הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
שני ושניר
החתונה של שני ושניר
קיץ 2021
הפוסט של שני, חברת הקבוצה הסודית:

פוסט המלצות - חתונה קטנה

זה יהיה ארוך, שלא לומר חופר. אבל אני חושבת שמגיע לכל אחד שמופיע פה!

התארסנו בנובמבר 19, תאריך מקורי ב18.6.20, דחינו פעמיים בגלל הקורונה ובסוף ביטלנו לגמרי את האולם ואת כל הספקים המקוריים. הסיבות לביטול שונות ואפרט אותן למטה למי שמעוניינת.

בסוף סגרנו מחדש במרץ "בית" ברעננה והתחתנו ביום חמישי,19.8.21. הוזמנו 220, אישרו 170, הגיעו 164. אצלנו הסטטיסטיקה עבדה נהדר, תזכרו שבחתונות קטנות מחשבים הגעה לפי אחוזים נמוכים יותר.

החתונה הייתה "בנגיעות הארי פוטר". לא רצינו חתונת קונספט שלמה אלא רק לשלב קצת מהעולם הזה, שמאוד חשוב לבעלי. ממליצה בחום כי זה מוסיף טאצ' יותר אישי לחתונה.

מקום לאירוע
בית - חלל אירועים אורבני
+

המלצה ממש חמה על המקום. קודם כל, האוכל מדהים, מנות שגם אנחנו וגם האורחים לא טעמנו מעולם, אנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות. מנהלת האירוע, עמית, דאגה לכל מה שהיינו צריכים, וגם האורחים אמרו לי שהסתובבה ביניהם ואפילו אירגנה למישהי כפכפים. היא מיוזמתה סידרה לנו את העניבות והכובעים שהבאנו בכניסה כי אמרה שזה יפה מדי, והיא לגמרי צדקה, זה ממש הוסיף עניין לתמונות. כל האיורע התנהל בצורה מדוייקת וחלקה. הדיל שלהם כולל הכל, כולל בר קוקטיילים ודיג'יי, שיפורט בהמשך.

לא לקחתי עיצוב כי אישית זה לא ממש עניין אותי והמקום כל כך יפה גם בלי שום תוספת.

לא לקחתי גם מנהל אירוע חיצוני, הצוות מתוקתק ומקצועי מאוד.

לחתן
Bamoss Square | באמוס סקוור
+

2 דרישות היו לחתן - קצת הארי פוטר וז'קט ורוד. למזלי באותה תקופה היה ז'קט ורוד בבאמוס והלכנו ישר לשם. הצוות היה אדיב מאוד והתאים לו את שאר הדברים. יקר, אבל מומלץ בעיקר אם אתן מחפשות צבעים פחות שגרתיים.

ניהול אירוע ואישורי הגעה
easy2give | איזי טו גיב
+

קליל, פשוט, נוח לתפעול, החבילה הכי זולה שמצאנו כולל לינק לאשראי שאני אישית ממליצה - בערך שלישי מהמתנות הגיעו בלינק, זה מאוד מקל על האורחים.

Dj לחתונה

דיג'יי – ניב אביטל. וואו, וואו, וואו. הוא אמנם מגיע בחבילה עם האולם אבל עשו לעצמכן טובה ותסגרו איתו בלי קשר. לניב יש טונה של ידע, ידע להתאים לכל שלב באירוע את המוזיקה שלו, וחוץ מזה שזרקנו עליו מלא התקלות – אנחנו רוקדים סלסה ובצ'אטה, שם גם נפגשנו, והוא ישב איתנו בדיוק איך בדיוק לשלב את הנושא כי היו לנו הרבה רקדנים בחתונה, והוא קלע בול, עשה כל מה שביקשנו והייתה אווירה מדהימה. וחוץ מזה שהוא בן אדם מקסים ונשמה טובה בלי קשר. הספק שהכי נהנו מהתהליך איתו.

