הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
פאולה ואופיר
החתונה של פאולה ואופיר
אביב 2022
הפוסט של פאולה, חברת הקבוצה הסודית:

אז למרות שהתחתנו כבר לפני חודשיים, החלטתי שעדיף מאוחר מאף פעם.

קודם כל אגיד שהיה לי חשוב שתהיה לנו חתונה קלילה, קטנה, כייפית, באווירה יותר של מסיבת קוקטיילים בצהריים.

מקום לאירוע
גגהעיר
+

התחתנו בגגהעיר (קנטה בעבר) בחתונת שישי ב-27.5 ו-140 אורחים.

המקום היה מושלם בשבילנו, חיפשנו מקום שעושה חתונות טבעוניות והוא היה בדיוק מה שחיפשנו, כזה שיש בו גם בפנים וגם בחוץ, כזה שהוא במרכז תל אביב ונוח להגיע אליו.

מבחינת האוכל - רצינו בעיקר שזה לא יהיה עניין, שחתונה טבעונית תהיה כמו חתונה שבה אוכלים הכל, שמי שלא מכיר ומאוד אוהב בשר לא ירים גבה על זה שאין שם, והתגובות היו מעל ומעבר לציפיות, אנשים אכלו המבורגר מביונד מיט מבלי בכלל לשים לב שזה לא בשר, ובגדול - היינו מופתעים לטובה 

צילום סטילס
תומר מונטיליה | Tomer Montilia Photography
+

גם כאן חיפשתי מישהו שיבין את הוייב הכללי, בלי תמונות יותר מדי מעובדות, בלי פוזות יותר מדי מבויימות, פשוט מישהו שיתעד בצורה טבעית עד כמה שניתן, שיהיה נוכח אבל גם לא ארגיש כאילו יש עליי פפראצי, ותחושת הבטן וההמלצות הבלתי פוסקות הביאו אותי לתומר מונטיליה. תומר היה מקצועי בצורה בלתי רגילה מההתחלה ועד הסוף. החל מהטלפון הראשון ועד הודעת התודה הנוכחות שלו הייתה בעיקר נעימה, מקצועית, הוא היה מסור לכל התהליך וזה באמת משהו שמשיחת טלפון עם כמה צלמים שונים הבנתי מהר מאוד שזה הכיוון שאני נוטה ללכת אליו.

Dj לחתונה
אלפא - ALPHA
+

אלבו. הייתי מאוד דעתנית לגבי הסגנון, המוזיקה מאוווווד מאוד חשובה לי ורציתי שיהיה ממש מהודק לטעם שלי,

היה וטו על מזרחית ועומר אדם (למרות שברור לי שזה ממש מרים, לא רצינו שזה יהיה הוייב הכללי) והשירים בקבלת פנים היו ממש נבחרת השירים האהובים עלינו  למרות שלא היה קל עם ההגבלות שלנו, אלבו התמודד עם זה בצורה מדהימה והיה מרים ושמח ברמות לחתונה שבה שירים נוסטלגים של פופ של שנות ה-2000 המאוחרות היו יותר ממתאימים 

מקום לאירוע
חובות הלבבות
+

מקום קסום שאני כל כך שמחה שגיליתי, מבנה עתיק בעיצוב מהודק לחלוטין שפשוט עושה תחושה כייפית החל מהרגע הראשון שנכנסים אליו.

סיוון בעלת המקום אירחה אותי ואת מי שהייתה איתי בצורה מהממת החל מאוכל ופינוקים שווים ועד לשירות מושלם ברמת ה-"איזה פלייליסט תרצי שנשמיע?"

לא רצינו לעשות צילומים בלוקיישן ספציפי אחר, לא הרגשתי צורך להתרוצץ בשישי בבוקר בתל אביב וזו הייתה אחת ההחלטות הטובות שקיבלנו, לא היינו בלחץ בזמנים והיה פשוט כל כך יפה במקום שלא היה צורך בעוד.

איפור

איפור שיער - אני לא מתאפרת הרבה חוץ מאודם פה ושם, ועל השיער שלי אני בדרך כלל האחראית הבלעדית החל משלב התספורת ועד לתסרוקת היומיומית שכבר שנים אני לא מחליפה וגם מסדרת בעצמי את השיער לאחרות,

אז היה לי חשוב שמי שתעשה לי את השיער תהיה מישהי שלא תנסה לשנות יותר מדי את הנראות שלי, שתשאיר אותי טבעית כמו שאני רגילה אבל עם שדרוג  וכך היה,

אלה רן Ela Ran המהממת (!!!) לא רק שעמדה במשימה גם התעלתה על עצמה ברמות.

לא היה מישהו שלא החמיא לי בחתונה על כמה שהתסרוקת מוצלחת, כמה שאני נראית אני, כמה שזה מחמיא. והייתי כל כך מרוצה! רציתי קוקו גבוה ומוגזם שכן ייראה קצת אחרת מהיומיום שלי, אבל את הפוני שלי השארנו כמו שהוא ואפילו לא נגענו עם פן, ואני כל כך שמחה שזו הייתה התוצאה.

צילום ועריכת וידאו

הכרתי מגיל צעיר ולימים הפכתי למעצבת תכשיטים והיא זו שצילמה לי את אחת ההפקות האהובות עליי ביותר! שי היא בכלל צלמת סטילס שלא עושה חתונות בהכרח אבל לכבודי הייתה מוכנה לעשות את ההקרבה הזאת ולתעד את הרגעים הכי חשובים באירוע  האנרגיות שלה הכי מרימות בעולם, היא כוכבת בעצמה ורק תצטרכו לקוות שהיא תהיה פנויה מתי שרק תרצו ואם בכלל 

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

לא ידעתי שאני רוצה זר בכלל עד שראיתי את הדברים היפים שביני עושה והתאהבתי, אמרתי לה מה הצבעים שאני אוהבת וקיבלתי את הקסם הזה.

