הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
נויה וחן
החתונה של נויה וחן
קיץ 2021
הפוסט של נויה, חברת הקבוצה הסודית:

היי כלות אהובות יקרות 

איזה כיף, סופסוף פוסט המלצות, אנסה לפרט כמה שיותר גם על הספקים וגם על טיפים משלי שאולי יתרמו למישהי שצריכה אותם.

אז ב 29.6 אני וחן התחתנו, אחרי שש שנים של זוגיות ושנתיים של אירוסין ודחייה בגלל הקורונה.

הזמנו כ- 400 אנשים ובסוף הגיעו 360 לחתונה.

את כל הספקים סגרנו כבר לפני שנתיים, לפני הקורונה ולפני הדחייה, והמזל שכל הספקים היו פנויים גם בתאריך החדש ועברו איתנו אליו.

אז אלה הספקים שנעזרנו בהם:

מקום לאירוע
אלה - בית לאירועים
+

אני וחן גרים באיזור נס ציונה וגם כל המוזמנים שלנו משם אז היה לנו חשוב לחפש אותם שנמצא באיזור שלנו כדי לא להרחיק יותר מידי. חיפשנו לא בהרבה אולמות, היינו מאוד ממוקדים, ובסוף לאולם הזה הגענו בהמלצת ההורים שלנו. הגענו לשם ומאוד אהבנו את המקום. אהבתי שמדובר באולם אחד ככה שכל ערב יש רק אירוע אחד, הגן מאוד גדול ורחב וגם האולם עצמו מאוד גדול. ראינו אותו גם ערוך לחתונות של מעל 500 איש והוא עדיין הרגיש מרווח. קיבלנו יחס חם מכל האנשים באולם, דאגו לנו בכל שלב ולא הקשו עלינו בכלל. המחיר למנה מאוד הוגן ובכלל לא גבוהה כמו בכל האולמות המומלצים פה. לגבי האוכל – אני לא אכלתי אבל ממה שכל האורחים אמרו, וגם הבררנים ביותר, האוכל היה מדהים. סיפרו לי שהזמינו אפילו כמה מנות מרוב שהיה טעים מאוד. האולם נתן לנו גם אפשרות למנות גלאט ומנות צמחוניות בלי לקחת על זה מחיר נוסף.

Dj לחתונה

רוי אסייג ממוסיקה פלוס: אני וחן עם טעם מאוד וורסיטלי במוסיקה. רוי ידע לחבר את הכל ביחד למסיבה אחת גדולה. הוא מאוד חזק בכל הסצינה של הפנג'ויה וזה הוויב שהוא נתן לנו גם לחתונה. שילב את כל הסגנונות שלנו, גם מבחינת מוסיקה בעברית, קשה לנו מאוד עם מוזיקה מזרחית והוא דאג שהמוסיקה תהיה מספיק טובה גם בשביל המבוגרים שרצו את המזרחית, וגם בשביל הצעירים שרצו את הפנג'ויה שלהם, במהלך האירוע הוא אפילו הפתיעו אותנו בשירים לא קשורים שהתאימו לסגנון המוסיקה שלנו. חייבת לומר גם שהוא דאג שהווליום של המוסיקה לא יהיה מחריש אוזניים בזמן האוכל ככה שהאנשים יכלו להקשיב אחד לשני כשהם דיברו. הוא גרם ליותר מחצי מהאורחים להישאר עד השעה 2 בלילה ביום שלישי וכשהוא סיים כולם רק רצו שהוא ימשיך עוד.

צילום סטילס

אין לי מילים כדי לתאר את נועם. כשהתחלנו את הסבב חיפוש אחרי הצלמים שלנו סגרנו בהתחלה צלם אחר אבל בסוף הוא לא יכל. אחרי חיפושים הגעתי לנועם ובפגישה שלנו אני וחן הבנו שחייבים לסגור איתו. הוא ממש רגוע, שלו, וידעתי שזה מה שאני רוצה שיהיה לי ביום של החתונה. עשינו איתו צילומי זוגיות והתמונות יצאו נדירות. ביום של החתונה הוא הגיע בדיוק בזמן, התחבר אפילו עם המשפחה שלי ונתן אווירה של רוגע בלי לחץ. בצילומים הוא דאג שכל המקומות יהיו קרובים לאולם שלנו כדי שלא נצטרך להתברבר בזמנים, נתן לנו להיות מי שאנחנו. הוא גם דאג לומר לנו כל הזמן לסדר את עצמו – למתוח את הכתפיים, לא להיות שפופים, לסדר את השיער. גם באירוע עצמו, הוא זה שדאג לקחת אותנו להצטלם על כולם, הוא אפילו חיפש את השולחן של הסבים שלנו ולקח אותנו בעצמו כדי להצטלם איתם. את כל התמונות קיבלנו אחרי שבועיים ערוכות ומסודרות. לא סגרנו איתו אלבומים.

