הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
לירן ודוד
החתונה של לירן ודוד
קיץ 2021
הפוסט של לירן, חברת הקבוצה הסודית:

סוף סוף התחתנו ב01.07.21 לאחר דחיות גם בגלל הקורונה וגם בגלל המצב הבטחוני למזלי זכינו בספקים וחברים מדהימים שגרמו לאירוע שלנו להיות פשוט מדהים!

מקום לאירוע

בתחילה סגרנו ב״הרמוניה בגן ״ בגלל המצב הבטחוני נאלצנו לדחות את החתונה כי משפחתנו מהדרום ובמזל הגענו לאביעד המדהים מאולמי ״טרויה״ שדאג לנו לכל דבר קטן גם דברים שלא קשורים לחתונה כמו הדפסה מחדש של כמות קטנה ממש של הזמנות או למצוא רב לחתונה התנהלות מולו ומול האולם הייתה פשוטה נוחה ולא התעסקנו בכלום ,פשוט אומנים! בנוסף עזרו לנו בדברים נוספים מעבר כמו תאורה לקיר צילום שרק הדגיש את היופי שלו ! אנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות על השפע ועל כמה האוכל היה טעים עד עכשיו ! התפריט הוא תפריט שף שניתן להזמין ללא הגבלה מכל מנה בתפריט כלל עיקריות וקינוחים . האולם עצמו כולל תאורה מרגשימה וגן אירועים עוד יותר מרשים! לקחנו עיצוב דרך האולם שהיה מהממם מפרחים טבעיים ובמחיר מאוד נוח.

צילום סטילס

פשוט אומן! הצלם הראשון שראינו וסגרנו איתו ישר! חיפשתי צלם שתופס רגעים טבעיים אבל גם מצלם תמונות אומנויות והייתה חשובה לי עבודת העריכה. עומר ליווה אותנו מההתחלה בצילומי זוגיות לפני החתונה וגם כאשר דחינו פעמיים עשה הכל כדי להיות זמין עבורנו! דוד בעלי לא אוהב להצטלם בכלל ופשוט גרם לנו להיות בצילומים הכי אנחנו הכי טבעיים והכי קלילים שיש ! לא הפסקנו לחייך ולצחוק לרגע! הוא תופס נקודות אור ושמש בצורה מדהימה ! חיפשנו מקום קליל לצילומים לפני החתונה והוא מצא לנו את המקום המושלם בדיוק 10 דקות מהאולם! וניתן לראות את הקסם בתמונות עצמן!

Dj לחתונה

נהנינו מכל רגע עם שלו! באמת אומן! אוהב את העבודה שלו ברמות! רואים שהוא עושה את זה מאהבה! הרים לנו ערב מדהים נהנינו מכל רגע! עד עכשיו אנשים לא מפסיקים לפרגן ולהחמיא על המוזיקה ועל הרחבה שלא הייתה ריקה לרגע! אפילו בהפסקות אנשים סרבו לשבת לאכול ורצו להמשיך לרקוד.

שליו גם ספק שהיה איתנו מההתחלה למרות הדחיות בא לקראתנו ועשה הכל כדי לעזור לנו ! חיבר אותנו לספקים נוספים וגם בפגישת תיאום ציפיות איתו הרגשנו שמאוד חשוב לו להכיר אותנו כזוג ולדעת בדיוק מה אנחנו אוהבים.

איפור

ספיר מסיקה או בשמה השני ״המאפרת המזמרת״ מדהימה שאין לתאר! עשתה לי את היום למאושר ושמח ביותר ! ספיר איפרה אותי בצילומי הזוגיות ומסיבת האירוסין וגם בחתונה בכל פעם האיפור היה שונה מיוחד ויפייפה שאין לתאר עדין ועדיין הדגיש את היופי הטבעי שלי בצורה הטובה ביותר ! הרגשתי פשוט נסיכה ביום החתונה , האיפור לא זז למרות עומר החום שהיה ולמרות הצילומים ! בנוסף יש לה חבילת שירה בחופה! היא הכניסה אותנו בחופה וכלכך ריגשה אותי את דוד ואת הקהל שלא מפסיק להחמיא לנו שזאת החופה המרגשת ביותר שהיה בה .

