הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
חן ועופר
החתונה של חן ועופר
סתיו 2021
הפוסט של חן, חברת הקבוצה הסודית:

היי, הגיע גם זמני לכתוב פוסט המלצות לקבוצה המדהימה הזו

אז ככה, התחתנו ב5.10.21 לאחר 4 חודשי אירוסין, בבית ההורים של בן זוגי במרכז הארץ. מהתחלה ידענו שאנחנו רוצים להתחתן בבית ולעשות חתונה קטנה, אף על פי שזה יותר יקר בהרבה. כמות מוזמנים- 150 איש.

מבחינת תכנון 4 חודשים היה פיקס ולא היה צריך יותר מזה !!

לא היה לנו מפיק/ה לקחתי את כל הארגון על עצמי והייתי מפיקה לכל דבר אמנם זה היה קאדר לבדוק ספק ספק אבל ידעתי בדיוק מה אני רוצה וכמובן בהתאם לתקציב (ככל הניתן) ויצאתי לדרך.

יש הרבה ספקים מקווה שלא שכחתי אף אחד.

צילום סטילס
מורן מעיין צלם
+

אל מורן הגעתי באמצעות האתר של כלות אורבניות, גם קראתי המלצות מהקבוצה וגם מהאינטסגרם. מאוד אהבתי את הסגנון שלו ואת העיצובים. ברמה המקצועית מורן תותח ולגמרי ענה על כל הדרישות שלנו ! התמונות יצאו ממש יפות טעם וברמה גבוהה.

שמלות כלה
Eisen Stein | אייזן שטיין
+

הלכתי לראות שמלה בשני מקומות . היה לי ברור שאלך לאייזן שטיין כמקום הראשון. רציתי שמלה מיוחדת שלא רואים על כל אחת ובכל מקום והיא ענתה על כל הדרישות . התאהבתי בשמלה, במקום, בשירות ובאווירה ולא היה לי ספק שזאת השמלה שלי. לא היה לי לוק שני, רציתי רק שמלה אחת לכל הערב , ואני כל כך שמחה ומודה על הזכות לקנות באייזן שטיין. עשיתי תפירה חדשה מאפס, 6 פגישות שכל אחת מהן הייתה כיף אחד גדול. השם של חלי הולך לפנייה ובצדק.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

את ענבל המדהימה הכרתי לפני כשנתיים. לא היה לי ספק שהיא תעצב לי את החתונה ! קודם כל יש לה ניסיון של שנים בתחום, אבל הכי חשוב היא כל כך שירותית ונחמדה וכיפית שפשוט כיף לעבוד מולה !! אמרתי לה בדיוק מה אני רוצה ומשם זרמנו. היא הייתה קשובה וסבלנית ופשוט הגשימה לנו חלום. ממליצה על ענבל מכל הלב !

צילום ועריכת וידאו

אל תומר הגעתי באמצעות הקבוצה כי לא מעט פה המליצו עליו. מאוד אהבתי את הסגנון שלו ! תומר בחור כיפי והיה ממש כיף איתו ביום החתונה! היה שירותי ואדיב. קיבלנו בנתיים רק את חומרי הגלם והם מושלמים!!! את הסרטון עוד לא קיבלנו אבל בטוחה שיצא מדהים.

עיצוב שיער

במילה אחת- מקצועיות! ראיתי את האינסטגרם של שחר והתאהבתי . שמו לא מופיע כמעט בקבוצה וחבל.. מקצועי , רמה גבוהה של דיוק ופדנטיות, היה כיף איתו ממש ! לקחתי אותו גם לליווי ומזל שכך זו בחירה שאני שמחה שעשיתי! ממליצה !!!!

איפור

ווואו, שיר היא המאפרת היחידה שדיברתי איתה וישר סגרנו את התאריך. הגעתי לשיר מהמלצה של חברה והיא אחת הבחירות הכי טובות שעשיתי . שמה לא מופיע הרבה בקבוצה ולא ברור לי איך !! היא מאפרת טבעי ,עדין , מקצועית, כיפית, בקיצור מדהימה ..ממליצה עליה מאוד מאוד מאוד !! לא לחשוב פעמיים.

Dj לחתונה

סאן שייך לאלפא מיוזיק. אלפא היא חברה של דיג'יים שאחד יותר תותח מהשני ! זה המקום הראשון שהיינו לפגישה עם דיג'יי וגם האחרון. בחרנו בסאן שהיה פשוט מדהים , מצחיק , התחברנו אליו ממש . היה כל כך כיף איתו בפגישות וכמובן בחתונה !!! כולם רקדו ללא הפסקה והיה מושלם . קיבלנו הרבה מחמאות. ממליצה עליו בטירוף !!!

אלפא עזרו לנו גם עם שירותי ההגברה ותאורה לדיג'יי שהוסיפו המון לאווירה והיו ברמה הכי גבוהה שיש.

קייטרינג ושירותי בר

שמם הולך לפניהם. נתנו שואו, הבר היה נראה מעלף. הקוקטיילים היו טעימים ויפים ! אלכוהול בשפע, הבר הזה עשה לי את הערב !! אנשים היו סביבו כל הזמן, הברמנים עשו שמח ובאמת לא הפסיקו לדבר עליהם !! ממליצה ממש !!

*שירותים ניידים : S.O.S - שרותים ניידים. קיבלתי עליהם הרבה המלצות . בן חמוד אמיתי היה מאוד נחמד (ושירותי) השירותים היו רמה גבוהה והאורחים לא האמינו למה שהם ראו. הייתה ממש התלהבות בקרב האורחים , היה נקי כל הזמן. ממליצה מאוד !!!

*מתנות לאורחים : משתלת מסובים. עציצי תבלין מכל מיני סוגים. הזמנתי את העציצים ממשתלה שאני מאוד אוהבת לקנות בה . יש להם מבחר ענק , שירות מצויין ומחירים הוגנים ! ממליצה מאוד.

*קייטרינג: יניב והכוסברה - קייטרינג גלילי

*אישורי הגעה : איזי טו גיב- Easy2Give

*חליפת חתן : @names

*תאורה : איש תאורה מהמם ששמו תומר. אין לו פייסבוק
 

לכל שאלה ניתן לפנות אליי בפרטי.

ממליצה באמת להנות מהיום הזה כי הוא עובר כל כך מהר !! אני אישית הייתי בקבלת הפנים כי רציתי להיות עם האורחים, לא רציתי לשבת לבד בחדר, גם ככה הערב עובר מהר , באמת היה חשוב לי להיות עם כולם ולא לפספס אף אחד. לא מצטערת על זה לרגע , זה לא מוריד מהריגוש בחופה.

מזל טוב לכל הכלות

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של חן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של חן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של חן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של חן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של חן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של חן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של חן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של חן
צילום: מורן מעיין צלם
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
מורן מעיין צלם+
מורן מעיין צלם
209 ממליצים
צילום סטילס
Eisen Stein | אייזן שטיין+
Eisen Stein | אייזן שטיין
182 ממליצים
שמלות כלה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
צילום סטילס
שמלות כלה
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
צילום ועריכת וידאו
עיצוב שיער
איפור
Dj לחתונה
קייטרינג ושירותי בר