הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
דניאל ולירן
החתונה של דניאל ולירן
סתיו 2021
הפוסט של דניאל, חברת הקבוצה הסודית:

חודשיים וקצת אחרי, וסופר קשה לי להאמין שזה נגמר..

אחרי כמעט שנה וחצי של אירוסין, ב24/9, יום שישי בצהריים התחתנו.

את החתונה לקחתי ממש כפרוייקט ובחרתי רק בספקים שהרגשתי שלמה איתם

היו כמה ספקים שעשו עבודה מדהימה וחשוב לנו לפרגן להם:

מקום לאירוע
קאי | KAHI
+

עברנו לפחות 10 מקומות, ראינו שמענו והתמקחנו. במקרה שמעתי שמושיק רוט פותח איזה מקום חדש והלכתי לשמוע מה יש להם להציע. בגדול הגענו ל"ארגז חול", מקום שבחיתולי ההקמה שלו, אממה - נשמע מבטיח, ההדמיות נראו היסטריות. לקחנו על עצמנו את הסיכון של לסגור במקום שטרם נפתח ואני יכולה להגיד שהסיכון השתלם. בקאי היו סופר מסבירי פנים לכל בקשה ועניין, הרגשנו שהכל מטופל ברמה הכי גבוהה שיש. כשהמון חברות שלי מתבאסות על האולמות שלהן והיחס מהם- לי יש רק מחמאות לתת לקאי!

אמשיך להמלצה הכי הכי הכי חמה שלי- מנהלת האירועים שלנו

Dj לחתונה
HYPE | הייפ
+

נדב שפילמן. אז תרשו לי להרים קצת לדיג'יי הכי מרים בארץ! מההתחלה היה לנו ברור שאם יש משהו שעליו לא מתפשרים זה על הדיג'יי, החתונה שלנו הייתה רווייה בצעירים ואפילו על ההזמנה כתבנו שבשעה 14:00 אחרי החופה ונשנושים- *מתקרחנים*, ככה שלקרחנה כבר היינו מחוייבים. נדב סיפק לנו קרחנה של השמחות. אנשים הגיעו לחתונה כבר ב11:30, הרחבה הייתה מפורקת משעה 14:00 בצהריים, ב17:00 עלינו לגג של הקאי לאפטר פארטי ועד שעה רבע ל21 (כשאני כבר לא יכולתי יותר) היו חגיגות וריקודים. נדב בעצמו לא מפסיק לקפוץ בעמדה שלו ופשוט עושה שמח! נדב עובד בחברת אטיסוטו שבעיניי הם דיג'יים מעולים אחד אחד, אבל על נדב אני יכולה להגיד שהוא הדובדבן שבקצפת

שמלות כלה
אלי שטרית | שמלות כלה
+

הסטודיו הראשון והאחרון אליו נכנסתי בחיפוש אחר שמלה. לאלי יש מגוון של סגנונות אבל מה שמיוחד בו זה שהוא פשוט יודע לבד- הגעתי אליו ובכמה מילים הסברתי מה אני רוצה, הוא קלט את מבנה הגוף שלי (מלאונת ולא הכל מתאים לי) וגם את הסגנון שאני רוצה, ותוך 3 שמלות שמדדנו זה כבר היה זה. הוא פשוט נעים ומקסים, זורם עם הראש של הכלה ועם שינויים, כל מדידה היה לי כייף לבוא לסטודיו, ממליצה לכן לקפוץ ולהתרשם.

עוד אנקדוטה קטנה על אלי- חודש לפני החתונה "אכלתי סיבוב" על השמלה השנייה שלי. אלי ראה את זה ואמר "יאללה עושים חדש".. ככה, חדש, אחרי שבנה, עשה, תפר, תכנן, גזר... פשוט חדש.. היש אנשים כאלה???

צילום ועריכת וידאו
מומנטוס | Momentos
+

איתי ממומנטוס צילם אותנו, היה חיבור טוב, הוא לא הפסיק להצחיק אותנו ולהסתלבט מה ששחרר את האווירה, וכן- דוגמנים אנחנו לא- אז אפשר לומר שאיתי עשה אחלההה עבודה שבעולם!