מדהימה מרגשת ואין לי איך להודות לה על שהפכה את היום הזה לקליל שמח ומרגש בו זמנית עבורנו !

שמלות כלה

המדהימה !!!! עיצבה לי את השמלה הראשונה והשניה ! בהתחלה פחדתי לעשות עיצוב אישי כי לא תמיד יודעים איך זה יוצא ואם זה בדיוק מה שדמיינת אבל ליאנה באמת הגשימה לי חלום, עבודת תפירה ועיצוב מדהימות ! אישיות מדהימה ! כל מדידה אצלה מלווה בצחוק ריקודים וקלילות. השמלות לא הפסיקו לגרוף ים מחמאות !

אטרקציות

אטרקציות לאירועים מדהימים ומקצועיים ! הייתי באירוע של חברה בו הם עשו מגנטים גם ומיד סגרנו איתם לחתונה שלנו . זה ממש לקחת צלם סטילס נוסף בחתונה ! המגנטים לא הפסיקו לזרום כל הערב עד סוף האירוע ! בנוסף הם עושים אטרקציות ופירוטכניקה לאירועים.

אטרקציות

עוגיות- מדהימה וכשרונית והעוגיות לא רק יפות גם טעימות !

*סידורי הושבה - Roi Taranto -בחרתי לסגור חברה שתעשה את אישורי ההגעה וסידור ההושבה , רועי המדהים ליווה אותנו בדחיית החתונה מספר פעמים עזר לנו בשליחת ההודעות בדחייה השניה! ביום האירוע היינו פשוט בראש שקט! רועי תפקד כמפיק אירוע חיצוני שהגיע והיה נטו לטובתנו גם אם זה ברמה של לסגור עם האולם כמה כיסאות רזרבה נותרו ולדאוג לעדכן אותי כמה אורחים הגיעו ,לסדר את האורחים בשולחנות ולדאוג שהאולם יראה טוב ואנשים ישבו ליד הקרובים והחברים כל האורחים קיבלו הודעה עם מספר שולחן ביום האירוע ויום אחרי אסמס תודה.

*קיר פרחים - olga yanai - מדהימה פשוט אומנית! עיצבה לנו קיר פרחים בעבודת יד כולם כלכך התלהבו מהקיר! בגלל שדחינו פעם שניה כבר היה לה אירוע באותו יום אבל עדיין עשתה הכל לא אכזב אותנו והגיעה במיוחד עבורנו לתאריך שדחינו.

*כנרית -Irina Shklyar. - מדהימה מקצועית! ניגנה אצלנו בקבלת פנים ואחר מכן ניגנה ברחבה יחד עם הדיג׳יי . היא פשוט הופעה בפני עצמה! לא מפסיקים לקבל מחמאות עד עכשיו!

*הזמנות -באינסטגרם -ellay wedding - כולל מעטפות ומדבקות . בגלל הדחיה ברגע האחרון עקב המצב הבטחוני נאלצנו לשנות תאריך והם הסכימו לעצב לנו הזמנה חדשה .

*נעליים - republic - לא הזמנתי העדפתי למדוד יש להם חנות מדהימה בקניון הזהב! הנעליים עלו לי 340 שקלים . לא הורדתי את הנעלי עקב עד סוף הערב והיה לי הכי נוח בעולם! יכלתי להמשיך לרקוד עם הנעליים עוד כמה שעות טובות .

*פיג’מות סאטן למלוות - רציתי משהו אחר מהחלוקים שאחרי זה נהפכים להיות לא שימושיים הזמנתי משיין והבנות התלהבו ממש!

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
Dj לחתונה
איפור
שמלות כלה
אטרקציות
אטרקציות