צילום ועריכת וידאו
מומנטוס | Momentos
+

אצלנו צילם שי, שהביא איתו עוד צלם וידיאו וסטילס שכולם היו מקסימים. סגרנו איתם דרך סטודנטים נישאים חבילה סטנדרטית – וידיאו, 2 סטילס, צילומי זוגיות אלבומים וקנבסים. התחתנו בחמישי וביום ראשון התמונות כבר היו באפליקציה ויכלנו לבחור לאלבום. עורך הוידיאו שלהם גם יצר קשר באותו שבוע.

התמונות מדברות בעד עצמן והוידיאו גם מהמם! תמיד הייתה להם זמינות להצקות שלי והם נשארו עד סוף האירוע למרות שלדעתי בחוזה כבר עברה שעת הסיום שלהם.

אטרקציות

הגענו אליה דרך הצלם שלנו. היא עיצבה לנו, מסגרת למגנט, הוציאה תמונות מדהימות וים מגנטים (יש לנו לא מעט חברים שיצאו עם 10 מגנטים ויותר), וכמובן בסוף הערב קיבלנו את התמונות+שקית מפוצצת מגנטים והכי הפתיע אותי לגלות שהיא עשתה לנו הגדלות במגנטים ובלוקים מצילומי החוץ שלנו!

איפור

את אלכס אני מכירה מהצבא. לא שמרנו על קשר אישי אבל כשחיפשתי מאפרות והשם שלה עלה ידעתי שהיא תהיה סופר מקצועית ומקסימה מההיכרות שלנו, וכך היה. לא הייתי עושה מוברש אם היא לא הייתה מתעקשת ואני כל כך מודה לה שהתעקשה. האיפור החזיק מעולה, אלכס הזהירה שהמוברש לא יחזיק (אוגוסט, בכל זאת) אבל התסרוקת עצמה החזיקה נהדר. חברה עשתה לי תיקונים עם מסלסל לפני החופה ולי אישית זה הספיק, אבל אם זה חשוב לכן תשקלו ליווי.

שמלות כלה

הגעתי אל איווטה מפרסומת באינסטגרם, להחליף את השמלה הקודמת שלי שנהרסה (פירוט מטה). היא הקשיבה לי, הוציאה לי רק שמלות בתקציב שלי בלי לחץ או שכנוע. עוד דבר שמאוד אהבתי – המחירים גלויים אצלה באתר. השכרתי שמלה בתפירה אישית, עם שינויים קלים ו"חצאית הפתעה" עם פרנזים מתחת לשמלה הראשונה וזה היה מדהים.

*עשינו ריקוד זוגי ולכן היה לי גם אוברול שהזמנתי מאלי אקספרס כי רציתי גב סגור וצמוד דברים שמסתבר שלא כל כך נפוצים בארץ. יצא אחלה.

רב לחתונה

הרב יהודה שרעבי

אני לא הייתי מוכנה לטבול במקווה נקודה. ככה התחלנו לחפש תחליף, התלבטנו בין "הוויה" ל"חופות", ובחרנו ב"חופות". הם עושים חופה הלכתית, התהליך איתם מאוד קל ונוח, והמנטרה היא "מה שלא אסור מותר אבל לא אומרים מותר על מה שאסור". בפועל זה אמור אין מקווה, אין הדרכת כלה, אין כיסוי (הינומה/כתפיים), אפשר לדבר ולהעניק טבעות. הנישואים לא מוכרים ברבנות אבל כן יש חתימה על הסכם ידועים בציבור. ממליצה בחום לקרוא על הארגון ועל מטרתו.

אחרי פגישת היכרות שודכנו לרב יהודה שרעבי, אדם מקסים ולבבי, שמלכתחילה אמר לנו שהחופה היא טקס קצר ולא צריך להיות יותר מ15 דקות. הוא גם עודד אותנו לערב כמה שיותר משתתפים בטקס, כולל להגיד דברים בעצמנו, כך שבנוסף לדברים שאנחנו אמרנו, את 7 הברכות הקריאו חברים ומשפחה, דבר שריגש את כל הנוכחים, גם כאלו מסורתיים.

מעצבי טבעות

משם הגיעה טבעת האירוסים שלי אז לשם גם הלכנו לבחור טבעת. מבחר מאוד גדול ויחס אדיב.