הפקת אירועים

 היה לי ברור מההתחלה שאני מאצילה סמכות על מישהו חיצוני ולא על מישהו מהמשפחה שלנו. לא רציתי שאף אחד מהמשפחה שלנו, אפילו לא הדוד, "יעבוד" בחתונה שלנו. רציתי שכולם יהנו. לכן דאגתי להביא מנהלת אירוע. חן פשוט שלמות. מהשיחה הראשונה שהייתה לפני כמעט שנתיים ועד ליום החתונה עצמו. תמיד הייתה זמינה עבורנו, בכל תקופת הקורונה דאגה לשאול אם אנחנו מסתדרים, צריכים עזרה, עצה, כל דבר. אפילו להורים שלנו (שהיו מלאי שאלות יותר מידי) היא תמיד הייתה זמינה וענתה להכל. ביום החתונה עצמו פשוט הייתי מלאת תודה שהיא הייתה שם, תיקתקה לנו את כל הדברים ופשוט נתנה לנו להנות. במהלך החתונה היא אפילו הצטרפה איתנו לריקודים ודאגה להרמות של החיים בכל הערב הזה.

איפור

השם שלה כמעט ולא עלה פה ומאוד חבל כי היא מדהימה. היא איפרה גם אותי, גם את אמא שלי וגם את אחותי וגם עשתה לנו את התסרוקות. האיפור והשיער החזיקו מאוד טובה. היה יום מאוד חם ומאוד לח, וכשהיא הגיע לטאצ' אפ לפני החופה היא בעצמה אפילו הופתעה שלא צריך כי האיפור והשיער בכלל לא זזו. היא הייתה מאוד זריזה ודאגה שכל אחת מאיתנו תצא מושלם. היא הייתה גם בחתונה ודאגה לטאצ' אפ גם לי וגם לאמא ולאחותי ואפילו לאמא של החתן.

שמלות כלה

שמלות כלה: היו לי שתי שמלות. את שתיהן קניתי ושתיהן היו בתפירה אישית למידות שלי. העדפתי לעשות את זה כי המחיר של שתיהן היה זול יותר מלהשכיר אפילו שמלה אחת.
 

שמלה ראשונה – יש להן מגוון מאוד רחב של שמלות בכלל הסגנונות, מקלאסי, בוהו, פייתי ועוד הרבה. המחיר שלהן מאוד אטרקטיבי ומאוד שקוף ואחיד לכל השמלות. מהרגע ששמתי את השמלה בפעם הראשונה ידעתי שאין לי טעם לחפש בעוד מקום אחר כי היא התאימה לי בדיוק. הרגשתי כמו נסיכה בשמלה הזאתי. מאוד אלגנטית, על-זמנית והייתה לי מאוד נוחה על הגוף.

שמלות כלה

שמלה שניה – אחרי ליליה אני עוקבת הרבה זמן, עוד לפני שהוא הציע לי אפילו. כשחיפשתי שמלה שנייה היא לא עלתה בלי בראש ואז פתאום נזכרתי בה והלכתי אליה. אין לה סטודיו, היא מקבלת בבית שלה וההרגשה היא בדיוק ככה, כמו חברה. יש לה גם מגוון רחב של סגנונות, והיא מתאימה את השמלה בדיוק לגוף של הכלה. הייתה מאוד זריזה, מהמדידה הראשונה אחרי שבוע היא כבר אמרה שהשמלה שלי מוכנה ואני יכולה לבוא למדידה שנייה ולקחת אותה. אם מישהי מעוניינת אני מוכרת את השמלה השנייה שלי

