקום הייתה איתנו לכל אורך התקופה בקשר מאוד קרוב, הייתה שם בשבילנו, גם אם זה לבכות או להתמרמר ששוב צריכים לדחות ולהזיז את הכל, שמרה לנו שני תאריכים במקביל (מה שבדיעבד הציל אותנו ששמרנו ליולי כי איך שפתחו את האולמות כבר לא נשאר תאריך אחד פנוי!), בקיצור מלאך שומר, ומי שיצא לו להיות איתה באינטראקציה זכה.

האוכל באולם היה מדהים, אני טבחית במקצועי והאוכל היה הדבר הכי חשוב לי, השף של המקום ישב איתנו והקשיב לי לכל דבר שרציתי, שינה את מה שלא רציתי וחשב איתי על מנות ודברים שונים שרציתי לגוון, ובסופו של דבר הכל היה בדיוק כמו שביקשתי, אנשים נהנו ועפו על האוכל.

האולם, אין לי מילים, מדהים ביופיו, עד היום מקבלת תגובות על האולם על האוכל ועל האווירה.

ניהול אירוע ואישורי הגעה

אל יגאל מפנדה הגעתי דרך חבר וזאת הייתה אחת ההמלצות הכי טובות שקיבלתי, יגאל הפך לחבר טוב במשך השנה וחצי של ההמתנה לחתונה, והיה שם לכל דבר שרק היינו צריכים, בין אם זה לשלוח עוד סמסים לאישורי הגעה כי הייתי לחוצה או לעשות עוד סבב טלפונים, לבין לחלק צ'ייסרים ברחבה ולנגב לבעלי את הזיעה 

הוא תקתק לנו את האירוע, היה אחראי על הסידורי הושבה על האלכוהול, על לדבר ולשלם לספקים, ועשה זאת בצורה שקטה ומסודרת, לא הרגשנו כלום והתרכזנו בלהנות ולהרים ברחבה.

מי שמתלבטת אם להביא מנהל חיצוני תעשו את זה, יש לכם ראש שקט לכם ולמשפחה שלכם, לא צריך להתעסק בכספים אחרי שאתם גמורים מהיום הזה, הוא עושה הכל בשבילכם ומוריד לכם הרבה דאגות מהראש.

Dj לחתונה

התאהבנו בבן אדם הזה מהרגע הראשון שנכנסנו אליו למשרד (היינו אצל איזה 3 דיגיים לפניו וההחלטה עליו הייתה חד משמעית), ישבנו אצלו שעות כאילו אנחנו במסיבה.

היה לנו איתו חיבור מטורף ולא היה לנו ספק שהוא הולך להפציץ באירוע שלנו.

מייקל פשוט כוכב, הוא העיף לנו את הרחבה, היו לנו מלא מלא צעירים בחתונה והוא ידע לגעת בכל אחד, הרחבה הייתה מפוצצת עד אפס מקום, כולם רקדו ונהנו ומלא באו אחרי החתונה להגיד שהוא פשוט היה מטורף!!!!

איפור

מניחה שכולכן כבר מכירות אותה, מקווה שגם את העבודות שלה כי היא מדהימה, איפרה אותי במדויק כמו שרציתי, היא אישה פשוט כיפית, תקתקנית, מקצועית ברמות, האיפור שלה לא זז לי מילימטר והתחתנתי ביולי והזעתי את חיי בצילומים וברחבה.

עיצוב שיער

לידור ידי זהב, כמה כשרון יש בבן אדם, כמה אנרגיות וטוב לב, באמת שאין לי מילים להסביר כמה זאת הייתה בחירה הכי טובה שיכולה להיות, לידור הוא כמו עוד מלווה, העביר לי את היום הזה בכיף ובצחוקים והיה איתי עד הדקה האחרונה.

התסרוקות היו מושלמות אחת אחת, בקיצור, באמת שאין מדהים כמוהו!

שמלות כלה

גילוי נאות, מאור הוא החבר הכי טוב שלי מגיל 7, מאז שאני מכירה את עצמי נשבעתי שביום שאתחתן הוא יעצב לי את השמלות (סבתא שלי האגדית הגשימה לי חלום ותפרה אותן)

מאור הוא מעצב שמלות מתחיל ויש לו ערימות ערימות של כשרון, יש לו קו נקי ומדויק ואם לשים בצד את זה שהוא החבר הכי טוב שלי הוא באמת באמת הבן אדם שאת רוצה לסמוך עליו ביום שאת מתחתנת, הוא הבן אדם שיוציא אותך בדיוק כמו שאת רוצה להיראות ביום שלך.

הוא ממש בקרוב יוצא בקולקציה קלאסית ומהממת אז מי שמתחתנת בקרוב, ממליצה לשריין!

אז היו 3 שמלות (2 ומכנס ומחוך), שכל אחת מהן הייתה הכי מדהימה שרק יכולתי לדמיין, אני רציתי קלאסי, נקי ,וזה מה שמאור יודע לעשות הכי טוב, הרגשתי כמו נסיכה, השמלות ישבו עלי כל כך מדויק ותואם לגוף שלי ולאיפה שרציתי להבליט או להסתיר.

אתן לתמונות לדבר בעד עצמן, מודה שזכיתי שיש לי אותו בחיי ומקווה שמי שיצא לה לעשות אצלו שמלות תזכה גם להכיר את הבן אדם המדהים והכשרוני הזה!

