הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
בת שבע ויוסי
החתונה של בת שבע ויוסי
סתיו 2021
הפוסט של בת שבע, חברת הקבוצה הסודית:

אנסה להיות תמציתית אך מקיפה, ואתן מוזמנות לפנות אלי בכל שאלה שתהיה. מאחלת לכולן להנות מהיום הזה ומההכנות כמו שאנחנו נהננו! 

מקום לאירוע
צל החורש
+

מקום יפיפה, ירוק ומנצנץ. צוות אדיב ומקסים שהורגש שרצו לשמח אותנו בכל דבר שאפשר. אהבנו שהאוכל לא צמוד לריקודים כך שמי שרוצה יכול לשבת ולדבר בנחת, אהבנו שלא לקחו דמי חליצה על חיזוקים שהבאנו לבר (חיזקנו בוויסקי איכותי, גומי ומיץ גת), והכי אהבנו את דקלה מנהלת האירוע שתקתקה אותנו ואת האירוע בצורה מהממת. בשביל הסטטיסטיקה, התחתנו ב5.10, ביום שלישי.

Dj לחתונה
אטיסוטו | ATISUTO
+

 הגענו לאטיסוטו דרך מליון המלצות, ומהרגע שישבנו עם עומר כחלון הרגשנו שניצחנו. הוא הקשיב, הרים, הציע ויישם - עשה לנו מסיבה מטורפת והקשיב לכל הבקשות שלנו, ועשה הכל עם חיוך ומלא אהבה. שילבנו סבב של ריקודים חסידיים בין החופה לאוכל והיה ממש מוצלח. נסיך!

צילום סטילס
לוז | Luz
+

מאוד התחברנו לסגנון שלהם, שהוא נקי ולא מבויים מדי. אביב פרסברגר היה הצלם שלנו והוא היה מקסים בכל מובן - הוא עזר לנו להרגיש בנוח למרות שאנחנו לא מאוד אוהבים להצטלם, היה מלא רעיונות מגניבים וחמודים, ושמר אותנו בלו״ז שזה ממש חשוב. הצלם השני שהצטרף, דוד, היה מקסים ונעים.

שמלות כלה
דוד חצבני
+

רציתי להרגיש כמו פיה וזה מה שקיבלתי  הוא היה מקסים בכל הפגישות ועזר לי להצניע את השמלה (הוספתי שרוולים מטול ועוד שכבה לחצאית).

לחתן
Names בוטיק אופנה לגבר
+

בדיזנגוף, חליפה מהממת ואיכותית.

הזמנות לחתונה ומיתוג

קארין הצליחה להבין אותנו כשאנחנו לא הבנו את עצמנו. ידעה להמליץ על מישהי בFiverr שעשתה את החיות שלנו להזמנה, והייתה מקסימה ונהדרת בכל מליון ההתכתבויות.

צילום ועריכת וידאו

התלבטנו המון אם לקחת וידאו או לחסוך, ובסוף החלטנו שכן כי ידענו שזה ייתן מזכרת טובה של יום מיוחד. רצינו סגנון דוקו טבעי והתאהבנו ביוליה. היא הייתה מקסימה לכל אורך התהליך וכולם ציינו כמה קשה היא עבדה כל הערב.

אטרקציות

 מגנטים, נהדרים!! תמונות איכותיות ממש, ועדי הצלם היה מקסים ואקטיבי. קיבלנו בערך 350 מגנטים ואלף תמונות בדיסקון קי בסוף הערב, יחד עם כמה הגדלות יפות.

איפור

 ב8 בבוקר הגיעה כרמל, עם כל האנרגיות, הצחוקים והכיף שאפשר לבקש ביום כזה לחוץ. בתור מתולתלת ידעתי שאני רוצה אותה עוד לפני שסגרנו תאריך והיא ענתה על כל הציפיות - התלתלים נראו טבעיים והחזיקו מעמד דרך כל הזיעה והחיבוקים, והאיפור לא זז מילימטר! היא תקתקה גם את אחותי וחברה שלי והייתה כל כך כיפית ואנרגטית.

טיפים נוספים:

*נעליים - יושו. שירות מעולה ונעליים מעולות. הייתי עם עקב 7 ס״מ כל היום ולא כאבו לי הרגליים בכלל!

