הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
לין וגיא
החתונה של לין וגיא
סתיו 2021
הפוסט של לין, חברת הקבוצה הסודית:

פוסט המלצות מעט חופר, אבל שווה קריאה 

קודם כל, אני רוצה להודות לקהילה המדהימה הזאת של כלות אורבניות. נעזרתי בקבוצה הזאת לא מעט, וזה הזמן להכיר תודה!

התחתנו ביום חמישי ה-7.10.21, חתונה של 300 איש בג'ונה אירועים על הים, אחרי תכנון אינטנסיבי של חמישה חודשים מרגע ההצעה (בכל זאת, יוצאים עשור, אין לנו זמן לבזבז.. ). יצאנו מאוד מרוצים מהספקים שליוו אותנו ואני רוצה לנצל את הפלטפורמה הזאת כדי לפרגן להם!

מקום לאירוע
גונה אירועים על הים | Jonah Events
+

המקום אופטימלי לחתונות שקיעה למי שמתעניינת. יש שם נוף ישיר לים, עוצר נשימה. האוכל במקום ברמה גבוהה ממש, אנחנו מקבלים מלאאא מחמאות על זה (חידדנו ממש את הדרישות שלנו בטעימות מול מנהל הקייטרינג ויצא הצלחה מסחררת). המקום אמנם לא זול, אך מאוד מקצועי וברמה גבוהה, צוות קייטרינג אדיב, מנהלת אירוע מעולה ומנהלת קשרי לקוחות שהייתה קשובה לכל בקשה או שאלה שלנו.

צילום סטילס
יוסי שטיינר | צלם
+

בהחלט אחד הספקים הכי קריטיים ביום הזה. צלם סטילז (וגם וידיאו) זה הספק שהולך ללוות אתכן כ-ל היום! יוסי היה פשוט בחירה מעולה מכל הבחינות(!) - מדובר בשילוב מנצח של מקצוען אמיתי עם לב זהב. יוסי הוציא תמונות מרהיבות אחת אחת, מעבר לזה שהוא פשוט בחור מקסים, נחמד בטירוף ויודע לעשות שמח!!! יוסי הגיע ב-1230 שזה נחשב מוקדם, ולא הלך עד שנגמר האירוע!! הבחור לא נח לרגע, צילם ותיעד רגעים מיוחדים, ניהל את צילומי המשפחות בתקתוק וסדר ולכולם יצאו תמונות מהממות. התחתנו בחמישי - בראשון בבוקר כבר קיבלנו שיחת טלפון מיוסי של חצי שעה שבה רק העברנו חוויות מהאירוע, ובצהריים כבר קיבלנו רבע מהתמונות של האירוע כשהן ערוכות. פשוט אין מילים.

עיצוב שיער

קובי פשוט מקצוען אמיתי. עד הרגע האחרון לא הייתי בטוחה מה אעשה בשיער וקובי נתן לי תחושה שאני בידיים טובות, לא משנה איזה סגנון אבחר. קובי פדנט ברמות הכי גבוהות שיש, כל שערה עמדה במקומה והוא לא שחרר אותי עד שהוא הרגיש שהכל מושלם.

הופעות חיות

כבת למנהל להקת השחקים, היה לי ברור שהלהקה חייבת להיות משולבת באירוע בצורה כזאת או אחרת. בגלל שרצינו שאבא שלי גם יוכל פשוט להינות מהאירוע (ולא רק לעבוד בו ) בחרנו בקונסטלציה של הרכב קטן שיבצע הופעה של חצי שעה בלבד בזמן הסשן מסעדה, במסגרתה ישירו שירים רגועים יותר, לשמיעה. בפועל, הייתה התלהבות גדולה מאוד של הקהל כבר מהשיר הראשון, אנשים התפתו להגיע לרחבה עוד לפני שסשן המסעדה נגמר. מה שמטורף זה שהקהל המבוגר והצעיר כאחד נהנו ממוסיקה איכותית, מהופעה של זמרים מהטובים בארץ, בלייב. זו הייתה הפתעה לקהל שתפסה כל כך טוב, הרחבה פשוט בערה!!! למי שרוצה להוסיף משהו מיוחד ושונה לאירוע שלה, בעיני זה ממש שובר שגרה ומאוד מוצלח, מה גם שזה מדבר לקהל היותר מבוגר, אך גם לצעיר כאחד, וזה פשוט משדרג את האירוע בטירוף!!! למי שמעוניינת בעוד פרטים מוזמנות לפנות אליי בפרטי ואשמח לשתף.

Dj לחתונה

אני לא רואה מספיק את השם שלו כאן וחבל מאוד!! מהרגע שנפגשנו עם תומר הבנו שזה זה. ברמה שסגרנו איתו כבר בפגישה הראשונה, מבלי להתייעץ בינינו, כי פשוט שנינו הרגשנו שתומר מבין עניין. תומר היה קשוב לכל בקשה שלנו, היה גמיש עם שינויים של הרגע האחרון, ובכללי ניהיה חבר שלנו. האמת?? אין לי מושג בדיעבד מה הוא ניגן באירוע, פשוט זוכרת שלא הפסקתי לרקוד כל הערב ושהרחבה הייתה מפוצצת כל הזמןןן!!! לא תתחרטו!

