הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
נטלי וטל
החתונה של נטלי וטל
סתיו 2021
הפוסט של נטלי, חברת הקבוצה הסודית:

התחתנו ביום חמישי ה-14.10.21, חתונה של 240 איש ב'וילה נונה' בקיסריה, אחרי שהיינו מאורסים במשך כמעט שנה וחצי היה לנו מספיק זמן לבחור בפינצטה את הספקים המדהימים שלנו, מה שגרם ליום הזה פשוט לזרום בלי דאגות ועם אפס תקלות!

מקום לאירוע
וילה נונה
+

א י מ א ל ה ! מקום שהוא התגשמות חלומותיי. תמיד ידעתי שאני רוצה שהחתונה שלי תהיה במקום ירוק, בחוץ, מקום רומנטי ולא עצום. התחלנו לחשוב על לעשות את החתונה ביקב, כשהבנו שזה יהיה מורכב מדיי ראיתי בקבוצה של כלות אורבניות מקום שממש מזכיר יקב, הוילה נונה. הגענו לוילה נונה, זה היה המקום הראשון שראינו וגם היחידי. ישר ידענו שזה המקום לחתונה שלנו, הרגשנו באיטליה. המקום נראה כאילו הגיע מתוך אגדה בטוסקנה, אלי בוכניק הבעלים של המקום והצוות שלו דאגו לכל פרט עד הקטן ביותר. החוזה היה הוגן ברמות, הם מתחשבים במצב הקורונה בכל דרך אפשרית. האורחים היו בהלם מהמקום ומכמה שהוא יפה והמחמאות לגבי האוכל לא מפסיקות להגיע עד היום! אפילו על רותם מנהלת האירוע של המקום האורחים נתנו מחמאות, רואים שלצוות באמת באמת אכפת שכל חתונה תצא לא פחות ממושלמת. ממליצה ביותר, פשוט אין לי מילים!

צילום סטילס
ידין חסון | Yadin Hasson Photographer
+

מלך! מקצוען אמיתי ופשוט בנאדם מצחיק! הגיע כבר להתארגנות יחד עם צלם נוסף ושניהם ליוו אותנו במשך 12 שעות! מהרגע שהגיע לא הצלחתי להפסיק לצחוק, הוא עושה אווירה מטורפת, מגיע עם מוזיקה לצילומים, שלח לנו כמות ענקית של תמונות ובאמת שכל תמונה יותר יפה מהשניה!

שמלות כלה
Eisen Stein | אייזן שטיין
+

אחרי שהייתי אצל חמישה מעצבים שונים הגעתי לאייזן שטיין. ישר כשמדדתי את השמלה שלי ידעתי שהיא האחת, היא פשוט הייתה כל מה שחלמתי וששמתי אותה כבר דימיינתי אותי איתה בוילה נונה! הבנות שם מקצועיות ממש ולא שיחררו אותי עד שהשמלה לא ישבה בדיוק בדיוק כמו שצריך.

צילום ועריכת וידאו

את ההמלצה על גילי קיבלנו מידין חסון, מהשיחה הראשונה הבנתי שגילי בן אדם חמוד ברמות שאפשר לסמוך עליו, המחירים שלו טובים. יחד עם ידין הם היו ממש צמד חמד ועשו לנו כיף בטירוף. עוד לא קיבלנו את החומרים של הוידאו אבל אני בטוחה שהם יהיו מדהימים.

אטרקציות

צלם המגנטים היה גל מאימנס, גל בחור מקסים, עיצב את המסגרת למגנטים שתתאים לעיצוב של ההזמנות והמיתוג. עשה לנו כמה מגנטים גדולים של התמונות שלנו וכמה בלוקים של עץ כמתנה, יש לנו מגנטים שלו מלפני 4 שנים והם נראים כאילו יצאו אתמול ולכן בחרנו בו.

Dj לחתונה

את כפיר אנחנו מכירים כבר המון שנים והוא מלווה אותנו בכל החתונות והאירועים המשפחתיים. עוד לפני הפגישה איתו ידענו שהוא יהיה הדיג'יי שלנו לחתונה. לכפיר יש נסיון של המון שנים והוא הרים את הרחבה ברמות ואפילו שאני כבר אמרתי לו 'יאללה בוא נסיים' הוא אמר לי שאין מצב ושעוד לא סוף הערב. הוא פשוט מדהים והאורחים עפו על המוזיקה שלו.