*עיצוב - לקחנו על עצמינו את המשימה, זה היה כיף בטירוף אבל גם מאוד קשה ושואב זמן, בגלל ששנינו עצמאיים הצלחנו להשחיל את זה בשגרה ותוך כמה חודשים תקתקנו את הכל לאט לאט. עשינו סידורי שולחן שגם היו המתנות לאורחים. אספנו בקבוקים, ניקינו ושטפנו אותם וצבענו את הכל הכל, עשינו תגיות וקנינו פרחים, אבל נראה לי כל אלה דורשים פוסט נפרד, תעדכנו אם תרצו לשמוע

*שמלה - רציתי שמלה מאוד מאוד פשוטה ומסתבר שזו לא הייתה משימה פשוטה בכלל.

כשהחתונה התחילה להתקרב חיפשתי שמלות פשוטות, רכות, עשויות כותנה שיתאימו ללוק שרציתי ליצור, אבל הגבול בין כלה של שבת / ערב חג שבועות לכלה היה קצת טריקי מבחינתי ובסוף יצא מצב שקניתי שתי שמלות מכותנה מדהימותתתת שאחת מכן לבשתי פעם אחת והשנייה מחכה לי בארון לרגע המתאים. (אחת מהן למכירה שעוד לא צילמתי כראוי)

בגלל שהתחלתי כמה חודשים לפני הייתה לי אופציה להתלבט ולחפש.ולמרבה ההפתעה - הזמנתי מאתר שמלה שהייתה בדיוק מה שחיפשתי ושדרגתי אותה אצל תופרת בשם מלי אביב שמי שתרצה את הטלפון שלה מוזמנת לכתוב לי, ממליצה ממש בחום.

תכננתי להישאר איתה עד לסוף האירוע ולכן גם חיפשתי כל הזמן שמלה שתהיה כזאת שאוכל לשרוד איתה עד הסוף,

מפה לשם, שבועיים לפני החתונה מצאתי את עצמי משוטטת בזארה במקרה ומצאתי כמה פריטים לבנים מושלמים שעשו לי חשק ליצור לוק שני קליל עוד יותר ובעיקר - נוח בטירוף!

גם אותו הספקתי ברגע האחרון לקחת למלי התופרת וככה שדרגנו את הטופ ואת המכנסיים שיהיו נוחים ללבישה עם כל האיפור וכו'.

*נעליים - הזמנתי מחנות בחו"ל 2 זוגות ואמרתי שאחליט לקראת הסוף, אבל בגלל שאלתרתי לוק שני שבועיים לפני, אמרתי לעצמי שזה רק תירוץ לנעול את הזוג השני שהתלבטתי לגביו, והנה יצא שלא ויתרתי על אף אחד מהם 

*קוקטיילים - אסטרו. (לא הצלחתי לתייג) אין לי מה לומר חוץ מזה שהיה פשוט מעולה ואנשים עפו ברמות, הכל היה מושקע והם היו הכי חמודים שיש.
 

*תכשיטים - השארתי את הסעיף הזה לסוף - מקווה שזה בסדר שכותבת כאן, אבל כל התכשיטים בעיצובי. PAU Jewellery Design כי מבחינתי זה היה אחד השלבים המרגשים. זה היה החלק הכי כיף מבחינתי החל מרגע הצעת האירוסין ועד השבוע שלפני החתונה שבו המשכתי להתלבט ולמדוד שילובים על האוזן. היה לי ברור שאכין תכשיטים גדולים עם נוכחות ואעשה שילובים משוגעים על האוזן, כמו שאני הכי אוהבת.

את טבעת הנישואין עיצבתי בהתאם לטבעת האירוסין וכמובן שבהתאם אליהן עיצבתי את כל שאר הטבעות ואת שאר התכשיטים.

מבחינת דברים רלוונטים למכירה -

- חלוק ההתארגנות

- טופ של הלוק השני

- נעליים אדומות (יש גם עוד זוג שלא ננעל כמעט זהה, טיפה יותר גדול, יתאים ל-36-37 ועוד זוג זהה בצבע קרם)

- טבעות מוזהבות

- צמיד

- כד גדול ליד החופה (נשאר אחד)

- ראנרים לשולחנות

תרגישו בנוח לכתוב לי בפוסט אם יש לכן שאלות / התייעצויות 

מזל טוב עתידי לכולן ותודה לכל מי שטרחה וקראה שקראה!!!! 

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של פאולה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של פאולה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של פאולה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של פאולה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של פאולה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של פאולה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של פאולה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של פאולה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של פאולה
צילום: תומר מונטיליה | Tomer Montilia Photography
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אלפא - ALPHA+
אלפא - ALPHA
904 ממליצים
Dj לחתונה
תומר מונטיליה | Tomer Montilia Photography+
תומר מונטיליה | Tomer Montilia Photography
281 ממליצים
צילום סטילס
גגהעיר+
גגהעיר
47 ממליצים
מקום לאירוע
חובות הלבבות+
חובות הלבבות
0 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
Dj לחתונה
מקום לאירוע
איפור
צילום ועריכת וידאו
עיצוב אירועים וסידורי פרחים