 

*שמלה שניה - קניתי כאן ממישהי יד שניה (היי מיכל!), שמלה פשוטה שהוספתי לה שסע. רציתי שיהיה לי רק למקרה, ובסוף החלפתי אליה באזור 12 וחצי, ולסניקרס לבנות שיש לי מזמן. תכלס אחרי ההשקעה בשמלה הראשונה לא מיהרתי להחליף ממנה, אבל בשלב מסוים שמחתי שהיו לי בגדים נוחים.

 

*עופר הסעות - איזה איש מקסים! הביא מים וגומי לנוסעים והוריד אנשים קרוב לבית. סגרנו דרכו מיניבוס מוקדם לחברים טובים שהגיעו שעה לפני קבלת הפנים כדי שנוכל להצטלם איתם, ואז שני אוטובוסים חזור - הראשון ב23:30 בשביל מי שרצה לעזוב בשעה נורמאלית, והשני בסוף האירוע.

 

*אלבום ברכות - הבאנו אלבום ריק, מצלמת פולארויד, טושים ומדבקות. המון אנשים הצטלמו וכתבו שם, ובדפים הריקים שנותרו הדבקנו את כל הברכות שקיבלנו במעטפות. יצאה מזכרת מקסימה!

 

*מרכזי שולחן - קנינו פקקים עם לדים מעלי אקספרס ושמנו בבקבוקי יין ששמרנו וניקינו. יצא ממש יפה! בנוסף שמנו סוקולנטים קטנים בכדי חרס כמתנות לאורחים. קנינו בכפר אזר אצל רוני יהלום.

 

*קשים מקש מבלו הונה - כאב לנו על כל הבזבוז אז הבאנו קשים אקולוגים לבר, ששימשו במקום קשי פלסטיק. גם ויתרנו על קשקושים לרחבה ולא הורגש חסרונם.

 

*אפטר פארטי - דבוש! זה היה שיגעון של הרגע האחרון של החתן והיה מוצלח בטירוף. הביאו גלגל שווארמה והיה להיט.

 

*התארגנות - התארגנו בבית, ביחד. במהלך היום הצטרפו חברה טובה ואחותי, והיה אינטימי ונעים. ככה הכלבה והחתול שלנו יכלו להיות חלק מהתמונות!

 

*אלכוהול - טל משקאות בחולון ידעו לספק בקבוקים עם כשרות ועשו לנו יופי של הנחה. יופי של שירות לקוחות!

 

*מגבות לבריכה - מאיזה אתר שכבר לא פעיל, וקיבלנו כפכפים שנותרו אקסטרה מחתונה של חברים, אחרת כנראה שלא היינו מביאים.

 

למי שהגיעה עד לפה - זה יום מדהים בו אתן מוקפות בכל האנשים שאוהבים אתכם, וקשה לתאר כמה זה מרגש ממלא באושר.
תמיד יהיו פשלות (וגם לנו היו), תמיד יהיה לחץ, אבל תנסו לזכור מה חשוב - אתן, בן הזוג, והאנשים שאוהבים אתכם.

אין נכון או לא נכון - תעשו את מה שנכון עבורכן! ושיהיה במזל טוב.

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של בת שבע
WedReviews - פוסט הקרדיטים של בת שבע
WedReviews - פוסט הקרדיטים של בת שבע
WedReviews - פוסט הקרדיטים של בת שבע
WedReviews - פוסט הקרדיטים של בת שבע
WedReviews - פוסט הקרדיטים של בת שבע
WedReviews - פוסט הקרדיטים של בת שבע
צילום: לוז | Luz
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
צל החורש+
צל החורש
245 ממליצים
מקום לאירוע
דוד חצבני+
דוד חצבני
64 ממליצים
שמלות כלה
לוז | Luz+
לוז | Luz
509 ממליצים
צילום סטילס
Names בוטיק אופנה לגבר+
Names בוטיק אופנה לגבר
39 ממליצים
לחתן
אטיסוטו | ATISUTO+
אטיסוטו | ATISUTO
109 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
צילום סטילס
שמלות כלה
לחתן
הזמנות לחתונה ומיתוג
צילום ועריכת וידאו
אטרקציות
איפור