הופעות חיות

את אלכסנדרה ראינו בחתונה שהוזמנו אליה ואני התאהבתי בה ממבט ראשון, ישר אחרי שסגרנו תאריך התקשרנו אליה וסגרנו איתה. כשרון מטורף, היא הייתה איתנו מרגע החופה וכמעט עד סוף הערב ועשתה אווירה מטורפת. היא אמנם לא זולה אבל ידענו שאנחנו לא מוותרים עליה. היא לוקחת את כל השירים הכי יפים שכולם אוהבים והופכת אותם לקאברים שלה עם כינור חשמלי, פשוט מהממת.

עיצוב שיער

על שקד שמעתי מלא פה בקבוצה וגם דרך המלצות של חברות, הייתי אצלה בפגישת ניסיון. היא השקיעה בטירוף הייתה איתי לאורך כל ההתארגנות ולא מיהרה לשום מקום, היא הסבירה לי ממש איך מורידים את התוספות וליוותה אותי גם אחרי בטלפון. פשוט מהממת.

איפור

את שירן בחרתי כי אני כבר מכירה אותה דרך חברות, היא מקסימה בטירוף. המחירים שלה היו הכי הוגנים שיש, הייתי אצלה בפגישת ניסיון והיא אפילו אמרה לי שאני יכולה לחזור לעוד פגישה כשלא הייתי בטוחה לגבי גוון הצללית! היא איפרה את כל המלוות שלי ועשתה אותן כמו נסיכות.

התארגנות וליל כלולות

ה-מקום ה-מושלם להתארגנות כלה! השם חוזר על עצמו כאן הרבה וזו היתה בין הבחירות הכי טובות שעשיתי, מקום שמעוצב עיצוב וינטאג' ומהמם, ליטל ואמא שלה בעלות המקום דואגות לכל דבר שכלה צריכה, ה-כ-ל ועד הפרט הקטן ביותר. המקום מיועד רק לכלות וכל מי שמתחתנת באיזור פשוט חייבת להתארגן שם. בנוסף, מרגע ההגעה ועד העזיבה הם לא מפסיקות להפתיע בכל מיני הפתעות קטנות ומרגשות.

*עיצוב אולם Avia's flowers - עיצוב פרחים ואירועים- אל אביה הגעתי דרך המומלצים של הוילה נונה, האורחים היו פשוט בשוק מהעיצוב ומהפרחים ואמרו שהמקום נראה כמו באגדה. היא מקסימה ועדינה והפכה את המקום המהמם הזה לעוד יותר מהמם והתמונות מדברות בעד עצמן.

 

מיתוג ועיצוב גרפי-

אני במקצועי מעצבת גרפית ולכן את כל העיצוב והמיתוג עשיתי בעצמי. את עיצוב ההזמנות עיצבתי בהתאם לאווירה של הוילה נונה והאורחים הרגישו את האווירה של המקום כבר מרגע קבלת ההזמנות. אני תמיד חושבת ש״אלוהים נמצא בפרטים הקטנים״ וזה מה שהופך את האירוע מאירוע יפה לאירוע מושלם. ולכן את כל הפרטים הקטנים והמיתוג עיצבתי בהתאם לעיצוב ההזמנות. והאורחים עפו על העיצוב ונתנו מלא מחמאות.

הטיפ הכי חשוב שלי הוא לבחור את הספקים בידיעה שהם הספקים שהכי יתאימו לכם, גם באופי וגם בעבודה. תשקיעו זמן בבחירת הספקים, שמעתי הרבה שאין חתונה מושלמת ללא תקלות אבל באמת שלא היה אצלנו דבר אחד במהלך היום ובערב עצמו שלא תיקתק כמו שצריך.
** השלט welcome למכירה למי שמעוניינת 

ומזל טוב לכולן! 

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נטלי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נטלי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נטלי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נטלי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נטלי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נטלי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נטלי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נטלי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נטלי
צילום: ידין חסון | Yadin Hasson Photographer
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
ידין חסון | Yadin Hasson Photographer+
ידין חסון | Yadin Hasson Photographer
119 ממליצים
צילום סטילס
Eisen Stein | אייזן שטיין+
Eisen Stein | אייזן שטיין
182 ממליצים
שמלות כלה
וילה נונה+
וילה נונה
245 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
שמלות כלה
צילום ועריכת וידאו
אטרקציות
Dj לחתונה
הופעות חיות
עיצוב שיער
איפור
התארגנות וליל כלולות