הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
נטע ודור
החתונה של נטע ודור
סתיו 2021
הפוסט של נטע, חברת הקבוצה הסודית:

הגיע הזמן לפוסט סיכום חתונה והמלצות,

מקווה שהמידע יעזור כאן למישהי ❤️

מקום לאירוע
גויה מיה | Gioia Mia
+

המקום מדהים ביופיו, הגן עצום וקסום, האוכל מצוין, הצוות מתפקד טוב לאורך כל הדרך וגם באירוע עצמו. לגמרי ממליצה להתחתן שם. ראש שקט.

שמלות כלה
הלנה קולן מעצבת שמלות כלה
+

אמאלה ואבאלה. הלנה הגשימה לי חלום וגרמה לי להרגיש כמו נסיכה אמיתית כל רגע שהשמלה הייתה עליי. מעבר למקצועיות המטורפת, התהליך מולה נעים, אדיב והכי שמח שיש. היא לא מתפשרת על סנטימטר, אומרת מה שהיא חושבת ובסוף יוצא מושלם. עשיתי אצלה שמלה בתפירה אישית והיא עשתה לי שילוב בין שלושה דגמים שלה כדי לתפור לי שמלה שתהיה אידיאלית בשבילי.

תכשיטים ואקססוריז

מקצועית ומקסימה. הייתי אצלה בערך שעה וחצי והיא עזרה לי בסבלנות רבה לבחור 3 זוגות עגילים (חתונה, חינה, רווקות) ותכשיט שיער. התכשיטים יפים ומעולים, משתמשת בהם גם עכשיו לעבודה

Dj לחתונה

אני חושבת שאין מה להוסיף יותר מדי על הפרגונים שהוא מקבל פה. כפיר עלה לרחבה ופשוט עשה שם את מה שהיה צריך לעשות שם. סמכתי עליו בעיניים עצומות שידע לשלב את מה שאנחנו אוהבים ולקרוא את הקהל המאוד מגוון שלנו והוא אכן עשה זאת ביד רמה.

איפור
אנה שוחט | איפור
+

אנה פשוט מהמממת, ארגנה אותי גם בחינה וגם בחתונה. ידעה לכסות את מה שצריך ולהבליט את מה שצריך עם עדינות וגלאם. מעבר למקצועיות שלה היא גם מצחיקה ונעימה בטירוף ולגמרי מישהי שאת רוצה לצידך ביום הזה. האיפור החזיק מושלם עד סוף הערב והשיער גם החזיק מעולה יחסית לתסרוקת פזורה. אנה נתנה לי ערכת טאצ אפ לאיפור וגם מסרק מיוחד לשיער לחדש את הגלים תוך כדי. ממליצה בחום!

צילום סטילס
Flea Studio | פלי סטודיו
+

נראה לי שהתמונות מדברות בעד עצמן!

בוריס היה הצלם שלנו וכל ההתנהלות שלנו הייתה מולו. מהרגע הראשון ההתנהלות הייתה מצוינת, בוריס היה חרוץ בטירוף לאורך כל היום וכל הזמן היה סביבנו יחד עם צלמת סטילס נוספת מטעמו שהייתה מקסימה ועוד שני צלמי ווידאו. שמחים מאוד על הבחירה בפלי סטודיו! עם זאת, לוקח המון המון זמן לקבל את התוצרים וזה קצת מבאס.

אטרקציות

טוב תקשיבו זאת ההמלצה הרותחת של הפוסט. בן הזוג שלי ואני התחלנו ללכת לשיעורי ריקוד 4 חודשים לפני החתונה והפתענו את כל האורחים בריקוד מטורף שהיה מורכב משני שירים. תהליך כיפי ומקצועי מול הסטודיו וגם בפשטות שעה בשבוע של להתנתק מהחיים ולעשות משהו כיף ביחד בתוך התקופה הלחוצה הזו. גם בחתונה עצמה אנשים היו בהלם ולא הפסיקו לדבר איתנו על הריקוד כל הערב וגם בימים שאחרי, ביקשו מאיתנו סרטונים כדי להראות למשפחות שלהם וכו.