רב לחתונה

 יאיר אריאלי: לפני שנתיים סגרנו עם רב מאוד מומלץ שהשם שלו עולה פה מלא בקבוצה. כשדחינו את החתונה דאגנו לוודא איתו שהוא גם הזיז את החתונה לתאריך החדש והוא אמר שהכל בסדר. חודש לפני החתונה כשדיברנו איתו לוודא שהכל בסדר הוא אמר שנפלה טעות והוא כבר סגר עם זוג אחר לאותו תאריך והוא לא היה מוכן לבטל אותם והתנצל ואמר שהוא לא יוכל להיות בחתונה שלנו. התחלתי מהר מאוד לחפש אחרי רב חדש והרב לרב אריאלי. רב מאוד ליברלי, מאוד קליל, נתן לנו לתת טבעות אחד לשנייה, להקריא דברים אחד לשנייה. החתן היה מאוד לחוץ והרב אריאלי ממש החזיק לו את היד כדי שירגע ועזר לו בכל רגע. הוא דאג לחופה קלילה וזריזה, חופה של 12 דקות בדיוק.

DIY: זה בעצם החלק שבו הכי נהנתי בחתונה. כל דבר שיכולתי לעשות עשיתי. אני ואחותי עיצבנו את ההזמנות (אחותי מעצבת גראפית אז המלצה ענקית עליה), אני ובן הזוג שלי הכנו ביחד את המתנות שלנו ורקמתי גם את החישוק של הטבעות שלנו. והדבר שהכי ריגש ונהנתי לעשות זה הפרוכת לחופה. הדבר הכי טוב שיצא לנו מהקורונה זה שהיה לי הרבה זמן להכין את הפרוכת. במשך שנה וחצי ישבתי ורקמתי את כל הדוגמה של הפרוכת כדי שתוכל להיות איתנו בחתונה וכדי שאוכל להעביר אותה הלאה.
 

דברים שלא היו ולא הרגשנו שחסר זה כל השרשראות לחופה, סלסלאות התרעננות לשירותים, כפכפים לאורחים ומסיבת רווקות.

 

כמה טיפים שיש לי לספר מהיום הזה:

• תהיו הכי בטוחות עם הספקים שאתם בוחרים, גם אם השם שלהם לא עולה בקבוצות – אם התחברתן אליהם תסגרו איתם. בסבב ספקים שלנו הלכנו לספקים שהשמות שלהם עולים פה בקבוצות כמעט כל יום אבל בכלל לא התחברנו אליהם. וגם אם יש ספק שכבר סגרתן אבל אתן לא בטוחות עליו, אל תתלבטו ותחליפו ספק אם זה אפשרי. בסופו של דבר אתן צריכות שהספקים שילוו איתכן יתאימו לכם בדיוק כדי שיהיה לכם יום כיפי וקליל בלי לחץ.

• תהיו אתם. בכל החתונה הזאת, תהיו אתם. תעשו את הדברים הקטנים שלכם שאתם עושים שמייחדים אתכם, תהנו ביחד, תרקדו ביחד. אם בא לך לקפוץ עליו באמצע החתונה - תקפצי עליו. אם בא לך להשתטות על הרחבה עם חברות שלך - תעשי את זה. אל תתביישו, פשוט תהנו.

• תזכרו שהיום הזה הוא לא רק שלכן ושל בן הזוג שלכן, הוא גם של ההורים שלכן ושל הסבים והסבתות ושל האחים והאחיות שלכן. אז תנסו להקשיב גם לדברים שהם אומרים לכן, ולנסות לעשות גם עבורם דברים.

• תנסו להנות מהיום הזה כמה שיותר. ברור שיהיו מלא תקלות במהלך כל התהליך הזה וגם במהלך היום עצמו, והרבה דברים שתיכננתן לא בטוח יקרו, אבל קחו את זה בקלילות ותתרכזו בכן ובבן הזוג שלכן.

• תזכרו שהחתונה היא רק עוד יום מהרבה ימים שלכן ושל בן הזוג שלכן, אז תשתדלו לא להלחיץ אחד את השנייה ולהיות ביחד בכל התהליך הזה.

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
צילום סטילס
הפקת אירועים
איפור
שמלות כלה
שמלות כלה
רב לחתונה