צילום סטילס

את שחר הכרנו בחתונה של אחי, ומהרגע שסגרנו אולם הוא היה הבן אדם הראשון לשריין איתו תאריך.

שחר בן אדם מקסים ונעים ומצחיק ונהננו מכל שניה איתו, התמונות שלו הם אומנות, ולא היה לי ספק שכל תמונה ותמונה תהיה מושלמת, הוא יודע לתפוס פריימים מדהימים, הוא ידע לשחרר אותנו ולהוציא תמונות מהממות!

היינו איתו בחורף בצילומי זוגיות בחרמון (שיצאו וואו, פרסמתי כבר בקבוצה)וזה שחרר אותנו עוד יותר בצילומי חתונה היה לנו הרבה יותר קל להצטלם, אז מי שיוצא לה לעשות לפני צילומים אני ממש ממליצה!

צילום ועריכת וידאו

אל ולדימיר הגענו דרך שחר אחרי שבדחייה האחרונה הצלם וידאו שלנו לא היה פנוי.

אני כל כך שמחה שיצא לנו להכיר את הבן אדם הזה, ושהוא ילווה אותנו בחתונה, התוצרים שלו יצאו מעל ומעבר למצופה, מהרגע שבחרנו שירים הסרטונים והחומרים היו אצלנו תוך שבוע וחצי,

הסרטון היילייט והסרטון הארוך יצאו פשוט וואו, מי שרוצה אוכל לשלוח לה בפרטי.

מגנטים: RONI | OMRI photography

המגנטים יצאו מהממים, איכותיים בטירוף, תמונות ברורות וטובות 

עומרי מצלם מדהים וכבר ביום של החתונה שלח לי כמה רגעים יפים, כל התמונות הגיעו אחרי שבוע.

צמידי לד: AIR LED- יינון קסטלר

פחות התחברתי לכל מיני זוהרים ושטויות לרחבה ורציתי משהו שיהיה מגניב וכיפי.

תוספת מגניבה ממש לרחבה, הצמידים מסונכרנים עם המוזיקה ואנשים ממש עפו על זה!

קיר ממתקים:

כיאה לשמנמנה כמוני הייתי חייבת לעשות משהו עם מלא נשנושים כי איך אפשר לשתות אלכוהול בלי לנשנש, וזה היה להיט הבאנו טרופיות ומלא חטיפים ושטויות והקיר התחסל.

את הקיר ממתקים השכרתי ממישהי מקסימה בשם מורן, מי שזה מעניין אותה אתן לה את הטלפון בפרטי.

דברים שעשיתי/לא עשיתי ושרדתי כדי לספר:

*לא עשיתי עיצוב אולם-האולם היה מהמם בעיני ככה.

עניין התקציב של החתונה היה לי מאוד חשוב והרגיש לי שלהוציא 5000-10000 רק על פרחים ועיצוב זה הוצאה שהיא מעט מיותרת, התמזל מזלי והאולם המדהים שלנו זרם איתנו ועשה לנו עיצוב מינימליסטי בדיוק כמו שרציתי ללא תשלום.

*לא עשיתי זר כלה

*לא הסתובבתי בקבלת פנים (בניגוד לדעה הרווחת של הרוב פה בקבוצה)- הייתי נורא לחוצה לפני החופה והרגיש לי שהייתי חייבת רגע לשבת, לאכול משהו, ולהירגע כי אחרי זה פשוט לא תהיה לי את ההזדמנות וזאת הייתה החלטה נכונה, נכנסתי לחופה ברוגע ובכיף וזה בדיוק מה שהייתי צריכה.

*לגבי מקום התארגנות- תקחו מפה המלצות, אני עשיתי טעות ולא הקשבתי לרוב הביקורות על המקום בקבוצה וסגרתי רק כי היה לי קרוב לאולם והשירות שם היה גרוע, הרגיש כמו מפעל לייצור חתנים וכלות ברמה שהיינו צריכים לחכות במעלית לעשות מפגש וכשראינו שכל העסק שם לא מתקדם הלכנו למקום אחר.

*בגלל כל הדחיות נכנסנו לשאננות שיא, לרמה שחוץ מהספקים הגדולים, שום דבר לא היה סגור (ברמת הרשימות לחתונה), התעוררנו חודש לפני וזה היה קצת מרתון, אז אל תהיו כמוני  ומה שאתם יכולים לעשות לפני תעשו כי ככל שהזמן מתקרב הכל מתחיל להיות לחוץ יותר .

*קחו איזה שבוע חופש אחרי החתונה כי יש דאון מטורף ונפילת אנרגיות, והגוף צריך להתאושש וזה מאסט, אני לא עשיתי את זה וסחבתי איתי באססה ועייפות איזה חודש אחרי.

 

לסיכום: באמת באמת ממליצה מכל הלב על כל אחד שרשום פה, היה לנו אירוע מדהים, נהננו בטירוף וכל אחד ואחד מהספקים שרשומים פה עשה עבודה מדהימה.

קלישאתי כמו שזה נשמע תהנו מכל רגע מהיום הזה כי הוא עובר כל כך מהר והתמונות והוידאו זה רק מה שנשאר כדי להיזכר בזה, תשחררו לחצים, תבינו שמה שצריך לקרות קורה, מה שהתפספס כנראה שלא היה חשוב, ותתרכזו אך ורק בלהנות כי אתם הולכות להינשא לחבר הכי טוב שלכן 

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
ניהול אירוע ואישורי הגעה
Dj לחתונה
איפור
עיצוב שיער
שמלות כלה
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו