הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
ליאור ובוריס
החתונה של ליאור ובוריס
חורף 2021
הפוסט של ליאור, חברת הקבוצה הסודית:

בקצרה- עשינו חתונה קצת שונה, התחתנו בשבת בצהריים ב11.12, 200 אורחים, בסורה מארה בתל אביב. תכננו את החתונה בשלושה חודשים.

מקום לאירוע
סורא מארה | Suramare
+

ידעתי שמראש שנעוף על המקום, כי הוא פשוט כל כך יפה. לא ראינו מקומות אחרים. מי שרוצה בפרטי עצות וטיפים להתנהלות מולם. חשוב לומר שהקונספט שם קצת שונה - אין הושבה, וכל האוכל הוא "פינגר פוד" מאוד מאוד טעיםםםם.

אטרקציות

אהבתי את הצילומים שלהם. עיצבנו את המגנטים שיתאימו לכל הקונספט שלנו, מאוד מרוצה.

שמלות כלה
כלה קלה
+

המקום הראשון שהלכתי וקניתי. עפתי על הדגמים שלהן, הכל מאוד נוח וקליל.

שמלות כלה

 מור באמת מושלמת, זרמה עם הרצונות שלי (וגם עם השגעונות כשהיו). חשוב לומר שלעשות אצלה שמלה זה ממש תהליך, אני תל אביבית וזה כרוך בלפחות 3 נסיעות לחיפה. אמא שלי גם תפרה את השמלה אצלה. בקיצור ממליצה בחום למי שמוכנה לעבור את התהליך.

שמלות כלה

ממליצה בחום!! פשוט מדהימה!! עשתה גם לחברות שלי את כל התיקונים לשמלות שלהן.

Dj לחתונה

הגענו אליו דרך המלצה של הסורה ולדעתי השם שלו לא עולה פה מספיק. קרא אותנו ואת הקהל, ואני עד עכשיו מקבלת מלא פידבקים על המוזיקה. אנשים רקדו מאחרי החופה ועד 21 בערב בלי הפסקה!!

צילום סטילס

אין לי מילים, מושלם מטורף תמונות מדהימות ואחלה אווירה. בהתחלה בכלל לא רציתי לעשות צילומי זוגיות אבל הוא לא ויתר לי ועשינו חצי שעה של צילומים מתחת לסורה ויצא מושלם ואני ממש שמחה שעשינו את זה. הוא מאוד קליל ומצחיק וזה ממש חשוב ליום הזה.

צילום ועריכת וידאו

טוב אז בהתחלה חששתי מאוד מוידאו, בסוף חברים שיכנעו אותי לקחת וסגרנו עם איציק 4 ימים לפני האירוע (מזל שלא הרבה מתחתנים בשבת חח). בחור מדהים, וקליל ושמחה שהוא היה איתנו.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

הסורה מאוד קטן ויפה מאוד בפני עצמו אז לקחנו אותם שיסדרו בקבוקוני פרחים על כל השולחנות, מרפסות ומקומות אסטרגיים. הם גם עיצבו את החופה ועשו לי את הסיכה לשיער. הם עושים גם זרים לכלות אבל אני בחרתי להיות בלי. אין לי מילים להודות להם על כמות ההשקעה והחשיבה שלהם. זיו הגיע איתנו לאולם שנעשה סקיצה של הכל, ולאורך כל הדרך פשוט ייעץ וחשב איתנו איך לשלב הכל וגם דאג שיתאים לתקציב! בשבת בבוקר הם הגיעו וסידרו את הכל פשוט מושלם. חשוב לומר שהבקבוקוני פרחים נשארו בסוף האירוע לאורחים. ממליצה מכל הלב!!!!!!

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

אני מאוד אוהבת פרחים אז רציתי שהאורחים יהיו מקושטים. על זה היא הייתה אחראית. בגלל שהסורה קטן אז זאת לא הייתה עמדת שזירה אלא היא הביאה את הכל מוכן והאורחים פשוט בחרו (זה גם יותר נחמד בעייני כי אין תור). יש לה פרחים ממש מיוחדים והיא התאימה לצבעים של העיצוב הכללי. ממש ממליצה.

אטרקציות

ציורי גוף אולטרה - בדצמבר השמש שוקעת מוקדם, ניצלנו את זה לשנות אווירה. אחרי השקיעה  הגיעה להוסיף קצת צבע לרחבה. היא ציירה על כולם! בכישרון ובמהירות שיא! מטורפת.

דברים נוספים:

 

*התארגנות - התארגנתי בבית, מאוד נהננתי מזה. ערב לפני ישנו ביחד ובבוקר בן זוגי הלך עם חברים שלו לארוחת בוקר ואני התחלתי להתארגן (7:00). מי שרוצה ארחיב בפרטי על מה ממליצה לארגן בבית. חברה שלי איפרה אותי ולשיער נרתמה חברה נוספת שלי Ksenia Naiman שלרוב עושה לי תספורות וגוונים ולשמחתי היא הסכימה לסדר לי את השיער ואומייגדדד עופו עליה.

 

*חופה - עשינו טקס שחבר העביר, הקראנו טקסטים אחד לשני והחלפנו טבעות. היה לנו מאוד מרגש ושמחה שבחרנו לעשות ככה.

 

*מלון - ישנו בהוטל ברדישבסקי, מרחק הליכה מהסורה. היה ממש נחמד! שמנו את המזוודות כבר בשישי בבוקר ככה שחזנו מהסורה עם הטלפונים והכל חיכה לנו.

 

*הבאנו גת לבר, האורחים עפו על זה.

 

*מדבקות לרחבה - הזמנו מדבקות פנים ממש מראש מאלי אקספרס ועיצבנו עמדה עם 2 מראות. חששתי שהמבוגרים לא יתחברו אבל בדיעבד ראיתי שממש כולם היו עם זה!

 

*עיצבנו תפריט ופיזרנו על השולחנות שהאורחים ידעו לאיזה אוכל לצפות בגלל הקונספט השונה של הסורה (וגם הערות על בשר/חלב/צמחוני וכזה).

 

*שמנו עטים ומדבקות ליד המעטפות וקיבלנו צ'קים מאוד מקושטים ועם הרבה ברכות, מאוד נחמד לפתוח את זה! ממליצה.

 

*הזמנו שלט ניאון Fesilove מ Vibez Neon, הוסיף מאוד לעיצוב.

 

*עמדות לשירותים - שווה, אנשים השתמשו בהכל!

 

תהנו!! מקווה שעזרתי בחפירה למישהי.

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
אטרקציות
שמלות כלה
שמלות כלה
שמלות כלה
Dj לחתונה
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
אטרקציות