הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
הדס
החתונה של הדס
חורף 2022
הפוסט של הדס, חברת הקבוצה הסודית:

*פוסט המלצה על משקפי VR!*

אטרקציות
feeel | 360° 3D Weddings Videos
+

אז אתחיל באמאל׳ה כמה שהייתי צריכה את זה, אני הייתי דיי אבודה מבחינת בחירת אולמות. הבן זוג עובד עד מאוחר ולסנכרן זמנים איתו ועם אולמות זה סיוט.

כשהגיעו לנו משקפי ה-VR מצאנו את עצמינו בסלון בשיא הקלילות עם כוס יין עוברים מחתונה לחתונה, עושים לנו צ׳ק ליסט משוגע של מה שחשוב לנו, סיכמנו מה אהבנו ומה פחות והגענו לשלושה אולמות שהיו בטופ מבחינתנו ורק אותם נלך לראות.

ממש אפשר להרגיש כאילו אנחנו בתוך החתונה, מנקודות מבט שונות- מלהרגיש תחת החופה ועד לישיבה בשולחן כאורחת. יותר מזה, כשהגענו לבחירות הסופיות שלנו, שיתפנו את המשפחות והחברים הקרובים והראינו להם את האולמות על מנת לקבל את חוות דעתם גם כן. פשוט שלמות.

התהליך היה כל כך מדהים. הגיע שליח עם קופסה ובה נר ריחני, כרטיסיות מפורטות עם ספקים שונים, מטען וכמובן משקפי ה-VR. השליח יוצר קשר להחזרת המשקפיים ומגיע לקחת אותם חזרה לאחר שבוע.

בקיצור, תודה רבה לכלות אורבניות על החוויה הבאמת מושלמת שיצרו עבורנו, חסכו לנו כל כך הרבה זמן, כסף ואנרגיה. ממליצה באמת בחום!

שיהיה לכולנו

מזל טוב

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של הדס
WedReviews - פוסט הקרדיטים של הדס
WedReviews - פוסט הקרדיטים של הדס
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
feeel | 360° 3D Weddings Videos+
feeel | 360° 3D Weddings Videos
10 ממליצים
אטרקציות
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
אטרקציות