הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
אופיר וליאב
החתונה של אופיר וליאב
אביב 2021
הפוסט של אופיר, חברת הקבוצה הסודית:

ליאב ואני התחתנו ב-28.05.2021, אחרי דחייה אחת מה-16.10.2020. בסוף הכל לטובה ויצאה לי חתונה מהחלומות.

לכלות הלחוצות מבינינו - יש לכן תקווה! אני אדם מאוווווד לחוץ וביום החתונה הייתי פשוט הכי קול שיש ונהניתי מכל דקה. תסמכו על עצמכן שסגרתן את הספקים שהכי אהבתן ותסמכו עליהם! בערב שלפני אמרתי לעצמי שמה שלא בשליטתי ואי אפשר לשנות אותו, אין לי סיבה להתבאס או להתאכזב ממנו. תזכרו את זה ותהנו. נתחיל:

מקום לאירוע
5.91 מתחם אירועים על הים
+

חלום של אולם! אחרי שהיינו בערך בשמונה אולמות שהרגישו לנו די ״רגילים״, הגעתי ל-5.91 דרך הקבוצה המהממת הזו. ראיתי כאן המון המלצות עליו ובעיקר על האוכל הטעים. עד שהגענו לשם, היינו אנטי לגבי שישי בצהריים (למרות שבחיים לא הייתי בחתונת שישי). ברגע שדרכנו באולם - הבנו שאין אופציה אחרת - שישי בצהריים זה הדיבור! האולם יפה ברמות והערב עושה לו עוול!!! האולם יפה ממש גם בחוץ, עם הנוף המדהים של הים, וגם בפנים, הוא מעוצב בסטייל. האוכל מדהים! כל החודש שאחרי החתונה קיבלתי מחמאות על האוכל ועל היופי של האולם והשירות ואפילו לאחרונה אנשים אמרו לי שהיה פשוט מהמם וטעים במיוחד. הצוות חלומי ויודעים לתקתק אירוע, לא היו לנו עיכובים בלו״ז ואני שמחה שביטלתי את מנהלת האירוע החיצונית שסגרתי. ערן, הבעלים, היה המפיק של האירוע וניהל אותו בפועל ביד רמה. סער היה איתנו כל הזמן וכל 5 דקות (לא מגזימה!!!) הביא לנו כוס מים. היה איש צוות נוסף שהיה לרשות המשפחות. אני ממליצה בחום אם זה לא ברור :)

צילום סטילס
ידין חסון | Yadin Hasson Photographer
+

האיש והאגדה. מה עוד אפשר לומר שטרם נאמר על האיש המוכשר הזה? ידעתי שהוא המלך אבל בכל זאת הוא התעלה על כל הציפיות שלי. הוא מקצועי, חושב על הפרטים הקטנים, יש לו ווייבים שלמות והוא צלם בחסד עליון. זה באמת לא סתם שהשם שלו עולה פה כל כך הרבה. המשפחות שלנו והחברים עפו עליו ברמות. הוא תופס רגעים יפים ומרגשים. מושלם.

שמלות כלה

מושלמת!!!!! סגרתי אצלה שתי שמלות. השלב של חיפוש השמלה היה השלב שהכי לא רציתי להגיע אליו... אני כל כך לא אוהבת לקנות בגדים, אז בגד כל כך משמעותי??? אבל כל ההרגשה הזאת נעלמה ברגע שנכנסתי לסטודיו של רני.היא כל כך נעימה, מכילה, מקצועית ומוכשרת! התהליך איתה היה לי מושלם, וממש שמחתי שהיא איפשרה לי להביע את עצמי בשמלה וקיבלה את ההצעות שלי. יש בסטודיו כל כך הרבה סגנונות של שמלות ואני בטוחה שכל אחת תמצא את עצמה אצלה. מעבר לפן המקצועי, היא בן אדם מדהים!!!!

תכשיטים ואקססוריז
נעלי ארו | נעלי כלה וערב
+

יאיר המנהל שם ממש אחלה ויודע להתאים למבנה של הרגל. אחלה נעליים, ניצלתי אותן עוד כמה פעמים מאז ואני שונאת עקבים חח זה אומר המון!

הזמנות לחתונה ומיתוג

סיפור קצר: קארין ואני הכרנו בקבוצת ווטסאפ של כלות והיא הפכה לאחת החברות הטובות שלי!!! כשליאב הציע לי נישואים נתקלתי בהמון המלצות על ״עיצוביסטית״ ושמרתי לי את הפרטים שלה כדי לסגור איתה בהמשך, היה לי ברור שאין לי צורך לחפש מעצבת אחרת. בהמשך, הסתבר לי שהחברה החדשה שהכרתי היא המעצבת המוכשרת שרציתי לסגור איתה. פייר, אין מעצבות כאלה ובעיניי היא המעצבת הגרפית הכי טובה שיש. הכל בסטייל וברמות הכי גבוהות! יש לה כישרון מיוחד והיא עושה הכל בענווה ובכיף גדול. תעשו לעצמכן טובה ותסגרו איתה! עשיתי אצלה מיתוג בסגנון ים שהתאים לשישי בצהריים: סייב דה דייט (פעמיים), הזמנות, תפריטים, שלט כניסה, שילוטים אחרים וגם מיתוג מושלם להפרשת החלה.

אטרקציות
sweet shira
+

שירה ממש חמודה והעוגיות מעלפות

התארגנות וליל כלולות

התארגנתי במלון רמדה בנתניה בחדר ששייך לדודי המקסים. סגרתי מולו דרך Airbnb. בחדר חיכו כסאות בר, מראה וכבל מאריך. דודי מהמם, זמין ברמות (!) ומאוד אכפתי ואפילו שלח לי מזל טוב ביום החתונה. סגרנו שני לילות. ממש ממש ממליצה, מחירים ממש טובים והחדר נקי ונעים.