*עוגת חתונה - ענבל שליו Inbal Shalev
אז היה לי חלום ילדות להביא עוגת חתונה מצופה בבצק סוכר עם פרחים מבצק סוכר והחלטתי להגשים אותו. היה לי ממש קשה למצוא עוגה טעימה, יפה, במחיר הוגן, בלי שכבות דמה, ועם תעודת כשרות בשביל האולם. הגעתי לענבל שלו לגמרי במקרה באינסטגרם והחלטתי לסמוך עליה. התוצאה הייתה יותר ממדהימה. ענבל הכינה בדיוק את העוגה שחלמתי עליה ומה שעוד יותר הפתיע אותי שהעוגה הייתה טעימה בקטע אחר שלא האמנתי שזה פרווה!! כל שכבת עוגה בטעם אחר, עם קרם אחר (לבחירת הלקוחה כמובן) והכל מצופה בשוקולד מריר 70% ומעל זה הבצק סוכר. עוד מרגישה את הטעם שלה בפה באמת מצרפת קישור לעוגה שלנו.

*ריפאבליק - פשוטות ונוחות!
בי יוניק - קניתי סנדל שטוח לבן שהחלפתי אליו באמצע הריקודים גם בחינה וגם בחתונה והיה מעולה.

*הסעה- לקחנו שני נהגים בנפרד מירושלים ותל אביב, ממליצה על שניהם. הגיעו בזמן, היו מקסימים, עשו כמה עצירות בחזור.
אשר מיניבוס מירושלים - 0508571545
ילון אוטובוס מתל אביב - 0543554424

*חינה! חינה אקספרס
לא ארחיב רק אתן המלצה חמה על ׳חינה אקספרס׳ שעשו עבודה מעולה וידעו להתאים את עצמם לסגנון שחיפשנו



טיפים:

1. חופה - אני בנאדם סופר דומיננטי והפריע לי הרעיון של לעמוד בחופה ולא לעשות/להגיד כלום. בסוף החלטתי לקרוא כמה משפטים בחופה על איך הכרנו ועל מי שאנחנו, וגם הענקתי לו טבעת. מאוד ממליצה להגיד כמה מילים, מעבר לזה שזה עושה הרגשה נעימה זה גם הופך את החופה לאישית יותר ואנשים מאוד מאוד התרגשו מזה.

2. תצאו להסתובב בקבלת פנים! פגשתי בקבלת פנים אנשים שבוודאות לא הייתי פוגשת אחכ והצטלמתי המון המון עם אנשים. חשוב מאוד בעיניי.

3. תבקשו מהחברים והמשפחה שלכם לפני החתונה לוודא שהם מצטלמים אתכן.

4. תוודאו שרק ורק אתן משחררות ספקים הביתה.

5. צלם מגנטים - קרה לי דבר שקרה גם ל3 חברות שלי ואני מתחילה לחשוב שזו ממש מגמה. הצלמי מגנטים פשוט חושבים שהם הצלמים הראשיים של החתונה ועסוקים יותר בלצלם את החתן והכלה ולא את האורחים. זה סופר מתסכל לקבל את התמונות בסוף ולראות שחצי מהתמונות הן שלנו כששילמנו לצלם מגנטים בשביל שיהיו לאורחים תמונות. לא מעניין אותי לעשות דיס המלצה לצלם הספציפי שלנו כי הוא היה אחלה סך הכל והבנתי שהרבה מתנהלים ככה. תעשו תיאום ציפיות מלא עם הצלם מגנטים לפני האירוע!

6 עמדת יין - במקום עמדת קוקטיילים שכאורחת אני תמיד מרגישה שהם עצלנים, עובדים לאט ויש תור ארוך כי הם מתקמצנים ורוצים להוציא פחות כוסות. אנחנו ביקשנו מהאולם להעמיד בכניסה את אחד הברמנים עם עמדת יין, כל אורח שנכנס קיבל יין אדום או לבן. היה מושלם. שילמנו על השכרת כוסות נוספות, יין היה כלול בחבילה של הבר.

תהנו מההכנות ומהיום שלכן ❤️❤️

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נטע
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נטע
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נטע
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נטע
צילום: Flea Studio | פלי סטודיו
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
גויה מיה | Gioia Mia+
גויה מיה | Gioia Mia
60 ממליצים
מקום לאירוע
הלנה קולן מעצבת שמלות כלה+
הלנה קולן מעצבת שמלות כלה
138 ממליצים
שמלות כלה
אנה שוחט | איפור+
אנה שוחט | איפור
67 ממליצים
איפור
Flea Studio | פלי סטודיו+
Flea Studio | פלי סטודיו
63 ממליצים
צילום סטילס
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
תכשיטים ואקססוריז
Dj לחתונה
איפור
צילום סטילס
אטרקציות