*נעליים – אלי אקספרס
אני רוקדת כבר כ9 שנים והזמנתי לא מעט נעלי ריקוד מעלי אקספרס, ככה שידעתי שאזמין גם לחתונה, בעיקר כי עשינו ריקוד במיוחד. ביקשתי ממוכר שהזמנתי ממנו בעבר להכין לי דגם מסויים בלבן והן היו מצויינות ונוחות מאוד. חוץ מזה הזמנתי עוד זוג בסגנון דומה אבל עם גליטרים כאלו עליהם, שהיו לא פחות יפות ולא ראיתי כאלו בארץ.

*תכשיטים – עגילים+פפיון לשיער - אלי אקספרס, צמיד - טופ טן
ממש אין צורך בתכשיטים יקרים, יש דברים נהדרים במחירים מגוחכים. אם יש לכן זמן תזמינו, ואם לא אז גם בארץ אפשר למצוא בזול. אני הזמנתי גם סגנונות שונים כדי להתנסות ולראות מה אני רוצה. הדברים שם עולים גרושים ויש שם גם דברים שאין בארץ.

*הזמנה – עיצוב – פייבר, הדפסות – קופי סנטר
ידענו שאנחנו רוצים בסגנון של הארי פוטר, אז בעלי מצא מעצב בפייבר שמכין הזמנות, שלחנו לו סקיצה כללית של מה אנחנו רוצים ואחרי כמה התכתבויות כשהיינו מרוצים קיבלנו קובץ אילוסטרייטור שאותו ערכנו בעצמנו עם פונטים בעברית.

את ההדפסות עשיתי בבית הדפוס "קופי סנטר" באוניברסיטת תל אביב. אני מכירה את המקום מהתזה/פוסטרים שלי והם אחלה ממש, חביבים, אדיבים, הדפיסו לי הכל על המקום ולקחתי מהם גם מעטפות. אין מינימום להדפסה.

*זר כלה – סביוני השרון (יהוד)
את בעל המקום, אוהד, אני מכירה כבר שנים, כי אמא שלי חולה על פרחים. הוא אוהב את מה שהוא עושה והוא עושה את זה מעולה. נפגשנו לפני, הראתי לו זרים שאהבתי, וסמכתי עליו שיעשה את מה שהוא טוב בו, והוא לגמרי קלע בצבעים ובוויז'ן. מותק של בן אדם ובמחיר הוגן.


 

תובנות שלי:

*אני לא נהניתי מהארגונים. זה מלא פגישות, כמעט תמיד באמצע היום וכל עניין הקורונה לא תרם לזה. שתדעו שזה לגמרי בסדר, היום עצמו הוא סופר כיף אבל הרגשתי הקלה כשזה נגמר ולא הייתי צריכה להתעסק בלוגיסטיקה יותר.

*צילומי זוגיות זה כיף ועוזר להיות נינוחים יותר ביום עצמו.

*קחו חופש אחרי, תתנתקו לגמרי. זה לא חייב להיות ארוך, אנחנו נסענו ליומיים שקטים ורגועים.

*לא להתפשר על צלמים. זה עולה הרבה לאחרונה, אבל גם בחתונה הקטנה שלנו לקחנו 2 צלמים – אחד היה מפוקס עלינו כזוג רוב הזמן והשני תפס הרבה מהמשפחות והחברים, גם בחופה הם נותנים זוויות שונות וכל אחד מביא קצת מהסגנון שלו.

*דברים שלא עשינו – עיצוב, מתנות לאורחים, מנהל אירוע חיצוני, אטרקציות למיניהן – בסוף האורחים באים בשבילכם והם יזכרו בעיקר את האווירה שהייתה, את האוכל והמוזיקה.

*מגנטים זו אחלה מזכרת לאורחים, לא זה לא מאוס, אנשים אוהבים ומחפשים את זה ובנוסף יש לכם צלם נוסף לכל דבר שתמיד טוב שיהיה עוד מישהו שיתעד.