איפור

הילי היא הדבר הכי הכי טוב שקרה לי בדחיית האירוע! באירוע המקורי סגרתי עם מאפרת אחרת ובדיעבד, כל כךךךך שמחתי שזה קרה. אני אוהבת איפור ממש ממש עדין ופחדתי שימרחו עליי שפכטלים של מייקאפ. הילי פשוט התאימה לי את האיפור הכי טוב שיכלו להתאים לי. היא מלאכית ומהממת! היה לי כל כך כיף איתה ביום האירוע. ממש פחדתי מהרגע שאביט במראה אחרי שיאפרו אותי וארגיש שזו טו מאצ׳ אבל כל כך התלהבתי!!!! נשארתי אני והיא פשוט שיפרה (ולא שינתה) אותי המלצת זהב, באמת.

עיצוב שיער

שירן מושלמת. פשוט עוד חברה שנמצאת איתך בהתארגנות. עשתה לי קוקו שגרף מלאאאא מחמאות (מי האמין שאתחתן עם קוקו!!! היא פשוט יודעת מה להתאים) ואחר כך, בליווי, עשתה לי תסרוקת של שיער פזור. מוכשרת ונעימה. היה לי ממש כיף איתה והתוצאה חלומית. ממליצה בחום!!!!!

Dj לחתונה

דיג׳יי הצגה!!! אלוף ויודע לקרוא את הקהל בצורה מושלמת. אם לא כניסת השבת, אנשים היו נשארים עוד. מעבר לאירוע עצמו, נהנינו ממש בפגישות איתו, כבר מהפגישה הראשונה. אחרי הפגישה הזו, ביטלתי את שאר הדיג׳יים שקבענו איתם. הדיג׳יי והאלכוהול היו הדברים היחידים שהיו באחריות בן הזוג שלי ובסוף מצאתי את עצמי מחכה לפגישות עם מייקל יותר ממנו!! ממש ממש מומלץ.

אטרקציות

מגנטים באיכות וואו! חוץ מזה, הוא שירותי ברמות והיה ממש כמו עוד צלם סטילס באירוע. אלוף ופשוט בן אדם כיפי.

צילום ועריכת וידאו

רונן מהמם! בהתחלה לא ממש הבנתי אם וידאו ממש חשוב.. אבל וואוווו!הסרטון של ההילייטס זה הדבר הכי שווה בעולם כי את רואה את היום המהמם שלך מהצד ובדקות בודדות שמשקפות את כולו ואת האווירה שהייתה בו

רב לחתונה

חיים זמיר שהוא באמת החיים. אין אנשים כאלה! אמרו לנו עליו מילים כל כך חמות ואנשים כל כך צחקו ונהנו בחופה שלנו!!! האורחים אמרו שרואים שאכפת לו מהזוגות אם הוא כל כך טורח להכיר אותם ולספר עליהם לקהל. כל כך שמחנו שבחרנו אותו לחגוג איתנו את הרגע הזה. הוא עזר לנו בפתיחת התיק מרחוק ולאורך כל הדרך היה סופר מסודר(!!!) ונעים. אישתו מהממת, עשיתי אצלה הדרכת כלה פרטית (אין לזה משמעות זה פשוט היה נוח כי לא היה לי כוח ללכת לרבנות).

הזמנות לחתונה ומיתוג

המלצה שקיבלתי מקארין. הם שירותיים מאוד! זמינים ועובדים ממש יפה. המלצה חמה.

זר פרחים וקישוט לרכב - הפרחים של אורן - חנות פרחים בנתניה - ממש חמודים ותקתקנים. עשו עבודה יפה.

טבעות - דניאל מתת בבורסה.

*חלות  - שרית חלות - מושלם לגמרי. אנשים שלחו לי תמונות בשישי מהקידוש עם החלות שחילקנו להם בצהריים! מרגש ממש. היה טעים מאוד וארוז ממש יפה. שרית עצמה ממש מתוקה.

*עגילים - היה לי ממש כיף אצלה, עזרה לי לבחור עגילים מיוחדים ושונים ממה שתכננתי לקנות ואיזה כיף שבאתי בראש פתוח.

*אישורי הגעה - IPLAN - עבדו ממש מסודר ויעיל. הם גם מאוד זמינים.

*אלכוהול - ״היבואן״ בפתח תקווה. ממש אחלה מחירים, קונים משם גם הבייתה. הם גם מאפשרים להחזיר בקבוקים שלא נפתחו.

מזל טוב לכולן 3>

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אופיר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אופיר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אופיר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אופיר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אופיר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אופיר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אופיר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אופיר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אופיר
צילום: ידין חסון | Yadin Hasson Photographer
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
ידין חסון | Yadin Hasson Photographer+
ידין חסון | Yadin Hasson Photographer
119 ממליצים
צילום סטילס
Names בוטיק אופנה לגבר+
Names בוטיק אופנה לגבר
39 ממליצים
לחתן
sweet shira+
sweet shira
34 ממליצים
אטרקציות
נעלי ארו | נעלי כלה וערב+
נעלי ארו | נעלי כלה וערב
4 ממליצים
תכשיטים ואקססוריז
5.91 מתחם אירועים על הים+
5.91 מתחם אירועים על הים
190 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
שמלות כלה
תכשיטים ואקססוריז
הזמנות לחתונה ומיתוג
אטרקציות
התארגנות וליל כלולות
איפור
עיצוב שיער
Dj לחתונה
אטרקציות
צילום ועריכת וידאו
רב לחתונה
הזמנות לחתונה ומיתוג