ניהול אירוע ואישורי הגעה
נטע עברון | ניהול והפקת אירועים
+

המשפט הראשון שנטע אמרה לי בטלפון כשהתקשרתי להתעניין היה "מנהל אירוע חיצוני- אתה לא מבין כמה זה חשוב עד שאתה לא עובר את האירוע" כמה שהיא צודקת. כלכך הרבה דברים נטע תפעלה ביום הזה, היום טיקטק, הכל קרה בזמן וכמו שצריך, היא הצחיקה אותנו בלי סוף במהלך היום, לפני החתונה פניתי אליה בכלכך הרבה דברים והיא עזרה לי בשמחה ובאהבה גדולה. נטע שחקנית נשמה, היא באמת אוהבת את מה שהיא עושה והיא באה "אול אין"- פשוט נותנת הכל! כל המלוות שלי התאהבו בה והודיעו לה על המקום שאת החתונות שלהן (מתישהו) היא תנהל. אגב, יצא לי לחוות את נטע גם באירוע של חברים כאורחת וראיתי שהיא פשוט כזו.

עיצוב שיער

ווואוווווווווו איזו אישה! חתונת שישי, התחלנו התארגנות קצת לפני 5 בבוקר, היא באה עם אנרגיות שיאאא כאילו אין לה ילדים קטנים בבית והיא על 8 שעות שינה קבוע.. בקיצור- מצחיקה, מקצועית, קולטת את הראש, ידי זהב- שווה כל שקל! היא עשתה תסרוקת לי, לאמוש ולאחותי וקלעה בול לכולנו, הספיקה הכל בזמן ועמדה בכל הציופיות. אני מתולתלת הארדקור עם שיער שמאבד צורה בקלות במיוחד בחום ולחות, היה לי חשוב גם לאסוף את השיער בלוק השני אז גם לקחתי אותה לליווי לאולם והייתי סופררררר מרוצה!

*לחופה לקחנו זמרת- אוריאן רקיה

שמעתי אותה פעם ראשונה באקס פקטור לפני כמה שנים, היא הייתה בנבחרת הילדים, היא ביצעה שם את "האהבה הזאת שלנו" של עברי לידר ובאותו הרגע ידעתי שהיא תכניס אותי לחופה. אזזזז, I kept it in mind מה שנקרא, וכשהיינו סגורים על כיוון לחתונה שלחתי לה ישר הודעה באינסטגרם. מפה לשם היא הקליטה שוב את השיר במיוחד בשבילנו והגיעה לבצע אותו בכניסה שלנו לחופה. מי שמחפשת זמרת עם קול מלאכי, עדין ומרגש- אני ממליצה בחום!
*עיצוב- ספי גואטה- קשת הפרחים.

 

היה לי חשוב לעשות עיצוב עדין ומינימליסטי. גם היה לי חשוב שלא יהיה יקר. ראיתי לא מעט ספקי עיצוב שבאמת לוקחים מחירים נוחים אבל זה תמיד הרגיש לי שזה מאד פוגם בתוצר. ספי היה נעים מאד בעבודה, לקח מחיר סופר הוגן ועל אף המחיר- עשה אחלה עבודה!

לא רציתי לכתוב פוסט חפירה, אבל מפה לשם כך יצא..

אסכם בזה שזה באמת יום מדהים! תהנו ממנו ותהיו הכי נוכחות שאפשר!

"היום שאחרי" התסמונת המעצבנת הזאתי של הדאון על זה שזה נגמר, קרה לי בערך שבוע אחרי החתונה, נמשך בערך שבוע, באסה גדולה, ריקנות, אבל בסוף הכל עובר והחיים ממשיכים.

לא רשמתי פה אפילו ספק אחד שיש לי הסתייגות לגביו, אם למישהי יש שאלות/ התייעצויות- מוזמנות לפנות אליי בפרטי באהבה

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דניאל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דניאל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דניאל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דניאל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דניאל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דניאל
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
מומנטוס | Momentos+
מומנטוס | Momentos
49 ממליצים
צילום ועריכת וידאו
אלי שטרית | שמלות כלה+
אלי שטרית | שמלות כלה
109 ממליצים
שמלות כלה
קאי | KAHI+
קאי | KAHI
29 ממליצים
מקום לאירוע
נטע עברון | ניהול והפקת אירועים+
נטע עברון | ניהול והפקת אירועים
0 ממליצים
ניהול אירוע ואישורי הגעה
HYPE | הייפ+
HYPE | הייפ
325 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
שמלות כלה
צילום ועריכת וידאו
ניהול אירוע ואישורי הגעה
עיצוב שיער