הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
נועה ודור
החתונה של נועה ודור
קיץ 2021
הפוסט של נועה, חברת הקבוצה הסודית:

התחתנו ב27.08.21 - שישי צהריים, במתחם אירועים לוקא Luca .

חתונת צהריים תמיד הייתה החלום שלנו, רצינו אירוע קליל, מסיבה אחת גדולה כבר מקבלת הפנים, וגם רצינו להרוויח מכל העולמות- קיץ, וחתונה ארוכה (כניסת שבת מאוחרת). כן כמובן שהיה *חם*, אבל דאגנו לכל המסביב כדי להקל על הסיטואציה בקבלת פנים - כובעי קש לאורחים, מניפות, צ׳ילרים ומאווררים מפוזרים, ציליות שימשיות וכו. אז כלות יקרות שמתכננות חתונת שישי צהריים בקיץ אני כאן בשבילכם לעוד מיליון טיפים

עם כל החששות של הקורונה והגל הרביעי שפתאום הגיע, הצוות המדהים של הלוקא ליווה אותנו והיה שם בשבילנו בכל שלב ובכל רגע, והכל היה פשוט מדויק ובמקום.

חייבת להרים לספקים הלא פחות ממושלמים שבחרנו!! לא ראיתי אותם מופיעים הרבה בקבוצה אם בכלל, אבל אלו ההמלצות הכי טובות שאוכל לתת אחרי הסקר שוק המטורף שעשיתי:

נתחיל בשמלה:

שמלות כלה
אוהד קריאף | Ohad Krièf
+

אוהד קריאף האחד והיחיד. לא רק שהוא הפך לחבר אמיתי, הוא פשוט אומן. זה היה הסטודיו הראשון שביקרתי בו, וגם השמלה שבחרתי הייתה השמלה הראשונה שמדדתי. הייתי בכלכך הרבה מקומות והיא פשוט לא יצאה לי מהראש. היחס של אוהד היה כלכך חם, מקצועי, ואמיתי. הוא תמיד היה כנה איתי ואמר לי את האמת- וזה היה לי כלכך חשוב. הוא התאים את השמלה לגוף שלי בדיוק (בכל זאת 1.78) והגשים לי את כל החלומות. עד כדי כך שבכלל לא רציתי שמלה שנייה, היא הייתה הכי נוחה בעולם ופשוט רציתי להישאר איתה עד הסוף. הצוות של אוהד הפך ממש למשפחה ואין לי ספק בכלל שאחזור לשם בעתיד!

Dj לחתונה
אטיסוטו | ATISUTO
+

איב פשוט מלך!!! קלע פשוט בול לטעם שלנו. בחרנו שיר חופה קצת לא שיגרתי ואיב עזר לנו לחתוך ולסדר את השיר גם כמה ימים לפני, ותזמן את הכל הכי טוב שיש.

איפור

ארקדי אהוב ליבי!!! ואו ואו ואו. אין דיוק כזה. כשנפגשנו לפגישת יעוץ לפני החתונה הראתי לו כלכך הרבה דוגמאות ושילובים שאני אוהבת. פחדתי שעשיתי לו כבר סלט רציני ושאני לא אראה טבעית. ארקדי היה זמין אלי לכל שאלה והתייעצות ופשוט זרם איתי על הכל. והתוצאה הייתה הכי טובה שיכולתי לבקש!! בדיוק מה שרציתי ואפילו טוב יותר. מעולם לא איפרו אותי כלכך מדויק. ידי זהב!

עיצוב שיער

אלוף אלוף ועוד פעם אלוף!!! עזר לי לבחור את מה שהכי התאים לי יחד עם השמלה. החומרים שאופיר משתמש בהם מדהימים- עם כל זה שהיה חם ולח הרגשתי שהכל היה תמיד במקום. לא חיפשתי תסרוקת מורכבת, רציתי להראות כמה שיותר אני, והוא פשוט קלע בול ועשה את זה הכי טוב שיש. (ליווי מומלץ הכי בחום שבעולם).

צילום סטילס
Flea Studio | פלי סטודיו
+

אין לי מילים להסביר את התמונות שיצאו לנו מהאירוע. בוריס המדהים והצוות שלו ה-כ-י- אבל הכי מקצועיים שיש. מעבר לצחוק ולכיף שהיה איתם לאורך כל ההתארגנות והאירוע עצמו, הם תפסו את הרגעים הכי מיוחדים, הכי מדוייקים! פשוט רואים את כל השמחה, ההתרגשות והאושר מועברים בתמונות וזה בדיוק מה שרצינו. (מוזמנות להציץ באלבום שלי) מכל הלב - הבחירה הכי טובה שיכולנו לעשות.

אטרקציות

לא רצינו מגנטים רגילים, הרגשנו שזה כבר קצת מאוס. בחרנו בעמדת צילום שמצלמת לבד, ומוציאה תמונה גדולהההה (גודל של תמונה רגילה שמפתחים) בתוך מסגרת, שעל המסגרת עצמה יש גם מגנט למקרר. העמדה הגיעה עם מלאאא אביזרים שווים, ואפשר היה להצטלם בצבע או בשחור לבן (אנחנו בחרנו את הרקע מאחורה שיהיה לבן). והשוס הגדול הוא שהתמונה נשלחת לטלפון! בקבלת פנים הם העמידו את העמדה בחוץ, ואחרי החופה קיפלו אותה פנימה לאולם. היה פשוט אדיר!

רב לחתונה

בצלאל אורדמן. כל מה שרצינו זה חופה קצרה קולעת ונעימה. בצלאל הבטיח לנו 10 דק וקיים! לפני החתונה היה לו חשוב מאוד שנכיר, הוא פתח לנו קבוצת וואטסאפ ביחד, והסביר לנו כלכך הרבה דברים שלא הכרנו וידענו על הטקס הזה, ולנו זה היה ממש חשוב. איש מקסים בטירוף, עם חוש הומור, הפך את כל התהליך לכיפיייי וחוויתי והפיג את כל הלחצים שהיו לי סביב הטקס הדתי. קיבלנו המון מחמאות עליו ועל הטקס עצמו.

זר כלה- @nofar_it_starts_with_a_flower
חפשו אותה באינסטגרם!
מוכשרת בטירוף!!! והשירות שלה מעבר לכל המצופה. שיגעתי אותה שהזר יגיע בזמן מוקדם בבוקר והיא זרמה עם הכל עם ים סבלנות, והזר היה מושלם.
 

והכי הכיייייייי חשוב- תודה לכן כלות מהממות על השיתופים החשובים, ועל שעזרתן לי תמיד ועניתן לכל שאלה שהייתה לי!

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נועה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נועה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נועה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נועה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נועה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נועה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נועה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נועה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נועה
צילום: Flea Studio | פלי סטודיו
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אטיסוטו | ATISUTO+
אטיסוטו | ATISUTO
109 ממליצים
Dj לחתונה
Flea Studio | פלי סטודיו+
Flea Studio | פלי סטודיו
63 ממליצים
צילום סטילס
אוהד קריאף | Ohad Krièf+
אוהד קריאף | Ohad Krièf
149 ממליצים
שמלות כלה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
שמלות כלה
Dj לחתונה
איפור
עיצוב שיער
צילום סטילס
אטרקציות
רב לחתונה