*יהיו תקלות – נכנסו לנו באוטו ביום האירוע, שכחו להביא לנו יין לבן במקום אדום (הכול עבר בשלום), האפליקציה לא כיוונה בדיוק למקום - אל תיקחו קשה, זרמו עם היום הזה.

*היום הזה עף, אין כמעט זמן לדבר, אז תנצלו כמה שיותר ממנו להיות עם האורחים, בעיקר להצטלם עם כולם, במיוחד עם השולחנות שזו המזכרת היחידה שיש לי מחלק מהאורחים.

*אלי אקספרס זה מקום נהדר לדברים מיוחדים וזולים – הזמנתי משם עניבות, כובעים ושרביטים של הארי פוטר, עגילים, תכשיטים, נעליים. צריך רק לדעת לחפש.

*אל תתפרעו עם תלבושות – אני עשיתי 3 כי הכנו הופעה לחתונה שאי אפשר היה לעשות עם שמלה, אבל זה לוקח מהזמן שלכם עם האורחים וחבל. 2 זה לגמרי מספיק, גם הרבה יותר נוח לדעתי האישית לעבור לשמלה קצרה יותר, עם כמה שהראשונה הייתה לי נוחה.

כמו שציינתי, החלפתי את כל הספקים, מסיבות שונות:

אולם – לאחר 2 דחיות, קורונה, וסכסוך משפחתי אופי החתונה שלנו השתנה מ300 לסביבות 150 אורחים ולכן רצינו לחפש אולם קטן יותר וביקשנו את המקדמה חזרה. האולם התחמק, תבענו אותם בתביעות קטנות, זכינו וכעת אני בתהליך של הוצאה לפועל אם מישהי צריכה ייעוץ בכל התהליך. האולם לא פעיל יותר ככה שאין טעם לפרסם את שמו, מי שמעוניינת יכולה לפנות בפרטי, אציין רק שמדובר באולם ביפו.

צלם – הספק שאנחנו הכי מצטערים שהפסדנו, פשוט לא היה פנוי.

מאפרת – הייתה מקסימה, אבל הלב שלי רצה את אלכס.

דיג'יי – קיבלנו אחר בעסקת חבילה עם האולם.

צלם מגנטים – כשהתקשרתי להגיד שאנחנו דוחים את החתונה הוא קצת לחץ עליי לעשות חתונה קטנה וזה הרגיש לי לא במקום. אני לא אענה לשמו בפרטי כי אני באמת מבינה גם את הצד שלו, רק משתפת בשיקולים.

שמלה – קניתי בסטודיו יחסית מוכר בתל אביב, והן לא עושות תיקונים אצלן אלא מפנות לתופרת. התופרת תפרה לי את השמלה עקום כי בשמלה שרציתי לא היה מספיק בד כשהן מכרו לי אותה מלכתחילה. שמתי לב לזה לצערי רק כשנה וחצי אחריי אבל בגלל שמלכתחילה מכרו לי משהו שלא היה אפשרי לא רציתי יותר שום קשר למקום. מי שרוצה את השם בפרטי.

זהו, אני יודעת שזה ארוך, כל הכבוד למי שהגיעה עד לכאן, מוזמנות לפנות פה או עדיף בפרטי כי אני עוד מעט עוזבת את הקבוצה. מזל טוב!

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שני
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שני
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שני
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שני
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שני
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שני
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שני
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שני
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שני
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
Bamoss Square | באמוס סקוור+
Bamoss Square | באמוס סקוור
45 ממליצים
לחתן
מומנטוס | Momentos+
מומנטוס | Momentos
49 ממליצים
צילום ועריכת וידאו
בית - חלל אירועים אורבני+
בית - חלל אירועים אורבני
6 ממליצים
מקום לאירוע
easy2give | איזי טו גיב+
easy2give | איזי טו גיב
58 ממליצים
ניהול אירוע ואישורי הגעה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
לחתן
ניהול אירוע ואישורי הגעה
Dj לחתונה
צילום ועריכת וידאו
אטרקציות
איפור
שמלות כלה
רב לחתונה
מעצבי טבעות