הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
הילה ואייל
החתונה של הילה ואייל
סתיו 2021
הפוסט של הילה, חברת הקבוצה הסודית:

הקבוצה הזו עזרה לי מאוד ועכשיו תורי להחזיר לה.
התחתנו ב- 17.9.21 ביום שישי אחה"צ. חשוב לציין שזה לא היה המועד המתוכנן.
היינו אמורים להתחתן בערב שבועות, ממש באופוריה של אחרי החיסונים, אבל אז הגיעו טילים אז גם אנחנו חטפנו דחייה משום מקום כמו הרבה זוגות אחרים.
לטובתנו, הספקים כבר מתורגלים בכל הנושא של תופעות לא צפויות ואנחנו יחסית קלילים אז זה עבר בשלום.

מקום לאירוע
& HIGH
+

ההמלצה הרותחת הראשונה שלי. כשחשבנו על האירוע, רצינו שתהיה אווירה קלילה, לא רשמית, שהאורחים ירגישו במסיבה אבל עדיין שהרמה של האוכל והשירות תהיה גבוהה. מקום שהוא במרכז תל אביב אבל עדיין לא פלצני. איך שנכנסנו לשם ידענו ששם נתחתן. בול אנחנו. את כל התהליך עשינו עם רומי המדהימה שהייתה אמיתית ונעימה לאורך כל הדרך. גם יומיים לפני החתונה, שהתחילו הטילים - הם היו הכי מדהימים בעולם וניסו להציע כל פתרון אפשרי כדי שנהיה מרוצים וכך היה. בסוף הזזנו לספטמבר והיה לא פחות ממושלם. האווירה, המיקום ולא הפסיקו לדבר על האוכל בחתונה שלנו עד היום(לא כשר).

שמלות כלה
ורד גלעדי | Vered Giladi Bridal
+

הראשונה והאחרונה בחיפושים שלי אחרי השמלה. דרך הקבוצה הזו הגעתי ליום מכירות של דגמים קודמים שלה בסטודיו. מדדתי כמה דגמים ובחרתי בסוף שמלה מהממת מבד מיוחד ובגד שני של מכנס וטופ. המחיר יצא ממש משתלם וורד והתופרות שלה היו ממש מקסימות. מעבר להכל, היה לי ממש נוח. גם עם השמלה, גם בבגד השני. אפשר להגיד שבאתי לקרוע את הרחבה ופחות היה חשוב לי להשאר מתוקתקת ופוטוגנית. אני יודעת שזה תלוי באופי, אבל אני חושבת שכל תהליך בחירת השמלה צריך להיות מהנה וכך היה לי.

צילום ועריכת וידאו

האחד והיחיד!! האמת שהיה קצת קשה לבחור צלם וידאו. מישהו שאתה אוהב את העריכה שלו והסגנון אבל מהרגע שדיברנו איתו בטלפון, הבנו שמדובר בבחור עם מלא אנרגיה חיובית ורצון שנהיה מרוצים וככה סגרנו אותו. לאורך כל החתונה הוא הרים והקליל והרגיש כאילו הוא אחד האורחים. והתוצאה הסופית פשוט וואו.

צילום סטילס

את בעז אני מכירה עוד מהאוניברסיטה. בחור מבריק שעושה מה שטוב לו. אין ספק שצילום זו הנישה שלו. אם אתם מחפשים מישהו שפשחות בעניין של לביים אתכם ולעשות צילומים רשמיים של קטלוג- הוא האחד.

אטרקציות

אורלי פשוט מדהימה!!!! סופר מקצועית, נטמעת בקהל ותפסה אותנו בזוויות שהצלם לא הצליח. השאירה לנו בסוף קופסא מהממת עם דיסק-און קי, בלוקים ותמונות מוגדלות שנוכל להביא להוריםץ הייתה פשוט מקצועית, חייכנית ואדיבה. ממליצה בחום.

איפור

הייתה ממש מקסימה ונעימה ועשתה לי איפור עדין ומתאים לאירוע קליל כמו שלנו. חשוב לציין שבמקצועי אני מאפרת ומורה לאיפור ומהיותי כזו, אני יודעת שהכי חשוב ביום הזה זה ים של אנרגייה טובה ולליאט יש כזו בשפע!!!

מעצבי טבעות

נעליים שבאופן מפתיע היו נוחות מאוד. סניקרס מנצנות של קדס בשת"פ עם דייט ספייד.

מעצבי טבעות

עשה לי טבעת אינפינטי מדהימה.

רב לחתונה

מי שמפחפשת רב זורם, תהליך וירטואלי וקלילות בטקס - הוא האחד. רצינו חופה מאוחרת יחסית והוא עשה הכל כדי שנהיה מרוצים. ממליצה עליו מאוד למי שמחפשת טקס ותהליך קליל.

טיפים נוספים:

 

*שרשרת ששידרגה לי את כל הלוק- SWAROVSKI

 

ההמלצה הכי טובה שלי זה קודם לעשות רשימה מסודרת של כמות האורחים מכל הצדדים (אחרי פוליטיקות), משם לגזור תקציב - זה למשל הביא אותנו למסקנה שאנחנו לא יכולים לעשות חתונת שטח כי זה יעלה לנו 1000 ש"ח למנה.אז הגענו ל-240 (בפועל הגיעו 210) אורחים ומשם את החתונה וספקייה סגרנו בשבועיים. ברגע שהבנו איפה אנחנו רוצים להתחתן, כל היתר היה פשוט.
חתונה זה כיף קחו את זה בקלות.

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
& HIGH+
& HIGH
172 ממליצים
מקום לאירוע
ורד גלעדי | Vered Giladi Bridal+
ורד גלעדי | Vered Giladi Bridal
43 ממליצים
שמלות כלה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
צילום ועריכת וידאו
צילום סטילס
אטרקציות
איפור
מעצבי טבעות
מעצבי טבעות
רב לחתונה