רב לחתונה

יאיר אריאלי: לא חושבת שיכולתי למצוא רב שיותר יתאים לנו מיאיר. כדאי לכן לוודא שהוא פנוי בתאריך שלכן בהקדם כי מדובר במציאה. מעבר לזה שהוא מאוד נחמד, הגישה שלו מאוד קלילה. נפגשנו איתו לפני האירוע והתרשמנו ממנו מאוד לטובה, ביום האירוע הגיע בזמן ועשה איתנו חזרה גנרלית. הטקס עצמו היה קצר ולעניין, והוא ידע להעביר אותו בצורה חלקה ומדוייקת, תוך שיתוף של הקהל בספירה לאחור לפני שבירת הכוס, קונספט שהיה ממש נחמד (אולי פחות לחתן ).

איפור

אל שחר הגעתי אחרי חיפוש פה בקבוצה. חששתי ללכת על מאפרת שלא קיבלתי עליה המלצה ממישהי שאני מכירה, אלא דרך הקבוצה, אבל אחרי שיטוט בתיק עבודות באינסטגרם ושיחה קצרה עם שחר הבנתי שאני בידיים טובות. לא היה איפור ניסיון והייתי מאוד מוטרדת מזה אבל סמכתי על שחר ובדיעבד לא טעיתי. הייתי מרוצה מאוד מהאיפור וקיבלתי המון מחמאות.

צילום ועריכת וידאו

רונן בחור מקסים והכי חשוב, ידע לעבוד בצורה סינרגטית עם צלם הסטילז. טרם קיבלנו את חומרי הוידיאו אבל יכולה לספר שמאוד אהבנו עבודות קודמות שלו והוא השרה אווירה טובה ביום האירוע.

*שמלת כלה, לריסה פולונסקי: אחרי שמאסתי בסבב הבלתי נגמר בסלוני כלות ובתחושה התעשייתית שקיבלתי שם, הגעתי אל לריסה. לריסה תופרת ברמה גבוהה מאוד ושווה כל שקל, במיוחד ביחס לשמלות שניתנות להשכרה במחירים לא הגיוניים. בגלל שבסוף החלטתי ללכת על תופרת, זה גם אפשר לי מבחינה תקציבית לעשות שמלה שנייה. הייתי מרוצה מאוד משתי השמלות שלי ובאופן כללי מתהליך התפירה שלהן. קיבלתי יחס אישי וסבלני, דבר לא מובן מאיליו בתחום הזה של סלוני הכלות. בנוסף, גם אמא שלי תפרה את השמלה שלה שם. ממליצה על לריסה בחום!!!

*נעלי כלה: ללוק הראשון - נעלי ארו, ללוק השני - בי יוניק. שני הזוגות היו נוחים לי מאוד, לא ירדתי מהעקבים כל היום.
 

טיפים של בדיעבד:

 נאומים בחופה: אני ממליצה על זה ממש. הופך את הטקס לייחודי עבורכם ועבור הקהל שלכם, זה מרגש ומאוד מוסיף לאווירת הטקס בעיני.

 ערכת התרעננות: זה היה נייס טו האב מבחינתי, ובדיעבד היה לזה ביקוש באירוע.

 קונספט מסעדה עדיף בעיני על פני הליין המסורתי של מנה, ריקודים, מנה, ריקודים. זה יוצר פלואו הרבה יותר זורם של מסיבה.

 ליווי לשיער: לדעתי אם כבר השקעתן בלוק שני, זה שווה את זה. אני החלטתי ביום האירוע ללכת על זה ואני מאוד מרוצה.

 אוכל למשפחות אחרי האירוע: נהוג אחרי האירוע לקבל שאריות אוכל מהאולם. מדובר בכמויות גדולות שאפשר לתת למשפחות וזה יכול להחזיק אפילו כמה ימים. אנחנו בכלל לא היינו בלופ של זה ובדיעבד ממש חבל כי הביאו לנו ערמות של אוכל מדהיםם שלא היה לנו איפה לאחסן במלון וחבל.

 לקבוע עם כל הספקים חצי שעה לפני הזמן שאתן רוצות להתחיל באמת. אין מה לעשות, זה יום עם בלתמים וכל עיכוב קטן משפיע על המשך היום.

תהנו מכל רגע!!! 

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של לין
WedReviews - פוסט הקרדיטים של לין
WedReviews - פוסט הקרדיטים של לין
WedReviews - פוסט הקרדיטים של לין
WedReviews - פוסט הקרדיטים של לין
WedReviews - פוסט הקרדיטים של לין
WedReviews - פוסט הקרדיטים של לין
WedReviews - פוסט הקרדיטים של לין
WedReviews - פוסט הקרדיטים של לין
צילום: יוסי שטיינר | צלם
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
גונה אירועים על הים | Jonah Events+
גונה אירועים על הים | Jonah Events
80 ממליצים
מקום לאירוע
יוסי שטיינר | צלם+
יוסי שטיינר | צלם
19 ממליצים
צילום סטילס
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
עיצוב שיער
הופעות חיות
Dj לחתונה
רב לחתונה
איפור
צילום ועריכת וידאו